Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Nu cred ca speedbump e rezolvarea, mai ales ca am vazut cum toamna le dau jos si apoi primavara le pun inapoi. Design-ul unui sens giratoriu e problematic. La noi din cauza adaptarii unui drum drept si care multi cred ca pot merge cu viteza, cu un rahat mic rotun din centru... se ajunge aici. Un sens giratoriu te forteaza sa incetinesti, nu prin speed bump ci prin contructia lui. Se poate face o limtare la o banda inainte si imediat dupa doua benzi din nou, sau o reducere de viteza pe drumul principal, si apoi o curba pronuntata spre dreapta. E vorba de desen. Unele necesita spatiu mai mult si bani mai multi. Speedbump cred ca ar fi doar o carpeala.
  3. Salut,am un bmw f30 2012 320d cu cutia automata zf8hp,precizez ca nu e cutia sport,e cea normala.Masina o am din octombrie si nu am schimbat uleiul pentru ca nu dadea semne adica nu smucea absolut deloc nici macar in sport pana cand am mers cu masina nici 10 minute si dupa ce am accelerat mi a smucit in a2a grav si mi a aparut drivetrain pe idrive.Precizez ca ma plimbasem cu masina efectiv toata ziua si a schimbat perfect iar seara am avut aceasta patanie....cand am oprit o a disparut eroare dar smuciturile sunt prezente acum pe toate treptele..banuiesc e prea tarziu sa se rezolve doar cu un schimb de ulei.Masina are 220k km si am luat o de la 208k
  4. Acolo pe Lahovari are "cedează " mare cât casa. Înainte sa facă giratoriu,avea "stop". Bine,și cretinu cu Logan avea cedează, la ăia care intră pe lahovari,ca de aia au făcut sensul.. Mai e puțin și punem bumpere și pe autostrăzi
  5. N am inteles ce motor are... ?!
  6. Personal as schimba bara fata cu una originala de m-Pack, sa o stăpânești sanatos, numai bine!
  7. Eu sigur n am prins ca sunt destul de "nou" pe aici... dar imi pot imagina
  8. In prima faza testeaza corect egr-ul in ISTA. Vezi aici cum se procedeaza!
  9. Si eu sustin ideea de bumper inainte de giratoriu... dar n-o sa se implementeze prea curand. Ar prinde bine totusi, macar la sensurile in care cel putin o directie de mers, e dreapta. Voi ati observat ca in sensurile giratorii "prioritate" are cel ce vine din stanga si nu cel ce intra primul? ma lovesc de situatia din video destul de des, eu fiind in locul suv-ului alb, si prefer sa franez cand vad ca bine giolbanu cu viteza, si sa-l las sa treaca decat sa imi lovesc masina si/sau sa mor cu dreptatea in mana... uitati-va doar la oameni in trafic, cand intra in sensul giratoriu, ei se asigura doar din stanga...
  10. Pare ca nu ati prins/ sau nu mai țineți minte 4 vs 6 cilindri
  11. Astea sunt discutii interminabile si fara vreun consens, precum diesel vs benzina, automata vs manuala, discutii despre politica si orice alta discutie de genul. Pe banii lui, fiecare are dreptatea lui, fie cu schimb la 10k sau 30k, dar cred si sper ca e clar pt toata lumea ca un ulei isi pierde mult din calitatile de ungere dupa 12 15k km, si asta in conditii cat de cat bune spre foarte bune de utilizare a masinii ( teste facute pe uleiuri in germania , de laboratoare acreditate, nu de tastangii pe forumuri ) sa nu mai vorbim de conditiile de uzura in utilizarea romaneasca gen, unde majoritar km sunt urban, dilutie ulei cu motorina de la regenerari si tot asa mai departe. Dar repet, eu nu blamez pe nimeni, e dreptul fiecaruia sa schimbe la 5k sau 50k, dar macar unii care nu stiu si vor sa inteleaga, de ce e mai ok si benefic, sa schimbi uleiul cat mai des posibil. La fel si eterna si fascinanta discutie despre care e cel mai bun ulei pt masina... e ala care indeplineste normele impuse de producatorul masinii, si ti l permiti sa l schimbi cat mai des. Adica mai bine un ulei bun tinut maxim 10k, decat unul foarte scump si tinut 30k. Parerea mea, bineinteles.
  12. La pachet da am avut si eu, dar daca iau separat RCA , nu prea mai e oferta,
  13. Salut ! Am un BMW f10 b47 2.0 xdrive și aveam niște intreruperi să zic așa la cutie . Întreruperile nu erau atunci când se schimbă viteza erau când mergeam constant . Efectiv îmi bloca câteva secunde ceva . Turometrul avea o mică fluctuație . Am verificat cutie , am schimbat ulei în cutie am resetat adaptările ( inclusiv cele de la valve ) am reînvățat cutia dar tot sunt prezente . După un test cu ista am constatat ca air mass nu este la fel cu air mass nominal . Exista o diferență cam mare zic eu . Egr cred ca este bine . Am curățat senzorul maf și valorile sunt la fel . Vă las poză cu valorile . Egr ul nu este curățat dar am observat ca deschide valva și când o accelerez crește valoarea dar air mass tot nu se apropie de valoarea nominală . Inclusiv accelerația este greoaie . Dacă scot mufa maf accelerația răspunde mai bine să zic așa dar tot sunt unele întreruperi
  14. Depinde, eu am avut cele mai bune oferte la Allianz de-a lungul timpului, şi la RCA, şi la CASCO.
  15. Vezi dacă merge așa Referitor la troncănit, cel mai probabil o bieletă antiruliu.
  16. Intre timp la e-charge: Asta e fain. Am luni in care trec de 150kWh de la ei
  17. Salut. Multumesc pentru răspuns. Unde pot găsi mai multe informații? Merge schimbat Home Made?
  18. Da, un bumper de beton, modelul mai lin un pic. Foarte eficient
  19. Bumper inainte de giratoriu cu 30/50 metri
  20. Sunt de acord cu ceea ce spui. Pe de alta parte, atat timp cat nu aduci la valori apropiate vitezele de intrare, sensul giratoriu este periculos. Poza de mai jos este un giratoriu din Bucuresti, care care se intampla foarte des problema "1" din post-ul meu de mai sus - si este similar cu ceea ce s-a intamplat la Balotesti. Masina rosie vine frecvent cu 60 Km/h sau mai mult. Masina albastra are cel mult 10-15 Km/h, datrorita virajului strans pe care trebuie sa il faca. Desi masina albastra intra prima in giratoriu, intrucat cea rosie parcurge de ~5-6 ori mai multa distanta decat cea albastra si in plus merge si drept, are falsa impresie ca are prioritate. Pentru ca acest giratoriu (si multe altele ca el) sa functioneze, trebui sa reduci viteza masinii de culoare rosie, inainte de giratoriu. Care este metoda optima insa, ramane de vazut.
  21. Ca fost practicant de karting, apex, capex si altele, varianta cu speed bump e cea mai "periculoasa" si asta fiindca sunt multi care franeaza in panica inainte de el si se face efectul lipsa suprafata de contact si poate duce la iesiri din peisaj, spatiu de franare mai mare, etc. Cele mai bune sunt liniile acelea formate din 5-7, cu 100m inainte de sensurile giratorii. Si da, recunosc, sunt unul dintre cei care urmaresc cu privirea sensul si franez foarte putin
  22. Titi Aur a spus: "Sensul giratoriu este intersecția cea mai sigură". Fara a contesta experienta lui in ceea ce priveste conduita preventiva, eu nu am aceeasi opinie, intrucat ma intalnesc foarte frecvent cu urmatoarele probleme in sensurile giratorii: 1. vehiculul X intra cu o viteza semnificativ mai mare decat vehiculul Y, dar dupa Y - desi la un interval scurt de timp. X ar trebui sa ii dea prioritate lui Y. In practica insa, X forteaza incorect sa i se acorde lui prioritate (contrar legii). Din aceasta speta a rezultat accidentul de la Balotesti; 2. Y circula pe banda exterioara din sensul giratoriu si vrea sa iasa, dar se trezeste strans de X, care vine de pe o banda aflata mai spre centrul sensului giratoriu si taie banda lui Y ca sa iasa din giratoriu. Pentru a parasi sensul giratoriu, corect este sa te incadrezi din timp pe banda de la marginea lui exterioara; 3. de la o anumita valoare a traficului in sus, sensul giratoriu se transforma intr-un ambuteiaj foarte greu de descusut (un fel de DoS - Denial of Service). "1" s-ar putea rezolva prin cate un speed bump la fiecare intrare. Pentru "2", se pot monta seperatoare rigide de benzi, care sa faca imposibila iesirea direct de pe o banda interioara. In ceea ce priveste "3", probabil ca in sensurile giratorii frecvent aglomerate ar trebui montate si semafoare, care sa intre in functiune numai dupa depasirea anumitor valori de trafic.
  23. Da, e cel mai probabil modelul ala care vorbeste la telefon ca la ecler cand conduce.
  24. Avea nevoie de o centura, atat, nimic mai mult. Dar deh, bossulimea...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.