BMWClub: Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare Motoare diesel Rate Topic: -----

#21 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1625
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 22:09

1.2 tsi nu e motor ( vorba vine, e un gunoi inca nefiabil), este un praf in ochi celor care vor sigla de vw . De ce ai ales 1.2?
2

#22 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4135
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 23 September 2015 - 22:22

View Postcavaliere, on 23 September 2015 - 20:49, said:

Diesel hibrid sunt niste glume sinistre. La fel sunt si hibridele benzin, unde daca te grabesti sa ajungi la serviciu prin oras ii descarci bateria in 5 kilometri.
Eu cred ca e o propaganda si ceva instrumentat si gandit. Nu neg ca au gresit, insa consider ca americanii sunt ipocriti in general.
In tara unde 2.0 are capacitatea o masina de tuns iarba, e mega exagerare cu normele de poluare raportat la poluarea generala.
Si da, cred ca nu doar Vw a trisat. Dar au vrut ei neaparat sa patrunda pe piata americana cu dieselul unde benzin-hibridele au o felie majora de piata.
Iar la partea cu fiabilitatea, nici Mercedes si Bmw nu sunt mai breji. Nicio marca nu mai e ce-a fost, asta e adevarul.


Bateria nu se descarca asa usor, si oricum cupleaza pe motorul termic daca depasesti un anumit plafon de putere

Verifica pe o toyota un lexus, sau Ds5 hybrid, volvo etc.... sau i8
0

#23 User is offline   Oreo 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Posted 23 September 2015 - 22:33

View Postcavaliere, on 23 September 2015 - 22:09, said:

1.2 tsi nu e motor ( vorba vine, e un gunoi inca nefiabil), este un praf in ochi celor care vor sigla de vw . De ce ai ales 1.2?


La momentu respectiv nu erau prea multe idicatii despre acest motor ,daca nu ma insel modelul meu a fost din primu lot. Acum este folosita ca a 2-a masina,pe langa ea detin un CLA 220 CDI din 2013.
0

#24 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1625
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 22:34

:)) pai bineinteles ca cupleaza, dar aici vorbeam de eficienta si ecologia asta inchipuita. Si crede-ma ca bateria o descarci foarte repede daca nu ai o talpa foarte fina.
I8 costa cat costa, e irelevant. Iar diesel hibrydul celor de la Psa e fix o frectie. Si priusul e o basina, daca nu cumva ai nervi de otel sa mergi absolut batraneste si sa te claxoneze toti cand pleci de pe loc.
M-am dat cu Tesla p85d , care e in alta galaxie fata de hibride ca si autonomie, si chiar si asa daca o blanesti de 10 ori de pe loc, de la 450 de km scade autonomia la 250.
Nu mai spun de dezavantajele diesel hibridului psa , care reuseste sa faca niste bolovani de masini. Si in mod practic, sunt atatea teste pe net care evidentiaza ca economia nu e nici pe departe asa cum arata datele din hartii.
0

#25 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1625
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 22:56

View PostOreo, on 23 September 2015 - 22:33, said:

La momentu respectiv nu erau prea multe idicatii despre acest motor ,daca nu ma insel modelul meu a fost din primu lot. Acum este folosita ca a 2-a masina,pe langa ea detin un CLA 220 CDI din 2013.

E beton om651 de pe cla. Mi se pare ca ai varianta biturbo secvential kkk. Eu am un c250 cdi si merge brici. Ai avut recall la injectoare?
0

#26 User is offline   Oreo 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Posted 23 September 2015 - 23:22

View Postcavaliere, on 23 September 2015 - 22:56, said:

E beton om651 de pe cla. Mi se pare ca ai varianta biturbo secvential kkk. Eu am un c250 cdi si merge brici. Ai avut recall la injectoare?

Nu am avut nici o rechemare ,masina am luato la 50 mii km ,actualmete are 72 mii km si garantie inca 2 ani ori 200 mii km.

Sincer sa fiu habar n-am daca e biturbo,masina e foarte buna si se tine bine la drum,are pachet sport AMG shadow line.
0

#27 User is offline   branevl 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1173
  • Joined: 03-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 September 2015 - 23:58

Poate ca 1,2 tsi e un gunoi de motor la fel ca si alte motoare , dar vw are si motoare bune, motorul 2.0tdi cr e mai bun decat n47 , 2.0 e cel mai vandut motor si la vw si la bmw.
Sunt convins ca nu numai vw are softuri de genul ...Tehnologia e de mult avansata si se putea renunta de mult la motoare ce folosesc combustibili fosili, dar nu se vrea sunt prea multe interese asupra petrolului.
1

#28 User is offline   wind-3er 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1961
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 24 September 2015 - 07:29

per total .....vb romanului.....are balta peste...au bani sa plateasca

cat despre colegul @cavaliere vis-a vis de motoarele hibride pe benzina : http://bmwblog.ro/20...a-mai-frumoasa/

acum sincer nu stiu daca tu ai nu ai mai multe cunostinte in ingineria masinilor/motoarelor hibride decat toti inginerii de la BMW

sa dam comanda de un OZN pt tine, care sa mearga cu ...cu ce merg OZN-urile

This post has been edited by wind-3er: 24 September 2015 - 07:30

2

#29 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8270
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 24 September 2015 - 07:41

Domnilor, ramaneti la subiect: Testele. Omologarile etc.

Lasati versusul asta. Chiar este irelevant.


View Postalexwrc, on 23 September 2015 - 21:24, said:

Cum reuseste lucrul asta,foarte simplu,o masina la testul de emisii sta pe loc sau in cel mai fericit caz are doar 2 roti in miscare in cazul cand este pe standul de frana (nu verifica nimeni noxele cu masina pe standul de franare :laugh: ).
SI DACA ARE TRACTIUNE INTEGRALA ??? :blink:(permanenta)
cand se face omologarea masinii nu se simuleaza cumva si conditiile in care masina ruleaza in sarcina?


Multe teste nu se fac in conditii de trafic normal ci in laborator.

In plus, nu se testeaza masina in functie de variante. Unele teste se fac cu masina echipata full (partea electrica/electronica) si unele teste se fac cu masina cheala.

Totul e sa iasa bine :thumbsup:

View Postdorubimotoru, on 23 September 2015 - 21:33, said:

...au si nr 1 mondial si 3 marci premium ( mercedes,bmw audi)


Au mai multe marci premium

#30 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 24 September 2015 - 08:18

Mai pe scurt:
http://www.automarke...nite-66103.html
0

#31 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8270
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 24 September 2015 - 12:54

Hai ca se poate :rolleyes:

http://www.bloomberg...ceeded-eu-limit

#32 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12168
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 September 2015 - 12:57

BMW cica doar la modelul X3 F25 facelift... desi nu vad cum nu ar fi facut asta si la cel anterior.

deocamdata la BMW nu e confirmata treaba... doar stire de presa

Quote

“There is no function to recognize emissions testing cycles at BMW,”
“All emissions systems remain active outside the testing cycles.”
“There’s no suggestion BMW has done anything illegal,”


curios e ca in tot scandalul cu migratia, apare din nou la suprafata suprematia motoarelor pe benzina... :popcorn:

#33 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10869
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 24 September 2015 - 13:03

Cred ca intra toti producatorii in verificari
0

#34 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12168
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 September 2015 - 13:04

pai cand incepe un val dintr-asta, asa ar fi normal... doar ca nemtii au prioritate acum ;)

#35 User is offline   Oreo 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 21-August 15
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Posted 24 September 2015 - 13:07

Ca deobicei mediatizare in masa primele 2-3 luni dupa nu o sa se mai auda nimic.
2

#36 User is offline   wind-3er 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1961
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 24 September 2015 - 15:14

incepe : http://www.4tuning.r...bild-27757.html ?????????????

BimmerGate ??????

This post has been edited by wind-3er: 24 September 2015 - 15:22

0

#37 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8270
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 24 September 2015 - 15:28

Pfoai, vor fi dezamagiti toti cei cu gaura in DPF si EGR anulat. Pardon: DPF OFF si EGR OFF :rolleyes:

#38 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4135
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 24 September 2015 - 17:18

View Postcavaliere, on 23 September 2015 - 22:34, said:

:)) pai bineinteles ca cupleaza, dar aici vorbeam de eficienta si ecologia asta inchipuita. Si crede-ma ca bateria o descarci foarte repede daca nu ai o talpa foarte fina.
I8 costa cat costa, e irelevant. Iar diesel hibrydul celor de la Psa e fix o frectie. Si priusul e o basina, daca nu cumva ai nervi de otel sa mergi absolut batraneste si sa te claxoneze toti cand pleci de pe loc.
M-am dat cu Tesla p85d , care e in alta galaxie fata de hibride ca si autonomie, si chiar si asa daca o blanesti de 10 ori de pe loc, de la 450 de km scade autonomia la 250.
Nu mai spun de dezavantajele diesel hibridului psa , care reuseste sa faca niste bolovani de masini. Si in mod practic, sunt atatea teste pe net care evidentiaza ca economia nu e nici pe departe asa cum arata datele din hartii.


Auris consuma foarte putin , Citroen DS5 e basină cica
Lexus tot basină e?

Motoarele au ajuns la apogeul lor de mult timp
Daca se vrea in fiecare an noi norme de poluare ei bine nu se poate

Pentru americanii aia insultati le recomand mizeriile ale de v8 pe carburator, foarte economice si putin poluante
4

#39 User is offline   smecs 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 51
  • Joined: 05-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Posted 24 September 2015 - 18:17

offtopic:Auris hibrid chiar consuma putin (Bacau-UK ~3000 de km consum de 5.5 l/100 km si 35 ore).Pentru cine e suspicios in privinta hibridelor il sfatuiesc sa faca un test drive de mai mult de 100 km si isi v-a schimba parerea cum si eu mi-am schimbat-o.

ontopic: Cred ca se doreste moartea motorului diesel,de aici si scandalul.Totusi,sunt curios daca se v-a mai descoperi si la alt producator un asemenea sistem.Imposibil ca Vw sa fie singurii primitivi si restul producatorilor sa fie atat de avansati incat sa scoata un diesel nepoluant pe cat cer normele de mediu americane.
0

#40 User is offline   RazvanE39 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 56
  • Joined: 17-April 14
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 24 September 2015 - 18:51

Au spus in seara asta la stiri ca oficialii marcii VW au recunoscut ca si pe masinile din europa ar fii instalat acest sistem deci nu e doar in California.
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro