Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

https://www.auto-data.net/en/mercedes-benz-c-class-w206-c-300-d-265hp-9g-tronic-42349

 

Il gasesti pe site-ul Mercedes, l-am postat mai sus; apare la C, nu m-am uitat la E.

Da, bmw avea un 25d bi-turbo de 231CP, pe care l-au scos, se pare. Pacat, era o optiune buna pt cei care nu vroiau sa treaca la 3L.

 

Cat despre fiabilitate, Merc scoate si 421HP din 2l benzina, deci peste 200hp/l.

Este in continuare disponibil pe X5.

Link to comment
Share on other sites

Este in continuare disponibil pe X5.

Ah, nu stiam. Cand ma interesasem de un X3 mi s-a spus ca nu mai exista in configuratie motorul ala, am presupus ca l-au scos complet.

Bine ca nu l-au pus pe X7 :laugh:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, si in continuare apare ca disponibil si pe G30, 2017-. Deci nu prea e adevarat...

Daca te uiti pe configurator nu mai apare 25d. Am verificat acum pe Germania , iar pe RO stiam inca de anul trecut ca nu mai este (momentan e picat configuratorul RO).

 

A existat cu siguranta pe G30, dar 2017 era acum 4 ani, au schimbat intre timp.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vad relevanta vibratiilor transmise in caroserie in discutia cu noxele;

 

Asa e, n-are nicio legatura. Nu materialele din care se face motorul, nu ciclurile de injectie, nu forma camerei de ardere, absolut nimic..

 

Iar din motoarele actuale, B47 mi se pare chiar silentios, nu mi se pare ca cel de la MB e vizibil mai bun la capitolul asta.

Link to comment
Share on other sites

Daca te uiti pe configurator nu mai apare 25d. Am verificat acum pe Germania , iar pe RO stiam inca de anul trecut ca nu mai este (momentan e picat configuratorul RO).

 

A existat cu siguranta pe G30, dar 2017 era acum 4 ani, au schimbat intre timp.

 

au eliminat terminatia 25d de pe seria 3 si 5, dar motorul de 2.0d biturbo inca este folosit pe X-uri, dar si G20 320d este biturbo, desi are tot 190cp ca si cel de pe F30 cu o singura turbina

nu stiu daca 520d LCI este tot motorul bi turbo de pe G20

Link to comment
Share on other sites

Pt Romania '' util'' este sa facem drumuri, infrastructura, autostrazi si apoi sa punem puterea la roata... :) Am facut in ultima vreme ceva drumuri Craiova Timisoara si nu am reusit sa sar de media de 70km/h, toata tara este o mare de masini, efectiv nu vad unde s-ar face diferenta intre 100 cp si....500 cp....

 

Si ce credeti, m-a prins si radarul cu minunata viteza de 72km/h, intr-o curba deosebit de periculoasa, asa cum mi-a confirmat tovars subofiter.....sincer, nici nu stiam ca se opreste pt viteza asta la limita de 50, fara nicio ironie si i-am zis si lui asta.

Edited by coco1382
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

25d a fost disponibil pe g30 in 2017 si o parte din 2018, cu 231cp si rwd.

 

Vyktor, garantat 300d in 2 litri, 265cp merge de ii sar capacele si pe masini de clasa mare.

 

20d si echivalentul concurentei sunt la superlimita pe seria 5 si celelalte marci din clasa.

Problema este ca fiind un motor de volum, trebuiau sa il faca mai decent, sa il dezvolte atat dpdv putere cat si rafinament, asa cum au facut ceilalti.

La noi in firma sunt/erau si 20d si 2.0tdi. Cand parcam eu, rasuna ograda. Cand veneau baietii, liniste.

 

Am condus varianta 220d-194cp de la mercedes si mi s-a parut putin mai rafinat motorul fata de 20d. Nu stiu daca cu noul upgrade la 200cp au umblat si la celelalte aspecte pt a fi comparabil cu ce face Vag.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil ii face loc noului 2.0 diesel BiTurbo sau TwinTurbo. Pun pariu ca va ieși ĂŽn curând un 250-260 cai cu MHeV.

Personal, cred ca motorul de 2 litri este potrivit pt un seria 3 (4) maxim. Pt seria 5 un motor de 3 litri este mult mai recomandat, având ĂŽn vedere dimensiunile și greutatea mașinii.

Eu am tot asteptat o varianta mai potenta de 2L twin turbo, o sa vedem daca va fi cum zici tu. Oricum, pana se decide BMW, pe G30 motorul 3L mi se pare si mie cel mai potrivit. Daca mai e si mhev ai rezolvat (cel putin pe actuala legislatie) si problema impozitului de care fug multi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiam clipul asta. A aparut cand mi s-a livrat g30-ul.

 

Nu e niciun dubiu ca 20d este cel mai slab 2 litri de pe piata, indiferent ca nu le place baietilor.

Cred ca E220 are si minim 50kg in plus

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut in ultima vreme ceva drumuri Craiova Timisoara si nu am reusit sa sar de media de 70km/h, toata tara este o mare de masini, efectiv nu vad unde s-ar face diferenta intre 100 cp si....500 cp....

 

Si ce credeti, m-a prins si radarul cu minunata viteza de 72km/h, intr-o curba deosebit de periculoasa, asa cum mi-a confirmat tovars subofiter.....sincer, nici nu stiam ca se opreste pt viteza asta la limita de 50, fara nicio ironie si i-am zis si lui asta.

Fix pe genul de drumuri de care vb s-ar vedea diferenta, adica la depasiri din scurt. Pe autostrada cam orice masina poate merge constant cu o viteza mai mult decat suficienta.

 

Mi se pare fascinant ca romanul, atunci cand greseste, in loc sa-si asume greseala (presupun ca n-ai saracit din 200 lei sau cat o fi fost amenda) prefera sa dea vina pe drumuri si pe politie (departe de mine sa le iau apararea, dar totusi). Si mai fascinant mi se pare ca te mai si lauzi ca i-ai dovedit politistului, inca o data, ca nu cunosti codul rutier. Tu la cat credeai ca te opreste in zone cu limita de 50, la 150?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

BMW are acum cel mai bun motor de la BMW/Merc/Audi/Porsche: B58, foarte fiabil, consum rezonabil, foarte placut de condus.

Asa ca un 540i mi se pare alegerea perfecta.

 

520d nu are cum sa fie cea mai buna alegere pt seria 5, chiar si daca ar avea ~250cp, pt ca 4 cilindri nu e un motor echilibrat natural, deci nu are cum sa fie rafinat / silentios / fara vibratii; 520d e pt cine face foarte multi km si apreciaza mai mult masina decat motorul.

Eu personal nu mi-as mai cumpara seria 5 cu motor de 2l; F11 525d era o masina foarte ok, dar i-ar fi trebuit un motor de 3l.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cred ca si 3 litri diesel BMW este actualmente cel mai bun si mai rapid de pe piata.

Atat entrylevel 286cp versus competitia cat si varianta de varf, cu 340cp versus competitia.

 

Nu stiu multe despre 2.9litri benzina de la Porsche, dar cred ca este pe acelasi palier cu B58.

 

Wolf, ceea ce incerc eu si altii sa spunem, este ca altii au lucrat serios pt a aduce 2 litri diesel la un nivel ridicat, iar bmw nu face asta. Exista motoare diesel de 2 litri pe piata de care bmw se apropie doar sa le miroase curul.

Si cred ca e valabil si pt motoarele pe benzina de 2 litri.

 

Discutia nu e musai daca 2 litri diesel este indeajuns pt seria 5.

Personal, nu as lua vreodata motor de 3 litri decat daca efectiv nu as avea ce face cu banii. Exista motoare de 2 litri cu o performanta uimitoare, peste nivelul celor de 3 litri de acum 5-7 ani.

 

@Lym,

Total de acord cu tine.

Pe autostrada este suficient un 518d. Tocmai in tarile bananiere ai nevoie de putere pt a nu sta ca prostul dupa toate camioanele.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu traiesc in una din tarile alea in care pentru seria 3 am primit oferta cu discount 45k, si seria 5 55k, asta la motoare in 4 cilindri, ca era diesel sau benzina, era diferenta de 1000 euro; multi clienti sunt fidelizati, iau masini in leasing operational, ca sa flatuleze cu emblema pe capota in timp ce merg cuminti pe autostrada cu 130 km/h, iar daca credeti ca ii doare undeva p bmw ag de performante la modele sub 70k, va inselati.

In plus, a aparut o noua generatie de ecomarxisti gay(asta e , sunt homofob si extremist, pe vwforum sunt banat desi am o cupra) care in timp ce omoara 10 ursi polari cu noul iphone si citybreak o ard aiurea cu emisiile, asa ca din nou, emblema si butonul sport fac diferenta.

De multe ori ma simt un sociopat, un neadaptat ataat in Ro, parasita de 10 ani, cat si in tara in care traiesc, am o masina de 20 ani, ma uit dupa pisicute de cumparat,dar imi lipseste garajul, dar chestia ca 2litri de va vag, sau lerc sau bmw sau altii e mai performant ma lasa rece.

Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

Pt Romania '' util'' este sa facem drumuri, infrastructura, autostrazi si apoi sa punem puterea la roata... :) Am facut in ultima vreme ceva drumuri Craiova Timisoara si nu am reusit sa sar de media de 70km/h, toata tara este o mare de masini, efectiv nu vad unde s-ar face diferenta intre 100 cp si....500 cp....

 

Si ce credeti, m-a prins si radarul cu minunata viteza de 72km/h, intr-o curba deosebit de periculoasa, asa cum mi-a confirmat tovars subofiter.....sincer, nici nu stiam ca se opreste pt viteza asta la limita de 50, fara nicio ironie si i-am zis si lui asta.

 

Opreste chiar si la 61,,65,67, am luat amenda pentru aceste viteze :))

 

Confirm ce a spus lym, diferenta in Ro o face o mașina potenta. Chiar daca ajungi lac de apa la subraț si stresat si concentrat din cauza ca efectiv asa trebuie sa conduci pe drumurile patriei daca vrei sa mergi mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba cu marca Bmw sau cu educația, daca ma grĂŁbesc puțin si tot ceea ce ĂŽncalc este viteza, adicĂŁ fĂŁrĂŁ linie continua sau fĂŁrĂŁ DepĂŁșiri la limita sau sa deranjezi pe cineva, atâta timp cat foarte mulți nu sunt in stare sa mearga nici cu limita maxim admisĂŁ 90-100 km/h si i vezi ca merg cu 70-80 si fac coloana in spatele lor, pana si tirurile merg cu maxim cat pot. M

Sa ĂŽnțeleg ca tu mergi strict maxim cat e limita maxima legalĂŁ pe autostrada si pe drumuri naționale?

 

Daca ai loc sa depĂŁșești fĂŁrĂŁ sa deranjezi pe nimeni nu vad ce treaba are cu educația sau cu ce fel de mașina conduci? Daca s ar merge cum trebuie crede ma ca accidentele ar fi mult mai mici, dar aia care merg ĂŽncet sub limita maxima admisĂŁ incurca mai rĂŁu circulația decât aia care merg mai tare decât limita admisĂŁ..si asta din cauza infrastructurii care te obliga sa mergi in spatele unuia de asta de te ia capul pentru ca nu ai unde sa depĂŁșești.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

mda pe prima banda numai gropi si cratere..... , eu sincer as prefera sa merg cateodata si cu 80 pe prima banda dar nu pot, asa ca merg cu 100 pe banda 2 si din spate vine un obosit cu jipu lu nasisu si baga flashuri, baga semnale, gesticuleaza ca un bou, gropi cat cuprinde sau camioane pe prima banda deci urci vrand nevrand 110/1120/130 si te uiti la bou cum se lipeste ca naveta challenger de tine si simti cum iti vine sa-i dai cox pana ii rupi guma de pe acceleratie sau decolezi pe orbita

fereasca domnul sa ai vreun bemveu deala luat de la groapa de gunoi din europa.... ca trebuie sa te bagi in pamant cand trece seful garii pe langa tine, e46 besi mai lache ca te fac in sange cu jipu meu sint ranger....vine cu un x3 sau x5 deasta cu 2.0d si zice ca tot ce zboara se mananca

eu pe unii nu ii inteleg, poate ca au bani si sunt la primul lor bmw care trebuie sa fie din catalog, la fel ca viata lor in capul celor cu top scores, eu unul nu cumpar un lucru ca apoi sa il ponegresc ca e naspa si are si culori slabe si telecomanda nu bate din piscina.... imi place il iau nu imi place sau am dubii nu ma bag...nu ma trezesc uimit de dimineata mama da ce bot lung si fata de cyborg ai fata mea dupa ce aseara am rupt salteaua

in alta ordine de idei twin turbo nu e biturbo si motoarele de 2.0 de pe f la turatii peste 2000rpm si 100kmh se linistesc sunt silentioase, mai mult ma deranja la f30 zgomotul la aeroterma decat motorul, nu stiu poate eu aveam dubluclimatronic si daia, sanchi http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gif

apropo de ranger, ford ranger pe firma care nu e al tau, nu ai bagat nimic in el, dar datorita calitatilor tale infinit superioare celorlalte fiinte pamantene esti sef , manager, cunosc personaje deastea care se plictiseau la orele de matematica si plecau, probabil mintea limpede si odihnita i-a facut sefi manageri, astia au voie sa mearga cu 170 pe sosea? ca daca ii depasesti incep sa dea falshuri claxoane sa bata cu pumnii in volan, nu inteleg noua ordine mondiala , oare am intrat in era incompetentilor si cu cat esti mai tut esti mai bine recompensat in societatea asta?

adica e frumoasa expresia folllow the river dar daca este vorba de dambovita totusi nu se poate sa nu intram in dansa? nu cu masina beti... gen

sau daca sifonam bani publici nu putem sa mai lasam si ceva pentru gropi in loc sa ne luam de toti jip si sa daramam in santuri restul amaratilor de pe strada? probabil ca nu, ne schimbam doar blana nu si naravul, cine a spus asta eminescu nu? eminescu jur

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Chestia cu mersul tare in Romania, sincer, nu o inteleg. In primul rand nu este legal și in al doilea rand nu ai unde. Poți sa ai și Ferrari, trebuie sa respecti partenerii de drum. Asta mi se pare cel mai idiot motiv, am BMW, merg tare.. acesti oameni nu gandesc mai departe de momentul în care o calcă, nu se gândesc la consecințe. Nici o mașina inventata de om nu te salvează, nici pe tine ca șofer, nici pe ceilalți, iar nici un om nu este acela căruia lui nu i se poate întâmpla.

Ca sa nu iei amenda în România nu trebuie sa depășești mai mult de 9km viteza legala. La 10km ești bun de plata. Eu, sincer, as face amenzile pt viteza imense. Vrei sa fugi, mergi pe pista. Din păcate, în România 2021 încă lipsește educația la volan, și, sincer, nu am sentimente fata de acești idioți care mor singuri pe șosele (familiile lor sunt afectate...), mai grav este când ei nu pățesc nimic si omoară oameni nevinovați.

https://www.youtube.com/watch?v=zlRYsWPh3HY

https://www.youtube.com/watch?v=DVp0htSdiI8

 

Do you practice what you preach, sau ...? :)

Sa mergi noaptea cu 260km/h in timp ce esti cu telefonul in mana la volan si filmezi pare cam departe de ce-ai spus, nu crezi?

 

in alta ordine de idei twin turbo nu e biturbo

TwinScroll nu e Twin Turbo :)

Edited by LYM
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vad ca discutia a dat-o in diverse, si cu toate astea va scapa din vedere cateva lucruri:

 

- BMW vinde foarte mult la flote, iar pentru flote e foarte suficient un 2.0 de 190 de cai

 

- Nevoie mai mare de putere ai doar in tarile bananiere, unde nu se circula civilizat. Iar in tarile bananiere, BMW vinde foarte putine masini noi. Deci - irelevant

 

- Dintre tarile bananiere, a noastra e una dintre putinele unde sunt taxe semnificativ mai mari pentru un motor de 3l fata de un motor de 2l. Am mai zis irelevant? Pentru pus in perspectiva, la noi BMW a vandut in 2018 3,000 de masini. In total, BMW a vandut 2,5 milioane masini in 2018. S-a mai zis 'irelevant', ca nu mai stiu?

 

- Daca vreti motoare mai puternice, mai bune, mai silentioase, mai nu-stiu-cum, nu va impiedica nimeni sa va luati un vw sau un mercedes sau altceva. E atat de simplu :)

 

In concluzie, de ce ar trebui BMW sa investeasca bani si timp in motorul de 2l diesel, daca are alte motoare foarte bune pe gama (3l diesel, 2l si 3l benzina)?

 

Un edit apropos de mersul 'tare' cand te grabesti. Am facut experimente cu mers tare sau legal pe acelasi drum bananier (de exemplu Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Sofia). Diferentele de timp sunt mici si dupa parerea mea nu merita efortul si stresul unui condus agresiv vreme de cateva ore.

Edited by mgi
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Nu are treaba cu marca Bmw sau cu educația, daca ma grăbesc puțin si tot ceea ce încalc este viteza, adică fără linie continua sau fără Depășiri la limita sau sa deranjezi pe cineva, atâta timp cat foarte mulți nu sunt in stare sa mearga nici cu limita maxim admisă 90-100 km/h si i vezi ca merg cu 70-80 si fac coloana in spatele lor, pana si tirurile merg cu maxim cat pot. M

Sa înțeleg ca tu mergi strict maxim cat e limita maxima legală pe autostrada si pe drumuri naționale?

 

Daca ai loc sa depășești fără sa deranjezi pe nimeni nu vad ce treaba are cu educația sau cu ce fel de mașina conduci? Daca s ar merge cum trebuie crede ma ca accidentele ar fi mult mai mici, dar aia care merg încet sub limita maxima admisă incurca mai rău circulația decât aia care merg mai tare decât limita admisă..si asta din cauza infrastructurii care te obliga sa mergi in spatele unuia de asta de te ia capul pentru ca nu ai unde sa depășești.

 

WIN60 sper ca nu mi-o iei in nume de rau dar nu poti sa spui ca lipsa educatiei nu influienteaza comportamentul si atitudinea fata de alti soferi ca si tine; nu uita, ca si tine..

Sunt multi mitocani in trafic si sa te amesteci-identifici cu ei nu face bine mental si fizic.

 

Multi sau cei mai multi dintre noi uitam ca viteza maxim NU este viteza

MINIMA!! Iar in spatele a asa afirmatie este destula logica.

Dar aleg sa spun ca numai educatia sau nivelul de cunostinte acumulate pana in momentul accidentului, sa spunem, TE POATE SALVA DE ACCIDENT..

 

Desigur nimeni sau nu multi din soferi (isi) fac vreo auto-analiza a faptelor lor (cu atat mai mult cand (dupa ce) sunt IMPLICATI intr-un accident..) pentru ca tot ceea ce ii intereseaza este foarte probabil daca ei ai avut dreptul sau prioritatea sau nu in cazul acelui accident/incident.. asa gandesc toti asa-zisi "pragmatici".

 

Dar ti-ai (v-ati) pus vreodata intrebarea IN CE MASURA ai putea tu, cu experienta ta de sofer sa stapanesti (situatia) si SA EVITI ACEL incident???

 

Ei bine, asta nu vine decat dintr-un nivel de educatie mare nu un nivel de educatie de bivol..

 

Explicatie data fara a ataca persoana ci doar de a discuta implicatiile faptelor...

 

Desigur afirmatia de mai sus tine de un topic de circulatie rutiera preventiva.

(Daca ar exista asa ceva as spune din experienta personala, 9 ani fara accidente dar cu amezi de viteza in 2 zile consecutiv, puncte pe carnet .. asa ca nu pot spune ca sunt un sofer "cuminte"..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.