Jump to content

edit

Members
  • Posts

    2112
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

edit last won the day on March 18

edit had the most liked content!

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro; Maserati Grecale Modena

Recent Profile Visitors

16215 profile views

edit's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

811

Reputation

  1. si eu sunt la fel, decat interior negru ca in sicriu, fie si din cea mai scumpa piele, prefer deschis la culoare si din carpe facut. si eu m-as simti ca in cosciug cu capacul pus sa am interior negru la o masina.
  2. man, eu nu sunt croit altfel. am calculele mele, pt mine ce e nu, e nu. hibridele sunt complicate, in teorie putin fiabile, nu stau sa incarc, sa nu am porbagaj si sa car fie si 50kg care nu le vreau. renunt la dimensiunea portbagajului pt ca imi place ceva (gen seria 8), nu pt ca nu imi place ceva, de genul unei hibride. nu am unde incarca acasa, nu umblu bezmetic. masina asta va fi luata pt termen lung (vreo 10 ani), sigur fiind ultima pe care o capat. la un moment dat va fi a mea personala, nu stau sa schimb baterie la ea care costa 10.000 euro si sa imi bat capul cu asa ceva. pt mine, masina hibrida contrazice tot ceeea ce sunt eu ca om. am o placere deosebita sa torn combustibil in rezervor, ma face sa ma simt bine. m-ar lua depresia sa umblu cu cabluri si stecher si prize. masina pt un barbat este un premiu al vietii si trebuie sa fie asa cum simti lucrurile, fie si eronat dupa standardele altora. cand ii vad pe colegi cum vin tiptil cu masinile lor hibride in modul electric, ma pufneste si rasul. mai sunt harburile alea de toyoya, hibride (fara plug-in) scot un sunet ciudat cand merg incet..voma imi provoaca.
  3. Logica mea spune ca nu ai cum sa renunti la 25% dintre vanzari anuale ale seriei 5 cu 530i si 540i neavandu-le in gama in pietele cele mai importante. Seria 5 se vinde in aprox 1 mil de bucati la fiecare 3 ani. De asemenea, mi-e greu sa cred ca singurul benzinar pur va fi 520i, M5-ul urmand a avea powertrain-ul de pe XM. Ar putea fi loc de un M60 care sa fie doar cu 4.4 litri. In 2023, 22% din totalul vanzarilor grupului au fost electrice sau plugin, 0.566 mil din 2.555 mil si e imposibil sa nu ai pe viitor indeajunse ICE la modelele core pt piata care inca exista din plin. https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0438999EN/a-successful-2023:-bmw-group-posts-record-sales-meets-ambitious-e-mobility-growth-targets?language=en
  4. Iarta-ma ca o spun pe sleau, insa omul cu care ai vorbit este un imbecil fara logica, pe langa faptul ca e prost pregatit. Proasta pregatire vine de la faptul ca nu are informatii concrete. Imbecilitatea vine de la faptul ca, asa cum spuneam mai sus, trebuia sa deduca ca daca 40i, mild hibrid, 381cp este pe X5/6/7 in UE, nu are legatura cu omologarile si cu limita de noxe in UE.
  5. Cu cat ai maritat-o, baro$$ane? Reaminteste mi anul si luna fabricatiei (nu a primei inmatriculari) si nr de km.
  6. Hai, te primesc aici pe topic, Cipriene!!! voi ce parere aveti de culoarea asta interioara? link-ul arata simulat exteriorul masinii, insa cu un click initial pe butonul 360 si apoi pe scaunul din grafica, simularea 360 te baga in interiorul masinii. Configurator (bmw.ro) nevasta-mea spune ca nu a vazut nimic mai cocalaresc de atat. am o spaima chiar, ca si eu insumi bat bine de tot spre negru iar la culoarea asta de interior, sunt clasificat instant ::))) "Seamana cu o vaca" spune ea. dar e imitatie de interior de bentley, ce plm!?
  7. e extrem de scump si se vinde la pret de lista. am facut la 840xi, punand pana la fix 130.560. din prima au sarit cu 23.5% si sunt sigur ca la momentul la care imi trebuie mie, harbul asta va fi si mai expirat si mai cadavru care urmeaza sa fie scos din productie. si fara probleme urca spre 30%. panamera 4 in dotari echivalente e 170k si primesti 5% seria 8 face toti banii. in aceeasi suma iti cumperi un E300, 4 cilindri cu rwd cu optiuni echivalente. insa evident ca nu cu LSD pe spate ca seria 8, nu are bare stabilizatoare electrohidraulice si nu are scaune AMG, ca nu se poti bifa la mercedes dintr-astea indiferent de motorizare. doar astea fac 5120.
  8. voi ce parerea aveti de masina de epoca seria 8? nu ii trebuie nimanui asa ceva, nu au comenzi, e de epoca, acusica se scoate din productie, e pe platforma veche si se obtin preturi extraordinare.
  9. acum, in urma postarilor voastre, m-am uitat pt prima data cum este interiorul la etron-GT si la Q8 etron da, layoutul interiorului este complet diferit la acestea 2 fata de Q7/8, A6/7/8 cu motorizari termice. mai diferit in cazul lui etron GT si mai mai placut fata de Q8 etron. Etron GT are comenzile pt clima diferit fata de termice...Q8etron are acel display dedicat climei identic cu termicele si layoutul informatiilor este identic. insa ambele folosesc displayul central la fel ca la cele termice, cu grafica si continutul celor termice, care de fapt se regasesc in 2017 si nu 2018, la aparitia lui A8. Vechi, intr-adevar desi nu gasesc absolut nimic neplacut sau depasit la anivel vizual. doar ca nu as suporta sa iau in 2024 masina cu elemente din 2017. in martie 2021 cand mi-a venit A6-le, parea de actualitate totul la acel MMI.
  10. Ca tot vorbeam de prosti, mai sus corect este "ceea ce stiu eu sau tu" Ca sa fie "stim", trebuia sa fie "ceea ce stim eu si tu"
  11. Depinde unde intrebi. Cei care vand direct in fata clientului, stiu un sfert din ceea ce stim eu sau tu. Am avut surpriza la mercedes acum cateva luni cand eram obsedat de E300. Omul nostru de la reprezentanta de unde s au luat celelalte 4 harburi e analfabet in adevaratul sens al cuvantului. E atat de prost, incat cand trimite un email ma chinui extrem sa inteleg ce vrea sa spuna si sa scrie. De putinele ori cand am interactionat cu el, il sunam apoi sa verific daca ceea ce am priceput eu coincide cu intentia lui scrisa. A reusit sa imi gaseasca desfasuratorul tehnic a lui E300 si sa mi-l trimita la nivel de ultra detaliu (inclusiv dimensiunile discurilor de frana, distribuirea greutatii pe punti etc). E300 nu este nici acum pe configuratorul mercedes, insa va fi candva. Cu ocazia asta am aflat ca va fi exclusiv RWD.
  12. Da, adica mild hibrid, care e in fapt non hibrid, conform intrebarii tale Pe X5/6/7 este motorizarea asta, cu numele 40xi si 381cp Intreaba si 530xi-258cp, tot non hibrid, de curiozitate
  13. Le am scris un mail alora de la customer sevice in germania sa i intreb de 540xi. Au spus sa ma adresez in romania. Am replicat ca astia nu stiu de capul lor. Mi au raspuns generic cu un link in care gasesc tot ce dezvola ei etc :)))) Tu nu poti sa intrebi la prietenii tai, @Romulus? dar la un prieten care stie de capul lui
  14. sunt zgomotoase chiar si la viteze mici, sub 160kmh? din cauza canalelor de la imbinari si astfel aerul cand trece prin zona face zgomot?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.