Jump to content

edit

Members
  • Posts

    2129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    96

edit last won the day on March 19

edit had the most liked content!

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro; Maserati Grecale Modena

Recent Profile Visitors

16258 profile views

edit's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

825

Reputation

  1. nu s-a inventat inca perpetuum mobile. cu putin noroc, urmatoarea factura poate fi 50.000 lei si pt ca nu ai casco, urmatoarea factura ar putea fi chiar intreaga valoare a masinii. sa fii pregatit!
  2. Verdele asta mi se pare frumos tare la E. Cu black package care include si oglinzile negre. Si fara grila iluminata Eu nu sunt cu jantele negre, mai exista fix la fel ca astea din video, diamond cut si in rest gri inchis. Interiorul alb...se vede mai bine la minutul 5:10. Displayul pt pasager nu mi-ar fi de folos, insa altfel displayul central vine atasat de bord si nu integrat. Se vede mai bine la 4:30. Iar restul bordului nu mai este din sticla. Trebuie bifat si displayul pt pasager astfel incat cockpitul sa arate la maximul din ce poate. Si seria 5 arata bine de tot (trebuie vazut live pt a putea aprecia), insa in continuare plasez sub E, mai ales la interior. Au si ei un verde interesant cat si un visiniu. Ambele culori apar in video. Ce sa le fac daca ei se adreseaza doar celor 20-30% din piata, consumatori de electric sau hibrid?! Fix la 7.15 plec intr-o delegatie la Constanta cu shafu'. E italian. O sa il intreb daca firma poate plati rate si intretinere la Purosangue. Ma voi amuza.
  3. Eu nu am zis 160-180, am zis 160. Asta e la 4 cilindri benzina, la 6 cilindri mai pui 2-3litri. Fa tu calculul pt un rezervor decent, de minim 65litri. Nu zic rezervor de 75 litri cum am sau de 90 cum e pe panamera. Am un amic cu X3M competition si face 350km la tavaleala cu rezervor de 55 ltri, masina cu aerodinamica unui dulap. 15% ia X7 40i la 160kmh, cu 2.5 tone si aerodinamica unei case.
  4. Inteleg ca iese autonomie sub 300km. Deci mai este multa mamaliga de mancat pana la minim 500km la 160kmh doriti de mine si incarcare 0%-100% in max 15 min. Ce baterie are masina asta?
  5. https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/q6-e-tron/q6-suv-e-tron.html Voi ati vazut Q6-le asta? Pe aceeasi arhitectura ca Macan-ul electric, 800V care pare a fi viitorul. La fel va fi si A6 etron si cred ca si Taycan facelift a migrat spre 800V. Cu siguranta asa va fi si Etron GT facelift.
  6. Ia-ti varinata modena de 330cp. Varianta GT de 300 vine in standard mai putin accesorizata. Cand bifezi pe ea, ajungi fix la pret de Modena si pierzi 30CP. Chiar daca o iei sh, ia Modena, ca vine mai frumos aranjata. Plus ca GT vine cu roti allaround de 255, sunt prea subtiri pt spate. Modena vine cu 295 pe spate
  7. Si la mild hibrid este insignifiant impozitul. Pe pers fizica, la sectorul 5 a fost 8 lei pt motor de 2 litri. Probabil in curand se va scoate facilitatea asta pt mild si pt hibridele reale, pt ca mild sunt un sfert din masinile comercializate. Sau poate doar pt mild, insa vor trebui sa defineasca clar la RAR diferentele intre mild si hibridele propriu-zise, pt ca la nasinile mele scrie 'hibrid' in talon. Si facilitatea de parcare gratuita in bucuresti, de asemenea. Ce sa zic, ca am stat 2 ani jumate cu A6 cu panica totala la parcari ?! Nu imi inregistrasem masina la autoritati pt beneficiul parcarii gratuite, nici nu stiam facilitatea. Plateam fie parcare privata, fie o rugam pe nevasta mea sa trimita mesaje. Telefonul meu e de la munca si nu pot trimite astfel de mesaje costisitoare. Nevasta mea era prin sedinte sau poate cu amantul. Raspundea greu iar eu stateam cu stresul amenzii.
  8. Stati cuminti si nu vorbiti urat Revin la momentul oportun.
  9. Se poate inchide si chiar sterge topicul. Gata distractia
  10. BMW 540i xDrive (US, not available in Europe)* *All figures are preliminary values.
  11. The new BMW 5 Series Sedan. (bmwgroup.com) da, in documentul oficial bmw de la lansare se spune ca 530i si 540i nu va fi disponibil in Europa. ce prostalai!
  12. Da, doar ca va fi prin leasing financiar de la unicredit sau raiffeisen. Ei o vor plati..nu stiu daca vor asa.
  13. da, mie imi place mult mai mult E-ul. la interior ii dau 9.5, placandu-mi absolut tot exceptand faptul ca au exagerat cu liniiile alea de lumini ornamentale atat de multe si de aglomerate din bord. la exterior 9. mergea mai agresiv designul, desi nu asta este scopul acestei clase. oricum, trebuie sa fie in configuratia potrivita, ca orice masina de altfel. la seria 5 maxim 8.5 la interior. nu imi place volanul, nu imi place ideea de dispay unic, ca o tableta si neintegrat fie si partial in bord. nu as avea nicio satisfactie reala la interiorul acestei masini. Nu imi place nici portbagajul care paradoxal e mai mic ca la g30 si are si o forma nepractica la exterior pt seria 5, in opinia mea, 8.5. si asta din cauza inaltimii exagerate, a lungimii la fel, a rotilor fata puse la mijlocul masinii, a rotilor cu diametru prea mic pt volumul masinii si a faptului ca din fata daca privesti din unghiul nepotrivit, nu e ceea ce trebuie. si din spate, cantitatea de negru pusa pe spoiler e exagerata. trebuiau sa vopseasca toata partea din spate neagra si gata, terminau povestea intr-un final, seria 5 ramane best buy si asta din cauza diferentelor de pret. cu banii de X6 40i, in urma discountului, nu iti poti cumpara E450
  14. @Ciprian01, am vazut mesajul tau final pe topicul pe care l-ai inchis. parerea mea: G30 facelift este aceeasi masina cu G30-ul initial, fie ca intr-adevar la G30 a fost un facelift agresiv, cu modificari evidente. e un non sens sa cumperi aceeasi masina. Grecale, probabil Modena. masina asta are niste lipsuri care ma intristeaza. Motorul trancane ca un diesel. la viteze mici unde zgomotul de fond este mic, efectiv motorul ala primitiv bate ca un diesel cu uzura de un sfert de mil de km. plus ca vibreaza la modul dement, vizibil, mult peste dieselul pe care l-am avut de la bmw. daca aveam 150kg, tremuram ca o piftie. masina este super bine antifonata, pt ca la viteza confortul este maxim, insa puroiul de motor strica toata treaba la vitezele mici. acelasi puroi trage de rupe, insa cu neajunsurile mentionate. apoi, eu am suspensii pe aer. articulatiile bat in disperare ca la taxiurile logan cu un sfert de mil de km care au articulatiile originale. eram ferm convins ca masina are o probl tehnica. am sunat la Maserati si au spus ca "asa face toate" si ma invita sa merg cu orice masina din gama maserati sa ma conving. cand treci peste o denivelare, peste niste linii de tramvai, oricat de incet ai trece, se aud articulatiile batand fier pe fier. Pe A6 am suspensii sport cumparate care nu sunt adaptive si practic tot timpul sunt tari. este liniste de mormant in masina cand trec peste liniile de tramvai. daca tu poti sa traiesti cu toate cele de mai sus, go ahead, pt ca in rest masina e bomba. obligatoriu cu perne de aer. le intaresti cand vrei, le cobori, le ridici. suspensia permite o multitudine de setari. treci masina pe modul sport, desi suspensia coboara, poti apasa pe buton si ii ceri sa nu se intareasca. esti inn modul confort, cu suspensia la nivelul normal, apesi pe buton si suspensia se intareste. de la 180kmh in sus, coboara la maxim, identic cu modul parking, masina coboarand cu burta pe pamant realmente. din pacate, nu poti selecta manual sa se coboare la nivelul de parking daca nu are viteza necesara. o face doar din initiativa ei, automat si doar la viteza potrivita.
  15. Am citit articolul cu atentie si am inteles dinamica accidentului. Nasoala situatie. Tipul cu Yukon daca abia terminase o depasire, avea clar pe la 100kmh, cel cu Honda Odyssey daca nu reusise sa faca curba, avea si el clar spre 100kmh. Oricum, viteze insumate ale ambelor masini de peste 150kmh sigur. La lovituri cap in cap sansele sunt minime sa nu existe morti oricat de solide sunt masinile. Eu am un stres mare pe drumurile noastre din zonele de deal, sa nu vina din sens opus vreun sofer de camion care sta pe telefon sau care a estimat gresit o curba si sa se urce pe mine sau sa se rastoarne lateral pe mine in incercarea lui de a face curba
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.