Salut,
Acum 2 zile ma suna un prieten ca a avut un incident cu masina,
In timp ce rula cu aprox 150km/h i-a aparut in bord o multime de erori, pana sa traga pe dreapta a inceput sa iasa abur samd.
pe langa ca s-a speriat si a franat brusc pentru ca nu stia ce s-a intamplat a mainprovocat si 2 accidente in lant pentru
Ca Tot uleiul si antigelul din motor au ajuns pe parbrizul celui din spate, cel din spatele lui a franat brusc pentru ca s-a speriat din cauza ca nu mai vedea nimic in iar alt conducator a intrat in el, prietenul cu X6 nu a avut nici o dauna la masina in rest ceilalti 2 s-au sifonat destul de rau.
Asa, acum sa revin la X6 le prietenului meu.
Pe langa multitudinea de probleme avuta cu masina asta acum i-a crapat si motorul, masina in cauza este F16 - 4.0( faimosul N57Z ), reteta care a adus la acest rezultat, cred , revizia la 30000km, mai exact atunci cand ii aparea in bord, in 180000km a facut aprox 6 revizii…
Reviziile nu prea le-a facut la bavaria din cauza timpului si le facea la un cunoscut aproape de casa, problema mare este ca mai are leasing la ea inca 2 ani.
Ce il sfatuiti: sa cumpere alt motor sau sa o vanda asa ?