Jump to content

enders

Contributors
  • Posts

    1313
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

enders last won the day on June 24 2023

enders had the most liked content!

About enders

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti - Bora Bora

Previous Fields

  • Masina
    F11Lci

Recent Profile Visitors

19996 profile views

enders's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

461

Reputation

  1. Pe casco il schimbasem si eu cu un an inainte si la fel, totul a decurs fara probleme, dar pe RCA problema a fost complet diferita. Ma intreb daca bolovanul trecea prin parbriz si ma ranea, tot la fel statea situatia ?
  2. Dupa incident am avut o discutie cu un director al unei firme mari de asigurari si mi-a zis sa stau linistit ca nu o sa ma despagubeasca nimeni “ca exista o intelegere tacita sa nu despagubeasca pagubitul daca ii sare o piatra in geam” Am facut amiabila, ma mers la constatare(comuna Pantelimon, unde este showroom Peugeot), au facut aia poze, etc La final mi-au zis ca nu poate sa ma desbagubeasca pentru ca nu am cum sa dovedesc ca bolovanul a sarit de la basculanta respectiva, poate am avut eu parbrizul spart si am vrut sa dau vina pe un “biet” sofer si asa am ramas cu paguba. Intre timp am Vandut masina si aia a fost.
  3. Sunt patit, Mi-a sarit in parbriz un bolovat cat pumnul dintre rotile unei basculante, am facut amiabila...bine, dupa scandal, certuri samd...m-am dus in santier dupa sofer, m-am certat cu seful santierului ca nu are grija de camioanele lui etc. M-am dus la service pentru constatare, iar gunoaiele de la alianz tiriac nu m-au despagubit, ca nu am cum sa demonstrez ca piatra a sarit de la camionul respectiv. Piatra mi-a sarit in Bucuresti pe Barbu Vacarescu, iar camionul iesise din santierele de la pipera. Mai tarziu am aflat ca exista o intelegere tacita intre asiguratori sa nu te despagubeasca in astfel de situatii. De atunci mi-am montat camera pe masina, sa fie acolo.
  4. Verifica daca anvelopele sunt identice toate 4, verifica cati mm au, sa nu existe diferenta semnificativa de adancime. Jantele sunt originale? Sunt in 2 latimi ?
  5. Nu se strica absolut nimic, poti merge linistit cu ea asa. Fostul proprietar nu a avut bani de anv conforme 205/60r16 sau 225/55r16 si a pus 205/55r16 pentru ca erau mai ieftine. Daca anvelopele de iarna sunt bune(marca, profil, dot, adancime) tine-le pana se duc, dupa aia pune anv conforme.
  6. Arata bine, km decenti, insa optionale nu prea are, inafara de distronic nu vad ceva interesant.
  7. Am un prieten care a achizitionat de curand o astfel de cheie, dupa 2 zile a returnat-o. mergea greu display-ul, se consuma repede bateria, nu are nici o treaba cu cheia originala de bmw. Sfatul meu este sa ramai cu cheia originala a masinii. Sunt niste prostii am pe olx, fb, da nu au nici o treaba cu cea oe.
  8. Ia legatura cu colegul @neo_andersson, este cel mai informat pe partea de electrica a bmw-urilor. Iar daca este vre-o potibilitate de a coda farurile cu siguranta te poate ajuta.
  9. Pai daca nu exista nici un control al calitatii, de ce este diferenta de la cer la pamant intre suportii de motor Febi si OE? Montat suporti Febi pe un e90, nu se putea sta in masina, era super galagioasa ca si cum ar sta motorul direct pe caroserie. Chiar sunt curios cu arata o patina AM(dar producatorul care fabrica pt bmw), si una OE
  10. Inainte sa ii bubuie motorul a ramas fara ulei, din ce mi-a zis lui ii manca in jur de 1L intre schimburi. Ii facuse revizia cu o luna inainte, iar cu 2 sapt inainte sa crape a trebuit sa completeze cu 2 l ulei. Multumesc, Gasise un motor identic si prin Romania cu montaj, dar in pozele cu masina donatoare aparea o casa cu turle asa ca a zis pas.
  11. Da, leasingul este financiar, i-am spus de nenumarate ori sa incerce si cu operational. Nu se mai streseaza cu reviziile, schimbul anvelopelor, vandutul, etc plus la fiecare 4 ani ai masina noua. Valoarea ar fi fost undeva la 32-35000€, era suficient pentru avansul unui x7 pe care voia sa il achizitioneze anul asta. Acum se gandeste serios sa schimbe marca chiar daca este mare fan BMW.
  12. Salut, Acum 2 zile ma suna un prieten ca a avut un incident cu masina, In timp ce rula cu aprox 150km/h i-a aparut in bord o multime de erori, pana sa traga pe dreapta a inceput sa iasa abur samd. pe langa ca s-a speriat si a franat brusc pentru ca nu stia ce s-a intamplat a mainprovocat si 2 accidente in lant pentru Ca Tot uleiul si antigelul din motor au ajuns pe parbrizul celui din spate, cel din spatele lui a franat brusc pentru ca s-a speriat din cauza ca nu mai vedea nimic in iar alt conducator a intrat in el, prietenul cu X6 nu a avut nici o dauna la masina in rest ceilalti 2 s-au sifonat destul de rau. Asa, acum sa revin la X6 le prietenului meu. Pe langa multitudinea de probleme avuta cu masina asta acum i-a crapat si motorul, masina in cauza este F16 - 4.0( faimosul N57Z ), reteta care a adus la acest rezultat, cred , revizia la 30000km, mai exact atunci cand ii aparea in bord, in 180000km a facut aprox 6 revizii… Reviziile nu prea le-a facut la bavaria din cauza timpului si le facea la un cunoscut aproape de casa, problema mare este ca mai are leasing la ea inca 2 ani. Ce il sfatuiti: sa cumpere alt motor sau sa o vanda asa ?
  13. Ca tot se vorbeste de uleiuri si intervale, vin si eu cu o remarca, la al meu f11 dupa 8500-9000km aud cum motorul isi schimba sunetul(ulei 5w30 BMW) si de aceea revizia o fac la max 10k km. La e90 sunetul era mult mai pronuntat dupa acest interval de km, bine aici poate si din cauza km mai multi 300-350k km sau ca nu era la fel de izolat ca f-ul.
  14. https://stirileprotv.ro/video/cum-s-a-produs-accidentul-teribil-din-bran-soldat-cu-un-mort-si-trei-raniti-detalii-surpinse-de-camera-de-supraveghere/62415219/ Asa e, aici se vede clar toata manevra. A tras brusc de volan si a pierdut controlul, se vede cum spatele derapeaza. M-am uitat mai atent pe filmare si anvelopele pe spate par extrem de uzate: mazga, anvelope uzate, viteza mare si asta a dus la pierderea controlului, implicit pierderi de vieti.
  15. Nu pare sa fi pierdut controlul masinii, pare mai mult distras si a uitat sa intre pe banda lui. Fix acum 5 minute ma uitam la alt accident, ala care dadea cu petarde si a dat masina de politie peste el…
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.