Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8964
  • Joined

  • Days Won

    91

bimmer90f30 last won the day on May 21

bimmer90f30 had the most liked content!

6 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

30992 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Im asemenea situatie doar, DOAR masina, dupa cum e construita si cu airbagurile te scot viu..
  2. Nu ai facut nimic daca nu zici ca ai fost ochiul din cer care stie ce s-a intamplat acolo. Intrebarea de fond ramane daca VW putea evita eu zic ca nu. Mai ales ca tu zici ca ar fi fost in dreptul autocarului. Cred ca evita pe vitezomanul nebun doar daca sareau in rapa si el si motociclistul..
  3. Ma crezi daca iti spun ca asta nu se intampla doar in Romania? Ar trebui.. Daca esti claxonat esti avertizat. Pana la urma e dreptul lui sa fie in sensul giratoriu; faptul sa tu ai timp sa nu il jenezi este numai treaba ta. Fiecare anticipeaza dupa capacitati si analizeaza dupa situatia in care este implicat desigur cu regulile circulatiei auto care guverneaza. Dar pentru aia care se baga milimetric pe lang cu**l tau in giratoriu ai ochi? Sau esti prea rapid? :-))
  4. Multumesc pentru cadrul pus dar asa dupa cum te-am citat (cu grija) Opelul tu ai zis ca era "intrase deja de ceva timp in depasire" eu inca sustin si ma indoiesc ca gresesc, indiferent de cat timp (dupa cum ai observat am mentionat ca l-a prins in spatele autocarului asta nu indica altceva decat ca fie intentiona sa depaseasca si autocarul.. dar nu asta conteaza ci conteaza faptul ca a fost surprins de VW pe contrasens in spatele autocarului. Iar singurl care putea evita cel mai mult era Opelul Lucru care nu s-a intamplat. Adica accidentul nu s-ar fi intamplat daca ala cu Opelul nu era deja in depasire (pe contrasens) indiferent de timp. Luand citatul din nou, de ceva vreme pentru mine inseamna sa fi fost deja in depasirea - adica langa autocar nu in spatele lui. Nu stiu de ce se cauta a se gasi vina VW atat timp cat acesta a avut si mai putina vizibilitate fata de ce urma sa se intample fiind pe interiorul curbei. Daca VW putea sa faca ceva motociclistul de ce a mai cazut? Nu cumva si el putea sa faca ceva... Tare ma tem soferul Opelului sa nu fi fost vreun localnic care cunostea zona si ca atare si-a permis sa creada ca poate depasi acolo, pana in ziua cand nu s-a mai putut.. si de aici victime! Sau, cat de nebun sa fii sa intri in asa depasire cu un Opel ca ala(100cp) !? Ca nu pare vreun model tunat.. Adica cat o Skoda Fabia in care ma c.. pe mine daca incerc ceva pe autostrada..
  5. BMW 7UP DSP facut de Helix e tot ce iti trebuie. E plug and play cu difuzoarele masinii si poate fi mutat pe modele mai noi BMW. Difuzorul de pe bord gasesti tot facut de Helix. Poti folosi difuzoarele masina sau poti face upgrade (de preferat) si la difuzoare. In decursul zile de maine iti pot spune exact ce grila (PN) de bord iti trebuie sa o comanzi de la dealer. Nu cred ca o sa o gasesti altundeva.
  6. Si eu as inclina sa cred ca bucsele spate at putea crea acel simptom mai ales daca zice ca si rotile de pe spate vireaza. Puntea spate daca nu e stabilizata corespunzator si de bucse cat poate fi controlata de sistemul (cum s-o numi..) de pe spate!? Masina smechera cu cheltuiala se tine. Ai pus masina pe un Hunter ceva de genul?.. (pana si la rapanosul meu de E91 meseriasii la care am fost prima ora sa ii fac geometria i-au gasit o bucsa pe fuzeta care avea joc destul de maricel la 7 ani exploatare si 150k... mi-au zis ca daca nu schimb bucsa degeaba platesc pentru aliniamentul complet)
  7. @sskkaa nu avea cum sa fi intrat de ceva vreme in depasire dat fiind locul impactului - foarte aproape de spatele autocarului. Nota adiacenta: numai un idiot putea incerca sa depasesca un autocar in acea situatie si pariez ca a intrat din lipsa de experienta in scurt in depasire.. 3 lucruri nu s-au intamplat acolo: - nu a anticipat cum trebuie; adica modul sport sau treapta de viteza care sa nu necesite schimbul vitezei decat poate cand deja esti in fata celui depasit. - nu s-a pregatit pentru situatia in care sa poate bata in retragere cum sa spune; si franarea cu revenire pe banda este o posibilitate mai mult decat valida - iti salveaza viata, a ta si a celorlalti. - dat fiind circumstanta, locul in care s-a petrecut, intr-o curba larga cu vizibilitate redusa in fata unui atat de lung vehicol cel cu Opel a riscat enorm - asta a si fost cauza principala a accidentului. @Alex3245 cel cu Opelul nu a vazut decat un pic mai mult dar nu suficient pentru ca drumul este in curba larga fata decat cel cu VW care nu a vazut mare lucru. Nu ai timp sa franezi cu atat mai mult cu, cat orice alt sofer nu ar fi depasit venind pe contrasens, cum am zis, penttu ca nu vedea suficient daca vine cineva din fata celui din fata. De obicei in curba larga ser circula cu mai mare viteza, orice depasire e tentanta DAR extrem de riscanta pentru ca nu vezi in fata celui din fata si lucrurile se intampla mult mai repede chiar sa mai poti reactiona! De aceea nu se face asa ceva. Inca o data Opelul, absolut idiotic si cauzator se accident. Un incapabil sa franeze si sa revina de unde plecase.
  8. Nu ai fost cel care a umblat la bara si faruri? Dupa cum pui intrebarea raspunsul ar fi nu, corect? Apoi, daca umbli doar la bara si faruri, de ce ai umbla la capota? Poate sa iti faci de lucru.. Si daca a umblat altul nu acela cel mai in masura sa stie unde a umblat?
  9. cred ca ar fi totusi demarorul. Daca face la cald.. nu este exclus ca, ceva infasurare.. sa intre in scurt pentru ca la caldura multe chestii se dilata in motor si pe langa motor.. iar langa motor e demarorul. e suficient ca o infasurare intre doua perii de pe stator sa intre in scurt si ca atare sa nu exicite rotorul.. si de aceea sa nu porneasca. Dilatarea provocand scurtul in infasurare.. spre masa.. pentru ca izolatia infasurarii a fost strapunsa.. Imi suna cunoscut simptomul din trecutul indepartat. Cred ca ai putea sa vezi singur daca ti-au pus demaror nou.. daca i cauti pe unde e... trebuie sa fie nou.. defect cu acelasi simptom? mai rar.
  10. https://pspowers.com/understanding-ev-battery-degradation-causes-effects-and-solutions-for-long-term-performance/ Nu are rost sa spun ca sunt de acord cu fiecare cuvant scris in blog--ul postat.. (Esenta ce trebuie sa o retina fiecare/..orisicare posesor de masina electrica , hibrida si chiar ICE (cu baterie sa ii porneasca motorul) e in urmatorul citat, sub comentariu meu: Rezistenta interna electrica nu pleaca nicaieri, niciodata.. ci creste cu fiecare luna si an in functie de felul cum e tratata/exploatata bateria. Plecand de la curentul cu, care e incarcata si ciclurile de incarcare pana la felul cum e descarcata.. Bine nu creste vazand cu ochii ci, creste constant daca bateria e exploatata corect. Cu alte cuvinte trebuie sa te dai dupa baterie daca vrei sa nu te coste. The increase in internal resistance which limits the rate at which energy can be delivered, affecting performance under load (e.g., acceleration). As (internal) resistance increases, the battery becomes less efficient in delivering power quickly, which impacts performance, especially during rapid acceleration or fast charging.
  11. O baterie trebuie incarcata permanent (nu tinuta descarcata) cu mai mult sau mai incet putin curent (incarcata de catre termic). Sau poate la fel de mult (ca la priza) tot de termic. Ma indoiesc mult ca proiectantii nu ar incarca o baterie suficient inainte ca aceasta sa se descarce pe motorul electric. Din nou nu putem crede ca o baterie sta sau e mentinuta la nesfarsit (sau pana e bagata in priza) neincarcata de catre termic. Nu cred ca e greu sa intelegem ca undeva in termic o parte, mai mare sau mai mica, din energie dezvoltata se duce exclusiv in baterie pentru incarcarea exclusiv al bateriei, inainte de a fi descarcata din nou. Iar asta se reflecta in consum; sau ceea ce altii pe buna dreptate spun si altii ca este - un balast - pana se incarca suficient. Dupa care ciclul se reia daca nu e incarcata la priza. Descarcarea completa a bateriei nu este permisa de catre BMS pentru ca afecteaza bateria. In acelasi sistem fabricantul stabileste limita/nivelul de siguranta al descarcarii bateriei. Nu stiu in ce masura mereu este pastrata o rezerva in baterie.. si cat de util si eficient e asta.. Aceea rezerva, ce se intampla cu ea? Nu este folosita de motorul electric?? Sau bateria e mentinuta de termic la nivelul acela? De incarcat tot trebuie incarcata, o data folosit acel nivel de incarcare. Noi nu putem sti.. dar ce stiu este ca unei baterii nu e bine sa fie tinuta descarcata. Ori, cam asta sugereaza afirmatia citata..
  12. sa intelegem ca vrei sa spui ca, .. calculul iese asemanator la consum cand bateria e goala si trage doar termicul? Esti sigur? Performata e aceiasi cu o baterie goala/descarcata sau pe cale a fi incarcata.. dintr-un motor de 1.5 litri benzina? Cred ca asta e cam greu de demonstrat in realitate.. E de intekes ca masina trage bine cu ambele cat tim bateria nu e descarcata. Dar o data descarcata sigur consumul creste destul de mult doar cu termicul in deplasare, care acum trebuie sa si incarce bateria suficient ca apoi sa se descarce din nou.
  13. Usa masinii se deschide doar manual corect? Asta inseamna ca electric s-a stricat ceva la brosca acelei usi. Cauta un electrician auto.
  14. Sa nu uitam sa ii spunem si ce tester.. ISTA! Ca se duce la oricare si nu-i gaseste senzorul defect ca un tester multi-marca nu aplica toti parametrii ceruti pe toti senzorii.. Apoi, @Bogdan .S daca masina a pornit de atata-amar-de-vreme greu la cald nu te-ai gandit sa cauti un tester potrivit.. (cei de la acel service nu stii ce tester au folosit?) din timp!? Regula general valabila - nu toate problemele unei masini sunt aratate in bord. Testerul potrivit in schimb arata! Ca asa si fara tester, la mine in curte ma gandeam sa schimb demaror si baterie.. Sau, de ce nu mergi inapoi la ei .. ca doua zile de cand au schimbat lucruri destul de scumpe.. nu demonstreaza ca au gasit ce TREBUIAU sa gaseasca de prima oara. Iar tu nu ai abuzat masina ci doar incerci sa o pornesti - la cald.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.