Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8971
  • Joined

  • Days Won

    91

bimmer90f30 last won the day on May 21

bimmer90f30 had the most liked content!

6 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

30999 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. La sfarsit ai incercat si cu spray de curatat frane? E foarte volatil si dizolva absolut orice urma de ulei si mizerie din compartimentul motor si desigur frane.
  2. Daca zici ca ai scos instalatia audio de pa alta masina (epava) nu iti amintesti pe unde treceau cablurile? Apoi, mai sus ti s-a spus fibra optica. Ai fibra optica? Iti pot spune ca trece pe o parte a masinii pe unde trec toate celelalte cabluri. Trebuie sa ajunga in portbagaj..
  3. Conduc cand ajung. Stiu ca taria de caracter trebuie sa fie mai puternica decat prin alte zone europene.. dar asta nu inseamna ca orice imbecil poate sa faca ce vrea pe langa mine. Ar trebui sa ma crezi ca la fel ca si tine cand unul e stresat in spate in orice tara va conduce haotic si disperat.. pana in prezent in toate situatiiel prin care am trecut. Nu fac nici o bravada dar daca te uiti la accidentul din Bucuresti cu giratoriu si berbecu care a dat de la rasturnat si omorat mi se pare pe altul acolo, am fost singurul care am spus cu subiect si predicat cum e de procedat in aceea situatie. Si asa as fi procedat si in prezent si in viitor. Pana la urma topicul asta e facut sa invatam cu totii ceva daca se poate cu mai putin instinct ca ala oricum e acolo, nici o problema.. si cu mai multa chibzuinta.. Normal ca mori cu legea in mana daca nu stii ce sa faci in situatii reale prin care treci sau esti amestecat.. Ce pot sa mai zic e Doamne Fereste! Daca asigurarile ar fi dupa punctele acumulate in decursul anilor fara ccident multi dintre cei care ar provoca accidente sau se baga in situatii extrem de periculoase ar fi eliminati.. ca le-ar da de gandit despre ce urmeaza.. daca sunt scosi vinovati. Nu ti s-a parut ca ala cu Opel stie ce face sau ca risca prea mult..? Mie mi se pare ca le-a avut pe amandoua la el.
  4. Fara suparare eu nu umblu pe strada conducand cu instictul de supravietuire la mine.. ca daca as face asta cred ca altii s-ar urca in copaci de nervi. Regulile de circulatie primeaza. Cum am zis mai sus, am o intrebare datorita unei situatii intalnite nu exista sa nu ii gasesc raspunsul legalitatea, masurile ce pot sa le iau SA IMI ASIGUR SIGURANTA. Daca risc e doar pe contul meu iar riscul e fara a risca sau jena prea mult pe altii. In schimb daca onglizile imi "spun" ca il incurc pe un altul.. o sa contnui sa il incurc pana cand el nu risca riscandu-mi mie siguranta. Am invatat cum sa fac asta in atatia ani de cand am carnet. In fata mea poti sa faci ce vrei ca ma orientez.. "Problema" de obicei e in spate cu stresatii cate streseaza!
  5. Nu e vorba numai de asta. Ai dreptate. Numai ca aproape ca orice in viata scoala doar te face sa intelegi cam cum functioneaza lucrurile. Dupa scoala doar de tine depinde cat de mult tragi de tine ca sa intelegi ce se intampla in jurul tau. Altfel spus daca tu dupa ce ai luat carnet incepator fiind cand mergi cu masina pe strada .. sigur iti apar tot felul de intrebari in cap despre situatii prin care treci.. Daca nu revii si cauti raspunsuri, pui inttebari celor cu mai multa experienta (ca aia chiar exista) sau sa te uiti prin legislatie.. nu o sa afli.. iar tu o sa mergi asa pe strada mai in nestiinta si daca mai vine si neatentia peste tine intr-o anume situatia.. nu spargi tu toate borcanele!? Si iti mai creste si asigurarea obligatorie la anu'.. Asta pentru ca ti-a fost prea lene sa iti pui intrebari si sa cauti raspunsul potrivit situatiei prin care ai trecut pe strada.
  6. Cablul ala P-Bus ar trebui sa fie albastru cu dunga rosie. Este gros de 0,35mm, grosimea sarmei la interior. Deci este cat se poate de subtire. Ar trebui bagat in locatia 11 din conectorul cu 18 pini. Conectorul acela intra in categoria waterproof din pagina asta a modelului tau: RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog Aici sunt tipuri de pini folositi pentru watertight: RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog Poti vedea pe cum sunt aranjati pe diferite sectiune de cablu. Tie iti trebuie 0,5-1mm sau mai mici. Vezi daca poti sa extragi vreunul din cablurile de aceiasi grosime din conector sa vezi ce clema metalica e atasata. Apoi mergi la dealer cu poza si comanda mama si tata.
  7. Deci iprin conectorul dim usa trecea inca un fir care tinea comunicarea cu modulul? Iar acesta dupa cum vad parr ca a adiugat o sectiune de cablu evitand conectorul.. iar ambele capete ale sectiunii par a avea heatshrink.. pe ele. Parerea mea e ca de fapt firul "intregit" trecea de fapt prin conector. Cred ca, ceva s-a incercat in ttecutul masinii.. si nu a reusit dar a stricat si sertizarea cablului din fabrica! Cred ca numai un idiot cu doua maini stangi putea sa faca asta.. Sa se apuce de ceva si sa strice mai rau tocmai in conectorul usiii.. Oricum... daca stii pe cineva care sa aiba o scula de sertizat pentru asa ceva.. gasesti la dealer relativ ieftin conexiuni/pimi pentru mufa aceea. Cauta pe realoem si da-le codul. Cateodata.. nu ma intreba ca nu stiu cum functioneaza lucrurile la dealeri. Cateodata vand cabluri cu ambele capete sertizate de ei sau cine fac respectivele conexiuni pentru ei. Mai jos doar un exemplu: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UX31-EUR-06-2008-E91N-BMW-320d&diagId=61_1691 La modelul meu in realoem nu arata conexiuni cu, cabluri atasate si a venit cu sectiune de cablul sertizat in ambele capete. Il tai in doua sau cat iti trebuie sa conectezi/lipesti doar un capat ca celalalt intra in mufa. Tu poti sa sertizezi un capat iar celalalt capar il cositoresti (izolezi cu banda..) de cabulul masini si il impaturesti daca locul iti peemite. Daca nu te duci in paralel si te lipesti de acelasi cablu unde gasesti loc. La fel si in partea cealalta a conectorului. Ce, culoare are cablul ala in mufa aia? Poti sa te "legi" oriunde ipe acelasi cablu in interiorul masinii fara al taia atat timp cat il izolezi. Doar decojesti foarte putin si te lipesti pe el. Dar asta nu e profesional.. si prea corect.. Asta putea sa incerce si ala inainte fara sa trebuiasca sa distruga sertizarile. Sunt scule care doar inteapa izolatia cablului pentru testari verificari de durata sau nu..
  8. Im asemenea situatie doar, DOAR masina, dupa cum e construita si cu airbagurile te scot viu..
  9. Nu ai facut nimic daca nu zici ca ai fost ochiul din cer care stie ce s-a intamplat acolo. Intrebarea de fond ramane daca VW putea evita eu zic ca nu. Mai ales ca tu zici ca ar fi fost in dreptul autocarului. Cred ca evita pe vitezomanul nebun doar daca sareau in rapa si el si motociclistul..
  10. Ma crezi daca iti spun ca asta nu se intampla doar in Romania? Ar trebui.. Daca esti claxonat esti avertizat. Pana la urma e dreptul lui sa fie in sensul giratoriu; faptul sa tu ai timp sa nu il jenezi este numai treaba ta. Fiecare anticipeaza dupa capacitati si analizeaza dupa situatia in care este implicat desigur cu regulile circulatiei auto care guverneaza. Dar pentru aia care se baga milimetric pe lang cu**l tau in giratoriu ai ochi? Sau esti prea rapid? :-))
  11. Multumesc pentru cadrul pus dar asa dupa cum te-am citat (cu grija) Opelul tu ai zis ca era "intrase deja de ceva timp in depasire" eu inca sustin si ma indoiesc ca gresesc, indiferent de cat timp (dupa cum ai observat am mentionat ca l-a prins in spatele autocarului asta nu indica altceva decat ca fie intentiona sa depaseasca si autocarul.. dar nu asta conteaza ci conteaza faptul ca a fost surprins de VW pe contrasens in spatele autocarului. Iar singurl care putea evita cel mai mult era Opelul Lucru care nu s-a intamplat. Adica accidentul nu s-ar fi intamplat daca ala cu Opelul nu era deja in depasire (pe contrasens) indiferent de timp. Luand citatul din nou, de ceva vreme pentru mine inseamna sa fi fost deja in depasirea - adica langa autocar nu in spatele lui. Nu stiu de ce se cauta a se gasi vina VW atat timp cat acesta a avut si mai putina vizibilitate fata de ce urma sa se intample fiind pe interiorul curbei. Daca VW putea sa faca ceva motociclistul de ce a mai cazut? Nu cumva si el putea sa faca ceva... Tare ma tem soferul Opelului sa nu fi fost vreun localnic care cunostea zona si ca atare si-a permis sa creada ca poate depasi acolo, pana in ziua cand nu s-a mai putut.. si de aici victime! Sau, cat de nebun sa fii sa intri in asa depasire cu un Opel ca ala(100cp) !? Ca nu pare vreun model tunat.. Adica cat o Skoda Fabia in care ma c.. pe mine daca incerc ceva pe autostrada..
  12. BMW 7UP DSP facut de Helix e tot ce iti trebuie. E plug and play cu difuzoarele masinii si poate fi mutat pe modele mai noi BMW. Difuzorul de pe bord gasesti tot facut de Helix. Poti folosi difuzoarele masina sau poti face upgrade (de preferat) si la difuzoare. In decursul zile de maine iti pot spune exact ce grila (PN) de bord iti trebuie sa o comanzi de la dealer. Nu cred ca o sa o gasesti altundeva.
  13. Si eu as inclina sa cred ca bucsele spate at putea crea acel simptom mai ales daca zice ca si rotile de pe spate vireaza. Puntea spate daca nu e stabilizata corespunzator si de bucse cat poate fi controlata de sistemul (cum s-o numi..) de pe spate!? Masina smechera cu cheltuiala se tine. Ai pus masina pe un Hunter ceva de genul?.. (pana si la rapanosul meu de E91 meseriasii la care am fost prima ora sa ii fac geometria i-au gasit o bucsa pe fuzeta care avea joc destul de maricel la 7 ani exploatare si 150k... mi-au zis ca daca nu schimb bucsa degeaba platesc pentru aliniamentul complet)
  14. @sskkaa nu avea cum sa fi intrat de ceva vreme in depasire dat fiind locul impactului - foarte aproape de spatele autocarului. Nota adiacenta: numai un idiot putea incerca sa depasesca un autocar in acea situatie si pariez ca a intrat din lipsa de experienta in scurt in depasire.. 3 lucruri nu s-au intamplat acolo: - nu a anticipat cum trebuie; adica modul sport sau treapta de viteza care sa nu necesite schimbul vitezei decat poate cand deja esti in fata celui depasit. - nu s-a pregatit pentru situatia in care sa poate bata in retragere cum sa spune; si franarea cu revenire pe banda este o posibilitate mai mult decat valida - iti salveaza viata, a ta si a celorlalti. - dat fiind circumstanta, locul in care s-a petrecut, intr-o curba larga cu vizibilitate redusa in fata unui atat de lung vehicol cel cu Opel a riscat enorm - asta a si fost cauza principala a accidentului. @Alex3245 cel cu Opelul nu a vazut decat un pic mai mult dar nu suficient pentru ca drumul este in curba larga fata decat cel cu VW care nu a vazut mare lucru. Nu ai timp sa franezi cu atat mai mult cu, cat orice alt sofer nu ar fi depasit venind pe contrasens, cum am zis, penttu ca nu vedea suficient daca vine cineva din fata celui din fata. De obicei in curba larga ser circula cu mai mare viteza, orice depasire e tentanta DAR extrem de riscanta pentru ca nu vezi in fata celui din fata si lucrurile se intampla mult mai repede chiar sa mai poti reactiona! De aceea nu se face asa ceva. Inca o data Opelul, absolut idiotic si cauzator se accident. Un incapabil sa franeze si sa revina de unde plecase.
  15. Nu ai fost cel care a umblat la bara si faruri? Dupa cum pui intrebarea raspunsul ar fi nu, corect? Apoi, daca umbli doar la bara si faruri, de ce ai umbla la capota? Poate sa iti faci de lucru.. Si daca a umblat altul nu acela cel mai in masura sa stie unde a umblat?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.