BMWClub: bimmer90f30 - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
2578 (1.97 per day)
Most Active In:
Seria 3 (1293 posts)
Joined:
20-February 15
Profile Views:
7123
Last Active:
User is offline Private
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Fan
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
E90

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. Oscilatie turometru in mers - Limp Mode - 4560 - unknown error.

    07 June 2018 - 14:22

    ..Sa vedem acum daca gasim rezolvarea:

    Oscileaza acul de la turometru, cand vreau sa mentin o anumita viteza de croaziera! Practic cam 2-3 mm, abia il vad dar oscileaza. Turele cresc foarte usor, motorul trage pana intra in limp mode cu eroare necunoscuta pe pompa de inalte: 4560 -eroare necunoscuta. Intra in limp cand ajunge aproape de 3000rpm..
    Stiu ca poate fi senzorul de presiune din capatul rampei sau cel de pe pompa..
    Am observat ca in gol daca incerc sa tin sau duc acceleratia oriunde pana in 2000rpm (in gol) acul are tendinta sau chiar o ia inapoi; asta e simptomul cel mai evident si edificator ca manifestare si cred ca are legatura cu limp modul..

    (Am schimbat weekendul asta termostatul ca antigelul nu mai ajungea la 90 ci statea la 80.. Curatat EGR care nu avea decat ..poate 2mm mizerie si asta numai aproape de mijloc, deci f. f. putin)
    Si acum am erorea asta tampa.

    O sa schimb filtru de motorina cat mai curand. Si probabil pompa de motorina din spate..
    O sa ma uit la injectoare cand o sa reusesc sa instalez INPA..
    Masina are 380k km, motorul porneste la sfert; E90, diesel, manual, 163cp, 2005
  2. P3264 si programul Torque

    30 April 2018 - 08:53

    Azi dimineata am avut parte de o mica surpriza, interesanta zic eu.
    Cum de ceva timp nu am putut/reusit sa sterg/caut erori cu INPA pentru ca hdd-ul s-a decis sa isi dea duhul, am ramas la mana BMWhat, Carly.. orice si oricum ;).

    In termeni de putere motorul inca trage pentru varsta si km din bord!
    Si pentru ca m-a mancat ambitia sa demontez senzorul MAF (debitmetru) sa il curat de pe tulumba unde e lipit(!) folosindu-mi maestria de a-l fixa la loc (ca altul nu am, inca!) tot acum si atunci in bord imi apare CEL-ul (Check Engine Light) potrivit-fixat din cauza debitmetrului, evident.

    Totul e sub control pana aici. ;)
    Daca pana de curand CEL-ul aparea cand lasam motorul dimineata - la start - mai mult de 1 minut - si nu mai aparea toata ziua cat foloseam masina, acum imi apare si seara cand plec de la lucru; la fel, la cam un minut. Probabil trebuie sa ii dau cu spray dedicat pe nas.
    Oricum saracul MAF era bine imbibat/acoperit bine de un strat de ulei de peste 300k km de cand fusese neatins..

    Asadar va puteti imagina ca, Carly a fost folosit aproape zilnic sa stearga eroarea de debitmetru si de cele mai multe ori o facem din mers, din lipsa de timp..

    Azi dimineata pe langa Carly (ca de obicei..) am folosit si anticul Torque, un alt program de diagnoza/cautare dupa coduri, care din nou, din mers l-am sincronizat si ce sa vezi, surpriza, o noua eroare, cea din titlu: P3264. Care dupa ce am sters-o motorul meu trage si mai bine, adica e mai bine legat de asfalt, pardon cutie-roti.
    Asadar nu face Carly ce face Torque, cel putin in cazul meu.

    De aici trageti voi concluzia sau comentati daca se poate, si vreti.

    Salutari si o zi buna!

    Scuzati postarea lunga, dar acesta este contextul.
  3. CBS - condition based service

    14 March 2018 - 12:03

    Salutare colegi forumisti.

    De curand ma confrunt cu doua probleme .. "minore"!
    Una este o eroare aparuta in legatura cu DSC pentru ca placutele pe spate erau prea subtiri iar sistemul DSC s-a alertat si asa a ramas fara a putea reseta eroare nici in INPA nici cu Carly.. dupa ce evident am schimbat placutele..

    A doua eroare pare ca se lasa resetata in INPA dar revine in special dimineata cand motorul este rece, la relanti. Este vorba de senzorul MAF care am reusit sa il scot din locas zilele trecute.. curat si pus la loc.

    Am gasit pe net o procedura de resetare a DTC-ului implicand ajustarea grosimii (in cm/mm) placutelor din fata si apoi a celor din spate in CBS dar nu am aflat inca care program o face din popularele INPA/DIS.. Progman..

    (E90,,320d, 2005, 163cp, peste 370k km - sunt zvonuri cum ca BMW nu prea a lucrat la anticiparea/controlul prin CBS a ceea ce se intampla cu masina la peste 300k km. Sper sa fi fost doar zvonuri.)
  4. Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare

    23 September 2015 - 13:28

    Salutare forumisti.
    Nu stiu daca o asemenea stire a fost adusa la cunostinta iubitorilor de masini in special al acelora care au motoare pe motorina, dar in momentul de fata este un mare scandal starnit de o companie de protectie a mediului din SUA care demonstreaza ca unele motoare mai noi ale concernului Volkswagen ar minti in privinta normelor reale de poluare ale motoarelor instalate ca si in datele tehnice ale autovehicolelor

    Sigur nu aceasta este singura sursa de informare; e plin netul la ora actuala..

    Intrebarea mea catre colegi este daca o asemenea stire va v-a determina sa renuntati la (putin) mai economice motoare diesel si sa treceti pe benzina.

    (habar nu am, am incercat cateva cautari.. Daca acest topic/stire exista pe acest forum; observ ca nu..)
    Comentarii, reactii, sunt acceptate si bine venite!

    :download:
  5. Valori Debitmetru Aer

    20 August 2015 - 16:05

    Am motorul E90, 320d, 2005, 163cp.

    ...Live Data nu prea se poate face cu INPA pentru ca o data ce se scoate mufa debitmetru-lui de aer ECU-ul o reclama si memoreaza.
    Am incercat sa masor tensiunea la iesirea debitmetru-lui si la pornirea motorului si la prima accelerare tensiunea a variat crescator de la 1V pana la 3V. La urmatoarele accelerari indicatia a ramas relativ la 3V si asta nu e bine :naughty:
    Pinii din mufa sunt incepand de la parbriz... cu mufa conectata:
    12v,
    negativ,
    semnal pentru ECU,
    pin senzor temperatura,
    pin senzor temperatura
    Semnalul pentru ECU poate sa varieze, trebuie sa varieze. Inca nu am intrat in posesia valorilor exacte.
    Pini sunt diferit pozitionati fata de E46 cu senzorul acela pe teava rotunda nu ovala..

    M-am gandit sa cumpar unul nou, dar mai ieftin (fata de stealer :frantics: ) de pe mister-auto. Am vazut ca au la vanzare Bosch si Pierburg... Pierburgul mi se pare ca e demontabil de pe carcasa aia ovala, Bosch am eu pe masina si e lipit (de mi-ar spune careva cum ajung mai aproape de senzor..). A luat cineva de la ei sau stie care e mai fiabil?

    Dar pana sa ajung sa il schimb sunt prea multi vapori de ulei care circula aiurea (si se depun peste tot, in timp..) lasati de turbina mea cu joc axial ingrozitor - am pelicula de ulei permanent pe gatul ala metalic in interior; n-ar fi mai bine sa o reconditionez/schimb mai intai si apoi sa schimb si senzorul (ca de ajuns aproape de el.. risc sa sparg prostia aia de carcasa... NU AJUNG :crazysmile: )

Friends

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    raulica 

    07 Oct 2017 - 15:44
    ai putea sa imi dai un link cu uleiul shell sa stiu ce sa caut
  2. Photo

    bimmer90f30 

    16 Aug 2017 - 12:03
    Asa da meserias. Pacat ca nu mai stii de el!
    Nu sunt el.
    Poate il gasesti si imi zici si mie de el.
    Numai bine!
  3. Photo

    mihalascu 

    15 Aug 2017 - 12:36
    Ok, observasem avatarul. Fusesem demult la acel mecanic cu alta marca de masina cu multi ani in urma si eram multumit.Omul era foarte serios si doar piesa necesara care era defecta si care nu mai mergea mi-o schimba. Chiar daca vroiam eu sa schimb de capul meu anumite piese, se opunea sa mi le schimbe si nu mi le schimba ... Chiar ma certam din cauza lui cu tatal meu ca de ce bag bani aiurea.
  4. Photo

    bimmer90f30 

    14 Aug 2017 - 22:08
    Nu, nu sunt. Avatarul il am de pe alt forum.
    Nu sunt nici ..mecanic dar ma pricep sa mesteresc la masima mea.
  5. Photo

    mihalascu 

    14 Aug 2017 - 09:57
    salut, tu esti mecanicul bibanul? Am vazut ca aveti acelasi avatar. Omul repara mai multe tipuri de masini.
  6. Photo

    bimmer90f30 

    18 Jul 2017 - 18:53
    Intreaba. Daca stiu rapund. Eu nu am avut probleme ca altii sa am rezolvari la sigur dar stiu si ce trebuie facut ca sa nu am probleme..
  7. Photo

    hailie 

    18 Jul 2017 - 16:48
    Salut,
    As putea sa te intreb o chestie de discul de frana?
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro