Jump to content

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8809
  • Joined

  • Days Won

    91

bimmer90f30 last won the day on May 21

bimmer90f30 had the most liked content!

4 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

30711 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Nu e nici o ironie, e o realitate ce spui tu; e realitatea ta.. Stii cum e in viata, daca nu ti-ai dat seama pana acum... tuturor ne e frica de ceva, pe unele le putem preveni, pe alte nu; NU mai dezvolt ca ..ironia si exprimarea ta dupa "culmea ironiei" descurajeaza dialogul! Ce sa facem, fiecare dupa experienta.. poti sa si urci, daca intelegi punctul de vedere. Si eu cand credeam ca in sfarsit am ajuns pe o mediana cat de cat OK cu @Viper05 hop mai sare unul din vazduh pus pe contre si ironii.. Nu mai @Beam We, spre norocul nostru al second-hand'istilor (al celor care miros beshinile trase inainte de altii in scaune de BMW..) intre timp posesorii urmatori isi dau seama ce si cum iar motorul/masina daca ajunge pe mana unui proprietar competent si capabil, poate sa il duca inca mult si bine. E simplu, nu e greu. Stii vorba ceea, cine poate oase roade, cine nu, nici carne moale.. ..Mai continuam cu pareri din astea care ajuta fix pana la genunchii broastei? Sau continuam in ironii si batjocura...? Ca eu asta vad. Tu ai vrut sa zici altceva? [Pana la urma, o sa imi cer scuze un pic pentru ultima remarca fata de viper cand am zis ca parerea lui, el avand leasing.., nu si-ar avea locul.. (pentru ca la motorul din posesie, el nu ajunge sa experimenteze neplacerea ulterioara, cand schimburile prea rare la km mult mai multi in bord ar putea dauna motorului../ imi cer scuze, pentru ca pana la urma el nu este in situatia mea.. si asa cum vede el lucrurile e perfect indreptatit sa le vada asa. Iar eu, sau altii vrand-nevrand in timp, se prea poate sa il urmam, daca vrem sa conducem masini. Mecanici buni nu sunt multi.. iar de cand cu electricele si chiar hibridele, ...limitarea accesului e si mai mare (din lipsa de informatii..) din ce se intrevede.]
  2. @Viper05 tu tragi discutia unde vrei tu, sau unde ai vrea tu. Topicul e despre ulei si cum e mai bine pentru masina. Masini in proprietate personala in afara garantiei.. s.a.m.d.. Iar cei pe leasing, ce parere sa aiba din experienta(!?) cand ei dau masina si iau alta; fara ofensa.. Pe topicul asta nu sunt singurul care te contrazice asa ca.. succes pe siguranta data de bmw si banii de care ei au nevoie, ca in rest lumea se indrepta fix in directia preconizata, adica presupus de mine.. cel putin deocamdata. Sau nu ai auzit ca oamenii isi pastreaza spre folosinta pe mai mult timp masinile actuale..? Intr-adevar, depinde ce canale urmaresti: pe aia desi permit sau pe marea "prostime".. Aia desi permit sunt mai putini azi decat ieri; poti sa le zici si pre-covid.. ..Mintile sceptice spun ca ni se pregateste ceva.. Daca nu se ajunge la o fortare care sa scoata masel in strada nu au facut nimic a'i de iau decizii pentru noi, prostimea.. Si aici ma refer la locurile unde cica apa e mai calda si confortu' e mai mare. La socialisti e mai usor.. la capitalisti mai greu. (s-ar putea ca si raznerita spre Iran sa aiba un efect in pretul barilului.. / suparam lumea araba..; mai stii, cica unde dai si unde crapa.. dar nu ca nu ar sti ce fac..)
  3. Ma refer la masini noi. Oamenii care cumparau masini noi nu mai cumpara. Deci nu mai sunt pe strada cum erau o data acum vreo 2-3 ani. Fie nu sunt bani, fie sunt scumpe, fie sunt anti-system (..adica electric sau nimic). Fie toate 3 la un loc. Adica surubul e strans destul de tare, dar ei (aia de iau decizii) nu-si dau seama.. Maine ma dau cu masina pe alte drumuri decat cel obisnuit si o sa estimez o data in plus cate masini din 2024-2025 vad pe un drum de 45 minute cel putin.. ai celor care merg la lucru la 7:30.. 8:30 Numai ..nebunii si-ar lua masina sa o tina in garaj..
  4. Pentru ca 2mm nu are un impact in siguranta la fel de mare precum niste cauciucuri care sunt la zero pe o parte a cauciucului cu destui posesori de BMW si nu numai am vazut ca au.. Da eu sunt ala care schimba si chiar pastreaza senzorii de frana intacti multe schimburi de placute fara a afecta siguranta franarii. Da, contrar a ce spune bmw.. la mine rezista si trec fiecare an cu brio testul de frane in fiecare an, de ani si ani. Un efect pozitiv asupra etrierilor, schimbul mai frecvent de placute este ca pistonul nu iese spre extrema limita a lui cand placutele sunt la limita minima, prin comparatie.. cu 75% din uzura lor. De ce nu iei in cosiderare schimbul de lichid de frana, cel de ulei in cutia de viteza automata pe care fabricantul cu bravura zice ca e pe viata, dar nu explica viata uleiului.. Da uleiurile, indirect tin de siguranta cand ajunge sa se rupa lantul pe drum.. sau cand cutia nu mai schimba la fel in depasiri, nu nu la masinile in leasing si cu garantie..
  5. Imi permiti sa te corectez? Unii sunt de blamat din cei doi, 10k vs 30k. Tocmai pentru ca e o diferenta evidenta din aproape orice punct de vedere! Altfel e ca si cum ai spune nu conteaza daca schimbi uleiul la 10 sau la 20 sau la 30k! Chiar asa? Pentru concluzii din astea scriem atatea pagini? Zicem ca e mai bine la maxim 15k decat la 30 cand zice masina? Apoi stim ca, cel putin ca la diesel cu dpf, uleiul se poate amesteca cu motorina.. si tot asta sustinem? Ca nu conteaza.. Atunci degeaba scriem.. Nu e vorba de ultimul bmw adevarat @Viper05 e vorba de bun-simt fata de lucru avut mai mult sau mai putin timp in proprietate. Banii nu conteaza cand e vorba de intretinere. Prefer sa am o masina sigura tehnic datorat mie decat a ceea ce spune fabricantul. Iar asta e relativ usor de atins. Dar fara o suma de bani cheltuiti in curu' masinii si timpul tau NU SE POATE. A ca nu iti pasa la cine ajunge masina ta.. nici mie nu imi pasa, dar te asigur ca siguranta mea e mai mare, cum am zis mai sus, datorita mie nu asigurarii.. iar asta se transmite (pe o perioada) si viitorului proprietar, mai lunga aproape sigur decat in cazul tau tocmai datorat reviziilor mult mai la zi..) Dar pe multi dintre noi nu ne intereseaza.. si de aici masiva diferenta de mentalitate si pasiune!
  6. Pentru ca tu gandesti un pic si pentru altii.. Si da, faptul ca te gandesti ca ii face bine uzurii motorul schimbul uleiului precum si altor uleiuri sau lichide periodic arat pasiune pentru ca AI GRIJA sa aiba totul la timp sau mai devreme. si din propriul buzunar! (sa comparam acum cu, cei care folosesc garantia ca pasinue!? Cum putem fi decat sa taiem prin judecata scurt si abrupt?) Iar altora li se rupe.. ca au garantie. Si apoi cei cu garantie (sau in afara ei ca le place modelul.. si l-au pastrat..) cauta explicatii pe forumuri, vor sa intelega ceva ..ce trebuia inteles demult, ca sunt manipulati si ei si ailalti mai prosti care poseda lucruri iesite din garantie la limita fiabilitatii.. Si tot asa.. Stiu, forumul ar avea foarte putini membri daca ar ramane doar pentru adevaratii pasionati. Da aia de se murdaresc pe maini sub masina lor sa inteleaga ce dreaqu nu merge; nu aia de fluiera de pe gard si se uita la poze.. e o mare diferenta intre cele doua categorii de membri pe forum.. ..Restul sunt altfel de pasionati.. ca si pasionatii astia se impart in alte sub-categorii..: ..cum ar fi sa fii pasionat de stopul unui bmw si sa fii membru.. pasionat BMW? Sau pasionat ca nu ai ecran de 7 cand ai luat masina cu unul pe 5 inch? Pasionat ca nu ai.. Tot pasionat esti, nu? Va rog, nu va simtiti ofensati daca stiti ca nu faceti mare lucru.. sa lasati in urma un lucru mai bun.. Nu trebuie justificare, nu. ..Adica sunt forumuri unde aia discuta despre uleiuri si zic ca 10-15k sau la an.. iar la noi unii nu inteleg (sau se fac ca nu inteleg) ca fabricantul s-a adaptat "cerintei" pietii si au bagat de la ei senzori ce analizeza uleiul si iti spune masina cand ii trebuie schimbat uleiul.. si asta e bine(??) Da, e bine cat timp tu ai garantie. Pentru ca te bazezi doar pe garantie iar de restul nu-ti pasa ca O Dai Inapoi.. Asta se numeste, fara nici o suparare, egoism nu pasiune. Inca o data, nu persoana ci atitudinea e criticata. Sa nu ne impaunam cu, ce nu ne apartine.
  7. Imposibil sa am aceiasi parere cu @Viper05 . El doar se aliaza cu marea majoritate ca isi permite si e comod. Cum sa bage el bani intr-o masina care nu o sa o aiba niciodata. Isi permite sa o ia imprumut. ca muulti altii. Asta se intampla de prea multi ani dar multi dim ce in ce mai multi se trezesc la o alta realitate. El oare vede la fel de multe masini noi pe strada cum vedea o data? Pot sa garantez ca va raspunde ca da, numai ca sa nu fie de acord.
  8. Planned obscelence explicat de un fost ingineer General Motor care a avut si bani investiti in GM ca multi altii, dar a scapat fara pierderi din ce spune. Vorbeste si de cutiile de viteze ZF pe care GM a incercat sa le copie dar fiind prea scump de facut au facut ceva mai ieftin si evident mai prost. So despre cum propietarii, idioti (ca nu vroiau sa chelutiasca bani pe intretinerea masinii proprietate..) si doritori de a fi la moda.. au determinat fabricantul sa faca masini fara schimb de ulei.. vina totala a proprietarilor din nou; pe viata, va suna cunoscut ce zice fabricantul? Pleaca de la proprietari NU de la fabricant.
  9. Dupa cum a zis @bogdanx mai sus probabil o sa trebuiasca si codat noul modul. Incearca sa afli si ce zice @neo_andersson. Sigur stie ceva.
  10. Nu e chiar asa. Sau e asa numai daca masina pe care o schimbi dupa cinci ani se dezintegreaza singure si dispare in neant... de u de probabil cei mai multi dintre noi cred ca vin... tot din nimic, adica fara consum de energie, fata a lua ceva de la/din natura.. Categoric schimbatul masinilor la 5 ani NU este solutia. Pentru ca nu dispar nicaieri. Intra in posesia altora iar energia consumata, resursele trebuie gasite, luate de undeva din natura sau reciclare, energie NECESARA ORICUM pentru producerea boilor modele, nu-i asa; lumea ideala.. schimbam masini la 5 ani ca sa fim noi si asa protejam mediu.. Singra solutie ar fi ca fabricatii sa faca naibii masini de calitate iar posesorilor sa le iasa din cap ideea de a schimba masinile ca alea noi is mai cu motz (stim noi ce e mai e cu motz.. din folclor). Nu va faceti probleme veti/vom fi doar mai bine controlati.. (dar asta e alta realitate). Da, sunt de acord antipoluatea s-a schimbat si a crescut enorm protectia poluarii in ultimii 10 ani! Dar e timpul sa stationam un pic si sa facem dracului calitate si fiabilitate care sa isi merite banii; nu credeti domnilor fabricanti de masini!? Si sa schimbam mentalitati. Dar din pacate nu e cazul. Asa ca sa o lasam balta.. Orice masina e reciclata si ajunge la o groapa de gunoi. NUMAI CA cu, cat drumul/timpul in care ajunge la groapa de gunoi.. (stiu, exista compactoare care fac masinile de acolo in centrele de reciclare efectiv un cub din toata masina, cub care peobabil nici nu e bagat in vreo cutie.. ca sta bine mersi si asa.. ajunge la topit. E bine, toate astea costa energie si bani. Energie si bani care poate fi foarte bine conservate de catre fiecare din noi daca este creata posibilitatea si omul nu e manipulat.. adica prostit! Cu atat mai mult cu, cat acum ai de unde sa alegi si FARA sa iti fie bagata pe gat fortat cu ultimaturi, date limita, masini fie electrice fie pe carburant dupa posibilitate si necesitati. DAR nu exista educatie! nu exista. [Numai daca te uiti la cei care intra sa caute solutii la masina lor si isi prezinta problema.. (acum mai de data recenta..) iti dai seama ce nivel au. De unde sa pleci sa le explici ceva; nu poti decat sa ii trimiti direct la mecanici.. care sa faca ce stiu ei..] Exista in schimb efectul de turma si profit! Oho, din plin.. Domnii fabricanti de masini ar trebui sa va treziti sa faceti ce trebuie chiar in relatie cu, cei de la conducerea statului. Ca oamenii chiar nu mai cumpara ca incep sa vada.. printre crapaturi care cresc.. Va asigur ca aici unde stau nu vad masini noi (mai noi de 2 ani) de orice natura si orice marca... Nu oameni au luat atitudine pe buna dreptate.. "nu credeti domnilor fabricanti de masini!?" ..oamenii reactioneaza, pentru ca daca ii stragi.. ii dor.. Loc in care stau oamenii chiar aveau masini noi cu fiecare inceput de an. ..Se inmatriculau frumos in asteptarea noilor cumparatori, gata sa fie luate si purtate pe strazi.. ca de' imprumutul si pretul de re-vanzare si'l tineau.. Bonus, aseara am fost sa imi iau butonul incuietorii de la portbagaj la E90 si in curtea BMW chiar la intrare, parca ii facea reclama, era un hibrid, probabil nou.. cu o eticheta in geam, protejat de benzi, sa nu se treaca.. cred ca avea o baterie-problema descoperita in timpul unei revizii si urma a fi inlaturata.. din service.. cumva.. Am prezentat si eu o alta realitate, probabil MAI aproape de realitate.
  11. Cand afara sunt 25-30 grade e foresc sa se incalzeasca mult mai repede. Motorul nu are 5 garde ci probabil 20-25 de grade inainte sa il pornesti. Termostatul se deschide la 89. Apoii motorul cel mai mult la 90-93.. Tu nu mergi cu AC cand e cald?r Ventilatorul din fata trebuie sa pornesca pentru schimbatorul de caldura trebuie racit ca altfel nu functioneaza. Daca tii la masina, antigelul cand a fost schimbat ultima data? Tu poti sa cureti exterior radiatorul de antigel dar nu o sa scada temperatura cu temperaturile de vara. Schimbatroul de caldura trebuie curatat mai de graba. Oxizii si chiar gazele care intra in lamele acestea si chiar pe pot deforma fac ca aerul sa treaca oarecum mai greu prin.. ambele radiatoare.. Intreaba un instalator, dar care le si i tretine, de AC de instalatii industriale daca ei curata sau nu schimbatoarele de caldura. Asa ar trebui.. Se curata cu o solutie chimica speciala care protejeaza elementul si mai curata elementul. Freonul cand a fosy inlocuit ultima oara? Sau nu trebuie ca nu are nimic? Nu se simte vreo diferenta..
  12. Masina era dreapta cand te-ai uitat? Sau era pe bordura ridicata? As vrea sa vad/inteleg si eu folclorul acela.. Un link de web primesc. Pe de alta parte, nu se explica. De ce ar face bule? Poate doar din folclorul habarnist de pe net. In schimb, raspuns real si efectul real este ca uleiul pus peste nivelul de pe joja sau prea mult in motor afecteaza simeringurile iremediabil. ... Si nu vrei sa te apuci sa demontezi un motor bun pentru niste simeringuri stresate! ...dintr-o banalitate, exces de zel sau "pune sa fie".. ca'n folclor.. Sefi, eu cred ca am dat raspunsul complet. Se poate bifa in dreptul meu? PS. Era un topic cu multe multe pagini prin 2020 despre acelasi lucru si aproape aceiasi masina..
  13. O sa ascund postarea anterioara pentru ratiunea ca ar fi putut fi catalogata ca prea virulenta si incitatnta.. Asadar @Viper05 te-am rugat sa ne vedem fiecare de parerile lui si sa nu mai bagi batul prin gard in directia mea.. DA, vorbesc DINTRE CEI 89% soferi si posesori de vehicole de alte categorii decat full electric. Iar in astia 89% categoric fac parte aia care DEJA S-AU ARS si nu le mai trebuie electrica in veci, adica aia de sufla si'n iaurt... cum unii dintre noi cu intelepciune zicem.. Dar stai un pic, TU ce masina conduci(?) viper_huh, ca asa reactionezi.. cumva din aia poluanta? Pentru informarea ta, tara in care locuiesti, urmeaza curand (datorita clasei politice.. evident) a fi inundata de masini electrice chinezesti /...acolo acele masini PENTRU OAMENI NORMALI sunt ieftine. Nu vorbim de acelea din categoemria pe care tu o conduci si probabil iti permiti, scumpe adica. Vezi tu, INTOTDEAUNA EXISTA un motiv foarte intemeiat pentru care un lucru scump de fabricat devine ieftin ..cand e facut in exces de zel (sau de alte motive.. cum ar fi, de subminare.. economica). Sau China (si Rusia) ne sunt prieteni noua economic? Iar in aia 11% cat se poate probabil 90% sunt firme "stumulate" ..carora nu le pasa ..inca (ca mare lucru probabil nu pierd) si sunt si obligate.. Dar nu poti obliga pe cineva caruia afecerea o ia la vale din alte cauze extern impuse.. decat daca vrei sa o falimentezi.. tu insuti. Iar multi nu vor pentru ca foarte probabil economic nu o vor duce mai bine. Dar sa revenim la iaurt, care te asigur ca exista! Nu mai baga batul prin gard spre mine. Dar hai sa ne uitam cu totii la aceasta minunata situatie in care BYD ii vaneaza pe toti cei care au pareri (public) critice fata de ei: sau n-o fi adevarat?
  14. Oricat o sa fim de obligati sa ocrotim mediu platind, calculele economice vor avea ultimul cuvant.
  15. Poate ti-a scapat perspectiva din care a postat @BOASKA Cu atat mai mult cu, cat mai mult cu, cat Toyota este producatorul cu, cea mai multa experienta in hybride. 30 de ani de cand le face in productie de masa de ce nu ar trebui absolut crezuti ca stiu ce spun? O experienta total de ne-egalat. https://mag.toyota.co.uk/pioneering-hybrid-technology-future/ Ce e aia ca vor sa vanda cel mai mult hibride? ....Nu e firesc sa vinzi vehicolul potrivit momentului, potrivit stilului de viata?? Masinile raman o necesitate nu un lux! Ce ar trebui dupa parerea ta? Sa cumparam toti electrice chinezesti, ca alea ni le permitem. As lua oricand o Toyota fata de un r*#*t chinez.. Sau nu mai avem voie sa alegem ce ni se potriveste in viata fara sa ne uitam pe statistici poluare/antipoluare? ..Astea nu pun paine pe masa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.