Jump to content

bogdanx

Contributors
  • Posts

    184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

bogdanx last won the day on May 3

bogdanx had the most liked content!

About bogdanx

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    dice66og

Previous Fields

  • Masina
    in cautare

Recent Profile Visitors

8344 profile views

bogdanx's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

169

Reputation

  1. Eu as face asa in ordine: Test fara distantiere. Schimbat flanse amortizor sau verificat daca au joc - trebuie sa deconectezi amortizorul de la alte componente ale suspensiei sa fie liber. Rezolvat frane - daca vibreaza urat sau vreun ramane vreun piston agatat, poate sa frece si sa cauzeze vibratia. Verificate toate articulatiile suspensiei - fara sa fie in sarcina sa vezi daca ai bucsi crapate sau cu joc.
  2. Verifica flanșele de la amortizoare, doar că pentru asta trebuie dat jos sau macar desfăcut cat sa ramana doar in flanșă,
  3. Nu vreau sa se considere reclama, dar poți încerca să arunci un ochi aici https://www.bmwgm5.com/ E foarte bine documentat și poate te ajuta sa identifici de unde e problema, cu toate că simptomele par sa nu duca direct spre modulul GM. Daca ai INPA, mai poți încerca să le acționezi direct din soft când nu merg, așa macar excluzi butoanele.
  4. Un mic update. Vara trecuta am schimbat asa: Flanse amortizoare fata, refacut caseta directie + bare/bielete noi. Am schimbat bratele fata si bucsele, am gasit Lemforder made in germany. Cumparat toata bucsaraia de la subframe, urmeaza sa o instalez vara asta. Acum in vacanta de paste am inceput sa mai mesteresc una alta: Discurile fata, ATE au inceput sa bata, am verificat tot ce puteam, dar pana la urma erau discurile de vina, mai ales cand se incing. Am luat un set Discuri+placute Ferodo, (in caz ca patesc iarasi sa nu fie damage mare la portofel) pana acum par ok, franeaza foarte bine, progresiv, doar ca scartaie S-au rupt arcurile spate, cele Eibach, am pus inapoi arcurile M-sport originale. Schimbat intinzator lant cu cel de pe S54, schimbat bujii, urmeaza sondele lambda, dar nu am putut sa desfac nici una, trebuie sa iau tubulara pt sonde sau sa dau galeriile jos. Rezolvat problema cu niste zgomote din tunelul central. Credeam ca s-a dus cardanul dar flansa cardan era facuta praf, schimbat flansa, refacut timonerie, inlocuit bucsi supot cutie, aici trebuie sa ma orientez spre ceva mai tare.
  5. Daca uzura aia e doar pe capace si axe, poate scapi sa schimbi axele si capacele. Dar sa dai jos baia si sa vezi ce uzura au cuzinetii de la biele si arbore. Eventual si un boroscop sa vezi peretii cilindrilor. E uzura dar nu stiu daca m-as incumeta sa zic ca de acolo e zgomotul 100%
  6. Intinzatoarele si rolele le-ai schimbat? poate ceva nu e strans bine, face asa tot timpul cand e frig sau dupa ce se incalzeste bine dispar sau scad in intensitate?
  7. Din ce stiu e un singur senzor pentru ambele. - un singur modul care are ambii senzori. Pune INPA pe ea si vezi daca iti afiseaza datele. Eu am schimbat parbrizul si la momentul acela gaseam numai varianta cu locas de senzor, asa ca am facut retrofit-ul. Am cumparat oglinda cu senzorul, tras fire si codat, dar nici eu nu am lumini automate ca nu am schimbat modulul de lumini, daca il schimb si codez optiunea o sa mearga, in INPA vede si Rain si Light Senzor. Corectie, aparent E39 a avut AIC (senzor de ploaie) fara lumini automate pana la un punct, abia apoi a primit RLS (Senzor ploaie si lumini) PS. ce spun se refera la E46 facelift, stiu ca erau ceva diferente la pre-facelift, nu stiu exact la E39 care varianta s-a folosit.
  8. @RedCap La a mea e cu 2 tevi, 2.2 m54. Dupa oglinda pare ca ai ceva acolo, ai senzor de apa/ploaie?
  9. Frumoasa, ti-ai dat de lucru - sa o stapanesti sanatos! Legat de furat curent - incearca sa o lasi fara siguranta de la trapa, sa vezi daca mai scade asa repede. Iar pentru motor, daca vrei mai fasneata, cat se poate cu acea cutie, poti incerca sa pui un diferential cu un raport mai spre 3.XX Eventual cauti un soft mai ok pentru cutie, parca puneau ceva soft de la Alpina din ce imi amintesc.
  10. Nu iti scapa nimic - daca citesti toate analizele cu ce s-a intamplat in EU si de ce s-a ajuns in situatia asta se va vedea ca e datorita diverselor politici green, celebrul Green Deal - vorba aia si-au taiat craca de sub picioare. - nu poti sa impingi politici asa orbeste fara sa iei in considerare efecte sociale, economice, chiar si culturale. Pentru sursele alternative, solutia pe care o vad eu este sa faci locatii de stocare, practic depozite de curent. Trebuie investitie, nu stiu cat de eco este, dar altfel nu prea ai cum. Langa fiecare parc sau oras cu o pondere mare de prosumatori sa se faca un depozit de baterii, unde se stocheaza ce se produce extra. Iar lumea sa plateasca "chirie" pentru acea stocare.
  11. @alex230ro Nu stiu cum face amicul tau, dar service-urile in general banii din tinichigerie ii fac cu asigurarile. Cam de acolo au crescut preturile. Evident si costurile cu angajatii si materialele au crescut, dar nu cat sa justifice preturile de acum. Iar masinile vechi, a scazut oferta, ce era putregai a putrezit de tot si au ramas cele care inca mai au ceva valoare. Plus de asta, daca vrei sa inlocuiesti o componenta cu rugina, optiunile nu sunt prea multe, ori scump "custom" ori tabla de turcia.
  12. Eu as zice ca ar fi mai ok sa se apilice o restrictie cum e la camioane. Vrei peste 500 de cai, trebuie sa urmezi un curs pentru sa zicem B"sport". Dar la cum se circula fara permise in tara asta, e degeaba.
  13. Cu potarnichea mea de nici 200 de cai imi aprinde DSC-ul ala arhaic cand dau de ud+uscat sau vreo balta, asta pe zi, si de regula merg mai "spirited". Curios daca avea cauciucuri de iarna Din pacate nu pot sa am compasiune pentru chestiile astea, cu toate ca le faceam si eu cand aveam 2j de ani. Doar ca le faceam cu masini de 100-150 de cai, cred ca majoritatea de aici am fost in situatia asta, dar parca gandeam ceva mai mult.
  14. Pai imagineaza-ti europa ca fiind acel snowflake special... de vrea si cu.. si cu... dar fara.... Nu mai exista competitivitate in europa pentru ca europenii nu vor sa munceasca. - nu, munca in corporatie, eventual si de acasa, nu e munca... (nu vreau sa jignesc oamenii care muncesc in corporatii, ma numar printre ei) nu exista inovatie in excel, oracle, sap. Nu mai exista mentalitatea de a inova, pentru ca nu e timp, nu exista buget - trebuie bagat in taxe peste taxe si salarii cam peste masura productivitatii. Social media face oamenii sa se simta inclusi, iar ca sa se simta asa trebuie sa consume. Toti consuma a prost, ceea ce urca preturile. Preturile mari fac oamenii sa ceara salarii si mai mari. Dar productivitatea, valoarea muncii/produsului ramane oarecum la fel. Creste putin marja de profit ca se vinde mai scump, dar de multe ori toti banii aia se duc ca bonus la cei 3 mari din companie. Refugiatii nu sunt inca la nivel de experienta si educatie sa poata fi folositi eficient, asa ca si aia fac munca prost platita, pe care nu vor sa o faca rezidentii. Munca aia e de o calitate relativ scazuta. Din toate astea rezulta ca nu ai capacitatea sa produci calitate similara cu SUA, la un cost ok. Nu ai capacitate sa produci bunuri de consum similar cu China pentru ca nu munceste nimeni asa eftin... plus costul cu materia prima e mult peste ce poate china. Peste toate asta ai lideri de tari care se cred miezul din gogoasa si trag fiecare sa isi faca, clanul bogat. iar la noi... cine naiba sta la masa sa negocieze cu un dragnea/catu sau ciolac sau ciuca sau ce mascarici o sa urmeze...
  15. In functie de ce vrei sa pui pe ea, ce e defect, vezi ca incep sa devina cam rare piesele ok pentru seriile astea e39, e46. Ma refer la piese gen tabla originala, plastice in stare ok, dotari diverse, faruri originale. Probabil inca mai poti lua noi, dar daca nu sunt new-old stock, o sa fie mai slab calitative decat sa zicem ceva in stare foarte buna din dezmembrari - de unde si preturi mari pe la cei care inca mai au. Dar da, daca vrei un cruise mobil comfortabil, e o masina misto sa o readuci la viata.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.