Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Economia familiei se bazeaza estrem de mult pe "economia"/productivitate / participare in economia locala din zona in care stai. China nu are mare influienta decat daca i-o permiti. Pentru toti cei care nu se considera europeni... (nu obligatoriu in Europa) poate vor sa faca un efort sa inteleaga cum ar fi sa locuiasca in China.. / ca vad ca Europa, dupa unii trebuie arsa, ..suturi in dos si mai stiu eu ce.. Deci conducem masini germane si criticam Europa o judecam, o criticam din BMW.. interesant..
  3. Cum poti sa ai un produs mai bun cu o asa afirmatie: Fara suparare eu nu ma pot alia unei astfel de logici... care nu induce decat un soi de profit (categoric) pe termen scurt. Sau altfel spus, iti convine foarte mult situatia in care Europa devine aproape sigur groapa de gunoi a chinei! Iese din garantie masina mea ieftina? Nici o problema, o arunc, nu conteaza nici la cine ajunge sau se intampla mai departe.. In schimb aproape sigur se intampla ce spne @goangaus mai sus: In ce tara europeana nordica o fabrica de baterii a dat faliment evident din cauza lipsei de interes a Chinei. In conditiile in care fabriac Northvolt folosea echipament (..inferior) din China. Echipament fata de care China nu a manifestat interes in al repara! "Northvolt also had to rely on Chinese suppliers (two out of Northvolt’s five biggest suppliers were Chinese) and some reports suggest the Swedish company was using inferior machinery from China, which is said to have caused other issues at Northvolt" https://sifted.eu/articles/northvolt-bankrupt-sweden-tech-latest Despre echipament: https://www.affarsvarlden.se/reportage/varningsropen-inifran-northvolt-fabriken-usla-kinesiska-maskiner?utm_campaign=Climate Tech Newsletter&utm_source=hs_email&utm_medium=email&_hsenc=p2ANqtz-9a9v2tKGGJLa_cyby5nbopupYueoYUjFj-WNA_PW0rVcNeNsq4BFv5k4sxbzn6uB-hei_W trebuie folosit translatorul google. Asta s-a intamplat in Septembrie 2024, nu demult. Iar noi europenii sa ne bucuram ca CHINA a spalat pe jos cu o intreaga fabrica de baterii (ridicata la indemana in Europa..) ca sa dea bine mediului inconjurator sau sa vanda china mai mult!? Astept ..elevarea din China.. dar ma tem ca nu va veni NICIODATA!
  4. Today
  5. https://piataauto.md/Stiri/2025/08/Germanii-au-aflat-cu-surprindere-ca-designerul-sef-BMW-responsabil-de-noile-Neue-Klasse-pleaca-la-Xiaomi/
  6. La fel si in cazul vw , sunt cazuri reale ( intrati pe vw forum ) cu Tiguan 2025 care nu raspunde la comenzi , se opreste brusc si nu mai vrea sa porneasca , oameni care au platit sume mari de bani pt o masina germana noua si stau cu ele in service ca " inginerii" nu le dau de cap. Am tot urmarit stiri /info/noutati despre VwTouareg 2024/2025 ca voiam sa-l schimb cu unul nou dar cand citesc despre problemele cu care se confrunta noii posesori m-am potolit imediat. Tot ce s-a produs in domeniu auto dupa 2020 in EU, parca sunt facute de idioti , nimic bun, fiabil sau performant si preturile au explodat. Daca tot o sa-mi iau o masina noua pt condedii ( desi deocamdata ce am e in stare perfecta) clar ma voi uita in ograda chinezilor , acelasi gabarit la jumatate de pret si de ma tine cat e garantia tot ies mai bine decat cu orice europeana ! P.S. Piata trebuie sa fie libera fara restrictii timpite marca UE , pt ca doar asa vor face europenii din nou masini de calitate cu un pret normal. Eu prefer sa dau banii mei Chinei pt ca eu sa am un produs bun la pret convenabil si fara batai de cap, iar EU merita un sut in dos , sorry , dar asta e realitatea!
  7. Dacă iei de la o firma mare, cred ca e foarte puțin probabil sa se întâmple asa ceva
  8. Problema cu chinezii este ca nu știi ce compromisuri au facut pentru a ajunge la asa preturi mici. Cum s-a intamplat la Volvo, de au ramas fara frane din cauza unui update software, asta nu poate fi acceptabil dupa nici un standard.
  9. E mai aproape și palpabilă economia familiei decât cea a Europei.
  10. Ce masina, diesel/benzina, cod motor ? Ne trebuie toate astea pentru a fi ajutat.
  11. Ok, am sa o ridic saptamana viitoare si o sa ascult atent, sunetul meu seamana mai mult cu sunetul scos de troleibuze :)) un fel de vâjâit
  12. Suspenzi masina de spate, cu 2 cricuri, sau pe un elevator, scoți din viteză si recomand să dai rotile jos , să rotesti de discuri, dacă simți ca merge sacadat ( agață ) in unele puncte, atunci clar e grupul. Poti sa decuplezi si planetarele de la grup si să rotesti direct de flansele grupului unde vin prinse planetarele. Trebuie să simți foarte lină rotirea fara zgomot și fără intreruperi de rotație. De regulă zgomotul de grup in mers e ca un "mieunat".
  13. Deci tu n-ai în casă niciun aparat făcut în China? Nici telefon mobil, nici mixer, mașina de spălat, aer condiționat? Ia vezi, modemul de internet unde e făcut? Hai sa fim serioși.. Ce e anormal e ca toți producătorii europeni de mașini au pierdut startul la mașini electrice. Chiar și BMW, care pornea dintr-o poziție foarte bună datorita lui i3. Ce e normal acum e sa folosești tehnologiile cele mai bune în domeniu. De-aia și BMW a apelat tot la chinezi pentru bateriile din neue klasse. În plus, mașinile chinezești sunt bine și ieftine, iar cele europene sunt cu o generație în urma la tehnologie. De ce ai lua un reno sau un Opel, când poți lua un byd, mg sau zeekr mai bune și la același preț, sau mai ieftine?
  14. Salutare, de la ce credeti ca provine sunetul acesta? Apare intre 50 si 80km/h, doar pe accelerare sau mers constant. In frana de motor nu se aude iar sunetul ramane lafel indiferent de treapta de viteza. Posibil rulmentii de la diferentialul spate? F30 320i N20 8hp Mersi!
  15. Trump are fix aceleasi idei ca si tine @bimmer90f30. ceea ce uiti sa mentionezi e ca 30% din vanzarile bmw sunt in china. fara china sunt absolut terminati. deci ei sa cumpere de la noi dar noi nimci de la ei? crezi ca asa functioneaza o economie? dar da trebuie taxati sunt de acord, dar pentru alt motiv. masinile din china sunt subvenționate de stat, deci e concurenta neloiala. pe de alta parte producătorii europeni si ami ales parlamentarii europeni trebuie sa se trezeasca la realitate si sa uite de type approval si alte balarii
  16. Am trecut la normal, 20 de țoli, roțile de iarna erau configurate din naștere cu normale. Comode fără run flat. Cred că nu am mai făcut pană de 20 de ani. Am luat un kipling acum 10 ani la un X3 nou, am băgat aer de la Sibiu de 2 ori. Nu țin anvelopele sub 5 mm. Am compressor, cheie roți mare, cric piston, kit cu șnur . Sper nici să nu fac.
  17. Da chinezii trebuie sa platesca taxe pentru a putea vinde in Europa mai intai, inainte de orice. Taxe care desigur trebuie folosite in Europa. (daca China isi permite sa plateasca mai bine un bun design-er al unei marci... tre' sa gaseasca bani si pentru a vinde in ziua de azi.. mai mult ca in ziua de ieri, cand nu stiam ce .."eficienti" pot fi..) Daca nu luam atitudinea fireasca sa nu fim surprinsi de ce ni se va intampla.. Desigur lucrurile sunt mai complexe decat atat dar la scara mare asa sta situatia. Iar atitudinea mea si mai stiu si altii.. e aceasta si nu se va schimba. Eu nu traiesc in China ci in Europa.
  18. Complet de acord, dar si producătorii europeni trebuie sa se adapteze la piata cumva, daca chinezii scot produse mai performante la jumatate de pret nu cred ca se mai gandeste cineva la sprijinit economia.
  19. In ziua de azi e complet anormal sa cumperi, platesti pentru o masina facuta in China pentru ca asa sprijni ECONOMIA CHINEI, facand-o sa creasca SI MAI MULT. E absolut anormal din punctul meu de vedere. Complet anormal sa nu sprijini industria din Europa. Nu conteaza atat de mult CUM arata un lucru cat conteaza multe alte aspecte, cel mai important fiind economia locala!!!
  20. Nu s-au balbait; doar tie nu ti-a convenit raspusul lor.. Ei in fapt ti-ai dat raspunsul potrivit. E absolut logic ca tzine doar de BMW sa adauge asa functie (la o masina care vine din fabrica BMW..) cu asa functie. Pentru ca esti in EU si nu este permis sa lasi motorul pornit ai varianta retrofit scaun (scaune) incalzite si/sau volan incalzit.
  21. Retrofit nu cred ca merge, sunt si eu curios, dar exista optiuni aftermarket, in afara de clasicele alarme cu pornire cred ca o optiune mai potrivita este asta. Dezavantajul este ca trebuie sa lasi o cheie permanent in masina, ceea ce banuiesc ca nu este prea safe.
  22. In EU nu se poate coda din cauza legislatiei. Asa ca cel mai probabil la reprezentanta nu se poate face codarea. Doar daca gasesti pe cineva specializat pe Bmw sa te ajute. Eventual ia legatura cu @neo_andersson .
  23. Germanii au aflat cu surprindere că designerul şef BMW, responsabil de noile Neue Klasse, pleacă la Xiaomi
  24. a ok, legal nu cred ca se poate, din cauza legislației, parca este ceva lege in eu ca nu ai voie sa ti motorul pe idle deampixu
  25. Salut, am nevoie de un sfat legat de câteva erori care persistă la mașină. Menționez următoarele: Senzorul de la axa cu came a fost schimbat. Senzorul de nivel/temperatură ulei a fost schimbat. Senzorii au fost măsurați și valorile sunt în parametri. Mașina nu are senzor IBS montat pe borna negativă (cablul de masă este simplu, fără senzor). Cu toate acestea, în diagnoză îmi apar în continuare erori legate de: Temperatura uleiului (din senzor) Senzor IBS (lipsă / fără comunicare) Ce credeți că ar putea fi cauza? Eroarea IBS poate influența și celelalte valori? Simptome: În mers, mașina „dă în nas” uneori "întreruperi" scurte 1-2 secunde după aceea isi revine iar dacă opresc masina , uneori moare imediat si nu mai pornește — învârte dar nu porneste După ce stă ~20 de minute, pornește normal. Problema nu apare tot timpul dar erorile rămân Mulțumesc!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.