Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. De evitat nu prea cred ca se putea evita, dar mi se pare foaaarte intarziata reactia celui cu VW, care avand totusi vizibilitate in fata l ar fi vazut pe ala cu opel ca se baga si schitai macar o frana, daca nu una mai consistenta, sa minimizezi impactul, e totusi vorba de instinctul de supravietuire... saaau, nu era atent deloc la ce e in fata, ca mai sunt soferi care nu vad ce e mai departe in fata decat botul masinii...
  3. salutare, ai putea ca sa ma ajuti si pe mine cu hartile? in ce zona esti in Bucuresti ? Salutare, ai reusit pana la urma ?
  4. Today
  5. Incapatanarea, mai degraba. Da, acum pot spune ca acolo era buba, am taiat bucata de cablu adaugat la nemti si avea lipitura rece si oxidata sub termocontractil. Iar cablul reintregit in Germania este cel de P-BUS
  6. Salutare . Azi am primit în sfârșit diagnosticul. După ce am lăsat mașina toată ziua în service pentru verificare amănunțită la tot ce ar putea fi defect de funcționare la închidere,s-a constatat că plăcuța aceea din interiorul antenei diversity este plină de circuite corodate. Multe nu mai fac contact. Restul sînt in regulă. O să încerc varianta să o curăț cu ceva soluții speciale de circuite electronice,între timp o să caut un electronist ceva care se pricepe să repare. Alte soluții ar fi să iau nouă dar prețul este in jur de 350-400 euro sau la mîna a doua unde prețul ar fi mai puțin de jumătate dar cu riscul să nu funcționeze mult timp. Cam asta a fost aventura mea, mă bucur că în final am găsit pe cineva competent care să verifice tot cap coadă (și nu la reprezentanță) cu costuri rezonabile. Acuma că știu exact ce și cum rămîne doar să găsesc soluția cea mai bună pentru a rezolva problema. Seară frumoasă și încă odată multe mulțumiri pentru sfaturi.
  7. Sincer iti inteleg pasiunea si inflacararea dar cateodata exagerezi. Iti mai sugerez inca o data sa fi mai linistit asta daca nu cumva insisti sa ai mereu ultimul cuvant in orice discutie intri.
  8. Topic inchis. Se va redeschide ulterior daca userul va avea buna vointa sa revina cu un raspuns. Daca nu, topicul va fi si ascuns.
  9. Im asemenea situatie doar, DOAR masina, dupa cum e construita si cu airbagurile te scot viu..
  10. Pare sa fie o improvizatie/modificare Cred/sper, ca aici e buba. Greu de reintregit, nu prea am cablu si pozitie.
  11. N-ai frate ce sa eviti in situatia aia mai ales unde nu ai loc sa tragi dreapta, la momentul impactului daca te uiti e exact in dreptul parapetului, te faci bardaf daca tragi de volan maxim sa sari tu in decor si in mini zidul ala ... tragi cat poti dreapta sa nu iei in plin si te rogi.
  12. vezi ca g21 e mult mult mai mic decat g31. o sa fie un downgrade major din punct de vedere al spatiului
  13. Nu ai facut nimic daca nu zici ca ai fost ochiul din cer care stie ce s-a intamplat acolo. Intrebarea de fond ramane daca VW putea evita eu zic ca nu. Mai ales ca tu zici ca ar fi fost in dreptul autocarului. Cred ca evita pe vitezomanul nebun doar daca sareau in rapa si el si motociclistul..
  14. La momentul impactului masinile erau la jumatea autobuzului, opelul fiind deja pe frana, si cu putin timp inainte a franat si vw... deci da, la jumatea autobuzului inseamna ca era de ceva timp in depasire deja...
  15. Scurt update: tot nerezolvata problema, . Ma uitam azi pe yt si am vazut ca, la racordul de cauciuc dintre usa si caroserie, exista o mufa care separa cablurile din usa de cele din habitaclu. Voi desface si voi face niste masuratori plus vizualizare. Daca acolo si in usa totul e ok (cu cablurile) atunci ma voi concentra pe zona de la pasager, din spatele GM3 si sigurante, unde vin toate cablurile de la module (usi, trapa, scaune, ...). Le iau pe rand, cu multa rabdare, si le izolez (pe principiul ca, daca este o problema aleatorie pe circuitul respectiv, izolandu-l, ar trebui sa dispara problema initiala). Oricum, alte idei nu mai am. Electricieni in Craiova care sa cunoasca si sa aiba rabdare am renuntat sa mai caut. P.S. Are cineva schema P-BUS de la modulul cu butoane din usa pana la GM3? P.P.S. Ca sa aveti idee despre cum se manifesta: aseara, cand am luat borna minus de la baterie (nu o las cuplata de teama sa nu o descarce), comenzile nu functionau. Azi, la pranz cand am fost cu ea pana la un service, totul ok. La service, fiind pauza de masa, am asteptat putin. La o actionare din telecomanda, iar nu functionau. Peste 3 minute, cand sa-i arat electricianului cum face, totul perfect, . Cand am ajuns cu ea acasa, iar nu mergeau comenzile. Preot cred ca-i trebuie, .
  16. Ma crezi daca iti spun ca asta nu se intampla doar in Romania? Ar trebui.. Daca esti claxonat esti avertizat. Pana la urma e dreptul lui sa fie in sensul giratoriu; faptul sa tu ai timp sa nu il jenezi este numai treaba ta. Fiecare anticipeaza dupa capacitati si analizeaza dupa situatia in care este implicat desigur cu regulile circulatiei auto care guverneaza. Dar pentru aia care se baga milimetric pe lang cu**l tau in giratoriu ai ochi? Sau esti prea rapid? :-))
  17. Multumesc pentru cadrul pus dar asa dupa cum te-am citat (cu grija) Opelul tu ai zis ca era "intrase deja de ceva timp in depasire" eu inca sustin si ma indoiesc ca gresesc, indiferent de cat timp (dupa cum ai observat am mentionat ca l-a prins in spatele autocarului asta nu indica altceva decat ca fie intentiona sa depaseasca si autocarul.. dar nu asta conteaza ci conteaza faptul ca a fost surprins de VW pe contrasens in spatele autocarului. Iar singurl care putea evita cel mai mult era Opelul Lucru care nu s-a intamplat. Adica accidentul nu s-ar fi intamplat daca ala cu Opelul nu era deja in depasire (pe contrasens) indiferent de timp. Luand citatul din nou, de ceva vreme pentru mine inseamna sa fi fost deja in depasirea - adica langa autocar nu in spatele lui. Nu stiu de ce se cauta a se gasi vina VW atat timp cat acesta a avut si mai putina vizibilitate fata de ce urma sa se intample fiind pe interiorul curbei. Daca VW putea sa faca ceva motociclistul de ce a mai cazut? Nu cumva si el putea sa faca ceva... Tare ma tem soferul Opelului sa nu fi fost vreun localnic care cunostea zona si ca atare si-a permis sa creada ca poate depasi acolo, pana in ziua cand nu s-a mai putut.. si de aici victime! Sau, cat de nebun sa fii sa intri in asa depasire cu un Opel ca ala(100cp) !? Ca nu pare vreun model tunat.. Adica cat o Skoda Fabia in care ma c.. pe mine daca incerc ceva pe autostrada..
  18. am revenit cu info , am fost iar la Bmw si s-a facut caz tehnic pentru reinlocuire racitor gaze si s-a aprobat , acum am lasat masina pentru inlocuire, revin cu detalii si inca ceva, mi-au zis ca pe furtunul mare de admisie din dreapta motorului am o urma mica de ulei pe el ( mi-au zis ca ar trebui schimbat sau verificat ) ,este posibil ca pe la racordul dintre cele doua furtune sa nu mai tina garnitura pe interior?
  19. Eu am observat ca romanii sunt sinucigasi: Daca intru intr-un sens giratoriu, in 90% din cazuri daca vine o masina din stanga, desi am timp sa ma bag si trec fara sa il incurc, nu dorm la volan, acel individ care o conduce va accelera si ma va claxona pt ca este dreptul lui primordial sa strabata giratoriul si sa isi marcheze astfel dreptul. La fel patesc de multe ori si in depasiri unde primesc flash-uri sau cei de pe contrasens accelereaza sau cei depasiti accelereaza si ma trezesc cu ei lipiti de bara din spate pt ca i-am depasit cu un Bmw..... Nu e cazul in filmarea pusa aici (doream doar sa ma descarc mai sus) dar sigur s-au ambitionat si acolo, pt ca era timp sa vada totul si sa franeze si din pacate cu viata lor se joaca
  20. Daca te uiti inca de aici, cel cu Opelul era deja angajat in depasire... amandoi aveau timp suficient sa ia masuri... iar cel cu Touranul daca frana din timp, aveau sanse sa evite sau impactul sa mie mai mic...
  21. Nu pot sa-mi explic ce este in mintea celor care depasesc in astfel de curbe fara vizibilitate si fara loc de manevre de evitare. Am vazut zeci de specimene care se baga in depasiri fara sa vada absolut nimic, si cu viteza mare. Nu zic sa aiba vreun respect pentru ceilalti participanti la trafic, dar macar la ei sa se gandeasca.
  22. aveam un zgomot de 1-2 luni in compartimentul motor, ca si cum ar freca ceva, intermitent; nu facea tot timpul; la inceputul lui septembrie m-am programat la verificare, cu speranta ca poate ii dau de cap, desi nu facea tot timpul; baietii de la Bavaria Militari au identificat sursa zgomotului (pompa de apa), bravo lor (au si iesit la o tura cu ea); cu ocazia verificarii au identificat si celelalte probleme (urme de gaze pe corpul EGR, intinzator curea accesorii slabit, urme de ulei la conductele turbo mic), si din fericire mai are garantie pana in dec 2025. Referitor la coupe - inca imi place G22, dar din pacate nu e practic, merg zilnic cu masina; nu mai sunt chiar tanar, si sunt destul de mare; in coupe scaunul e mai jos, ma dau jos greu; usa e lunga, si mai greu sa cobori din ea cand o parchezi la lidl, aproape de alta masina; inca am pasageri in spate si nevoie sa car bagaje la drumuri lungi, deci break; nici faptul ca 4 are volanul (si) mai moale decat 3 nu imi place; probabil voi cumpara din nou in viitor un coupe bmw, dar va fi desigur E92 335i cu directie hidraulica
  23. Yesterday
  24. Va salut, si multumesc pentru raspunsuri. Urmeaza sa incerc urmatoarele: -Recalibrare Integral Active Steering (IAS) -schimbare bucse punte spate
  25. BMW 7UP DSP facut de Helix e tot ce iti trebuie. E plug and play cu difuzoarele masinii si poate fi mutat pe modele mai noi BMW. Difuzorul de pe bord gasesti tot facut de Helix. Poti folosi difuzoarele masina sau poti face upgrade (de preferat) si la difuzoare. In decursul zile de maine iti pot spune exact ce grila (PN) de bord iti trebuie sa o comanzi de la dealer. Nu cred ca o sa o gasesti altundeva.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.