Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Cum putea să ajungă de la portieră la pedale, explicați-mi și mie. Că apa din câte știu eu nu urcă... Am aceeași problemă, dar cred k e de la parbriz, de la chederele coapte; plus am aceeași problemă și la pasager stânga spate unde tocmai am găsitbaltă, înțeleg k ar fi un capac galben dedesubt pe unde ar putea să intre, aveți idee despre ce e vb?
  3. Today
  4. Bună ziua! Am un BMW e90 din 2005 ,am o navigație aftermarket si funcționează perfect CarPlay (touch, google Maps..) dar în schimb nu mi se aud boxele și nici rotita cu butonul “menu” nu mi funcționează , știe cineva de la ce ar putea fi? Mulțumesc
  5. Bună ziua! Am un BMW e90 din 2005 ,am o navigație aftermarket si funcționează perfect CarPlay (touch, google Maps..) dar în schimb nu mi se aud boxele și nici rotita cu butonul “menu” nu mi funcționează , știe cineva de la ce ar putea fi? Mulțumesc
  6. Nu neapărat aruncă eroare dacă nu iei borna,am schimbat recent la minè volanul și având tester am schimbat sub tensiune.Nu a luat eroare deloc ,dar nu e recomandat .
  7. Salutare, Termostatul cred ca este ok. Azi dimineata am facut o plimbare in exterior de vreo 50 km. La 90 km/h, ventilatie la minim/caldura 23 grade interior, 93 grade. Cu ventilatia si caldura la maxim, 79/80 grade. In parcare, la relanti, 101. 5 grade in exterior. Acul statea nemiscat la 90 grade (masuratorile de mai sus facute cu OBD II). Nu pot spune ca am sesizat pierderi de ulei pe undeva, posibil sa fi fost de la reparatii. Am sters bine, am dat cu break cleaner, am sters iar. Ramane de vazut. Cred ca garnitura capac culbutori nu a fost schimbata niciodata (128500 km in bord). Am observat la un colt mici urme de ulei. O voi schimba curand, deocamdata nu e nimic grav. Este 300 lei OEM si vreo 50 lei toate garniturile de la suruburi (ca sa fac o treaba ca lumea). O voi schimba eu, am si cheie dinamometrica (de placere plus ca la service nu vor strange cu dinamometrica). Am facut schimb de baterii. Totul ok dupa o saptamana. Deocamdata nu cumpar alta, cabrio are rca pana pe 15.11 si am de gand sa-l bag la hibernare pana in aprilie 2026. Are bateria pe el (tine curent in ea, 12.5 v insa dupa ce pornesti, daca nu faci un drum mai lung nu mai duce inca o pornire). Alta, la primvara. La capacele de la motor lipsesc 3 capacele din 4. Pe original 41 lei, 20 lei de la vaico. Asta e, nu cred ca gasesc in Craiova la dezmembrari (11121726089). Ma tot gandesc la jante style 65 insa sunt exagerat de scumpe. Dar, arata si misto cu ele.
  8. Felicitări pentru achiziție, să o stăpânești sănătos. Așa cum a spus și colegul mai sus schimburile de ulei și filtre la 10k aduce doar benefici la întreținerea unui motor,cât despre diferențe in alegerea dimensiuni jantelor eu folosesc pentru iarnă r18,vară r20,diferențe la rulaj nu pot spune că sunt mari, într-adevăr cele de vară se simte un pic mai accentuat denivelările din calea de rulare. Grijă mare la alegerea jantelor și anvelopelor având xDrive, în rest drumuri bune și bucurate de mașină.
  9. Schimburi de ulei motor la 20k km sunt vesti bune, nu neaparat si excelente - comparat cu majoritatea BMW-urilor second hand rulate in Germania. Rulajul de 145k km si anul de fabricatie 2017 arata ca masina a trecut de prima tinerete. A continua cu schimburi de ulei motor la 10k km este o foarte buna practica. De asemenea, iti recomand sa schimbi imediat toate fluidele masinii, in principal uleiul din cutia de viteze, daca nu ai dovezi clare ca acesta a fost inlocuit relativ recent. Avand xDrive, daca decizi sa pui un set nou de roti, ai mare grija la tipul anvelopelor si utilizeaza jante originale BMW pentru modelul tau.
  10. Salutari! Am cumparat un G30 530xdrive 2017 cu full istoric pe reprezentanta. Masina are 145.000 km doar ca uleiul a fost schimbat la fiecare 20.000, masina a facut preponderent drumuri lungi in special in Germania. Producatorul spune ca trb sa schimbi la 30k km, eu as schimba la 10k. Credeti ca ar putea fii ceva afectat la motor pentru ca au fost facute schimbările la 20.000 km. ? Am verificat la un service cam tot ce se poate verifica din diagnoza si a iesit ok. Astept o parere si din partea celor care au trecut prin asa ceva. PS: masina are jante pe 18, daca ii pun pe 19 va fii diferenta mare la confort? Are suspensie Adaptive. Pe iarna ce recomandati? 18 sau 19?
  11. Intreaba la astia,vad ca au recenzii bune https://www.ebay.de/itm/266975566550?fits=Make%3ABMW&_skw=bmw+m57+zylinderkopfhaube&epid=27064273571&itmmeta=01K6S760R1A0FQJCKX9GDHANNV&hash=item3e28fbdad6:g:fXYAAeSwyf9o4B0v&itmprp=enc%3AAQAKAAABAFkggFvd1GGDu0w3yXCmi1crGg9isQF3poO1ughFLL67%2Bjkxi4xZxWd8OWGyvVVCwCXA2gbRXCDXWJSCdVY74DMY%2B1AsfJjcrAuNWKBo3iwVYiHWf10u1%2FkshmC3QZBfwi%2BqZ8oyziRVy4xms5SLH1ibOISiy8R29nnSjtGsrla%2BwEFRIQiw5lZsgGbZuwZCUTqpZIq96TaWGDP4LYNgHRxsOtAjp27tm%2B7A%2Fd%2BN7VmxbdafOwiGYym46Net8OXvK9GKQfhk475wulQHlfDvziQczQBimL4rOgph9raN7XfNMa7mhixT3xqICt%2Fn0peZmimHW6QXTL998z9%2F6RJweFI%3D|tkp%3ABk9SR5iMmKe2Zg
  12. Yesterday
  13. Inainte sa schimbi volanul trebuie sa scoti bateria, altfel primesti eroare. In cazul tau ai nevoie de un tester pentru a sterge eroarea
  14. Salut din întâmplare am vrut sa caut capacul culbutori pentru motorul 325d/330d m57 si pare ca a ieșit din producție in anul 2024 si nu are nici cod înlocuitor. In cazul acesta ce facem daca nu se mai fabrica ? 11127807999
  15. Nu stiu daca erorile erau pentru ca nu am verificat pe tester, dar checkengine-ul nu era.
  16. Salutare! Am tot citit pe aici si nu reusesc treaba cu "repair kit" ca sa pot instala hartile noi. Am Entrynav cu Route pe un F45 din 2015. Am achizitionat de pe un site un repair kit si am primit fisierele din poza. Mi s-a spus pe whatsapp pe care sa il copiez in folderul FSC dar tot mi se cere codul cand accept sa fac update la harti. Cel de la care am cumparat vorbea o engleza de balta si mi-a dat de inteles ca trebuia sa cumpar cod FSC direct care era 40 $. El zice ca repair kit este doar pentru a reseta toate ECU la setarile din fabrica. Exista mai multe tipuri de "repari kit"? Cumva trebuie sa instalez fisierul FSC prin E-SYS? Ce fisier trebuie sa copiez? Ce sa mai incerc? Merci!
  17. Eu zic să verifici jantele.Pompa nu are legătură cu vibratiile.
  18. @Mihai Sorin Din pacate, toate platformele BMW cu suspensie fata MacPherson cu doua brate (prima a fost serie 5 E28 in 1981) au suferit de astfel de vibratii. In special E32, E38 si E31 au fost foarte sensibile, fiind si mai grele. Plecam de la ipoteza evidenta ca atat jantele cat si pneurile sunt in stare buna, nu au batai radiale sau axiale si sunt corect echilibrate. Este o conditie fundamentala, inainte de a cauta orice alta cauza. In mod tipic, vibratiile la franare sunt cauzate de uzura thrust arm (bratul superior / cel oblic fata de sensul de mers al masinii), iar vibratiile la viteza constanta de uzura control arm (bratul inferior / perpendicular pe sensul de mers al masinii). La aceste brate, de regula, prima se uzeaza bucsa, apoi pivotul. O a doua cauza, dar rar intalnita, este uzura rulmentului rotii. In fine, vibratia mai poate fi cauzata de jocuri in directie, sau de discurile de frana. Retine ca "in mod tipic" nu inseamna regula generala. Rezolvarea problemelor de vibratie la BMW-urile cu punte fata MacPherson cu doua brate inca are o doza de "voodoo". Daca schimbi componente de suspensie / directie, utilizeaza doar piese originale BMW. Vezi link-ul de mai jos: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/204637-e60-520d-trepidat-volan-mers-constantfranare/#comment-2640218 In cazul tau, sunt sceptic ca pompa de servo ar putea fi de vina. Cat despre caseta de directie, daca nu are joc, iarasi e greu de crezut ca este cauza vibratiei. Fii fericit ca nu ai E38, vezi aici: https://www.meeknet.co.uk/e38/E38_Shimmy.htm Oricum, o imbunatatire uriasa incepand cu E60 si E90 a fost mutarea thrust arm inspe fata rotii, franarea tinzand sa il comprime, nu sa il intinda, cum era inainte.
  19. Am o vibrație in volan care îmi apare pe la 90 km/h și persista si după 120.la un BMW e91 , 320d ,177cai , 2010 an de fabricație Am schimbat prima oară anvelopele toate 4 , după care discuri și plăcuțe frâna față, apoi amortizoarele față , cel din stanga era deteriorat, curgea, după care am schimbat capetele de bară plus bielete de direcție , apoi bielele antiruliu, bucșe bară stabilizatoare, flansa carda și față și spate plus rulmentul intermediar . pe stanga am schimbat și brațul de jos era puțin deteriorat, dar tot nu dispare vibrația Am făcut echilibrul la roți și direcție în cinci Service, diferite în speranța ca o să-mi găsească Problema Am fost la BMW , Mannheim unde locuiesc iar cei de acolo mi-au spus ca doar în proporție de 80% ar putea să-mi spună ce anume ar avea mașina ,adică ar fi de la caseta de direcție sau de la pompă servo dar cum amblele sant destul de scumpe nu mă poate sfătui ce anume piesă să schimb Ma puteți ajuta cu un sfat vă rog ? vă mulțumesc
  20. Salutare, Prin toate miscarile pe care le-ai facut in masina, te-ai suit cu genunchii pe scaun si s-a rupt plasa de la pasager . Trebuie sa mergi la cineva care se pricepe sa schimbe plasa sau sa o anulezi cu modul ori din soft. Asa se facea la seria E.
  21. Am revenit pentru cine mai intereseaza. Am schimbat cele 2 componente mentionate de Alex313 si problema s-a rezolvat.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.