Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Pe exact aceiasi nota ..optimista pot spune prin toate observatiile personale, ca si evolutie pana in prezent (pe partea vestica a Europei.. daca Statul nu baga bani (adica banii contribuabililor!) in vanzarea noilor EV, aceasta e ca si nexistenta.. (ceea e e cam penibil) - concluzia este ca daca piata SH a masinilor electrice (EV) nu exista sa isi pastreze valoarea nici EV nu vor avea vreun viitor(!) stralucit pentru ca oamenii in general nu isi permit/vor permite sa cumpere doar masini noi.. Cel putin nu la fel de multi ca in prezent. Singurul care salveaza piata SH este motorul hibrid pentru ca acesta este cel care face ca o masina sa gie pe starda si nu la incarcat pentru ca bateria originala nu mai tine, fie la hibrid fie la EV. La EV singura forma de energie sortita e bateria..
  3. In contextul raspunsului dau eu ti am sugerat sa schimbi uleiul din cutie, filtru si tot ce trebuie. Acesta este un foarte bun lucru de facut inainte de a ti pune intrebari daca la altii face la fel.. la tine foarte probabil face cum nu trebuie inainte de a face mai urat.. mai ales cand aici pe forum multi stiu ca intretinerea la o cutie automata e necesara pe la 150k km... A ta cu siguranta are mai mult. Iar fostii proprietari stiu ca e pe viata; viata cutiei.
  4. Dacă știți pe cineva în zona Suceava care se pricepe să facă o programare cu E-sys aș fi recunoscător
  5. Ca tot o mai dadeau unii cu hidrogenul: Devenise destul de previzibil de ceva timp. La fel cum succesul EV este ca masina sa fie bazata pe o platforma comuna: diesel, hibrid, ev, benzina etc. Toti care au incercat sa reinventeze roata cu ev, au avut pierderi. Aici nu intra chinezii care au primit subventii masive de la stat
  6. Asta seara am mai probat un modul, dar, tot fara butonul pliere oglinzi. Nici asta nu a mers. Nu gasesc in zona ca al meu, nu stiu daca are importanta diferenta. Am ramas fara idei, iar. Nu cred ca sunt fire cu probleme. Sau, daca sunt, sunt in mufele din modul (sambata am scos modulul din usa, si, pentru cateva secunde, au mers toate comenzile). Eu as paria tot pe ceva care obliga gm3-ul sa blocheze modulul. Dar, ce, care, ...???
  7. Am căutat după seria de caroserie și îmi dă 2 două coduri 61358795479 (78) am scanat în seara asta cu ISTA+ , am făcut un test plan și primul lucru care îl zice e ca trebuie recodat modulul Problema e ca nu găsesc pe nimeni în zonă să mă ajute să îl reprogrameze
  8. Sunetul se aude si cand merg cu ea si cand o accelerz pe loc va rog daca cineva poate sa ma ajute multumesc
  9. Am masina de cam 5 luni, i am facut distributia, brate schimbate si am recapsulat cutia de transfer pt ca nu era ok acolo. In rest fostul proprietar de la care am luat o mi a zis ca el n a facut schimbul la cutie. A tinut o un an de zile atat. El a luat o din belgia. Nmk in plus nu stiu
  10. Am căutat după seria de caroserie și îmi dă 2 două coduri 61358795479 (78) Ma gândesc ca nu e codat corect
  11. Păi i-am făcut poză nu e în ăla dreptunghiular alb/gri ? Și văd ca sunt 3 versiuni Max basis și medium
  12. Aici e locul lui: https://www.hubauer-shop.de/en/power-distribution-box-lin-module-61358795478.html?refID=HU89436225551&srsltid=AfmBOoq5iq0ZwSV5HICQI1XzZYHdcZwxhZK6E7JQUxfQuIYUqEqoaQ-r In spate pe dreapta pe sub ceva protectii..
  13. Buna ziua ma scuzati de deranj am o problema cu al meu bmw 318d 143cp motor n47 cand o tin constant la 2300/2400rpm se aude acest sunet care apare in videoclip
  14. Recomand Bilstein B4, poate chiar B6, acum in functie si de suspensia masinii sau cat de sport vrei sa fie. Flansele de fel nu au probleme, iar inlocuirea lor o poti face doar daca sunt vizibil afectate. Cum zicea si colegul mai sus, iti recomand sa inlocuiesti protectiile de amortizor, nu neaparat tubul, mai degraba tampoanele de spuma.
  15. Salut. Revin si eu cu acelasi topic, la relanti se aude un scartait ca de metal/metal. Permanent. Nu conteaza temperatura motorului. Dar numai la relanti. Am schimbat distributia, cureaua de accesorii, rolele intinzatoare si tot face. Ma innebuneste scartaiala aia. De unde mai poate fi?
  16. Acum nu știu care e lin modul sau e toată cutia de siguranțe
  17. Capat de linie aici , masina e la vanzare
  18. Pai suntem 100% corecti, de aia am si povestit... nu am avut nimic de ascuns, am fost transparent si cu costurile. Nu a "picat", ci doar s-a fisurat ceramica in el. El nu era infundat sau colmatat, din ce mi s-a zis de la BMW arata foarte de ok ca si incarcare ( vizibila fizic ) pentru km aia. Aveam mai multe variante... 1) sa l las in pace, regenerarile si le facea ok, corect, la km normali, doar ca prin fisuri mai scapa ceva fum si mai aveam erori pe senzorul Nox. In cateva zeci de mii de km, cine stie cand s-o fi fisurat exact, doar de doua ori am avut check engine in bord, fara sa mi limiteze in vreun fel functionarea masinii. 2) sa pun unul mai ieftin 3) sa-l anulez Am ales varianta cea mai "scumpa" dar si cea mai ok dpmdv, facuta in reprezentanta sa ramana si in istoric pe viitor, daca cineva va dori sa afle un istoric transparent al masinii. Sunt foarte convins ca nu din cauza softului a picat, tocmai din acest motiv am si lasat softul pe masina, lucru confimat si de cei la BMW. Au fost DPF-uri crapate si la masini stoc, cu sub 100k km, cu istoric complet la BMW si fara softuri. 99,99% cauza a fost calitatea tot mai slaba a pieselor, la fel ca sute de mii de EGR-uri si/sau racitoare, sau posibile alte piese... 3000eur nu cred ca e o cheltuiala neglijabila pentru nimeni.
  19. Acum dacă e să fim corecți 100%, parca ție ți a picat dpf ul la 150k km,fiind vorba de o mașină ce rulează mult exterior. Nu putem trece softul în dreptul posibilei cauze? Sau e neglijabilă cheltuiala de 3k euro?
  20. De cand ai masina, ce intretinere stii ca i s-a facut cutiei?
  21. La suspensie standard Bilstein B4 sau Sachs.. Se schimba de obicei protectiiile de pe capatul tijei ca alea se rup. Se schimba tot ce e degradat si/sau rupt.
  22. Da e cârlig normal ( nu electric ) și pe vin decoder opțiunea e SK235 retrofit Ca și informație unde e localizat power distribution box ??
  23. Salut, am si eu un e92 320xd din 2011 achizitionat de cam 5 luni. Problema nu stiu daca e una grava sau nu dar sper sa aflu, am un soc destul de puternic zic eu cand trece din 4 in 5 asta doar cand sunt cu piciorul in “blana” sa zic asa, urmand treapta a 5 a imi da șocul. Daca nu sunt cu piciorul la podea si viteza creste treptat nu se simte socul decat foarte putin. Si mai am un șoc asemanator cam pe la 20-30-40 km/h cand isi da superioara o da de parsa si o da fortat, o grabeste sa zic asa. In restul treptelor sunt niste socuri ff fine care nu se simt si din cate am inteles cutiile astea de la bmw asa sunt facute. Voi ce parere aveti?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.