Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. O fii fost oare montant de cineva ? Mi-e greu să cred că vine asa din fabrica.
  3. Today
  4. Salutare, Eu de atunci am mai schimbat si 2 racitoare EGR deci posibil si de acolo, ultima data la fel am incercat curatarea senzorului MAF si a fost din racitor. Poti sa verifici usor in ISTA -> Mass air system TEST ABL ceva de genul, Exhaust gas recirculation ( e un test de calculeaza soot ul din racitor) si in functie de cat de incarcat posibil acela sa fie.
  5. Ăla e un scut de protecție din aluminiu. Dacă aveai “găuri “ în turbo nu puteai să mai mergi cu mașina…
  6. Cred ca e defect senzorul MAF. Se cam decalibreaza in timp singur pentru ca e expus la variatii mari de temperatura si praf (filtru de aer neschimbat la timp..). Poti incerca o readaptare cu ISTA desigur. Dar probabil o sa revina la aceaiasi eroare.
  7. Salutare, Astăzi când să-mi completez lichidul de parbriz am observat găuri în turbo. Cred că e turbo, sincer nu știu prea multe pe partea mecanică la mașini moderne.
  8. A aparut Road Map EUROPE Live 2025-4...Eu o am disponibilă în contul My BMW în secţiunea Update Hartă...
  9. si la mine merge exact la fel de rudimentar Google maps-ul in bord si pe HUD...
  10. Momentan am plecat, fara masina. Cand revin am sa postez presiunile. Multumesc!
  11. Ce presiune arata pe senzor in relanti si in turatie in livetest? Sunt niste valori minime si maxime ... Daca le depaseste e infundat
  12. Traseele sunt cam identice... 20 30% oras poate, 70 80% centura drum expres, extraurban... dar repet, asa regenereaza de peste 120k km... Pai eu asa banuiesc prin deductie logica, pentru ca altfel nu prea vad de la ce s ar murdari putin evacuarea...
  13. Esti printre putinii, chiar unicii, care spun cu subiect si predicat ca filtril fiind fisurat teava de esapament s-a afumat. Ceea ce e de apreciat!
  14. din pacate nu te pot ajuta cu DPFul. sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.
  15. Salut, eu de cand am masina de la 52k km ( momentan 175k km ) regenerarile s-au facut 80-90% in intervalul 300-350km maxim. Si inainte de resoftare ( Stage 1 ) si dupa. Si la mine DPF a crapat ( ma rog, fisurat putin probabil, pentru ca tevile erau putin afumate, si tot aveam erori pe senzorul NOX ) pe la 150k km, inlocuit cu unul nou original la BMW, inclusiv senzori, etc. De aprox 20k km cu DPF nou, regenerarile sunt fix la aceeasi km ca inainte... 300-350km maxim.
  16. Multumesc mult pentru ajutor! Am sa tin cont de recomandari. Recomandari de achizitionare si montare? Neo te ocupi si de asa ceva?
  17. nu exista nici o operatie care sa se numeasca "resetare DPF", poate vrei sa spui ca ai facut o regenerare. Regenerare fara sa cureti fizic macar DPFul este degeaba. La 300k km curatarea chimica nu rezolva mai nimic, in 2-3 luni esti la fel ca acum. Schimba DPFul, daca mergi asa risti sa iei foc daca face o regenerare, presiunea mare pe recirculare iti omoara EGRul, depune mizerie in galerie, uzeaza toate furtunele de retur din cauza presiunii si temperaturii mari, adica in timp vei avea mai multe de reparat.
  18. Va multumesc pt raspunsuri! DPF nu este schimbat,s- a resetat la 200000 km. Senzor si furtunase am pus original BMW. As putea oare incerca mai intai oare cu o curatare chimica? Am incercat in mers cu Bimmer tools, dar nu cred ca stiu ce ar tb urmarit, ca nu da sau nu vad erori/diferente pe livedata. Senzorul de presiune diferentiala e schimbat ,pe original. Dupa ce am vazut ca nu s-a rezolvat cu inlocuirea furtunaselor.
  19. daca masina are 300k+ km si nu ai schimbat DPF poti pune 10 senzori noi si nu rezolvi nimic. intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat. ca sa nu iei foc in mers, iti recomand sa inlocuiesti DPF. ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.
  20. Problema e cauzata de "decoupling ring" adica acea garnitura din jurul senzorului. Rolul ei este sa separe senzorul de bara rigida, senzorii de PDC sunt acustici si au nevoie sa vibreze. Daca garnitura este "coapta" rigida sau deteriorata se intampla exact ca la tine. Garnitura are codul 66 20 6 923 000 si costa in jur de 2 euro.
  21. Corect si curata traseele bine furtunele alea sa nu aiba dop pe ele intai pe urma schimba senzorul. De fapt se masoara presiunea cu un manometru special 0-1000mbar intai
  22. Inca un lucru extrem de important de adaugat d.p.m.d.v. . In giratoriile mari dar si in cele mai mici, oglinzile laterale si momentul in care va uitati in ele (inainte de a schimba banda, directia in giratoriu) va sunt sfintii pazitori in giratoriu. Nu stii cand si cum sa folosesti oglinzile in giratoriu? Invata.. si nimeni nu se baga in tine sau tu in el!
  23. Mai nuantez, o sa mai umblu la exprimare. Schimba daca se poate imbecil cu inconstient. Acllo se intampla ceva; ori se urmareau unul pe altul cele doua masini, ca trece unul inaintea lui la limita la semafor franeaza gata sa opreasca (primul).. iar el cred ca incearca sa treaca prin spatele masinii ce intra din lateral drrapta.. pe care o si loveste. Parca asa se vede, ca schimba banda cu intentia asta.
  24. Si ca bonus avand unul, @I_Am_Roby , poti sa afli care e defect anume relativ usor, penttu ca unul poate inlocui pe oricare, ei fiind la fel. Din pacate pana nu demontam si incercam ceva in directia repararii nu se intampla nimic pozitiv... Ar putea fi si cablajul pentru ca la F48 cel putin pe spate.. cablurile senzorilor chiar sunt expuse loviturilor de pietre, se aduna praf, noroi, mizerie pentru ca nu au mai pus panou de protectie sa protejeze. Deci nici o surpriza aici - incercarea de a le face cat mai ieftin si protectii pe lunga durata cat mai putin posibil.. In fata foarte posibil sa fie diferit fiind mult prea multe alte elemente..
  25. E grav ca si fapta, dar nu e spectaculos cum se prezenta pe net... credeam ca se poate deduce asta din restul postarii.
  26. Salut, inlocuieste senzorul din figura 5 si rezolvi problema https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K31-EUR-08-2012-F31-BMW-320d&diagId=13_1369#13627805758 Pune doar original !!!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.