All Activity
- Past hour
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Discutia asta se repeta... bine, tabelul din care @ovy318i se inspira e pus de @ebay pe un alt topic dedicat uleiurilor.. Il caut imediat si il expun: -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
...pentru Grecia, special.. adica neaparat undelemn de la bunica - sa miroase si grecu' putin marfa romaneasca ca prea ne da cu uleuirile lor peste tot.. Daca nu, poti sa mergi pe orice marca de ulei de maslin. Ofera cea mai bun protectie greceasca. Ceilalti, nu va suparati.. raspund si eu cum imi raspunde si el mie.. Iar el, ma indoiesc ca se supara de data asta.. @Beam We ..e prea inspiranta intrebarea dupa cum e pus@. Am explucat destul in stilul'mi caracteristic? si ce faci, il scoti cand te intorci din Italia si pui altul pentru tara noastra? Eu imi tot zic ca prea multa am grija de doua BMW..uri dar sa pun ulei special pentru o tara.. nu m-am gandit.. asta e de nivelul urmator.. -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
ovy318i replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
0W20 LL 17 FE+ 5W30 LL04 0W30 LL04 0W30 LL12 FE - Today
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
CosminMihaita replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
WBA71BJ090CH52753 -
Beam We started following Ulei recomandat BMW g30 motor B58
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
Beam We replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Eu merg in concediu in Grecia,oare ce ulei e recomandat?... -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
ovy318i replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Plec in concediu in Italia. Ma gandesc ca pentru mersul pe autostrada plus temperaturi de 35- 40 de grade este mai indicat 0w30. Pune o serie de caroserie sa iti spun ce da in programul de piese. -
Multumesc Zeronoo pentru detalii. Am desfăcut FZD îl și pare o mufa defecta. Este cu lipitura pe ea. Clar sa mai lucrat aici. Posibil sa fie o problema curenta la acest model. O sa incerc sa schimb mufa sa vad daca reușesc să șterg eroarea . Daca nu să cumpăr alta plafoniera. Aveți idee cu alta plafoniera trebuie scrisă sau se potrivește pur și simplu?
-
Lospaa started following Benzină cu plumb
-
Scoți benzina, faci plinu, baga și tu de 98 și aia e...schimbi și filtru combustibil dacă are ..
-
Până la urmă am găsit un controller varianta mare, într-adevăr ornamentul respectiv era din alt film…
-
neacsu.cata92 changed their profile photo
-
neacsu.cata92 joined the community
- Yesterday
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
CosminMihaita replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Asta pentru B48C, dar la mine la B58C merge cu 0w30 LL-12FE sau trebuie neaparat 0w30 LL-17FE+.. Si cum de ai luat hotararea sa treci de la 0w20 la 0w30? -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
ovy318i replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
0w20 LL-17FE+, 0W30 LL- 12FE pentru B48C care il am eu. Momentan am 0w20 LL-17FE, o sa ii pun 0w30 LL-12FE saptamana viitoare, "original" BMW. -
Ioan300 joined the community
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
CosminMihaita replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Din ce am mai citit pe net pentru mild hybrid cu codul B58C pe care il am eu cica trebuie 0w20 cu LL-17FE+ , cica LL-04 se pune pe generatiile mai vechi, ai idee daca asa o fi? -
mgi started following Ulei recomandat BMW g30 motor B58
-
In niciun caz 0w20. Dacă pui 0w30 sa fie ll04 sau ll19fe
-
F30 Smucitura cutie zf8hp
HitmaNLive replied to george24's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Ai venit si tu repede @six in line, cu explicatii de steluțe , nu știai că singurele steluțe valabile sunt cele de pe cauciucuri, care zice BMW ca sunt pentru masinile lor ? -
NABogdan joined the community
-
norby87 started following E60 blocat fulie compresor clima
-
Salutare tuturor detin un E 60 520d facelift,ieri am avut o intamplare nefericita s-a blocat fulia compresorului de clima si s-a rupt cureaua, am tractat-o pana la mecanic care mi-a scimbat compresorul dar acum trebuie sa imcarc cu freon.El mi a zis ca a facut span compresorul si ca trebuie spalata instalatia! Intrebarea mea este dupa spalarea instalatiei este posibil sa mai ramana span pe instalatie?Multumesc!
-
Din lipsă de altceva, ne mai ocupăm și de detalii. Rezervorului pentru lichid de parbriz îi lipsea șurubul de prindere. Cupla dintre furtunașele de pe admisie fusese maltrată cândva, am rotunjit-o la capete până a sosit cea nouă. Am zis să schimb și valva PCV preventiv, apoi am constatat că cea veche nu era chiar atât de veche, fabricată în 2015. Diseară vizităm munții Buzăului (Gura Teghii).
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
CosminMihaita replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Mulțumesc frumos! -
ovy318i started following Ulei recomandat BMW g30 motor B58
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
ovy318i replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
din ce am citit eu pe un site din state, la motorul asta daca nu mergi sportiv 0w20, daca mergi mai sportiv 0w30. -
Brataon started following BMW X5 e70 erori cutie
-
Mulțumesc frumos
-
exact imi plac fazele astea, cum ai ajuns in situatia asta? nici nu mai conteaza
-
F30 Smucitura cutie zf8hp
six in line replied to george24's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Daca cetesti clauzele alea cu * steluta scrie ca lifetime la BMW = 5 ani de la data de fabricatie a masinii ADica fix cat dureaza un contract de leasing si cam 200K km..... -
mgi started following Benzină cu plumb
-
Eh, dintr-o canistra ruginita găsită într-o magazie. Dar nu mai contează ))
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
wolf20 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Deja are lacune mari in istoric,nu se mai poate s o faci fata mare acum.Pune ce zice producatorul si aia e,netul e plin de idioti si experimente dubioase. -
CF37 4F92 BMW error code 4F92 on an E70 model indicates a transmission ratio monitoring fault, specifically related to clutch A-C. This often signifies an internal transmission issue, potentially involving a faulty mechatronic unit, clutch pack wear, or a pressure control issue. It can cause the transmission to enter limp mode, especially under load or uphill, and may result in hard shifting or jolts when stopping. Here's a more detailed breakdown: Possible Causes: Internal Transmission Failure: This is the most common reason for a 4F92 error. It could involve wear and tear on clutch packs (specifically clutch A-C), or issues within the valve body. Mechatronic Unit Problems: The mechatronic unit, which controls the transmission's hydraulic and electronic functions, may have a faulty solenoid, a pressure sensor, or a problem with the sleeve gasket. Low or Degraded Transmission Fluid: Insufficient or degraded transmission fluid can affect pressure regulation and lead to errors. Clogged Passages: Internal passages within the transmission could be clogged, restricting fluid flow and causing pressure-related issues. Torque Converter Issues: While less common, a faulty torque converter can also contribute to ratio monitoring errors. Symptoms: Limp Mode: The transmission may go into a reduced-performance mode, often triggered by uphill driving or acceleration. Hard Shifting: Difficulty shifting gears, especially from park to drive or neutral, or when stopping. Jolts or Jerks: Shifting can be accompanied by noticeable jolts or jerks. Check Transmission Light: The "Check Transmission" or "Service Engine Soon" light may illuminate. Troubleshooting Steps: 1. Check Transmission Fluid: Inspect the fluid level and condition. If it's low or degraded, address it as a first step. 2. Scan for Codes: Use a diagnostic tool to read and clear the fault codes. Note any additional codes that may be present. 3. Mechatronic Inspection: If the problem persists, consider inspecting or replacing the mechatronic unit, including solenoids and the sleeve gasket. 4. Clutch Pack Assessment: If the problem is related to clutch packs, a transmission rebuild or replacement may be necessary. 5. Professional Diagnosis: Due to the complexity of the transmission system, it's often best to seek professional diagnosis and repair from a qualified BMW technician. 4F85 Fault Code 4f85 | BimmerFest BMW Forum
-
Topics