Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Salutare tuturo, Am un BMW X6 E71 din 2010 și am nevoie de codul FSC pentru actualizarea hartilor de navigatie. daca cineva ma poate ajuta sa il generez folosind seria VIN, ofer 10-15 euro. Multumesc anticipat pentru ajutor!
  3. Voi mai vedeți utilitatea updateului navigației prin comparație cu instrumentele conținute de Waze/Maps?
  4. Va salut, intampin un sunet metalic si as vrea o parere daca e posibil sa fie pompa de inalte sau distributia (e schimbata recent) Mumtumesc!
  5. Ca fost proprietar de 545e si X5 45e pot reveni cu feedback pe subiect. Totodata, recomand garantie BMW Premium Selection 2 ani, daca o poate genera reprezentanta, te scapa de cheltuiala "in caz ca": Fiabilitatea în timp – 545e-ul avea 12 kw parca bateria, scoteam 40-50 km cu ea, o luasem la 86.000 si acum are 120.000 la noul proprietar, e mega incantat si fara probleme. Sistemul hibrid (motor termic + electric) – Nu este nicio rechemare, nicio problema cunoscuta pe aceasta motorizare B58 + electric. Costuri de întreținere și reparații – La fel, nicio grija, doar sa te bucuri de baterie/motor electric. Confort și experiență de condus – amandoua au fost si, si. Pentru ca in oras e o liniste extraordinara si 114 cai iti sunt de ajuns iar in afara poate fi mega economa. Drum Bucuresti - Poiana Brasov, am scos 110 km din regenerare si incarcare full cu X5 45e. Probleme tehnice sau electronice – La X5 45e am avut un zgomot anormal fata, a fost de la caseta de directie, au schimbat-o pe garantie, in rest 545e nu a cerut nimic.
  6. Pune tester Ista si vei putea citi erorile
  7. Nu sunt de acord, depinde foarte mult de modul de exploatare, la mine am observat ca la drumurile scurte, sa zicem sub 10 km, si motor rece, am consum mare 13-16 sau chiar mai mare la drumuri de 2-3 km, fara sa merg deloc sportiv. Dacă merg mai mult sau prind si ceva drumuri fara atâtea opriri poate sa iasă consumul mediu pe acel trip si 9-10.
  8. Nu a vazut nimic! A dispărut intre timp de Pe bord
  9. Pai si testerul nu vede nici o eroare?
  10. Salut! mi-a aparut asta pe bord și nu stiu de la ce e? Nu am mai avut probleme cu masina. Este hibrid. Am pus-o pe tester și a arătat ca altenatorul incarca. Ce ar putea sa fie? multumesc
  11. Legat de EV, luni merg cu skoda la revizie. Se vor uita si la baterie. Sunt curios daca activeaza acum garantia sau mai amana. Oricum, capacitatea bateriei e in cadere libera. Pierd cam 1kWh in 1-2k km. Moare incet dar sigur celula respectiva Deci pana in primavara sigur o omor de tot in ritmul asta.
  12. In general nu incarci la DC daca stai la casa si ai range decent (300km+). Statistic, din 2-3k km / luna, incarc de maxim 5 ori la DC. Deci media pretului pt un kWh e mica. Da, e nasol daca depinzi de DC pt viata de zi cu zi. Aici poate fi ok doar daca locuiesti in orase unde primariile au amenajat ele statii de incarcare pt cetateni. Ex Timisoara, Resita.
  13. 30-40km estimez ca ai avea maxim range în funcție de temperatura de afara.Răcirea sau încălzirea mașinii se face electric nu prin sistemul clasic deci autonomia electrică este afectată de acest aspect.Avantajul este ca dacă mașină e legată la priza poți porni clima sau încălzirea din aplicație/cheie sau programată din idrive fără a consuma curent din baterie.
  14. Salut! Da am unde sa incarc am panouri pe casa etc , ideea e ca nu stiu ce range as avea pe electric cu masina . avand o baterie semnificativ mai mica decat x5
  15. In fapt, sunt doua probleme distincte, nu una singura: prima este pretul de achizitie, iar a doua este pretul per kWh la incarcarea rapida versus pretul combustibililor fosili. Tocmai in acest sens este discutia de mai sus. Nimeni nu neaga faptul ca, din punct de vedere pur tehnologic, automobilele electrice moderne nu sunt viabile pentru aproape orice conditii de utilizare. Dar atunci cand pui in balanta si latura financiara, acestea inca nu sunt un inlocuitor fara drept de apel al modelelor ICE Hybrid/Diesel - si in principal in scenariul de utilizare frecventa la drumuri lungi. In viitor probabil ca automobilele cu motoare cu combustie vor disparea, dar mai avem pana acolo. Intr-un scenariu in care banii curg liber, nimeni nu are nevoie nici macar de masina personala. Realitatea insa este alta.
  16. Asta cu drumurile lungi nu cred că se mai aplică, există deja modele care fac 500-600 km la 120 km/h și care se încarcă la 300 kW. În curând va intra și BMW în această ligă, odată cu Neue Klasse. Problema rămâne însă prețul, pentru că încă sunt destul de scumpe. surse:
  17. Hai sa incepem cu prima întrebare,ai unde sa o încarci zilnic?Eu am același ansamblu motor cutie pe X5 45e pana acum fără nici o problema la 124.000km.Daca nu ai unde sa o încarci nu are rost sa iei așa ceva.
  18. Sunetul de distributie e unul de lant metalic cand pornesti masina la rece. Se aude distinct, e ft greu sa nu ti dai seama. Mergi cu ea la service autorizat BMW care stie ce face
  19. Ce era până la urmă ? Ai descoperit răspunsul la întrebarea ta ? A mea are 250.000 și se aude fix așa cum ai pus tu clipurile
  20. Au fost reduceri acum la mai multe marci, dupa esecul cu rabla. Oamenii au vrut sa nu ramana cu masinile comandate pe stoc. Perfect de acord cu @FiveThreeFive, daca nu ai un punct de incarcare ieftin, nu economisesti mare lucru cu o masina electrica. Doar costurile reviziilor, dar si unii producatori de electrice te obliga sa faci revizii la 1-2 ani si profita sa-ti mai ia niste bani. Parerea mea e ca in momentul asta, daca pentru cineva nu renteaza o electrica, cele mai bune optiuni sunt asa: - Pentru un mers pana in 50-50 oras/extern, un mild hibrid (Toyota sau similar) - Pentru mers mai mult extern: diesel
  21. Salutare! Tocmai nou proprierat de bmw 523i 2011 ( motorul de 3l n53 ) . Am o problema enervanta , la relanti senaude un țiuit foarte enervant si nu imi dau seama de la ce ?! poate vreun coleg care s-a mai lovit de problema ? multumesc
  22. Yesterday
  23. Adoptarea pe scara larga a masinilor electrice este imposibila la starea actuala a infrastructurii ( ma refer la posibilitatea de a incarca cu energie electrica ). In afara de Dacia nu am vazut pe nici un producator sa scada din pretul de vanzare a ev-urilor, pana nu vor descoperi/inventa o alta tehnologie( mai buna ) se pare ca apogeul EV a trecut. O sa ne mai scaldam o vreme buna in hibride....
  24. O să verific și asta mulțumesc mâine am o programare la o diagnoză live dată să vedem dacă totul merge în parametri revin cu update
  25. Bună ziua tuturor, Sunt interesat de achiziția unui BMW Seria 7, mai exact modelul 745Le 2020 cu 110.000km masina este importata din germania (hibrid plug-in), și aș dori să aflu mai multe informații direct de la cei care dețin sau au deținut acest model.Tin sa mentionez ca trec de la X4 2020 Benzina Am câteva întrebări punctuale și v-aș fi recunoscător dacă ați putea împărtăși din experiența voastră: Fiabilitatea în timp – Cum se comportă mașina după un număr mai mare de kilometri (100.000+)? Există probleme comune care apar odată cu uzura? Sistemul hibrid (motor termic + electric) – Sunt probleme cunoscute cu bateria de înaltă tensiune sau alte componente ale sistemului plug-in hybrid? Costuri de întreținere și reparații – Cum sunt comparativ cu un Seria 7 convențional (diesel sau benzină)? Sunt diferențe majore? Confort și experiență de condus – Este mașina potrivită pentru utilizare zilnică sau mai degrabă orientată spre drumuri lungi? Probleme tehnice sau electronice – Ați întâmpinat erori frecvente sau defecte la sistemele de asistență, infotainment, suspensie etc.? Orice părere sau sfat din experiența personală este binevenit. Nu caut neapărat comparații cu alte modele, ci mă interesează în special experiența reală cu 745Le. Mulțumesc anticipat
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.