All Activity
- Past hour
-
Nu știi ce vei face cu mașina la final chiar dacă e leasing, poate te hotărăști să o cumperi și atunci ai grijă de ea cu uleiul. Un schimb de ulei nu a sărăcit pe nimeni oricum fie vorba între noi. Just my two cents. P.S. Multi de pe Bimmerpost sunt din State unde schimbul este la 1 an sau 10k mile oricum, nu mizeria asta din Europa cu 2 ani sau 30k km.
-
sigur ca nu, te cred, am spus ca sunt si e normal sa fie, ce spun este ca nu sunt majoritari
-
Ok, rectific, pe secțiunea de G60 ma refeream ca sa fiu mai specific. Vrei sa îți dau topicuri cu vreo alți 2-3 ca mine ce fac schimburi de ulei de nebuni la 1.2k mile respectiv 2k km și eventual și altele după?
-
trebuie sa fii cu capul sa iti cumperi masina noua si sa faci service-ul oriunde altundeva decat reprezentanta in general pe bimmer post din ce vad eu lumea nu schimba uleiul la 10k, nu spun ca nu sunt dar nu sunt majoritari, multi au masinile in leasing si nu isi bat capul
- Today
-
coco1382 started following 2025 BMW X5 xDrive 50e
-
Poti face schimb de ulei in orice service AUTORIZAT BMW, nu reprezentanta si nu pierzi nicio garantie. Eu la al meu 45e ii schimb uleiul la maxim 1 an/10.000km.
-
Eu fix așa am făcut, la reprezentanța fara resetare și fără nicio durere de cap. Și pe Bimmerpost sunt atatia care fac asta. Niciun dealr nu e prost să spună nu banilor.
-
alin1994 started following Lipsa aer pe gurile de ventilatie
-
Crăciun fericit tuturor! Am și eu o problemă la am meu e 90. Nu mai sufla aer pe nici o gură orice ias face nici cald nici rece. Până ieri a fost totul ok! A mai plătit cineva problema asta?
-
alin1994 joined the community
-
Trebuie service autorizat RAR pentru operatiunile specifice solicitate, si bineinteles piese originale, cu factura, etc. Nu vad de ce nu ar face si reptezentanta, pana la urma platesti operatiunea de service, nu e ca si cum o fac gratis si pe aia intermediara.
-
Nu e neapărat să o faci în reprezentanța,filtre originale și o poate face orice mecanic.
-
@sskkaa am inteles avuma ce zici. Nu stiu cum ar merge asta la o reprezentanta fara sa ai cunoștințe
-
Daca ai pachetul cu revizii incluse ai doar beneficii, din prisma faptului ca daca tu faci o revizie intermediara si resetezi km de service la aia 15k km sa zicem din aia 30k km estimati pt service, contorul tau o va lua iar de la 0 si peste alti 15k km iar vei vrea o reviziei si iar se va reseta... adica tu nu vei ajunge niciodata ca masina sa te cheme la service conform computer de bord astfel incat sa beneficiezi de reviziile "gratuite" la cei 30k km. Sa exemplific: La 15k km faci revizie intermediara fara reset, dar intervalul de service continua sa scada din cei 30k km La 30k km te anunta masina ca trebuie service si o faci gratuit din pachet, cu reset La 45k km iar faci una intermediara fara reset La 60k km te anunta masina iar ca trebuie service si faci gratuit. Sper ca s a inteles acum de ce e bine ca intermediara sa fie facuta fara reset de km/service in bord.
-
Se feresc să umble la ele inafara termenelor,mai ales la reviziile la pachet,nu știu de ce.. Si pe mine m au refuzat de vreo 2 ori,aveam doar garanția de 2 ani. Au zis ca le dau peste cap planurile de service,lol. Nu se pierde garanția așa ușor,dar na,fac și ei figuri,mai ales dacă nu te cunosc.
-
Beam We started following 2025 BMW X5 xDrive 50e
-
Pai cum sa pierzi garanția presupunând că faci acea revizie (suplimentară/înainte de termen) la reprezentanță? E un non-sens.
- Yesterday
-
Clit Eastwood started following X3 G01 oglinda stanga nu se mai pliază
-
en fin nu vad nici un beneficiu sa nu resetezi, daca schimbi la 10k in istoric o sa arete ca ai schimbat la 10k, si daca resetezi masina nu o sa ajunga niciodata la 0 dar nu vad o problema in asta
-
Nu e problema și nici cu supărare. Pai in istoric e trecut ca ai făcut un schimb de ulei insa nu ai și resetat. Ideea e sa fie 2 schimburi in intervalul ăla arătat de mașina, gen mașina arată ca trebuie la 24k km in funcție de mersul tău, tu de fapt ai un schimb făcut la 12k și altul la 24k sa zic.
-
@RedCap multumesc. Am recitit postul tau, si scuza-mi ignoranta, dar care e beneficiul sa nu fie înregistrati km?
-
Adică nu resetezi în bord ca ai schimbat uleiul ca mașina să arate ca și cum uleiul nu a fost schimbat. Fix ce spuneam și eu în postarea mea.
-
ce inseamna “fara reset de kilometrii in bord” ?
-
O greseala pe care ai facut-o ori tu, ori cei din service, depinde cine a hotarat, cand pui injectoare index 11, trebuie sa le pui pe toate index 11. In rest de la 01 la 10, le poti combina oricum. Si doi la mana, injectoarele cand se inlocuiesc, trebuie codate .
-
Fix de asta nu recomand nimanui care ia masina noua sa cumpere pachetul asta, in ideea in care doreste sa tina masina mai mult, sau sa o intretina corect! Reviziile la 30k sunt o porcarie de marketing si reducere a costurilor teoretice de mentenanta, si poate fi o solutie daca masina se schimba cand iese din garantie. In rest recomand revizii la 10-15k km sau maxim 1 an in functie de stilul si zona de mers ( urban/extraurban ). Avand in vedere ca e hybrid, trebuie tinut cont si de faptul ca motorul termic intra in lucru doar cand e necesar, solicitat, in majoritatea cazurilor cand e rece ai ansamblul.are nevoie de el, si porneste direct in ture... deci motor rece/ulei rece... protectie mai precara. Se pot evita prin compormisuri, pornit ai mers in Sport parca sa mearga termicul non stop pana se incalzeste etc... sigur pot veni colegii cu 45e/50e sau 530e etc cu sfaturi utile in acest sens. Recomand sa faci schimburile de ulei la o reprezentanta BMW, fara reset km in bord, tocmai in ideea de a elimina posibile cauze de anulare a garantiei pe motive stupide. Daca va fi o problema grava la motor/cutie/sistem hybrid, le cam sta in fire sa te caute si n cur doar aa gaseasca ceva sa nu si asume
-
depinde ce vrei sa faci cu masina. daca e in leasing si vrei sa o dai inapoi la sfârșitul contractului as face fix ce zice bmw. daca nu faci cum crezi, daca cauti pe forum cam toata lumea schimba intre 4k si 10k km ( asa spun ei , acuma nu stiu)
-
Topics
