Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0447019RO/modelele-diesel-ale-bmw-group-alimentate-din-fabrică-cu-hvo-100-economii-de-co₂-direct-de-pe-linia-de-producţie?language=ro Aici mai exact, centrul de presa BMW Exact cum ai spus si tu cei 5-8 litri sunt exact combustibilul de care ti-am zis mai sus, eu unul nu ti-am oferit o informatie falsa. "Neste MY Renewable Diesel" este combustibilul HVO 100 utilizat la uzinele BMW Group din München, Dingolfing, Regensburg şi Leipzig, care produc anual peste 50% din automobilele diesel ale BMW Group. Combustibilul de la producătorul finlandez Neste permite o reducere a GES (gaze cu efect de seră) de până la 90% ("Well to Wheel") pe durata ciclului de viaţă al combustibilului, în comparaţie cu motorina fosilă. Alimentarea iniţială la uzine înainte de livrarea către reţeaua de dealeri a BMW Group este de cinci până la opt litri, în funcţie de model. Din ce am citit un dezavantaj ar fi faptul ca nu este atat de prietenos cu garniturile si faptul ca este mai scump decat combustibilul conventional. Probabil si asta este un motiv pentru care nu s-a facut migrarea catre el. ( Plus ca nu ar fi atat de profitabil pentru companiile petroliere).
  3. Arata mi și mie unde scrie. Toate masinile(noi) pe care le am cumpărat de la bmw,aveau max 10 litri în rezervor,deci vax albina. Le pune exact cât sa nu se aprindă în bord.
  4. Merge turatia ventilatorului incet ? sau sufla aer cu debit redus ? Doar la maxim si in rest ok ? Cu debit redus de aer pe zona centrala am avut o cunostinta, care avea filtrul polen infundat.
  5. Salutare, nu te contrazic, pe net apare info cum ca BMW trimite toate masinile din fabrica cu acest carburant. Oricum ar fi o super mare evolutie daca este intr-adevar ce declara, nu mai vorbim de cifra cetanica de 70-80
  6. Kitul de care vorbesti mai sus este special pentru discuri de 380mm, oricum discurile sunt cu sens de rotatie, montaj pe stanga si dreapta.
  7. Today
  8. N-are sens sa freci maneta aia atât, după părerea mea. ?
  9. Motorul se poate încălzi și la semafor prin simpla trecere a cutiei de viteze pe sport.Daca o pui pe sport și o treci înapoi pe drive normal motorul o sa stea pornit automat atât pe loc cât și în mers pana se încălzește (circa 30 sec).Asta nu contează în ce mod de condus ești (inclusiv electric).
  10. Ceva acolo nu este în regulă.....nu ai cum să ai la ralanti aceste valori. Motorul a fost adus în temperatura optimă?....când ai citit aceste valori.
  11. Am deja discurile https://www.fcpeuro.com/products/bmw-disc-brake-rotor-brembo-09-c399-13 Si in Europa si in USA sunt adaptoare pentru etrierii fata 380/370 E drept ca toti spun in descriere ca se folosesc discuri de 380 nu 370 Asta sa fie cauza pt care folosesc adaptoare?
  12. Yesterday
  13. Salutare, la un e90 fata erori dar cu aceste valori pe ISTA la relanti sunt senzorii defecti sau dpf ul? masina se conduce ok. * Backpressure Sensor (before turbo): 0 mbar * Exhaust Temp Sensor (before cat): -50°C * Exhaust-gas backpressure: 1 mbar *Mileage since regeneration : 10484.00 km
  14. Aceeași problema cu pierderea de freon o am și eu la un seria 7 din 2016. Pierde cam la 2-3 săptămâni freonul. Mecanicul(service specializat ac) mi-a spus ca in caz ca nu se vede nici o pierdere pe la conducte,furtune, va trebui dat bordul jos iar operațiunea costa cel puțin 4000 de lei. Mai am și o alta problema la ventilație, la maxim merge foarte încet. Aștept păreri! Aceeași problema cu pierderea de freon o am și eu la un seria 7 din 2016. Pierde cam la 2-3 săptămâni freonul. Mecanicul(service specializat ac) mi-a spus ca in caz ca nu se vede nici o pierdere pe la conducte,furtune, va trebui dat bordul jos iar operațiunea costa cel puțin 4000 de lei. Mai am și o alta problema la ventilație, la maxim merge foarte încet. Aștept păreri!
  15. Exact se pot pune fără adaptări extra. Depinde ce buget aloci, pe aftermarket găsești și discuri dintr-o singura bucata care sunt la jumătate de preț sau kit premium. https://m.autodoc24.ro/brembo/23450832 https://m.autodoc24.ro/zimmermann/7890749 https://m.autodoc24.ro/textar/9378432
  16. Sunt rezident de 18 ani în germania și n am văzut asa ceva la stații de alimentare pkw.Doar super și normal,cum e și în ro. Posibil sa fie prin Norvegia,aia au toate cacaturile de gen..
  17. Din fericire m-as bucura sa ai dreptate Deci, pe E92 335i, pot monta PnP etrieri 370/380 p4.40 cu discuri 370?
  18. Din păcate nu ai dreptate. Sunt pnp atât etrierii de 340 cât și cei de 370/380. Etrieri fata bbk f3X sunt utilizabili indiferent de motorizare pe toată generația f3X, pe toată generația f2X, pe toata generația e9X(fără M), pe toate generațile e8X. Se pot pune pe toate cele de mai sus pentru ca offset-ul discurilor este la fel.
  19. Eu am configurat sport individual pentru asta.
  20. Se pare că nu avem rafinărie sau cum s-o numi de așa ceva în RO. Luăm electrice chinezești, mult mai bine.
  21. Nu cred ca la tine modul sport doar dezactivează ASS...
  22. La mine în modul sport de la modurile de condus nu schimba mai sus cutia. Doar nu se mai oprește motorul în mers (ci doar când sta mașina pe loc). Ca să schimbe mai sus trebuie sa pun cutia în modul sport.
  23. Pai si sa mergi in Sport cu motorul rece e ok? Mergi tu usor dar cutia schimba la turație mai mare
  24. Asta mi se pare cel mai nasol aspect la PHEV, ca merge doar electric, si termicul intra doar cand e nevoie, si atunci intra direct la 3-4000rpm, el fiind rece, si cu o ungere precara... cel putin in alea cateva secunde pana ajunge uleiul peste tot... cred ca de aia si trec astia la 0W20 sau uleiul mega subtiri la rece, pentru a unge cat mai repede toate componentele motorului. In functie de stilul de mers, un motor PHEV ( 30e, sau 45e ) la 80-100k, poate avea o uzura interna a motorului termic mult mai mare, avand in vedere majoritatea pornirilor la instante la rece.
  25. Corect, nu are pre-incalzire si @mgi ai dreptate. Battery control sau sport, forteaza sa porneasca motorul si il incalzesti inainte sa ii dai talpa.
  26. N are cum sa incalzeasca motorul daca nu e pornit In consecinta, la PHEV, daca mergi electric si dai talpa, motorul pe benzina va porni la temperatura exterioara, cu totul rece in el.
  27. Eu îl încălzesc manual, adică merg în sport pana ajunge la temperatură. După asta îl trec în hibrid
  28. Din ce stiu eu da, dar nu pot confirma ca nu am date clare. Dar stiu ca am gasit ceva discutii pe tema asta si motorul este preincalzit.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.