Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Dacă te uiți la prima postare e un 320d xDrive.
  3. RedCap

    BMW X5 45e

    Băieți cred ca ar trebui trecut pe un topic numit fiabilitatea modelelor BMW.
  4. Yesterday
  5. @sskkaa Din cate stiu, scenariul N57 s-a repetat si la B57. Atat varianta B57D30S0 cu 4 turbine cat si modelele Alpina au galeria de Al p/n 11618598052 / 11618575696, in timp ce sarantocii cu 30d si 40d au primit galeria de plastic p/n 11617926141 / 11619885850. Totusi, verifica informatia, poate sunt in greseala. Sunt convins ca, acolo unde BMW a pus galerie de Al, a fost fortat de considerente tehnice. La cat de mare e focul in 50d, probabil racitorul EGR nu e capabil in toate regimurile sa scada temperatura gazelor sub limita suportata de plastic. Sa fim fericiti ca hartia creponata nu tine nici macar cat plasticul; altfel cei cu 30d asta primeau. Insist, nu cunosc si nici nu am de ce sa ma apuc sa cercetez daca galeria de Al se poate monta in locul celei de plastic (fie plug&play, fie cu unele modificari), sau difera atat de mult incat sunt incompatibile. Cert este ca BMW trebuia doar sa ridice degetul mic si ar fi eliminat o problema foarte serioasa.
  6. Pai si in punctul asta, dupa ce schimb valva hidraulica, mai are sens sa bag bani in motor sa il fac? In punctul asta cred ca e mai usor sa schimb motorul complet sau sa vand masina decat sa stau sa umblu la cuzineti si pompa.
  7. Viper05

    BMW X5 45e

    Foarte adevarat , dar ca si business ei nu asa gandesc. ei vad ca vand in jur de 2 milioane de masini pe an, daca la fiecare ar pierde 300€ , asta ar insemna pentru ei 600 milioane €. si spun ar pierde pentru ca ar putea vinde la acelasi pret indiferent de galerie. acuma daca asta e corect sau nu, etic sau cum vrei sa cataloghezi nu stiu. ca si business clar fac ceva bine pentru ca vanzarile cresc de la an la an. Si cel mai important felul in care masinile sunt cumparate si utilizate s-a schimbant drastic in ultimii 20-30 de ani. Majoritatea masinilor vandute de Bmw sunt masini de flota, care se tin maxim 3 ani. de aici rezulta si intervalul de service la 30k si asa mai departe, cam tot se invarte azi in jurul masinilor de flota si a ceritelor acestor CEO de companii care sunt foarte similare intre ele si mult mai usor de acoperit decat sute de mii de persoane private. Dar si persoanele private si-au schimbat felul de a cumpara masini noi. Multi , foarte multi, au un buget lunar , isi iau masina in leasing, service inclus leasing pe 3 ani, dupa 3 ani dat masina inpoi , si tot asa un ciclu continu. nu in ultimul rand , majoritatea masinilor se caseaza inainte sa ajunga la 300k km, fabricatii doar s-au ajustat pietei, asta se cere, asta se ofera.
  8. Destul pe azi, nu trebuie să obosești învățăcelul din prima zi.
  9. La capota ai patru capse pirotehnice, doua in partea din fata si doua in partea din spate. Trebuie inlocuite toate patru.
  10. throw

    BMW X5 45e

    Ok dar nici asta nu există :))) E un mit banal ca se fac masinile sa țină fix in perioada garanției. Producatorii nu isi sapă singuri groapa si nu au cum sa calculeze ei exact rezistența unei piese in numar de ore/km. O medie se poate face dar masinile au exploatari total diferite, in regiuni diferite, climat diferit etc. Și eu tindeam sa cred asta pana am stat de vorbă cu unii mai deștepti ca mine care lucreaza fix asta, proiectare piese in automotive. Din nou zic.. le fac ieftin si de aia crapă.
  11. M-am nascut pregatit... am sudat de multe ori pedala de acceleratie de podea. Altceva?
  12. 1) Pe fata ai nevoie de dimensiunea 225/45/18 ! 2) Indicii de greutate pe fata 95 V(minim) iar pe spate 99 V(minim)
  13. sskkaa

    BMW X5 45e

    @FiveThreeFive daca tot ai deschis subiectul, pentru B57, este vreo varianta de galerie de admisie din AL?
  14. salut sunt nou venit .....ma poti ajuta si pe mine cu o problema .... am un e60 2005 am pus modul LM2 vreu dect sa imi merga functia -Follow Me Home 

    dar am intampinat problema cu stopurile ca eu am stopuri normale ....am cautat peste tot nu gasesc codarile exacte pt stopuri normale ... 

  15. alex230ro

    BMW X5 45e

    Am pus ghilimele tocmai de asta. Marja de siguranță a producătorului = durata garanției. Acum ceva ani era durata garanției ×2. Legat de testare corespunzătoare as zice ca cei cărora le au ars mașinile din cauza galeriei de admisie nu sunt de acord. Bănuiesc ca testarea a fost ajung la 200k km aia e la revedere.
  16. throw

    BMW X5 45e

    Scuze dar asta e o prostie CIne a lucrat in domeniu stie prea bine ca nu e adevarat. Se proiecteaza cat mai ieftin dar toate sunt testate corespunzator. Ca țin la limită e alta poveste.
  17. in urma unui accident usor, actuatoarele de la balamale de la capota s-au declansat pe langa cele 2 actuatoare, mai trebuie si alte piese schimbate sa dispara erorile? nu stiu de ce apar si senzorii din spate in eroare?! am mai citit si faptul ca modulul ACSM a inregistrat un crash event si ar trebui resetat, insa asta se poate doar intr-un service BMW masina: G31
  18. Salutare, mă poate ajuta cineva cu retrofitul unui Webasto pe un e61 ?
  19. alex230ro

    BMW X5 45e

    Da ca si poveste simpatica am un vecin care lucreaza la un service, cand aveam 140ul zice aaa asta e misto dar e ala cu probleme la pompa de ulei , ce sa vezi B58urile din gen2 anumiti ani aveau si posibil sa aiba probleme cu pompa de ulei din cauza unei piese de plastic .Noroc ca gen 1 avea alte probleme .Ideea ramane aceasi componentele sunt facute fara nici un pic de "marja de siguranta" .
  20. Diesel - drumuri lungi , vacante etc , phev si ev - oras = naveta scurta.
  21. @alex230ro Cred ca ai punctat la obiect principala cauza a problemelor de durabilitate a BMW-urilor moderne. Am mai discutat pe acest subiect: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/195267-noul-bmw-seria-5-g60/?do=findComment&comment=2591957 Pe langa faptul ca de la marca premium BMW am asteptari privind durabilitatea si fiabilitatea proportionale cu pretul - ceea ce nu se mai intampla de multi ani, nu pot sa accept abordari tehnice tipice unor marci de buget. Pot intelege ca, la actuala generatie Logan, Dacia a decis sa se opreasca cu esapamentul inaintea puntii spate, economisind astfel vreun metru de teava. Este un model low cost. Nu pot intelege insa ca BMW sa continue sa fabrice motoare Diesel cu galerii de admisie din plastic, desi s-au intamplat numeroase cazuri de masini care au luat foc din cauza problemelor cu cooler-ul EGR. Culmea ironiei, pentru N57 exista: a) galerie de admisie din plastic, p/n 11617811909, care s-a montat pe toate platformele F cu motor N57 (30d / 35d / 40d), cu exceptia N57D30S1 cu 3 turbine (50d); b) galerie din aluminiu (!), p/n 1161851568, montata doar pe masini cu N57D30S1 (50d). Nici nu conteaza daca sunt sau nu interschimbabile, ce rezulta este ca BMW avea deja in program pentru N57 o galerie de aluminiu si putea, cu un efort finaniciar nul spre minor, sa livreze toate motoarele N57 cu o astfel de galerie. Daca in 2013 un F13 640d se vindea cu 82.500€ in loc de 82.200€, dar avea galerie din aluminiu, nu cred ca se vaita niciun cumparator. BMW a preferat sa scada costul prin solutii tehnice absurde, iar pretul platit de numerosi proprietari a fost topirea galeriilor de admisie in cazurile fericite, sau incendierea masinilor in restul cazurilor. In fine, cireasa de pe tort: galeria de plastic p/n 11617811909 costa acum la BavAuto 5.716 lei, iar la Hubauer 1.252€. In timp ce galeria de aluminiu p/n 1161851568 costa la BavAuto 5.716 lei (ha!), iar la Hubauer 1.149€ (dublu ha!). Nu este nicio eroare de redactare privind preturile. Sa inteleg ca BMW s-a zgarcit mai intai cand a facut masina premium si a livrat-o cu galerie de plastic, iar mai apoi vinde clientilor piesa de schimb din aluminiu la acelasi pret sau mai ieftin decat cea de plastic, sa mai faca inca un rand de bani. Pentru ca, nu-i asa, chiar daca cea de plastic se fabrica (mult) mai ieftin decat cea de aluminiu, pentru galeria de plastic e cerere mare - deoarece multe se topesc sau iau foc... Vorba ardeleanului: apăi să nu-i bagi în p***a măsii?!
  22. O ultima intrebare. Am gasit in zona mea urmatoarele componente: Axa fata: jante Dezent KG Black 8x18, 5/112, ET30, B66.6 cu anvelope Pirelli Winter SottoZero 3 225/40R18 92V Axa spate: jante Dezent KG Black 9x18 5/112 ET30 B66.6 Pirelli Winter SottoZero 3 255/40R18 99V Pe site anvelopele figureaza ca runflat. Ce parere aveti ? Multumesc.
  23. alex230ro

    BMW X5 45e

    BMW doar electric si nou as lua , alfel daca ma gandesc : -E46 325compact luat cu 13k parca tinut vreo 10 ani dat cu 1500 eur , 60km cand l-am luat, dat cu 160k km cumparat de.. patronul serviceului unde facusem mai toate reparatiile , lista cu ce am schimbat nu mai are rost sa o pun aici -X1 23d luat si asta cu vreo 15k parca vreo 90 si ceva mii km dat rapid dupa vreo 3 ani la mine am schimbat "doar" distributie si ulei cutie in rest au mai picat una alta cat sa nu te plictisesti masina e inca in familie si la vanzare .Aici a fost subtire deprecierea vreo 8 k deoarece l-am dar la "pret preferential" -M140i - l-am tinut un an si ceva am "pierdut" vreo 10k la el = 7k depreciere aka diferenta intre pret cumparare si pret vanzare si vreo 3k suspensie , cauciucuri si alte prostii luate pe la el, Fiabil a picat "decat" ceva valva .Nu am mai avut rabdare sa ma prinda "boala lor " din spate dar aveam actuatoarele vanos luate ( au plecat cu masina in portbagaj). Dupa cum se vede intervalul in care tin masinile scade si aparent cu cat scade cu atat sunt si ele mai fiabile A ramas cazanul 318is asta e promis fetei
  24. Pai, cand accelerezi, accelerezi numai dupa expresia "stick the pedal to the metal" cum faceam eu cu X6-le de l-am avut la Sibiu. Imi spui cand esti pregatit de lectia numarul doi.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.