Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. @67BGD parca incepe sa imi placa din ce in ce mai mult culoarea asta (Brooklyn Grey) desi initial nu imi placea deloc. La cat mai multi km fara incidente. P.S. Multumesc ca ai pus ultimele poze cu imgur.
  3. @Viper05 esti exact in topicul cu pricina.
  4. @nick20pub, @sskkaa, @alex230ro, @Viper05, @67BGD am mutat toate discutiile legate de consum M340i vs M340d in topicul asta.
  5. După "mentenanța capitală", am dus mașina la unghiul de fugă. Fața am cerut în mod expres s-o facă după un M3 E93. Diferența la manevrabilitate este imensă. Sugerez tuturor care detin E9x sa facă acest upgrade! Din păcate pentru cei cu xDrive, nu este posibil.
  6. Diferential spate?Ai schimbat vreodată uleiul în el?Flansa Cardan?
  7. apropo, cu toate diferentele de consum, eu tot M340i as alege @Romulus @RedCap poate n-ar strica sa faceti un split la discutiile astea de consum, m340i vs m340d, intr-un topic separat, sa nu poluam topicul colegului pentru masina personala... #amin
  8. Nu, am vrut sa rezolv cu partea asta. Care nu era in plan. In poze, ventilatorul (care nu-mi dau seama daca este cel original si radiatorul dupa demontarea ventilatorului). Am preferat sa fac eu lucrarea de ieri din doua motive: -imi place sa surubaresc (mai ales ca, in cazul de fata, nu era ceva dificil, am vazut tutoriale pe yt) -vroiam sa vad si ce este pe dedesubt (chiar daca nu am urcat-o pe un elevator ci doar pe cric) Am constatat ca nu era necesar sa desfac tot ce aparea in tutoriale. Dar, dand scutul jos, am vazut mult ulei (nu chiar ca la X5-ul lui Sreten dar, era ceva). Ce imi place mie cand te duci la service pentru pierderi de ulei hidraulic, ei iti schimba caseta si, dupa, curge mai rau. Peste tot. Vizibil, am pierderi pe la capacul rezervorului (rezolvat rapid cu teflon) si pe la unul din furtunele care intra in el (de ce nu le-au strans/schimbat mecanicii nu stiu). Sper sa fie doar atat. Trag uleiul cu extractorul si schimb colierele. Asadar, inainte de a fi perfecta, , am de rezolvat: -pierderi de ulei (hidraulic, ...) -fir intrerupt/ pin defect modul usa sofer (care sper sa rezolve si descarcarea aleatorie a bateriei) -de verificat ceva zgomote la roata stanga fata + verificare unghi fuga -camera mers inapoi -fara sa fie graba, ceruire pasaje roti (am dat deja cu spray anticoroziv dar, acum vreau sa dau jos toate protectiile, sa curat si sa dau cu ceara din belsug)
  9. Salut, versiunea v49.53 modded: https://mega.nz/file/pt5ETIgB#si5J04nUBYgo3Rxulenx0RR3rcRn6h1eEXBq4C0qAyw
  10. Comenzile de pe usa le-ai rezolvat?
  11. Sa inteleg ca nu stii cum functioneaza CASCO? Doar intreb, nu dau cu parul. P.S. Discutia era despre uleiuri oricum.
  12. Casco nu are treaba cu asa ceva nici in Ro si nici " dincolo" . In forumul acela e descutia despre garantia masinii nu despre despagubiri casco, ma rog , unii citesc dar nu inteleg , ciudata exprimarea oricum.
  13. Yesterday
  14. ...exact.. https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=48&t=1673732 cam asa ceva.
  15. Cam asa concluzionez si eu. Multumesc domnilor pentru informatii!
  16. Accident din vina ta si tot tu sa fii despagubit ? Cum vine asta ?
  17. Ca sa facem un rezumat, in mod normal media de consum intre m340d si m340i nu va fi mai mare de 1,5-2L%, dar daca faci abuz media poate sari de 3-4+L%.
  18. @bimmer90f30 pentru mine ulei original BMW inseamna ala pe care scrie BMW pe bidonul respectiv.
  19. Nu cred ca m-a interesat vreodată consumul la masiniile avute, mi-am asumat și am avut și Fiesta 1.4tdci care lua maxim 5,5 "alergată" și Patrol care lua 25% .Cum s-a zis mers cu mașină și văzut .În final e un 3000 benzen de peste 300 de cai care cum s-a zis dacă îl calci va cere , dacă mergi în limite normale consumul este mai mult decât decent (cred ca a scos soția odată 6,2 sau ceva de genul )
  20. Eu ma pot raporta la X3 M40d cu Stage1 de 380cp si 800+nm, unde media mea generala de peste 10k km e vreo 7.8 parca si viteza medie de vreo 76kmh sau pe acolo... La mers tare 150 180 cu acceleratii si reprize ia intre 9 si 10... doar 180/200+ la ritm sustinut ia peste 10/11 poate. Dar X3 e mai greu si mai putin aerodinamic, iar caii in plus vor si ei ceva pe farfurie un G20/21 m40d sigur va lua minim 1L mai putin, daca nu mai mult de 1L in minus fiind mai usor si mai aerodinamic, ceea ce ajuta mult la viteza mare.
  21. Si am reusit sa-mi fac timp azi, sa-l schimb. In sfarsit, se invarte, .
  22. Ați mai găsit rezolvare la zgomotul acela? Și eu mă lovesc cu aceeași problemă. Am schimbat suporții motor și cutie, chit complet ambreiaj și degeaba
  23. atata mi-a consumat si mie g21 320i la o tura de europa. deci consumul( daca e relevant) e super
  24. Sunt de acord cu tine, probabil la mers tare sustinut consumul va fi de 12L+. Nu pot sa confirm asta 100% pentru ca eu nu am mers asa in mod sustinut, dar cel mai probabil asa este. "Cand dai in el cere si de mancare" - perfect rezumat! Insa nici nu cred ca un 40d la acelasi stil de mers va lua cu 4L mai putin, adica 8L/100km. Dar ce e clar, este ca va fi diferenta de consum intre ele. Ramane la latitudinea lui @nick20pub sa decida ce ii convine mai mult
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.