Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Evident ca puterea are treaba. Mai multa putere înseamnă mai mult stres în motor, tolerante mai mici. Plus o turbina. Sunt motoare total diferite, caracteristici diferite la ulei, nu poți sa le compari.
  3. Care e scopul afirmatiei? Eu am zis exact ce am vrut ss zic; pentru protrctia motorului unui hibrid schimbul des tine motorul in bune conditii. Tu ai vrut sa zici altceva? Cata treaba are puterea intr-o masina normala, hibrid.. fie ea si BMW? Sau la BMW trebuie mai des. Ca deocamdata e mai rar.. Ce vrei sa spui ca parca e doar jumatate din ce trebuia zis..
  4. Hibridele de la Toyota merg cu 0w20 și au alt ciclu de funcționare. Plus putere mai mica.
  5. Salutare, tuturor !! E despre BMW seria 3 2018.12 Diesel. Am și eu ceva neclarități. Cum ar fi cu presiunea din roți, în cazul meu nu arată in meniu câți (bar) sunt acele roți verzi sau galbene când e problema dar nu arată (bar) dar mi aș fi dori să arate, e real să cumpăr și să montez pe anvelope ? Alt moment, vreau să montez senzorul fără lungă și fără scurtă dar la moment mașina nu are acesta funcție dacă voi cumpăra acel senzor și voi schimba și caseta aia de la volan va lucra în urma unei codificări sau trebuie și pe cablaj trebuie să modific ceva ? Alt moment, camera spate e real să adaug ? Alt moment, care deja câte ceva cunosc despre multimedia 8.8 inch, dacă cumpăr inițial ecran și montez va lucra fără codificare și apoi deja si unitatea aia cu antene … . As încerca sa adaug (înlocuire pistoane) spălare faruri că pe bara față este acei 2 ochi dar nu iese nimic de acolo și nici nu se deschidere.
  6. Ca sa nu de indepartam prea mult de realitatea prezentata de BMW si alti producatori de hibride.. parese ca uleiurile astea ultra-subtiri se (...vor) folosesc(i) indeosebi, cum am spus, in hibride! Ei zic pentru o eficientizare a motorului si ..imprietenire cu mediu. Dar, iata ca japonezii la Toyota Prius, da alea facute de ani si ani si inca facute si bune.. li se schimba uleiul la 3,4, 5000 mile. Or sti ceva..: "Many mechanics recommend it for traditional car oil changes too. It significantly improves engine health, enhances fuel efficiency, reduces carbon footprints, and increases the lifespan of the vehicle. Usually, you’ll need to change the oil every 3000 miles or here months, whichever comes first. However, using synthetic oil extends that period to 5,000-7,000 miles or every six months." https://carfromjapan.com/article/best-options-oil-change-for-hybrid-cars/
  7. Salutare, tuturor !! Am și eu ceva neclarități. Cum ar fi cu presiunea din roți, în cazul meu nu arată in meniu câți (bar) sunt în roți dar mi aș fi dori să arate, e real să cumpăr și să montez pe anvelope ? Alt moment, vreau să montez senzorul fără lungă și fără scurtă dar la moment mașina nu are acesta funcție dacă voi cumpăra acel senzor și voi schimba și caseta aia de la volan va lucra în urma unei codificări sau trebuie și pe cablaj trebuie să modific ceva ? Alt moment, camera spate e real să adaug ? Alt moment, care deja câte ceva cunosc despre multimedia 8.8 inch, dacă cumpăr inițial ecran și montez va lucra fără codificare și apoi deja si unitatea aia cu antene … . As încerca sa adaug (înlocuire pistoane) spălare faruri că pe bara față este acei 2 ochi dar nu iese nimic de acolo și nici nu se deschidere.
  8. Today
  9. Nu toata lumea are aceleasi nevoi. Dar sa nu reluam iarasi discutia. E deosebit de cretina si inutila.
  10. Iesi acum pana la mare sau munte,procentul e sub 5%…ce vezi pe forumuri&shit sunt basme,realitatea e alta. Lumea are nevoie sa ajunga repede si fara stres la destinatie,nu sa caste gura prin parcari.
  11. Salut! Ai reusit retrofitul? Mă interesează pentru o masină similară.
  12. Gasesti des 150kW+ cam peste tot. Nici nu prea mai opresc la cele de 50kW. Poate doar prin zona Moldovei, spre Iasi sunt dinastea mai lente. Dar in rest, 150-250-300kW sunt multe.
  13. Daca nu mai poti edita, da-ti report postarii si roaga un moderator sa o faca pentru tine.
  14. Daca iti faci probleme de consum nu stiu daca e masina potrivita. Edit, cred ca ultimele postari ar merge mutate in alt topic
  15. Deci in jur de 3-4% in plus fata de un 340d rulat in conditii similare. Asta incercam sa determin. Doar 2% in plus, din ce reiese din review-uri pe Youtube, parea prea putin sa fie adevarat Multumesc.
  16. limita e cerul la 180 pe cruise in Grecia era pe la 15 parca 130 undeva la 9 daca nu ma insel. Media a fost in final pe la 10-11 . Daca as fi mers" tare" nu cred ca scoteam sub 15-16% . Cel mai probabil ramaneam si fara carnet . M140i 2017 masina manuala. as zice ca 340i tot pe acolo este
  17. Salutare, Daca tot se vorbeste despre consum, poate sa ma lamureasca cineva care e consumul la 340i, mers golaneste la drum lung ca si cum nu mai ai nevoie de permis? Un drum de Grecia spre exemplu, unde ai 50-80% autostrada si poti merge linistit cu 170ish, dar si DN prin Bulgaria cu multe tiruri si depasiri. Am tot vazut review-uri in care consumul este foarte mic (7-8% pe autostrada, mers legal), dar as vrea sa stiu cam in ce range e daca te bucuri de ea ca si cum benzina ar fi gratis Multumesc
  18. BMW da ca ulei recomandat pentru B48 LL17FE+, care e doar 0w20 0w30 cred ca e foarte ok, mai ales ca vreau sa ajunga mai repede motorul la temperatura de regim toamna-iarna. Iar LL19 are HTHS mare, deci ma indoiesc ca o sa devina apa prea repede. Nu stiu ce masinute aratau cei de care spui, dar s-ar putea sa nu fie relevante in context. Stai sa vezi distractie la B48/58 TU2, care are recomandat LL22-FE, adica 0w12
  19. Nu ai ce sa cauti cu 0w30 :)) Am fost eu la un curs Motul acum 5 ani, si erau bagate intr-un tub niste masinute F1 in 4 tipuri de ulei, printre care si 0w30, 5w30 etc, pentru a arata impactul de densitate/vascozitate, dupa 3000 km, 0w30 cred ca e apa.
  20. Sistemul de navigatie e Business Navigation Plus, pe un F39 din 2018 Brusc, am observat ca pozitia pe navigatie nu mai este corecta. Cand sunt in Iasi, ma arata in Republica Moldova. Cand sunt in Botosani, ma arata in Ucraina. Nu mai merge nici functia de detectare a indicatoarelor. In BMW app, pozitia raportata e cea corecta Am incercat un hard reboot (cu 30 secunde apasat continuu pe butonul de power), dar nu merge. Am reusit in schimb sa intru in meniul de diagnostic ascuns, unde imi afiseaza: GPS Status: No GPS available. Ce credeti ca e stricat si cat de tare?
  21. Eu ma uit la masinile de generatie noua, cu arhitectura de 800+V - Smart #5, Xiaomi yu7 (care mi se pare bomba!), IX3 Neue Classe, au viteze de incarcare de 400 KW. Deja in zonele civilizate in care gasesti incarcatoare de putere, asta inseamna opriri de maximum 15 min. Si mai toate astea cred ca o sa aiba autonomie 300+ km pe autostrada si probabil 450+ pe DN. Mi se pare foarte rezonabil, pentru orice fel de drum.
  22. Dubios. La Filaret le-am cerut de doua ori 0w30 si au spus ca n-au, si ca bmw recomanda 5w30. In fine..
  23. Da, fiabil in doua sensuri: cel mentionat de tine, dar si faptul ca nu m-am lovit de niciun bug - totul a functionat fara probleme. E drept, era o masina de la final de productie, cand problemele de proiectare sunt, in cea mai mare parte, rezolvate.
  24. @wolf20Sunt o gramada,ma mai uit pe YT la ceva canale , zici ca sunt dint-o secta ceva asa sustin treaba asta cu electricul ( care da are 100% sens in orase si distante pana in 250km) @FiveThreeFive am cunoscut care a luat cu 7k eur i3 2016 sau 2017 range oras inteleg ca pe la 150 km km 70k fiabil in sensul ca nu ramai in drum te refereai banuiesc . Oricum de oras ma batea si pe mine gandul sa gasesc un "chilipir" de genul asta.
  25. Interesant. Intr-un alt topic am scris despre aventura mea cu un i3 120Ah. Intr-un drum de 2.000 Km in conditii de frig (0-10 gr. C de-a lungul traseului), cu caldura pornita, a rezultat o viteza medie de 82 Km/h la un consum mediu de 14.7 kWh/100km. Din pacate, nu am avut curaj sa trec de 200 Km range intre incarcari. Intotdeauna am considerat BMW i3 ca fiind o masina hidoasa. Pe de alta parte, din experienta acelui drum si din ce am mai citit in acest topic, am ajuns la concluzia ca i3 are o buna eficienta (dpdv consum) si este foarte fiabil - desi e demodat, iar tinuta de drum pe autostrada lasa de dorit. Pacat ca nu a existat o versiune cu o baterie mai mare; macar 55 kWh si cred ca inca era vandabil.
  26. SALUT A INTALNIT CINEVA EROAREA (2BB500 DIESEL PARTICULATE SENSOR MEASURING ELECTRODE: FAULTY) LA UN BMW SERIA 5 G30 518 DIESEL SI CUM A REZOLVAT-O ,AM RESETAT EROAREA DE DOUA ORI SI DUPA CATEVA ZILE SE APRINDE CHECK-UL DIN NOU
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.