Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Daca au avut filtru DPF toate E60 M47.. cum se face ca nu sunt topicuri aici cu probleme la DPF cu M47? ...Sau alea au fost facute prea bine (filtrele..) ca sa fie probleme.. sau nu au avut fizic? Si de ce doar E60 M47? Nu au mai pus si alte motoare diesel pe E60, de alte capacitati? Au vrut sa chinuie doar motoarele de 2 litri.. Ce fel de DPF au avut E60 toate au venit echipate cu DPF?.. Mai toate topicele au probleme cu DPF cu N47 in caz ca ti-a scapat... (..au avut filtrul doar pe hartie..) Norma trecuta pe stalpul masinii reprizinta gradul de noxe filtrate de filtru. Aceiasi norma trebuie trecuta adica corespunda in certificat. Nimic altceva. Putem ...fabula pana in zori de zi.. daca nu ne dam seama cum stau lucrurile pe etichetele puse de fabricant.. Ca si nota adiacenta.. si E90 meu.. ista si inpa zic ca ar trebui sa am filtru dpf, dar nu are fizic pentru ca eticheta de pe stalp spune ca e norma Euro 4 asa cum a fost stabilita atunci. Si de acolo valorile care imi aduc aminte ca le vedeam si eu in ISTA... De aceea l-am intrebat pe autor din ce norma face parte masina. Asta e raspunsul de la care se pleaca.. nu echipari..
  3. Norma Eu4 a fost introdusa pe E46 320d prin 2004, evident ca nu avea dpf. E90 320d a continuat traditia pana prin 2006 cand s-a adaugat dpf. De ex E60 520d m47 sunt Eu4 si au toate dpf Bmw a tot adaugat elemente de filtrare pe evacuare. Vezi in ista ca pana si valorile de contrapresiune sunt diferite la dpf pt m47 si n47. N47 este mai restrictiv. Diferenta intre Eu4 cu dpf si fara dpf e faptul ca in cazul dpf acesta retine fumul ( particulele de funingine). Desigur ca poti trece itp daca opacitatea masurata este sub cea din lege.
  4. Today
  5. @BulletDyer Ar fi util sa precizezi ce model de BMW este in discutie. Din ceea ce ai descris mai sus, nu pare ca ai facut ceva eronat. Inteleg ca ai inlocuit doar discurile si placutele la puntea din spate, nu si la cea din fata - cu care faci comparatia privind temperatura. Intrucat poti sa tii degetul pe discuri timp de 3 secunde, rezulta ca nu se incing exagerat. Opinia mea este sa mai rulezi inca min. 200 km cu masina in starea in care este, preferabil folosind frana ceva mai entuziast decat de regula, apoi sa evaluezi din nou situatia.
  6. Pe ce ne bazam cand spunem asta? Cand am inttebat ai-ul lui google, BMW Euro 4 standard vs Euro 5 standard pollution level asta am primit ca raspuns, care mi se pare cat se poate de valid si real..: " 5 Euro 5 standards introduced significantly lower Nitrogen Oxide (NOx) limits for both petrol (60 mg/km vs 80 mg/km in Euro 4) and diesel cars (180 mg/km vs 250 mg/km in Euro 4). A key difference was that Euro 5 mandated the use of Diesel Particulate Filters (DPFs) for diesel engines, which were not required under Euro 4, to further reduce particulate matter emissions. For petrol engines, Euro 5 also introduced a particle limit for direct injection engines and tightened the limits on other pollutants like Carbon Monoxide (CO). " M47 nu avut montat DPF decat ca optional. Ceeea ce este precum dintii gainei.. extrem de putine; nestiute. Apoi daca o masina este Euro 4 in certificat.. si are si motor N47 filtrul ala nu face nimic conform normei de filtrare. Eu am M47 fara filtru DPF si e Euro 4. Trece testul de noxe de cand il am pentru norma din care face parte. Daca un N47 e norma Euro 4 filtrul nu face mare lucru cum am zis mai sus.. Daca e Euro 5 atunci da, trebuie sa fie functional. Euro 4 a fost introdus in Ianuarie 2005 si a devenit obligatoriu din 2006 Ianuarie. Euro 5 introdus in Septembrie 2009 si obligatoriu din 2011. BMW a urmat trend-ul, s-a conformat si a echipat masinile dupa cum a considerat.. si a pus pe stalpul masinii.. @mdr030303 pune o poza de pe cu eticheta unde e trecut detalii despre motor, culoarea vopselei, etc.
  7. Iti pot explica cateva lucruri dar ma limitez la a-ti sugera ce sa nu faci. Nu comanda alta cheie de la dealer. Pur si simplu nu e cazul. Trebuie sa afli mai intai de ce nu se alarmeaza masina.. cand deschizi usile. Raspunsul simplu e pentru ca sistemul de alarma nu este activat la inchiderea masinii din telecomanda sau cheie in usa soferului.. Sistemul de alarma devine activ cand toti senzorii devin activi si contactele inchise.. Sistemul de alarma in general e unul robust. Oricum, cheile care pornesc motorul practic nu isi pierd codul niciodata. Pana si la X1 / 2017... dupa ce se descarca bateria din cheie motorul tot porneste. Bine "maraie" ca trebuie sa o apropii de coloana unde e senzorul dar tot porneste. Deci e vorba de sist. keyless.. deci stii ca e bateria ca nu mai poti deschide nici usile.. iar alarma o opresti punand contactul.. deci codul transmis de chei direct motorului opreste alrma pentru ca recunoaste codul acela. Asadar, cum ti s-a spus cablurile in mansoanele alea pot fi intrerupte. E o cauza stiuta la E91 si E61, deci nu e ceva ne_mai_auzit.. Ar putea sa fie si modulul afectat.. daca intra apa la el.. au fost cazuri.. Modulul ala e destul de expus.. umezelii. Daca o sa vrei sa il desfaci tu insuti si il vezi ca se deschide foarte greu e din cauza ca are un adeziv in capac. Adeziv care nu mai tine umezeala afara daca incerci sa folosesti doar ce a avut.. Trebuie improvizat ceva, o banda adeziva rezistenta la umezeala. Fara sa umbli la modul.. nu o sa poti repara cablurile din pacate, asta e un alt aspect.. pentru ca nu poti identifica care anume cabluri sunt intrerupte decat prin conectorul care este in interiorul modulului. Cred ca topicul tau ar trebui redenumit in probleme cu inchiderea centralizata la E61 sau ceva de genul..
  8. Salutari! Ca si update: s a gasit un injector cu corectii foarte mari. Il voi schimba. Sa fie de acolo acea funingine neagra pe evacuare ? Repet nu este multa. Cica DPF are parametrii buni
  9. Am încercat azi dimineață să testez. Din păcate la oglindă nu se aprinde nici un led,nu pornește nici o alarmă. Nici nu știu dacă are alarmă. Am mașina de aproximativ 2 ani,nu a pornit niciodată. Cheile sînt in continuare sincronizate cu motorul,merge radio,totul funcționează normal.
  10. Tocmai ce am schimbat plăcuțele de frână și discurile de pe spate cu piese BMW. Discurile de pe spate se încing semnificativ mai mult decât cele de pe față. Am oprit normal după un drum pe autostradă și discurile din spate mă ardeau la deget după 3 secunde de atingere, iar cele din față după 10 secunde. Am oprit apoi cu aproape zero frânare (frână de motor), iar situația era identică. După un drum mai lung sunt la fel de fierbinți, dar prezoanele nu ard. Am ridicat mașina pe cric și am rotit o roată din față. Se roteste cu mâna ușor, și se aude/simte cum freacă puțin într-o anumită zonă. Am rotit fiecare roată de pe spate, se rotesc ușor, dar se aude/simte cum freacă permanent, dar ușor. O depunere de praf închis la culoare de pe buza caroseriei din jurul roții mi-a atras atenția asupra probelemei. La înclocuire am folosit BimmerLink pentru a pune frâna de parcare în modul service, fapt confirmat de un sunet îndelungat de la mecanismul frânei de parcare. Cu excepțiile de mai jos, am urmat corect procedura de înlocuire: nu am deconectat cablul din imagine și am apăsat parțial pistonul fără a desface ușor capacul de la lichidul de fână. Pare că o păcuță sau ambele, de pe fiecare parte, freacă constant discul. Mă gândesc că, poate, nu se retrag suficient după fânare, însă am curățat etrierul cu lichid de curățare a frânelor și cu o periuță de dinți. Curățarea mecanică nu este recomandată, așa că nu suspectez că depunerile de pe etrier ar îngreuna culisarea plăcuțelor. Aveți vreo recomandare despre ce aș putea să verific/fac?
  11. Daca Ac--ul face figuri: ba merge, ba nu merge, este posibil sa nu ai suficient freon.
  12. De ce sunt problematice după 150-170mii km?Pentru ca au reviziile la 30000km.Daca iei una cu 40-50mii km poți să-i faci tu întreținerea la 10-15mii km și atunci șansele sa ai probleme cu motorul sunt mai mici.
  13. As fi vrut sa fi inteles ce ai incercat.. (cu greselile mele pe anumite cuvinte din explicatia data).
  14. Toate n47 au dpf. Inclusiv m47 incepand cu sfarsitul lui 2005 vine cu dpf.
  15. Salut, update legat de achizitie X3. Am cumparat un X3 G01 2.0D 190 cp si pot sa zic ca masina e ft misto, exceptand motorul. E buna de consum, iti faci treaba cu ea, DAR 190 cp sunt prea putini pentru caroseria de 2 tone. Iti recomand sa iei minim 250 de cp pe caroseria asta si o sa fie fix ce trebuie. Ma gandesc sa o vand pe a mea sa iau una cu mai putine dotari dar cu motor de 3L.
  16. Pentru Euro 4 sunt ok valorile alea. Masina nu are DPF ca e euro 4..
  17. Salut! Am o problema la un 318i E46 cu motor N46. Cand e cald motorul, porneste uneori greu din primele chei. Adica porneste pana pe la vreo 500rpm si dupa moare. Am fost la diferiti mecanici si service-uri si niciunul nu a stiut ce are si nu vor sa se bage sa il faca. Pe tester a aparut o eroare la Valvetronic asa ca mi-au schimbat actuatorul la un service dar nu s-a rezolvat nimic. In momentul de fata nu apare nicio eroare pe diagnoza sau in bord. Ce s-a observat a fost unul dintre cele 4 vanos-uri functioneaza la o temperatura mult mai mica decat restul; adica, cand e turat motorul acesta sta la 57°C iar celelalte 3 stau la 120°C. Mi s-a zis ca e posibil sa fie asta problema dar nu s-au bagat sa rezolve. Daca știe cineva ce ar putea fi sau daca puteti recomanda niste mecanici buni in Ploiesti/Prahova m-ar ajuta mult
  18. Yesterday
  19. Simbolul este de EML: Engine Management Light. Orice cautare pe google Engine management symbol o sa iti arata la poze acelasi lucru. Mergo cu masina la un mecanic cu diagnoza ISTA-D sa afli mai multe. Mufa chiar daca nu e scoasa iar EGR e facut nefunctional TOT motor cu probleme e. Nu merge in parametri normali. Nu poti spune/crede asta cand EGR e off si EML e on. Cauza ar putea fi filtrul DPF, sa fie colmatat, daca faci distante scurte.
  20. Este posibil ca simeringurile supapelor sa fie uzate/imbatranite, si uleiul sa se scurga in camera de ardere; legat de segmentare, un test de compresie ar trebui sa fie relevant. Acum mai mult de 10 ani am schimbat simeringurile la un motor N42 la un mecanic Florin, era pe vremea respectiva o referinta in materie , habar nu am daca mai are acelasi numar de telefon sau mai activeaza in domeniu(sper sa nu se considere reclama: 0728444108). Tin minte ca mi-a facut o impresie foarte buna, un om serios si parolist.
  21. Salutare, Am un F20 118i din 2013 care arde cam 1L de ulei la 1000 km și scoate fum alb. Povestea asta se întâmplă de câțiva ani. Anul trecut parcă a fost ceva mai ok (consum mai mic), dar anul acesta parca a luat-o din nou razna. Efectiv mi-e rușine să stau la semafor – când plec de pe loc, iese atâta fum că zici că se anunță un nou papă. Am fost pe la mai multe service-uri BMW, dar nimeni nu mi-a dat o soluție clară. Senzatia pe care mi-o dau toti e ca fug de problema, imi este clar ca mai mult de lene, pt ca fac bani mai usor facand revizii si alte nimicuri care sa nu solicite intelectul. Nu sunt expert, dar pentru mine asta sună a nevoie de segmentare. Caut pe cineva în București (sau împrejurimi) care se pricepe și mă poate ajuta cu o reparație corectă, ținând cont că nu vreau să bag în mașină mai mult decât valorează. Orice recomandare de service sau mecanic de încredere e binevenită. Mulțumesc!
  22. Razand, glumind, un CSI trebuie sa consume ceva benzina. Ai facut diagnoza cu ISTA, INPA ? Sigur nu debitmetrul e cel cu probleme ?
  23. Astazi mi a aparut alt martor,din ce a iesit la tester cred ca e debitmetrul de aer pentru ca apare Engine fault. Reduced power. Momentan merge in parametri normali,atat ca AC cand merge,cand nu merge. EGR-ul este anulat,dar nu e scoasa mufa
  24. Taci, nu imi mai spune ca si eu mereu cand tre sa opresc zic "pffff... ma depasesc toti pe care i-am depasit pana acum".
  25. Nu i place să oprească la drumuri,e ca mine Când eram mai “mici”,o luam cu noi să facem dintr o bucată,nevasta nu are permis,e paletă..
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.