Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Da,la fel se întâmplă și la mine.Poate asta este regimul normal de temperatură pentru tipul ăsta de motor.Mulțumesc frumos.
  3. Today
  4. Probabil balast ars, fa schimb cu cel de la farul din stanga si vezi daca iti merge
  5. Se intampla si la mine, dar doar cand merg cu masina mai sportiv sau urc pe vreun deal, din ce am auzit cica ar fi normal
  6. Bună ziua, vă rog să îmi spuneți dacă este normal ca antigelul să urce uneori la 96-97 grade. Este vorba despre BMW X5 F15 motor 1998/2014 Va mulțumesc!
  7. ai mai facut astfel de retrofit? daca postez ceva poze pe aici m-a poti indruma cu una alta?
  8. Cand e infundat filtrul ceri regenerare sau il duci la curatat, nu il resetezi...sincer, tampenie mai mare ca asta nu am auzit, se mai si iau oamenii dupa tine...
  9. Pt sunet ai nevoie doar de instalatia sistemului audio.
  10. trebuie strict doar instalatia sistemului audio sau toata instalatia masinii?
  11. Salut faza scurta pe farul dreapta nu functioneaza, Am scchimbat becuri si nu functioneaza, Stie cineva un electrician auto bun ? Multumesc ! 0770 283 892
  12. Dacă te referi la intervalul mediu, nu te baza pe el. Încearcă și mergi o perioadă cu bimmertool pornit în timpul mersului și urmărește regenerarile
  13. Legenda zice ca nici acum nu s-a dat jos de la volan...
  14. Pilitura in ulei sa stii ca nu e ok sa fie deloc, poate sa fie doar dupa ce se reface un motor primele 2-3 schimburi de ulei dar atat, mai tarziu cand incepe sa fie pilitura nu e tocmai ok. Nici nu stiu daca nu merita sa dai jos baia si sa verifici pe jos cuzinetii daca zici ca ai avut pilitura.
  15. Cum s-a produs cu accidentul grav din Constanța, în care au fost implicate două BMW-uri https://adevarul.ro/stiri-locale/constanta/cum-s-a-produs-cu-accidentul-grav-din-constanta-2472847.html
  16. Am înlocuit ulei si filtru nu a fost pilitura doar putin in filtru este normal motorul re 270000 km , am inlocuit injectorul 3 l-am codat pe masina si tot asa a facut si pe urma am inlocuit si injectorul 2 cu cel care a fost pe pistonul 3 sa vad daca se rezolva ceva si da s-a rezolvat nu mai face asa tare acum . Am comandat 4 injectoare noi si zilele astea o sa le inlocuiesc si revin daca am rezolvat problema
  17. Yesterday
  18. ai reusit sa gasesti masina?
  19. Am sa incer. Pe dpf nu am nicio eroare imi arata intervalul de regenerare vreo 300 si ceva de km. Ce ar tb sa verific?
  20. Salut! Am urmat sfatul tău și am curățat senzorul de pe admisie la un F10 525d LCI. Am șters eroarea cu Bimmerlink, iar accelerația a devenit mult mai sensibilă și mașina mai puternică. Problema este că după aproximativ 10 minute de mers prin oraș începe să se simtă din nou că trage mai greu, iar pe tester reapare eroarea. Dacă o șterg și merg mai turat în afara orașului, eroarea nu mai apare. Se manifestă doar la mers urban.
  21. Bună ziua ! Am schimbat recent niște consumabile care aveau nevoie urgentă de înlocuire . Pentru că nu au mai fost locuri disponibile la reprezentanță într-un timp atât de scurt și în zilele în care puteam ajunge acolo, am mers la un service care înregistrează operațiunile de service în istoricul din iDrive. Nu sunt asociați cu BMW, sunt un service independent dedicat BMW . Problema este că mi-au stricat istoricul de service din iDrive și trebuie rescris. Nu mai corespund operțiunile cu data la care au fost efectuate, nu mai sunt toate etc . Vreau să știu cum pot rezolva problema. Trebuie să merg la dealer să rescrie tot istoricul de service în iDrive ? Sau se modifică automat după ce voi face revizia la ei ? Cel din rețeaua BMW nu a fost afectat, așa că au unde să-l rescrie . Problema este doar la istoricul de service din mașină . De atunci nu am mai făcut absolut niciun service, ceea ce înseamna că nu s-a mai modificat nimic . Vreau să am neapărat înapoi istoricul de service din iDrive pentru că mașina avea tot istoricul la reprezentanță . Mulțumesc !
  22. Salut, iti atasez tutorialul oficial, dar poti sa-mi spui in momentul cand te apuci daca ai intrebari. Nu e greu, mai greu a fost sa trag firele, fiindca a trebuit sa dau jos bancheta din spate. Doar sa ai grija la un aspect, nu toate unitatile NBT suporta acest retrofit. Exista niste optiuni pe care trebuie sa le aiba masina sau sa le fi avut masina de pe care provine unitatea NBT ca sa poti pune camera de mers inapoi. BMW F10 3AG retrofit camera NBT.pdf
  23. Felicitări! Și eu sunt în studiu pentru un retrofit la cameră, am NBT dar fără cameră. Dacă poți, te rog să oferi mai multe detalii despre ce presupune codarea și schema firelor. Mulțumesc !
  24. Va salut,in urma schimbarii sticlei la faruri am observat ca acestea nu mai bat cum bateau inainte.Am fost la o statie ITP, mi le au reglat cu aparatul dar mi se pare ca bat stramb.Se mai poate rezolva in vreun fel?
  25. s-a rezolvat ,au schimbat intr-o zi de cand am dus masina la ei , bravo domnului Ciprian de la Autocobalcescu BMW
  26. Poate dpf-ul este infundat! Poti face operatiunea de resetare cu bimmer-tool / service functions / motor.
  27. Dpmdv e destul de simplu, doar multa munca. Iei instalatia de pe masina donatoare si o pui pe a ta. Scoti fiecare mufa/pin( notezi) si apoi o instalezi pe cealalta masina. Instalatia de Hk are asa: 1. Fire + / - 2. Firele care alimenteaza toate boxele 3. Fibra optica - pe aici se transmit toate sunetele catre amplif.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.