Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. asta imi aduce aminte de “full fara piele” de pe vremuri. un seria 7 sa aibe hi-fi, mi se pare absolut chel. sunt ferm convins ca ii lipsesc mai multe optiuni decat are in rest nu cred ca e mare diferenta la intretinere intre seria 5,7,x5, as spune ca e aproape la fel dintre astea 3 clar seria 7 se devalorizează cel mai repede
  3. Today
  4. Buna seara ! Va rog, o parere... sau poate cunoasteti masina. Nu vreau sa pierd timp si bani cu deplasarea pana la Bicaz si sa ma intorc dezamagit !!! https://www.olx.ro/d/oferta/vand-schimb-bmw-320-coupe-e-92-2012-2-litri-184-cai-IDjeBag.html?reason=observed_ad Multumesc !
  5. Buna ziua! Da BMW G05 HIBRID 4.5E
  6. Facut ITP, nu era aerisita acum pare mai calma, căzute la datorie - pompa ștergătoare parbriz am luat una noua nu prea se potrivește dar face zgomot deci e bine. Vitezometru + odometru nu merg am verificat mufa din diferențial pare ok , teoretic senzorul acum 8 luni când am dat diferențialul jos era bun, mai am un bord pe acasă când o sa am chef poate schimb ceasurile.Boc boc din spate când ridic piciorul de pe ambreiaj posibil sa vina de la faptul grup de E30 cu capac de E36 iar pentru asta prinderile de pe caroserie sunt "custom" iar cele 2 șuruburi de prindere posibil sa "joace" în găurile de pe caroserie . Toba are un colier mort și scapă un pic pe lansa el am luat unul nou ar trebui montat.Servo miauna și curge nu îmi dau seama pe unde și de ce am caseta noua furtune noi , vas nou, am comandat încă 4 șaibe și o sa iau pompa noua de servo.Altfel totul bine se încăpățânează sa meargă , mă rog ar trebui schimbate gumele astea au 8 ani vechime am un set nou prin garaj la fel trebuie sa îmi fac chef sa ajung la vulcanizare.
  7. Am avut la 140i o devalorizare de aproape 20% înntr-un an și jumatate , aș zice ca nu greșești .
  8. Ar fi bine sa ai dreptate. Experienta mea personala este ca, la BMW, devalorizarea este, de regula, mult subestimata. Eu ma hazardez sa estimez ca un 2020 G12 745e tocmai adus din Germania si cumparat acum cu 46k € cu greu se va vinde in Romania, peste un an si jumatate, cu mai mult de 35k €. Insist, sper sa gresesc.
  9. Inteleg perfect ideea este ca am cautat x5 am gasit 2021 rulaj mai putin insa dotarile masinii foarte putine . cea ce ar ajuta la revanzare . in fapt acest 745e costa undeva in jurul a 47.000euro cu aproape toate optiunile inafara de ecrane in tetiere si nu are harman are sistemul de sonorizare hi-fi . am cautat in germania x5 ceva mai dotat si sub 100k km si sare de 47.000euro . Devalorizarea nu cred ca ar conta sa o cumpar undeva la 46.000 si peste 1 an jumtate sa o vand nu stiu cat s-ar devaloriza sincer dar sper ca nu mai mult de 10-15% Cum se manifesta acel zgomot la rulare ? stiu ca x5 are baterie mai mare decat seria 7 eu estimez ca seria 7 are un range pe full electric de 30km , si eu m-as uita dupa x5 insa cu ceva dotarii sare de bugetul pentru masina ..
  10. Ai si o recomandare de mastic? Poate ajuta si alte persoane
  11. Buna, Ai rezolvat cu problema suspensiei? Eu am cumparat o masina sh din 2018, am inlocuit suportul motor, cutie si antibalans, flansa cardan, uleiul din diferential, grup, planetara (cu joc in capatul din cutie). Am aceeasi problema ca si tine, cu zgomot la suspensie, la rece, pe denivelari scurte/gropi…
  12. Indiferent de model, cel mai probabil s-a desprins folia de etansare din interiorul usii. Este o problema comuna cam la toate generatiile. In fond e aceeasi solutie. In timp, adezivul cu care se lipeste folia de tabla usii isi pierde proprietatile si in felul asta etansarea nu se mai realizeaza. Se da fata de usa jos si se aplica adeziv nou aka un mastic special.
  13. Mult zgomot pt un pin care facea contact intermitent din cauza vibratiilor. Cand ai depistat pinul problematic se putea strange si eliminai una din cauze. Verifica peste cateva zile daca mai ai probleme cu bateria.
  14. Nu știu cu ce întrebări l ai bombardat pe gbt, chiar săptămâni întregi.. pana la urma cumperi o masina de 3-4mii de euro nu o nava spațială, o masina care are niște ani vechime si nu poti sa știi ce o sa cada la ea, motoarele merg, in rest tot ce e de cauciuc îmbătrânește, furtune etc. Dacă nu faci km mulți poate sa te tina mult si bine, in același timp poate sa cada orice.E o masina veche totuși, fiind euro 3 o sa aibă taxe mari.
  15. distributia e 100% in fata motorului. singurele probleme cunosute sunt ca isi poate inghiti ceea ce se numesc swirl flap-uri. Adica sigur si le inghite daca cad de pe tije.. iar asta sigur strica cilindrul si pistonul.. in care cade, sau cad. Se pot verifica starea lor - sunt prinse in galeria de admsie. Se si pot nitui.. (cu, ceva talent) ca nu sunt nituite suruburile acelor flapsuri. Apoi problema pompei de inalte al carui circuit electronic i se poate arde, ceva tiristor se arde; dar nu e usor de inlocuit. La unele pompa de inalta presiune fac span.. probabil si din cauza calitatii motorinei.. Asta se poate preintampina categoric cu ulei 2T in motorina.. In rest, eu am motorul asta inca perfect functional, probabil cu, ceva uzuri interne.. dar nu consuma ulei decat daca ma dau la el in turatii de benzinar.. si are peste 500k curent cu distributia originala. Sper ca vara asta sa gasesc timp sa o schimb ca e pacat sa crape din neglijenta mea. Deci poti fi sigur ca e un motor fiabil. "Accesoriile" se mai strica cum am zis dar nu motorul in sine. Oricare din masini au nevoie de un schimb complet de lichide: ulei - motor, cutie viteze si diferential. Antigel si lichid sistemului de directie. Asta de indata ce devii proprietar. Iar masina te ve tine un timp mai indelungat fara probleme. Pe mine personal taxele sunt frectie la picior de lemn daca masina nu imi da batai de cap mari. Taxele le platesc ca trebuie dar si satisfactia fiabilitatii e mare. Bine, asta vine prin simplitatea pe care o accept si o vreau; mie imi trebuie masima sa mearga, nu gadget-uri pe roti, sa mi se strice sa sa imi bage gonge in cap, ca ba aia nu merge sau celalalta.., de cate ori pornesc motorul. Tu stii cel mai bine ce-ti trebuie.. probabil. PS. daca ai folosit chat gpt sa afli despre masina si nu ai aflat nimic din ce ti-am spus mai sus, flapsuri si pompa inseamna ca fie probabil nu intrebi ce trebuie fie nu il foosesti cum trebuie. Pentru mine e un fel de "stiati ca"... rahat GPT asta...
  16. Scurt update: pinul nu facea contact. Am pus 2 perechi de ochelari, , si am vazut ca e ok cablul legat de pin. Cu un patent finut, am strans usor cele 4 laturi metalice ale pinului, montat si gata! Merge! Sigur, ca sa fie totul ok, ar fi bine sa schimb pinul, caut saptamana viitoare in ford (am o echipa care dezmembreaza masini casate) sau, daca nu gasesc, iau de pe ali expres. Au fost cateva luni de chin si stres, dar, satisfactia este nepretuita!
  17. @Andreicatalin998 Cu titlu de opinie personala, iti recomand sa reanalizezi obiectiv motivele pentru care vrei sa cumperi exact acea masina. Ai selectat modelul G11 cel mai lung (in fapt, G12), aproape cel mai greu si cu cea mai agresiva devalorizare. La o vechime de 5 ani si un rulaj de 110k km, exista un anumit risc sa te astepte dupa colt diverse probleme tehnice costisitoare. Daca nevoia de spatiu si de lux nu este stringenta, atunci (spre exemplu) un hybrid serie 5 / X5, de productie mai recenta si cu rulaj redus, pot fi optiuni mai prudente dpdv financiar si suficient de satisfacatoare ca experienta la volan.
  18. Cum era acel zgomot ? cum se auzea manifesta etc ?
  19. Yesterday
  20. Te costa mentenanta + rca etc exact cat te costa A4B7 . Daca iti permiti audi , iti permiti si bmw....
  21. O sa te ajungă asigurarea in jur de 2000-2500 lei pe an. Fiind Euro 3 ai toate sansele ca de la 1 ianuarie să plătești o Ecotaxa pe care Guvernul vrea sa o adopte, care se va ridica si aia la peste 1500 lei pe an. Tu îți faci calculele in functie de ceea ce produci lunar. Chiar de are 125000 km , reali sau nu, masina nu merită atâția bani, parerea mea, mai mult de 3000 eu nu as da, din considerentele de mai sus, este Euro 3, este veche si vor urma taxi mari pe masinile vechi.
  22. Eu nu inteleg problema descrisa de tine. Uite ce am gasit pe Goole legat de asta. Iar acum fiind cald afara e normal sa nu mai scada temperatura atat de repede dupa oprirea motorului. Normal water (coolant) temperature for a BMW G30 5-series typically ranges from 80°C to 110°C (176°F to 230°F). This range can fluctuate based on driving conditions and the car's cooling system's operation. BMW engines are designed to run at higher temperatures for efficiency and emissions control.
  23. slab ajutor, sincer... ma asteptam la mai mult... de citit am citit, si l-am bombardat saptamani intregi cu intrebari pe ChatGPT... e o masina care e EURO 3 totusi, care se cere pe ea 4.200 euro, ce taxe o sa am? mai ales ca am 26 de ani si va fi inscrisa pe numele meu, o sa ma rupa la bani?
  24. Salut mai e clipul pe youtube? îmi dai din nou te rog? Am și eu o problemă cu sunet la pornire la rece. dacă ai rezolvat îmi spui ce trebuie ai avut? Multumesc
  25. Cositoreste pinul pe fir si scapi de contacte imperfecte. De asemenea strange putin pinul sa faca contact mai ferm in mufa
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.