All Activity
- Past hour
-
remusthag started following Sunet metalic la pornire, distributia sau tacheti ?
- Today
-
Lin power distribution box
Bmwbreda replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
-
Capat de linie aici , masina e la vanzare
-
Pai suntem 100% corecti, de aia am si povestit... nu am avut nimic de ascuns, am fost transparent si cu costurile. Nu a "picat", ci doar s-a fisurat ceramica in el. El nu era infundat sau colmatat, din ce mi s-a zis de la BMW arata foarte de ok ca si incarcare ( vizibila fizic ) pentru km aia. Aveam mai multe variante... 1) sa l las in pace, regenerarile si le facea ok, corect, la km normali, doar ca prin fisuri mai scapa ceva fum si mai aveam erori pe senzorul Nox. In cateva zeci de mii de km, cine stie cand s-o fi fisurat exact, doar de doua ori am avut check engine in bord, fara sa mi limiteze in vreun fel functionarea masinii. 2) sa pun unul mai ieftin 3) sa-l anulez Am ales varianta cea mai "scumpa" dar si cea mai ok dpmdv, facuta in reprezentanta sa ramana si in istoric pe viitor, daca cineva va dori sa afle un istoric transparent al masinii. Sunt foarte convins ca nu din cauza softului a picat, tocmai din acest motiv am si lasat softul pe masina, lucru confimat si de cei la BMW. Au fost DPF-uri crapate si la masini stoc, cu sub 100k km, cu istoric complet la BMW si fara softuri. 99,99% cauza a fost calitatea tot mai slaba a pieselor, la fel ca sute de mii de EGR-uri si/sau racitoare, sau posibile alte piese... 3000eur nu cred ca e o cheltuiala neglijabila pentru nimeni.
-
Beam We started following BMW G01/G02 Chiptunning
-
Acum dacă e să fim corecți 100%, parca ție ți a picat dpf ul la 150k km,fiind vorba de o mașină ce rulează mult exterior. Nu putem trece softul în dreptul posibilei cauze? Sau e neglijabilă cheltuiala de 3k euro?
-
E92 probleme cutie automata 6ZF
bimmer90f30 replied to Geo2002's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
De cand ai masina, ce intretinere stii ca i s-a facut cutiei? -
Rog recomandare telescoape spate E87 118i lci.
bimmer90f30 replied to Calinu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
La suspensie standard Bilstein B4 sau Sachs.. Se schimba de obicei protectiiile de pe capatul tijei ca alea se rup. Se schimba tot ce e degradat si/sau rupt. -
Lin power distribution box
Bmwbreda replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Da e cârlig normal ( nu electric ) și pe vin decoder opțiunea e SK235 retrofit Ca și informație unde e localizat power distribution box ?? -
Geo2002 started following E92 probleme cutie automata 6ZF
-
Salut, am si eu un e92 320xd din 2011 achizitionat de cam 5 luni. Problema nu stiu daca e una grava sau nu dar sper sa aflu, am un soc destul de puternic zic eu cand trece din 4 in 5 asta doar cand sunt cu piciorul in “blana” sa zic asa, urmand treapta a 5 a imi da șocul. Daca nu sunt cu piciorul la podea si viteza creste treptat nu se simte socul decat foarte putin. Si mai am un șoc asemanator cam pe la 20-30-40 km/h cand isi da superioara o da de parsa si o da fortat, o grabeste sa zic asa. In restul treptelor sunt niste socuri ff fine care nu se simt si din cate am inteles cutiile astea de la bmw asa sunt facute. Voi ce parere aveti?
-
Geo2002 joined the community
- Yesterday
-
Silviu Iacob joined the community
-
Lin power distribution box
zeronoo replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Fa o poza la rear power distribution box. Posibil sa nu fi schimbat cu modelul extins care e necesar la dotarea de carlig pentru masina ta. esti sigur de asta? -
Bublebee12345 joined the community
-
Revin cu update dupa schimbarea actuatoarelor, cred ca mi s-a stricat masina, consuma prea puțin Lăsând gluma la o parte, am condus de la Pitești la București pe pilot automat setat la 110 km/h, nu am mers la consum, am o problema medicala si atat s-a putut. Nu stiu daca au vreo legătură actuatoarele, dar eu asa consum nu am mai avut la masina, a scăzut consumul si in oras dar nu ma pot pronunța inca, e trafic de vara.
-
Lin power distribution box
Bmwbreda replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Cu un Autel Dar cred ca am sa reinstalez ista pe Leptop și o sa scanez cu ăla -
Masako joined the community
-
sskkaa started following Lin power distribution box
-
Lin power distribution box
sskkaa replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Cu ce diagnoza ai scanat masina? -
Bmwbreda started following Lin power distribution box
-
Salut băieți am scanat mașina (x3 g01 20i din 10.2019) și am găsit două erori 1 . Lin power distribution box incorect version installed D90D69 2 .general conector A not connected ( asta pe cârlig ) mașina are cârlig retrofit din fabrică ideea e ca nu știu de unde sa încep am fost la o diagnoză dar dar încă nu e clar ce și cum . voi ce părere aveți ?
-
Emi300 joined the community
-
Burnete Ionut Marian started following Electromotor probleme
-
In primul rand salutare tuturor sunt nou pe aici. Un e46 318i 1998 , nu da curent absolut deloc la electromotor asta sa intamplat dupa ce am schimbat cutia de viteze dar banuies ca nu are legatura. Electromotorul este probat functioneaza perfect , bateria este ok au fost verificare absolut toate firele care duc pana la contact si e in regula am schimbat comutatorul de sub volan acela cu pinii de are un arc cted ca asa se numeste si degeaba , am incercat cu , cheia de rezerva niciun rezultat. Am vazut ca mai este un modul posibil sa fie de la ala ?? Ce sfaturi aveti ??
-
Burnete Ionut Marian joined the community
-
CojoBoss69 joined the community
-
Tocmai am primit si eu o ofertă de preț cu tot cu montaj pentru F32, cu loc pentru KAFAS, cu HUD, Pilkington, 2000 lei.
-
Vlad Fruja joined the community
-
Andrei BeEMve started following PROBLEMA CIUDATA E60 NFL DIAMANT
-
Salut colegi, dupa ce am reconectat borna la baterie am observat următoarele probleme: Nu mai merge închiderea centralizata; Ceasurile nu mai merg, arata doar liftul rosu și nu se aprind; Navigația sta închisă, butoane și ecran; Clima sta închisă cu tot cu lumini butoane; Geamurile nu mai coboară sus jos, nu mai merg, stau doar iluminate non stop comenzile lor, chiar si cu cheia scoasa si lumina pe 0 zero. Diagnoza nu se conecteaza pe mufa OBD; Dupa ce am verificat toate siguranțele, inclusiv cele de lângă ECU am ajuns la o concluzie: ECU merge ca pornește motorul, deși termocupla merge la maxim; CAS merge ca pornește motorul și recunoaște cheia; LM1 merge deoarece luminile funcționează normal; SGM de la airbag nu are nici o legătură; PDC nici atât; Am mai discutat si cu niste amici care se mai pricep si am limitat căutarea la 2 module: KBM din torpedo si MPM din portbagaj. Urmeaza sa fac rost de ele si sa probez. Intrebarea mea e pentru cine s-a mai lovit de aceasta problema si are o idee. Nu cred sa fie un scurt-circuit undeva deoarece borna + nu avea cum sa atinga caroseria sa faca masa, probabil un soc cand a fost pusa a ars un modul. Astept idei, propuneri.......
-
- e60
- problema e60
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
E posibil sa tina mai mult sau la fel, cel original pe g30 este de la carlex si este o mizerie ordinara.Al meu g30 a avut pana la 150 de mii 3 schimbate, toate pe original.
-
Si alea OE sunt tot mai proaste si mai sensibile, nici nu vreau sa ma gandesc astea aftermarket cum si cat te tin...
-
branevl started following Pret schimbare parbriz G30
-
Asa cum am zis vin cu pret pt parbriz g30 aftermarket fara hud. 1400 agc cu tot cu montaj, iulie 2025.
-
shu started following BMW e92 n47d20a euro4 check engine dupa montat dpf euro5
-
Topics