Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ca sa revin... am montat pana acum pe F16, pe G05 si pe G60, nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba.
  3. Sunt 3 fire ce trebuiesc conectate. Curent continuu Curent doar cand e contactul pus Un plus ce se ia de la orice surub legat la caroseria masinii E teribil de simplu de montat camera. P.S. Cel mai complicat e ori sa stai sa cauti pe Google la ce sigurante s-au conectat altii pe acelasi model de masina ori sa folosesti singur un multimetru ca sa vezi pe ce sigurante ai curent continuu si pe care nu.
  4. Inteleg ce zici numai ca explicam diferit. La E90 eu nu am putut gasi nicaieri un plus permament pentru amplificatorul audio. Adica plus permanent sa aiba si cand contactul e scos... si asa am ajuns sa ma conectez direct pe baterie cu siguranta acolo local.
  5. @bimmer90f30 hai sa iti re explic. Practic ce am dat eu acolo e un extender de siguranta. Mai exact, il conectezi la panoul de sigurante scotand siguranta la care vrei sa te conectezi. Dupa care conectezi la dracia asta de circuit siguranta pe care ai scos-o cat si pe cea noua cu, care adaugi un circuit. Masina nu va da erori, se face chestia asta frecvent. Dupa cum am spus, cauti doua sigurante, una ce are curent si cand motorul este oprit, alta ce are doar cand este motorul pornit. In felul asta cand motorul este pornit camera isi ia curent de pe o siguranta iar in modul parcat cand motorul este oprit camera isi ia de pe cealalta. Evident ca sunt destul de avansate camerele ca sa nu mai porneasca atunci cand curentul bateriei este sub o anumita valoare prestabilita ca sa nu te trezesti cand vrei sa pleci cu masina ca nu porneste ca ai bateria moarta. Ce era asa greu de inteles? Hai ca pe asta sigur il vezi. Amazon.com: Littelfuse FHA200BP ATO Add-A-Circuit Kit : Automotive
  6. Imi permiti sa fiu eu si mai rautacios? Eu cred ca atunci cand e vorba de nori manipularea norilor (seed clouding) face mai mult rau decat bine. Asa ca nu ma mai mira nimic din constatarile cel care studiaza Pamantul.. Au ei vreo putere sa spuna altora sa lase Pamantul in pace!? Nu! Asadar totul se rezuma la cine plateste cat un anume om de stiinta (si chiar mai multi) ca sa sustina sus si tare versiunea lui despre Pamant.. ...Pe cati oameni de stiinta ai auzit discutand/dezbatand despre miscarea accelerata si efectul deplasarii (polilor) axei Pamantului? Fenomen absolut real si cu efect absolut major pentru viata de pe Pamant! Pai cum sa se discute daca nu ajuta si strecoara indoieli..? Ce s-a implementat si se implementeaza e de bine. Daca s-a gasit o metoda de a imbunatati si nu inrautati da, desigur se merge pe drumul bun.. Ce nu imi place mie personal sunt datele limita impuse. Despre cloud seeding prin AI: AI Overview Cloud seeding began in 1946, and the practice has not stopped; it is still used in many countries around the world today. When Did It Start? The modern era of scientific cloud seeding began in the General Electric Research Laboratory in Schenectady, New York. July 1946: American chemist and meteorologist Vincent J. Schaefer discovered the principle of cloud seeding in a lab experiment by using dry ice to create millions of microscopic ice crystals in a supercooled environment. November 13, 1946: Schaefer conducted the first field test, successfully causing snow to fall from a cloud over Mount Greylock in Massachusetts after dispersing six pounds of dry ice from an aircraft. Shortly after, in the same year, his colleague Bernard Vonnegut discovered that silver iodide was also an effective agent for the same purpose. Has It Stopped? No, cloud seeding has not stopped. It is an ongoing practice in over 50 countries, including the United States, China, India, Russia, and the United Arab Emirates. While some individual programs have been discontinued due to inconclusive results or environmental concerns, many regions have expanded their operations, especially in response to worsening droughts and water scarcity issues exacerbated by climate change.
  7. Today
  8. Am putut sa vad despre ce e vorba pentru ca am VPN... Numai ca nu se poate ce a pus @RedCappentru ca panoul de sigurante in BMW este complet deconectat dupa un timp. Se poate folosi in schimb doar una din sigurantele pentru panou ca una din link: https://www.emag.ro/set-6-adaptoare-de-circuit-cu-fus-standard-profil-jos-si-mini-pentru-adaptor-tablou-siguranta-auto-acu-acn-acs-circuit-suplimentar-auto-compatibil-cu-automobile-motociclete-camioane-barci-etc-jzro-12v/pd/DPMQJZYBM/ Si o siguranta PE FIR; un capat pe borna + a bateriei masinii (acolo conectat, chiar langa borna bateriei, nicaieri altundeva!!) iar celelalt capat al firului se prelungeste acum asta e permanentul (+) pentru camera de bord. Adica asa ceva: https://www.emag.ro/suport-siguranta-auto-priza-mini-cu-cablu-de-30-cm-amio-2336/pd/DK8W1NYBM/ 30 cm e prea departe de baterie! 10 cm e mai mult decat suficient. Cablu sigurantei de pe baterie prins de borna bateriei cu asa ceva: https://www.emag.ro/set-2-borne-pentru-cabluri-alimentare-baterie-lampa-alama-nichelata-16-mm-8-mm-argintiu-l6992-4/pd/DMN3HCMBM/
  9. Amerikansky urasc GDPR-ul, si cei lenesi, mai bine doar blocheaza IP-urile de EU si fac business doar cu cele din Nigeria si Ghana.
  10. Are cineva codurile OE pentru G31 pe fata si pe spate?
  11. Eu la masinile anterioare (X3 f25 si X3 e83 ) am incercat si Bosch / Valeo si no name-uri si originale. Concluzia a fost ca cele originale sterg cel mai bine, cu conditia sa nu incercati sa stergeti cand e parbrizul inghetat ca atunci se strica toate. Stergatoare originale am comandat fie la reprezentanta (la revizii) sau pe https://www.bavauto.ro sau pe https://www.leebmann24.com/de/de (la ultimul doar daca am o comanda mai mare deoarece transportul este destul de scump cu DHL din Germania si nu merita sa comanzi doar stergatoare).
  12. Se pun doua smecherii precum cea de mai jos, una pentru curent continuu si cealalta pentru curent doar cand merge motorul si aia e. https://www.oreillyauto.com/detail/c/blister-pack/littelfuse-blister-pack-fuse-holder/lit3/fhm200bp
  13. Multumesc. Am programat deja o vizită la un service, găsit aici pe forum, pentru luni. Domnul cu care am vorbit mi-a spus că va încerca un reset și vom vedea apoi. Sigur voi reveni, am programat deja masina si voi merge luni. Multumesc pentru raspuns.
  14. Un amic de al meu are un f10 530xd la vanzare: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-ver-530d-xdrive-ID7HI78x.html?isPreview=1 Bmw 530xd, 258 cp automat, fabricat in Octombrie 2012, 292k km, 3 butoane, WBAFV31040DZ17542 Dotari: -Confort access -Soft close -Navigatie mare -Scaune confort electrice incalzite si ventilate +memorie -Clima automata cu 4 zone -Bancheta spate incalzita -Sistem de sunet Hi fi +Dab tunner -Bluetooth si suport usb -Tapiterie piele dakota oyster -Adaptive drive (4 moduri de condus) -Deschidere electrica portbagaj -Pachet oglinzi interior exterior -Lumini ambientale -Faruri xenon adaptive cu spalatoare -Senzori parcare fata spate -Incalzire auxiliara (webasto) -Asistent faza lunga -Asistent mentinere si schimbare banda -Cruise control cu stop& go -Suport 6 dvd -Protectie activa pietoni -Volan regrabil electric VIN: WBAFV31040DZ17542 : https://bimmer.work/vin/d221cc5d82730d4be550fb3492b732e5c/ Pret 10750e, se poate vedea in Bucuresti.
  15. Mare atentie la stergatorul lunetă. Cele aftermarket (Bosch etc) sunt mai mici cu 5cm decat originalul. Doar ce am comandat original (130 lei) fața de 30 lei bosch returnat Ca experientă pe masinile care mi-au trecut prin mana, nimic nu se compara cu OEM ul. Da, sunt mai scumpe dar sunt mai bune. Daca merita diferenta de pret... depinde pe unde aveti masinile parcate.
  16. Trebuie sa faci doua lucruri: 1. Mergi la un alt service de baterii care sa iti verifice cum a zis si colegu, "SOH" ul sa vezi bateria fizic in ce stare e. Daca e totul ok aici dar nu numai: 2. Mergi la un service BMW sa iti dea un "factory reset" pe mașină. E foarte posibil sa se fi dat peste cap niste valori in ECU si sa iti dea un range gresit in urma citirii unor parametrii falși. Din pacate personal nu te pot ajuta efectiv cu niste nume de service uri dar cred ca poti afla.
  17. https://www.emag.ro/solutie-curatat-geamuri-rain-x-2w1-500ml-5907316298006/pd/DLYY6J3BM/ Folosesc asta. Dar varianta concentrata ca sa zic asa. Nu scrie pe bidon ca, curata si geamul.. Scrie doar ca e impotriva ploii. Recomand cu, caldura adica pot sa zic ca nu merita dati atati bani.. ca sunt ceva, fara doar sau poate.. DACA nu folositi sau faceti rost de cel mai moale burete .. orice numai carpa nu sau ceva absorbant. Nu folositi ceva absorbant ca o sa risipiti (absoarba solutia!!) burete sau ce aveti absorbant. Foloseste un burete cat de mic.. si lung cat doua degete.. dar care sa nu absoarba ABSOLUT deloc solutia. Il folositi doar sa o imprastiati! Altfel o risipiti aiurea.. Un bidonas de 250ml o sa va tina mult si bine! Solutia de mai sus tine cam 3-4 saotamani.. poate chiar mai mult. Inca o parere sa mai adaug. Aceea solutie (unora s-ar putea sa nu le placa.. unii se plang.. aiurea.. sau sunt prea pretentiosi parerea mea) dupa aplicare.. un timp relativ scurt veti observa ca o data ce vreti sa curatati parbrizul de sa zicem mizerie.. in urma trecerii stergatorului se poate observa o usoara dara cetoasa... pe care unii nu o suporta.. Ea nu tine decat sa zic o secunda.. dara nici atat. Dar pe unii ii deranjeaza.. Asta se intample un timp relativ, 2-3-4 zile..) indeosebi dupa ce aplicati solutia proaspat... Asadar ce am spus trebuie retinut ca sa nu ziceti ca nu vi s-a spus Mai am un bidonas acasa cu aceiasi tip de solutie. Acela e facut de nemti.. il am de mult timp. ..E incolora, fara miros.. si tine mult mai mult si nu lasa nici o dara dupa aplicare.. numai ca nu se mai face. Si imi pare atat de rau ca nu mai gasesc! O sa ii fac poza si il pun aici. Poate afla altii..
  18. Asa este, dar a scazut dintr-o data la 12-15 km. N-oi fi eu specialista dar zic ca nu e semn bun
  19. Si eu am vazut la mine autonomie de 70km cu bateria plina dar și 50km.In functie de cum a fost condusă înainte de "plin" și de vremea de afara autonomia poate sa difere în unele cazuri destul de mult. Legat de reparatii am văzut ca sunt ateliere care repara bateriile prin București.
  20. Multumesc mut pentru raspunsul detaliat. Din pacate am depasit perioada de garantie iar bateriile pentru BMW hibrid nu se pot reconditiona, din cate am inteles). Voi reveni cu noutati Multumesc, nu stiam treaba asta.
  21. @Active Tourer 225 Plug-in as mai adauga/recomanda, daca ar fi sa schimbi bateria sau chiar si reparatie.. sa fiu in locul tau as cumpara/plati pentru serviciu tot dealer BMW. Aproape sigur iti vor da o garantie pe baterie si te vei simti (m-as simti in mai mare siguranta stiind ca sursa e sigura in privinta bateriei). Stai linistit nu sunt deloc fan dealer BMW. Dar cand e vorba de siguranta mea sunt dispus sa platesc pentru asta. Parerea mea.
  22. Ce solutie ai folosit sau folosesti, ca marketing minune toti au. Eu la cateva luni 'sterg' parbrizul cu ceva polish de sticla de la Meguiars.
  23. Unii, destui zic eu mai asculta si muzica in masina cand conduc.. Scartaitul cel mai mic poate fi ignorat.. ca pana la urma ele sunt menite sa stearga parbrizul cand ploua.. Daca scartaie doar cand stergi parbrizul de praf sau mizerii asta e deja o obsesie sa-ti ranana in memorie ca iti scartaie stergatoarele.. Sa-si faca treaba bine cand ploua, asta e important. Eu sunt un fan al solutiilor de dat pentru a alunga stropii de ploaie cand mergi pe autostrada. E super ideea pentru cine a inventat solutiile alea.. / aproape nu mai folosesc stergatoarele (orica de abundent..) cand ploua si sunt pe autostrada.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.