Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Da, aparent are, si se deschid când o treci pe sport.
  3. Eu nu vad un buton start/stop in pozele puse. Ce se vede langa schimbator, e butonul rotund de pornire oprire motor. Asa este si la mine
  4. avand in vedere ca are buton start/stop as spune ca nu. din cate stiu la mild hybrid butonul start stop nu exista, dar nu sunt sigur
  5. Today
  6. Bogdanel 58, este o minune a ingineriei moto termice in astfel de vremuri
  7. Si daca tot am raspuns pe topic, hai sa mai fac si un update la 9 luni de la achizitie. Am ajuns la 19200 km, si masina merge ceas, nu am absolut nimic ce sa ii reprosez. Las si un video cu sunetul la plecarea de pe loc, absolut totul este stock pe masina (inclusiv OPF-ul..).
  8. Am inteles acum, deci comparatie cu m340d. Ce pot sa iti zic eu ca acum am media 9.5 pe luna curenta (screenshot mai jos), luna trecuta 9.3, mai inainte 9.1, iarna un pic mai mult, deci sa zic ca o medie de 9+. Consumul asta este efectiv mediu pentru cineva care locuieste in afara orasului, dar merge des in oras. Adica are de toate, accelerari, mers in coloana, mers lejer etc. Am avut si 335xd acum cativa ani (da, nu este motorul de pe m340d, dar este tot un 3.0 diesel biturbo), si daca imi amintesc corect consumul era undeva in jur de +/- 8L/100km, asadar cam cu 1.5L mai putin decat masina curenta, in acelasi ritm de folosire (media de care discutam). Tu spui ca te astepti la un 4L medie de consum diferenta, asta ar insemna ca daca eu as avea un m340d ar trebui sa imi consume 5 si un pic in medie, nu cred ca e posibila chestia asta. Daca tu zici ca probabil folosesti masina diferit, si sa zicem ca ai avea un 10+ in medie cu un m340i, probabil ai avea un 8+ cu un m340d, asta este estimarea mea (educated guess sa ii spunem). Insa acum mai apar si aspectele de folosire in oras, unde diferentele sunt destul de mari intre benzina si diesel, deci eu zic ca trebuie sa iei si asta in considerare. Eu personal ti-as recomanda sa faci un test drive atat cu un m340i, cat si cu un m340d, sa vezi daca diferenta de combustibil pe care ai plati-o pe benzina merita strict pentru tine. La un calcul grosolan, luand in calcul o diferenta de 2L de combustibil in medie (asa cum am estimat eu cel putin), ar insemna o diferenta de 15 lei/100km, sau 150 lei/1000 km sau 1500 lei/10000 km. Asadar, daca tu faci 25k km pe an, diferenta de combustibil ar insemna undeva la 3750 lei. Este decizia ta daca merita sau nu, dar cred ca un test drive te-ar lamuri.
  9. Foarte misto masina - culoarea exact ca a mea, interiorul la fel cu scaunele M. Pot sa confirm cu privire la culoarea cognac - arata mult mai bine ca in poze si se modifica culoarea perceputa in functie si de lumina de afara (Am mai vazut ca se plangeau americanii ca arata ca o portocala, dar nu e cazul, poate nu vedeau bine ) Motorul la X4 facelift (B58) are si mild hybrid ? Te bate gandul la o benzinara sskkaa ? La cati km faci cu actualul 40d ti-ar mai trebui un rezervor extra....
  10. @alfa-omega Cand incep injectoarele pe benzina sa aiba depuneri, sa se infunde..? Exista aditivi buni pentru protectia injectoarelor la benzina. Prin Vest stiu ca se vand.. Tu esti cel de pe topic cu, expertiza, ca le si repari. Multumesc.
  11. @chesterb00 mai ai masina? totul ok?
  12. Salutare.Am achizitionat recent un X6 40D E71 din 2012 si cred ca am o problema cu el.In mers cand accelerez de la zero intai creste consumul pana la maxim(masina incepe a vibra putin) apoi se misca si turometrul iar masina accelereaza.A mai avut cineva defectul asta .Ce e de facut Multumesc anticipat
  13. Buna ziua! Am o problema cu un X1 E84 Xdrive20D ( 2015 ). Km la zi - 176.000. Masina o detin de 5 ani, nu am avut probleme la ea de niciun fel, revizii facute la timp samd. Se aude un zgomot care pare ca vine de pe partea din spate a masinii. Problema este ca sunetul ( care este ca un vuit destul de tare si usor vibrant si se aude cumva pe miscarea rotii daca face sens ) se aude doar la anumite viteze , in special cand sunt in intervalul 105-110 km/h indiferent daca sunt pe drum drept sau intr-o curba lina. Zgomotul se aude atat cand accelerez ( sa zicem ca urc cu ea de la 100 la 115, o data depășit pragul de 110km/h nu mai face deloc ), si se aude si la infranare, daca iau piciorul de pe accelerație si ajunge singura la 110-105, iar se aude, o data ce coboara mai jos de 105 sunetul dispare. Masina nu prezinta niciun alt zgomot la alte viteze, fie in viraj, fie drept, fie cand parchez etc. Am fost la mai multe service-uri( atat si specializate BMW) nu este nicio problema cu rulmentii, bucsile, planetarele etc. Mai precizez ca face la fel pe mai multe tipuri de anvelope ( am testat cu cele de vara, iarna si cu all season si cu 2 seturi de jante diferite ). Multumesc pentru orice raspuns!
  14. La OPF nici nu mai exista varianta de evacuare Performance, am cautat si nu mai apare. Oricum la ce burlan de 10 cm avem pe ele, cred ca doar ceva custom made se poate pune.
  15. Dacă ai schimbat si senzorul si regulatorul, du-te și dă baia de ulei jos, s-ar putea sa ai bucati de patine de la distributie care obturează sorbul. (Asta dacă nu e prea tarziu si ai cuzinetii de la paliere praf)
  16. Am un 320i 170 ps presiune slaba ulei apare din când în când am schimbat senzor ,regulator presiune ,și face la fel ,mă gândesc să bag ulei 10w40 e ok ?
  17. Yesterday
  18. Bună am și eu o problema pornesc mașina bmw x3. 2005 Disel merg cu ea cam 45-50 minute în oraș 50km afara undeva 80km-100km pe oră după ce ajung în garaj și opresc motorul se aprinde pompa de ulei câteva secunde să zicem 40 sec țiuie ca mă atenționează dar motorul oprit contactul rămâne până scot cheia ce poate fi nivelul de ulei e ok am controlat Multumesc de răspuns
  19. Va salut! Ma confrunt cu o problema la un e90 la partea de inchidere centralizata! Din telecomanda nu se mai inchide si nu se mai deschide nimic, nici din cea de rezerva ! Am zis ca e de la acumulator, am schimbat acumulatorul! Am zis ca e de la antena din plafon, am schimbat si aia !NIMIC! din cheia mecanica se inchid toate , se deschid toate , din butonul din bord asemenea! Doar din telecomanda nu preia nimic..! Va rog cine a mai patit asa ceva si imi poate da un sfat mi-ar fii de mare folos! Multumesc
  20. Nu, am un F31 320d. Ma uit sa trec la G21, pofta inimii zice 340i, ratiunea zice 340d. Mi-am facut o idee, nu vreau sa mai poluez topicul initial. Multumesc frumos de feedback
  21. se aude foarte fain. ai valve in toba?
  22. La far se poate ajusta acel luft dar trebuie demontată bara.Din poze nici garnitura dintre aripă și far nu stă cum trebuie,pare cobarâtă in jos,nu trebuia să fie până la capătul aripii?
  23. Ceva de genul se aude. Oricum e slăbuț față de cum se aude E92 . Eu fiind obișnuit cu zgomotul, mi se pare că asta se aude incet tare . VID-20250604-WA0006.mp4
  24. The BMW M340i typically consumes around 8.5 liters per 100 kilometers combined (WLTP) with CO2 emissions of 192 g/km. However, real-world fuel consumption can vary significantly based on driving conditions and style. Some drivers report achieving around 25-27 mpg on highways, while others report lower figures in city driving or when driving spiritedly. Here's a more detailed breakdown: WLTP Combined: 8.5 l/100km (approximately 27.7 mpg US). WLTP CO2 Emissions: 192 g/km. City Driving: Expect lower fuel economy in city driving, with figures potentially ranging from 10.3 l/100km (22.8 mpg US) to 13 l/100km (18.1 mpg US), depending on traffic and driving style. Highway Driving: Highway fuel consumption can be more favorable, with some drivers reporting 25-27 mpg (around 9.4-8.7 l/100km). Spirited Driving: When driven aggressively, the M340i's fuel consumption can increase significantly, with some users reporting figures around 15.5 l/100km (15.2 mpg US) or higher. Real-world variations: Factors like driving style (aggressive vs. economical), tire choice, weather conditions, and road types can all affect real-world fuel consumption. Intr-o dilema similara am fost si cand am cautat X3, sa fie M40d sau M40i, iar avand in vedere ca in ultimii 2 ani am facut 100k km, am simtit putin la buzunar d-ul... realitatea e cam aia, intre 3 si 4L% in plus medie reala, in mod special la mers la alert/sportiv, acolo se simte si mai tare diferenta de consum. La mers frumos/lejer/consum, diferentele nu sunt chiar asa mari poate undeva la 1-1,5L%.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.