Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Azi am facut o plimbare mai lunga, 55km x 2. Undeva in judet. Am facut o mare lista cu probleme: La pornire vibreaza toba (probabil un racord de cauciuc neconform) In mers (mai auzisem si inainte), zgomot ca de avion. La viraj dreapta tace. Sunt 2 posibilitati: 1.rulment sau planetara (mai degraba primul) 2.vascocuplajul (l-am mai auzit facand ca avionul cand nu mergea ventilatorul din fata pentru ac) Si, cand eram eu relaxat la a inceput dansul: temperatura la lichidul de racire a inceput sa oscileze intre 78 grd (aveam 130) si 102 grd dupa 1 minut in parcare cu motorul pornit. La fel si la intoarcere. Probabil a decedat termostatul, desi, sunt curios ce gasesc, masina are o revizie in 2020 (are un biletel, avea cam 71k km atunci). Nu stiu ce au schimbat. Pana acum, in exterior temperatura era 93-96 iar in oras 96-99. Aici ma folosesc de un OBD II pentru masuratori Mai trage dreapta un pic, mai are niste zgomote la rulaj cu viteza mica pe denivelari. Cand sa ma intorc acasa (uitasem camerele conectate) nu a mai pornit. Cred ca bateria, de atatea descarcari, e la final de viata. Aveam in portbagaj bateria de la cabrio, noua, am pus-o cu cabluri, nu a mers, dupa am pus-o pe masina, direct. Ciudat, nu a luat-o din prima, parea descarcata si asta (poate electromotorul, cine stie). Cert este ca, am desfacut bornele, le-am curatat un pic, am conectat-o, am strans bine bornele si a pornit fara probleme. Bateria masinii o mai testez un pic si o voi inlocui. Ca sa fie treaba completa, dupa schimbul de baterii, mi s-a aprins si martorul de abs (dupa ce-l aveam aprins deja pe cel de airbag - am deconectat scaunul sofer acum cateva zile). Ar fi frumos sa nu mai mearga nici ventilatorul de ac, proaspat inlocuit. In rest, merge si arata super, !!!
  3. Today
  4. Salut, am achiziționat de curand un e90 320d 163cp, m47. Cand pornesc masina dimineata, aceasta da fum albastru cand o turez, la relantii nu da. Dupa ce merg aproximativ 1km cu aceasta, fumul albastru se duce complet, ramane doar cel negru tipic de diesel. Mentionez ca masina este 2005, modelul fara DPF de fabrica. Norul de fum este foarte abundent. La cald nu da deloc albastru, problema incepe doar daca las masina mai multe ore.
  5. Sterge tot / cauta si in fisiere ascunse si reinstaleaza din nou uitate dupa esys si launcher
  6. Yesterday
  7. Salutare, tot incerc sa fac un setup cu E-Sys pentru codare. Am instalat Launcher Pro 2.8.1 si merge insa am o problema cu E-Sys 3.30. Cand deschid E-Sys acesta se incarca dupa care iti apar acele pop-ups unde dau Ok si dupa aceea programul se inchide brusc fara niciun mesaj de eroare. Am incercat dupa sa folosesc si versiunea 3.28 si se comporta la fel. Programul face asta si daca il rulez din Launcher si daca il deschid direct, este acelasi comportament. In schimb am incercat si versiunile 3.33.4 si 3.40.2 si acestea merg fara probleme, nu se inchid, insa acestea nu sunt compatibile cu E-Sys Launcher Pro 2.8.1 pe care il am eu asa ca nu pot folosi aceste versiuni, stiu ca Launcher-ul merge cu versiunea 3.30 sau mai vechi. Programul in rulez pe un Windows 10 si am verificat deja: JRE sa fie versiunea 8, am incercat si varianta pe 32bit si 64bit Am verificat C++ Redistributable si am toate versiunile de la 2013+ Am incercat sa rulez programul ca si administrator si cu compatibility settings pentru Windows 7. Nimic nu merge... Please help!
  8. Vand set 4 jante originale BMW Style 356. 2 x 8.5j - 5 x 120 - 36116792598 2 x 9j - 5 x 120 - 36116792599 Jantele sunt ca noi, reconditionate la SRZ. Pret magazin bavauto. ro / set 4 bucati (NOI) = 12816 Lei Pretul meu / set 4 bucati (reconditionate) = 4000 Lei Se pot vinde si cu tot cu anvelope, NOI, montate, "all season" Goodyear Vector 4 Seasons Gen 3 (FF 25.08) la pretul de 7000 Lei / set.
  9. pana acuma nu mergea deloc, in vreo 5 ani poate o sa mearga calumea
  10. Pentru prima problema este posibil sa fie un senzor abs defect sau inelul de pe planetara. Pentru a doua problema posibil plasa din scaun sa fie rupta.
  11. Last week
  12. Salut, am cumpărat recent acest bmw e46, in bord stau aprinși martorii pentru frâna de mână, asc,abs si airbag, mai am probleme cu încălzirea in scaune, apas pe buton se aprind cele 3 beculete pentru o mili secunda sa zicem si se sting si nu se întâmplă nimic, rezolvare la toate astea va rog mult
  13. O fii fost oare montant de cineva ? Mi-e greu să cred că vine asa din fabrica.
  14. Salutare, Eu de atunci am mai schimbat si 2 racitoare EGR deci posibil si de acolo, ultima data la fel am incercat curatarea senzorului MAF si a fost din racitor. Poti sa verifici usor in ISTA -> Mass air system TEST ABL ceva de genul, Exhaust gas recirculation ( e un test de calculeaza soot ul din racitor) si in functie de cat de incarcat posibil acela sa fie.
  15. Ăla e un scut de protecție din aluminiu. Dacă aveai “găuri “ în turbo nu puteai să mai mergi cu mașina…
  16. Cred ca e defect senzorul MAF. Se cam decalibreaza in timp singur pentru ca e expus la variatii mari de temperatura si praf (filtru de aer neschimbat la timp..). Poti incerca o readaptare cu ISTA desigur. Dar probabil o sa revina la aceaiasi eroare.
  17. Salutare, Astăzi când să-mi completez lichidul de parbriz am observat găuri în turbo. Cred că e turbo, sincer nu știu prea multe pe partea mecanică la mașini moderne.
  18. A aparut Road Map EUROPE Live 2025-4...Eu o am disponibilă în contul My BMW în secţiunea Update Hartă...
  19. si la mine merge exact la fel de rudimentar Google maps-ul in bord si pe HUD...
  20. Momentan am plecat, fara masina. Cand revin am sa postez presiunile. Multumesc!
  21. Ce presiune arata pe senzor in relanti si in turatie in livetest? Sunt niste valori minime si maxime ... Daca le depaseste e infundat
  22. Traseele sunt cam identice... 20 30% oras poate, 70 80% centura drum expres, extraurban... dar repet, asa regenereaza de peste 120k km... Pai eu asa banuiesc prin deductie logica, pentru ca altfel nu prea vad de la ce s ar murdari putin evacuarea...
  23. Esti printre putinii, chiar unicii, care spun cu subiect si predicat ca filtril fiind fisurat teava de esapament s-a afumat. Ceea ce e de apreciat!
  24. din pacate nu te pot ajuta cu DPFul. sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.
  25. Salut, eu de cand am masina de la 52k km ( momentan 175k km ) regenerarile s-au facut 80-90% in intervalul 300-350km maxim. Si inainte de resoftare ( Stage 1 ) si dupa. Si la mine DPF a crapat ( ma rog, fisurat putin probabil, pentru ca tevile erau putin afumate, si tot aveam erori pe senzorul NOX ) pe la 150k km, inlocuit cu unul nou original la BMW, inclusiv senzori, etc. De aprox 20k km cu DPF nou, regenerarile sunt fix la aceeasi km ca inainte... 300-350km maxim.
  26. Multumesc mult pentru ajutor! Am sa tin cont de recomandari. Recomandari de achizitionare si montare? Neo te ocupi si de asa ceva?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.