Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Corect! Am si mentionat ca proprietarului trebuie sa-i placa.
  3. Mie imi place mult, si eu urmatoarea vreau gri sau albastra Felicitari pentru tanc si combinatia de culori interior!
  4. Se spune ca gusturile nu se discuta. Sunt satul de negru, sincer sa fiu, si asa m-am calcat pe inima cand am luat rotile inchise la culoare. Simplu, X7 era prea mare, X5 prea mic, X6 am avut model mai vechi si nu mai imi place forma de coupe. Dupa aceea vine partea de confort interior, XM fiind cea mai insonorizata cand se merge cu ea decent. Plus ca, si cel mai important pentru mine, nu este atat de prezenta pe strazi. In bugetul asta puteam sa ma duc pe alte lucruri mai exotice dar am zis sa incerc asa.
  5. Pai asa merge piata tu de ce X3 si nu serie 3/5 ? Asta se poarta acum suv, mini suv masini cat mai apropiate de "gip" recunosc ca si eu ma uitam daca ar fi fost sa iau altceva la X1 .
  6. de ce XM? n-am inteles niciodata masina asta... mie nu mi inspira nimic... culoarea exterioara e superba!
  7. Today
  8. tu cred ca citesti la ce e omis si consideri ca alea sunt acoperite de garantie, deaia ai bagat amortizoarele acolo.
  9. Pune orice ulei care are aprobare pentru norma LL04 de la BMW. Eu as recomanda uleiul original BMW. In trecut am avut experiente bune cu Mobil1 si MOTUL. Pentru clima din RO as pune 5W30 in loc de 0W30. Schimb de ulei recomandat 10 maxim 15k km, in functie de mers urban/extraurban.
  10. Sa confirm.. probabil de aceea lantul la M47 single link.. timing chain.. a tinut si tine la peste 510k km.. nici un semn de bataie.. (daca apuc vara asta sa il schimb le compar si arat) pun 5w40 de aproape 250k km. Dar sa nu deviem.
  11. Desi deviez de la topic, adaug ca un ulei xW-40 este util motoarelor al caror lant de distributie se uzeaza prematur. Cel mai cunoscute exemple in acest sens sunt N47, N20, posibil si N57. Cu observatia ca, daca in tinererea lui motorul a trecut printr-o serie de schimburi la 30.000 Km, foarte probabil ca uzura este deja instalata si niciun ulei nu poate compensa acest lucru. Pe de alta parte, a utiliza xW-40 dupa o inlocuire (preventiva) de lant poate fi benefic.
  12. Poate ai instalat versiunea de Europa vest detaliata.Pentru România ai nevoie de Europe East sper sa nu greșesc.
  13. Ti-am dat PM cu numărul de contact ca nu știu cum se numește firma și nici nu au site.
  14. auto-corect.. am vrut sa zic 5w30 in loc de 5w40. daca tot am facut greseala de mais sus am intrebat prostul de ai de pe google (ca stiam ca o sa raspunda primul) daca tot COLETEAZA raspusuri de peste tot(!) macar sa faca ceva util... asa ca i-am cerut sa imi spuna "when a bmw engine gets 5w40 engine oil?" mai jos e raspunsul:
  15. Buun, atunci sigur se poate dezactiva fiind ceva din soft. Poate știe @neo_andersson mai multe detalii.
  16. @Andreicatalin998 iti sugerez sa o lasi mai moale cu atacurile.
  17. https://www.bmw.de/content/dam/bmw/marketDE/bmw_de/topics/bmw-premium-selection-2024/SP-1582_BMW_BPS_0424_Garantiebrosch_PRINT_148x210_neutral_E_LM.pdf sau poti intreba chatgpt .. Ar fi fost mai bine să taci decât să vorbești. De ce or avea unii oameni acces la net .. intr-adevar nu pe amortizoare insa piesele mecanice electrice pneumatice si hidraulice intra in garantie inclusiv motor cutie
  18. Yesterday
  19. Am facut retrofit de la navigatie nbt pe f10 la navigatia nbt evo de pe g30. Totul ok, pana cand am depistat o problema dubioasa, masina mea de fabrica are sistem audio stock, totusi muzica de auzea foarte foarte bine inainte, acum dupa retrofit boxele din spate se aud mult mai incet, si de la 50% volum in sus boxele spate nu isi mai schimba volumul, altceva dubios, cand dau sa se auda doar boxele spate, se aude bass din boxele fata si nu din subwooferele de sub scaune, ceva nu mai merge corect, ma poate indruma cineva ?
  20. Salut, BMW zice sa bagi 0W30 in motor Asta as baga si eu. Mereu am pus ulei BMW OE si n am avut probleme niciodata
  21. Pt clima noastra temperat-continentala, 5W30. Merge si un 0W30, desi asta e recomandat mai mult pt zonele mai reci din nordul Europei. Daca ai hibrid atunci neaparat fie 0W20 sau 0W30 datorita modului de functionare a motorului termic in tandem cu cel electric.
  22. Auch... nasoala treaba. Vezi poate poate o rezolvi cumva altfel nu ai ce face decat sa te duci la reprezentanta sa comanzi alta cheie.
  23. Este 2100 ron cheia fără lamelă plus 250 nu stiu ce operațiune cu testerul.Automobie bavaria TM.
  24. Facut eu undeva in Moldova (de Roumanie), aproape 3000 de lei (semeringuri supape, oringuri de etansare la solenoizi, garnitura pompa vacum si kit lant distributie. Kitul de lant nu era in plan, 700 lei in plus fata de devizul initial. Nu s-a dat chiulasa jos.
  25. Cam asta am vrut si eu sa spun. Oare cat e o cheie noua?
  26. Nu stiu ce se intampla la bmw cu dpf urile, problemele au inceput pe serile g. Cred ca au schimbat furnizorul cu unul mai low cost. Eu aveam la g30 2017 tobele curate lacrima, la aproape 170 de mii, fratele meu tot la un g30 fl 2023 cand a luat masina avea 27 de mii de km masina aproape noua si tobele erau putin afumate , alte probleme nu intampina, 530 xd amandoua.
  27. 0w30 sau mai tarziu cand e mai batran motorul 5w40 Shell pure plus sauulei de la dealer BMW.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.