Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Modelul tau nu are echipare cu faruri led. Daca vrei sa pui led-uri in farurile standard, singurele omologate sunt cele de la Osram (night breaker).
  3. Si eu am patiti acelasi lucru (cred ca am schimbat acumulatorul degeaba) am inregistrat acumulatorul , dar in aplicatia nu a disparut eroarea. Cred ca aveti ca si mine rechemare pentru demaror, abia dupa ce mi-am facut programare, a disparut eroarea din aplicatie a doua zi. Acumulatorul era inregistrat de 6 luni, pe masina totul ok si inante de schimbare si dupa. Verificati daca aveti rechemare pentru inlocuire electromotor.
  4. Pentru rft de vara pe 20 stiti sa existe anumite modele/branduri mai bune pe partea de confort? Sau sunt toate cam la fel?
  5. Nu este exclus sa fie ambreiajul defect.. Rulmentul de presiune huruie cand se uzeaza nu scartaie. S-a schimbat si teava pe care culiseaza rulmentul? Pinul de plastic ce impinge furca s-a inlocuit? Un scartait s-ar putea auzi de acolo.. dar ar fi minor. Nu s-a observat nimic uzat prematur cand s-a desfacut din nou? Scartaitul se aude si cand motorul e oprit?
  6. Pe fundal se aude o bataie, ca si cum ar balbota ceva (specifica uzurii pistonului/biela). Sau cum se aude la un PD cand e uzata axa cu came. Sunetul vine de jos. Da, stiu de acel suierat al wastegate'ul la rece, e enervant dar il poti ignora. Bataia aia e mai pronuntata.
  7. Today
  8. Salutare aș vrea să îmi recomandați niște leduri pentru BMW seria 3 f31 2014 mulțumesc aștept recomandările voastre
  9. Cel mai bine pentru 1800kg+, 190cp+ : 8 roti cu anvelope vara/iarna marcate cu RFT si *. Punct.
  10. Nu există nici “ și cu Paula n cour,și cu sufletu n rai”
  11. Pentru 2 persoane e arhisuficient. cine are copii, nu ajunge nici un Transporter
  12. Tu asa pleci in vacanta cu portbagajul gol? Eu nu as avea loc unde sa mai pun si roata de rezerva.
  13. Salutare tuturor, Am un Bmw F46 Gran Tourer 220i din 2015 cu cutie manuala.În iunie 2024 am schimbat ambreiajul și volanta cu un set de la Luk. După aproximativ 6 luni, am observat că atunci când apăsam pedala de ambreiaj se auzea un scârțâit. La început am crezut că zgomotul vine de la pedala în sine, dar după mai multe verificări am constatat că provine din zona cutiei de viteze, adică de la ambreiaj.Am mers așa o perioadă, însă sunetul s-a accentuat treptat — se auzea tot mai tare la apăsarea pedalei, la pornirea motorului și în treptele 1 și 2.În octombrie anul trecut am fost la un alt mecanic. Acesta mi-a spus că problema ar putea fi de la furcă sau de la rulmentul de presiune, posibil din cauză că nu a fost uns corespunzător sau că piesa era defectă.S-a desfăcut totul, iar mecanicul a constatat că ambreiajul fusese montat corect, dar într-adevăr furca sau rulmentul erau de vină. Am cumpărat o furcă originală BMW, împreună cu rulment nou, și le-am montat.Spre surprinderea mea, anul acesta, în iunie, a început din nou același scârțâit — la început ușor, apoi tot mai tare, până în prezent (octombrie), când deja sunetul este foarte pronunțat la apăsarea pedalei de ambreiaj. Nu mai înțeleg ce ar putea fi cauza. Să fie de la volanta Luk, de la ambreiajul în sine, sau există vreo altă problemă ascunsă? Menționez că deja am schimbat două furci, un rulment Luk și o furcă originală BMW cu rulment si cilindrul care actioneaza furca. A mai întâmpinat cineva o problemă similară? Orice sfat sau părere e binevenită. Mulțumesc!
  14. Roata de rezerva nu mai ai unde sa pui la mașinile noi din păcate.
  15. Subscriu. Snurul este un remediu rezonabil pentru non-runflat, dar pentru a-l putea monta este necesar sa ai, in dotarea masinii, cric, cheie de roti si compresor. Si sa accepti faptul ca snurul poate rezolva doar gauri pe calea de rulare si de diametru relativ redus. Orice taietura sau orice problema pe flancul pneului implica imobilizarea masinii. Toate astfel de workaround-uri (run-flat, kit de pana cu smac, snur, etc.) sunt alternative inferioare ale unei solutii atat de simple si eficiente: roata de rezerva.
  16. pana cu snur poti sa o faci si pe anvelopele runflat. cum faci pana in drum cand n-ai cric, cheie de roti, etc... nu mi zi ca pui snurul cu roata pe masina? da discutiile sunt si vor fi interminabile, eu tot timpul am sugerat sa se puna pe masina ceea ce recomanda producatorul... fie ca sunt rft sau nu.
  17. Mie mi se pare ca se aude normal. E sunetul de injectie directa specific motorului. Poate nu aud eu ce trebuie. Am b48 de 3 ani, cumparat cu 150k km si schimburi la 20k km. In prezent are ~220k km are stage 1 si merge perfect, nu mananca ulei intre schimburi ( 10k km) si nu am avut nici un fel de problema. Singurul sunet atipic, este wastegate rattle ul de la turbina, dar ala nu are rezolvare, cel putin fara sa schimbi turbina. Peste tot unde am vorbit mi-au spus sa merg linistit ca nu are ce sa se intample. Poate asta se aude si la tine, dar nu sunt sigur ca problema asta e prezenta si pe b38.
  18. Discutia e interminabila.Daca faci pana cu RFT si mergi pe pana le arunci pe toate...cost?la mine probabil peste 7000 lei deci mai scump ca o platforma.Daca faci pana cu anvelopa normala ai varianta șnur și compresor care le am la mine tot timpu.Am făcut pana cu gumele noi montate acu o luna iar compresorul electric Milwaukee cu baterie a fost sfânt.Unde mai pui ca peste tot sunt vulcanizari mobile care ajung la tine în maxim o ora dacă e bai mare.De aruncat le poți arunca și pe alea normale și pe alea runflat dacă le tai iar eu în mai bine de 30 ani de șoferie nu am pățit sa tai vreunu.Am anvelope normale cu steluță bmw și nu aș pune runflat pentru nimic în lume....iar suspensia mașinilor mi-a mulțumit tot timpu fără sa schimb vreodată vreun brat,telescop sau bieleta.
  19. Nu streseaza alternatorul. Pur si simplu bateria noua se va incarca dupa algoritmul vechi ( un algoritm adoptat in functie de vechimea/..imbatranirea anticipata a bateriei). "Streseaza" bateria incarcand-o dupa algoritm vechi (adica incorect si probabil o incarca insuficient) cum am zis mai sus nu dupa un algoritm nou presetat in DDE fata de capacitatea cea noua (..codata deja in memoria DDE). Scrie in TIS asta? Ma indoiesc pentru ca e nerealist. O masina nu prea ruleaza in frana de motor.. Frana de motor fiind exact perioada cand nu accelerezi si masina ruleaza din inertie spre incetinire.. / cum ar fi ca incarcarea bateriei sa se intample preponderent/proritar atunci? in rest ce se intampla? Face pauza alternatorul? Asta nu ar incarca bateria cand tu sa zicem mergi noaptea.. cu farurile aprinse.. consum mult marit. O baterie de 12V se incarca pur si simplu cand tensiunea la bornele ei scade. Unui alternator pur si si simplu i se taie curentul de incarcare cand i se "spune' de catre IBS.. ca nu sunt consumatori sau ca bateria e incarcata suficient. Functionarea acestuia nu introduce nici un stress mecanic.. , forte de sens opus.. (fie cand incarca, fie cand nu incarca bateria) pentru ca motorul sa traga mai greu.. Nu exista asa ceva.. prin comparatie cu, compresorul AC care chiar reprezinta un efort pentru motor cand acesta impinge freonul prin sistemul de racire.. Numai cei care nu stiu sau isi imagineaza sau le spun altii care "stiu" (care de fapt nu inteleg cum functioneaza un alternator.. dar isi dau cu parerea..) ..cred ca motorul TRAGE mai greu daca alternatorul incarca. Sau ca daca masina are LED-uri consumul e mai mic sau a salvat planeta.. Nu exista asa ceva. Exista, ca farul tau cu LED sa te coste mai mult cand se strica fata de celelalte! Asta nu face decat sa adauge inca un client (credul) la un cost marit fara ca aceasta sa aiba habar de realitate. In schimb EXISTA ca bateria sa nu se incarce suficient pentru ca alternatorul e prea mic in curentul generat.. dar asta deja e alt subiect.
  20. Mai bine cauta HUTOOL 2.6. Certificatele generate le importi cu e-sys.
  21. Yesterday
  22. Nu este imposibil, dar e improbabil sa fie ceva in neregula cu uleiul. Printre amici, stiu doua N47, un B47, un B58, un B48 si un B38 care au toate cateva schimburi consecutive facute, la cca. 10k km, doar cu ulei Castrol de la Autokarma - si merg fara probleme. Daca bataia este din motor, un nou schimb de ulei nu ar trebui sa faca nicio diferenta.
  23. Si eu am luat 5 ul la 130k km, ziceam doar ca degeaba le întreținem noi acum, daca e sa ai ghinion...
  24. Foarte tare masina! sa o folosesti sanatos! misto combinatia de culori!
  25. Salutare, Am facut un retrofit la un BMW F10 cu o navigatie CIC Professional. Problema este ca dupa ce am codat-o cu FA-ul masinii mele are Navigatia blocata (apare cu gri). Din ce am inteles trebuie importat in navigatie un certificat FSC generat dupa 1b.hex al masinii mele pe care il am. Dar nu am gasit niciun tool care sa imi poata genera fisierul .fsc de care am nevoie sa il import cu E-Sys in CIC, tot ce am gasit este tool care genereaza FSC code si atat. Am vazut ca este un tool care se numeste "FSC Tools" care poate genera acest fisier .fsc de care am nevoie dar nu am gasit nicaieri, unde am gasit ceva au fost link-uri moarte. Ma puteti ajuta cum sa repar asta? Mersi
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.