Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Deci in jur de 3-4% in plus fata de un 340d rulat in conditii similare. Asta incercam sa determin. Doar 2% in plus, din ce reiese din review-uri pe Youtube, parea prea putin sa fie adevarat Multumesc.
  3. limita e cerul la 180 pe cruise in Grecia era pe la 15 parca 130 undeva la 9 daca nu ma insel. Media a fost in final pe la 10-11 . Daca as fi mers" tare" nu cred ca scoteam sub 15-16% . Cel mai probabil ramaneam si fara carnet . M140i 2017 masina manuala. as zice ca 340i tot pe acolo este
  4. Salutare, Daca tot se vorbeste despre consum, poate sa ma lamureasca cineva care e consumul la 340i, mers golaneste la drum lung ca si cum nu mai ai nevoie de permis? Un drum de Grecia spre exemplu, unde ai 50-80% autostrada si poti merge linistit cu 170ish, dar si DN prin Bulgaria cu multe tiruri si depasiri. Am tot vazut review-uri in care consumul este foarte mic (7-8% pe autostrada, mers legal), dar as vrea sa stiu cam in ce range e daca te bucuri de ea ca si cum benzina ar fi gratis Multumesc
  5. BMW da ca ulei recomandat pentru B48 LL17FE+, care e doar 0w20 0w30 cred ca e foarte ok, mai ales ca vreau sa ajunga mai repede motorul la temperatura de regim toamna-iarna. Iar LL19 are HTHS mare, deci ma indoiesc ca o sa devina apa prea repede. Nu stiu ce masinute aratau cei de care spui, dar s-ar putea sa nu fie relevante in context. Stai sa vezi distractie la B48/58 TU2, care are recomandat LL22-FE, adica 0w12
  6. Nu ai ce sa cauti cu 0w30 :)) Am fost eu la un curs Motul acum 5 ani, si erau bagate intr-un tub niste masinute F1 in 4 tipuri de ulei, printre care si 0w30, 5w30 etc, pentru a arata impactul de densitate/vascozitate, dupa 3000 km, 0w30 cred ca e apa.
  7. Sistemul de navigatie e Business Navigation Plus, pe un F39 din 2018 Brusc, am observat ca pozitia pe navigatie nu mai este corecta. Cand sunt in Iasi, ma arata in Republica Moldova. Cand sunt in Botosani, ma arata in Ucraina. Nu mai merge nici functia de detectare a indicatoarelor. In BMW app, pozitia raportata e cea corecta Am incercat un hard reboot (cu 30 secunde apasat continuu pe butonul de power), dar nu merge. Am reusit in schimb sa intru in meniul de diagnostic ascuns, unde imi afiseaza: GPS Status: No GPS available. Ce credeti ca e stricat si cat de tare?
  8. Today
  9. Eu ma uit la masinile de generatie noua, cu arhitectura de 800+V - Smart #5, Xiaomi yu7 (care mi se pare bomba!), IX3 Neue Classe, au viteze de incarcare de 400 KW. Deja in zonele civilizate in care gasesti incarcatoare de putere, asta inseamna opriri de maximum 15 min. Si mai toate astea cred ca o sa aiba autonomie 300+ km pe autostrada si probabil 450+ pe DN. Mi se pare foarte rezonabil, pentru orice fel de drum.
  10. Dubios. La Filaret le-am cerut de doua ori 0w30 si au spus ca n-au, si ca bmw recomanda 5w30. In fine..
  11. Da, fiabil in doua sensuri: cel mentionat de tine, dar si faptul ca nu m-am lovit de niciun bug - totul a functionat fara probleme. E drept, era o masina de la final de productie, cand problemele de proiectare sunt, in cea mai mare parte, rezolvate.
  12. @wolf20Sunt o gramada,ma mai uit pe YT la ceva canale , zici ca sunt dint-o secta ceva asa sustin treaba asta cu electricul ( care da are 100% sens in orase si distante pana in 250km) @FiveThreeFive am cunoscut care a luat cu 7k eur i3 2016 sau 2017 range oras inteleg ca pe la 150 km km 70k fiabil in sensul ca nu ramai in drum te refereai banuiesc . Oricum de oras ma batea si pe mine gandul sa gasesc un "chilipir" de genul asta.
  13. Interesant. Intr-un alt topic am scris despre aventura mea cu un i3 120Ah. Intr-un drum de 2.000 Km in conditii de frig (0-10 gr. C de-a lungul traseului), cu caldura pornita, a rezultat o viteza medie de 82 Km/h la un consum mediu de 14.7 kWh/100km. Din pacate, nu am avut curaj sa trec de 200 Km range intre incarcari. Intotdeauna am considerat BMW i3 ca fiind o masina hidoasa. Pe de alta parte, din experienta acelui drum si din ce am mai citit in acest topic, am ajuns la concluzia ca i3 are o buna eficienta (dpdv consum) si este foarte fiabil - desi e demodat, iar tinuta de drum pe autostrada lasa de dorit. Pacat ca nu a existat o versiune cu o baterie mai mare; macar 55 kWh si cred ca inca era vandabil.
  14. SALUT A INTALNIT CINEVA EROAREA (2BB500 DIESEL PARTICULATE SENSOR MEASURING ELECTRODE: FAULTY) LA UN BMW SERIA 5 G30 518 DIESEL SI CUM A REZOLVAT-O ,AM RESETAT EROAREA DE DOUA ORI SI DUPA CATEVA ZILE SE APRINDE CHECK-UL DIN NOU
  15. Decent dar in continuare raman la parerea ca pt drum lung electrica nu este momentan o solutie .
  16. Nu se strica din atât.Vibreaza probabil de la cifra octanică scăzută.Fa plinu și probabil isi revine.
  17. Sa ma bata mama, 120 lei nu merita sa strici un motor...
  18. Pun si 0w20 sau 30, nu mai stiu, ca am fost eu intrebat la 545e, cu ala venise de la nemtzi, asta la Proleasing Ploiesti, si le-am zis ca merg pe clasicul 5w30.
  19. Pai BMW doar 5w30 LL04 pune la noi in tara, nici nu cred ca au altceva.
  20. La noi din experienta mea cu 140ul si Bavaria si Proleasing au pus 5W30 fara ca eu sa le spun ceva .
  21. Posibil sa fi avut multe "cereri" si in cazul asta decat sa ai serviceul blocat de masini care vor sa isi testeze bateria pui in tarif"descurajator" astfel incat ajung la tine aia cu cazurile grave , bonus cu ocazia asta poate mai scapi de unele baterii care ar trebui sa le schimbi pe garantie
  22. Am mai spus si pe thread-ul celalalt: toate uleiurile FE de la BMW, mai putin LL19-FE, sunt facute pentru economie de combustibil, sacrificand protectia impotriva uzurii. Daca schimbi uleiul la 10k, probabil poti sa mergi linistit cu orice tip de ulei. Ca vascozitate, 0w20 mi se pare mult prea subtire pentru clima de la noi. Mai ales ca motoarele pe benzina merg la temperatura mare tot timpul - 120-125 de grade. Deci un 0w30 sau 5w30 mi se par mult mai potrivite.
  23. Ce jeguri. Cum sa platesti 500 de euro testul de baterie?? Ce, o desfac si o cara bucata cu bucata pe bancul de probe si le dureaza o saptamana?
  24. Foarte frumoasa masina! sa o folosesti sanatos!
  25. Salutare! Dupa 9 ani de VAG in care am deținut doar Volkswagen si Audi am decis sa trec la alt brand si motivul principal pentru trecerea la BMW a fost motorul B58 despre care m-am informat cateva luni bune si am ales pentru fiabilitate si tot ce ofera,iar al doilea motiv a fost calitatea BMW. Am testat in Olanda in reprezentante Audi, Mercedes si BMW,dar ce am simtit si cum se conduce BMW m-a facut indiscutabil sa aleg acest brand. Am achiziționat din Germania de la o reprezentanta BMW 540i xdrive mild hybrid 2021 cu 60.000 km si sunt cel mai fericit ce am ales. Abia acum am inteles si eu ce inseamna o mașină adevarata. Planul meu este sa customizez masina pe bunul meu plac. Vreau sa modific difuzor bara spate, evacuare, capace oglinzi, si sa adaug un lip bara fata si un spoiler pe spate. Ca si putere cred ca e suficient asa stock fara stage1, 2..In rest ma intereseaza mai mult sa o intretin cu piese de calitate si schimbate la timp. Ma bucur mult ca m-am alaturat acestui grup si o sa am nevoie de voi pe parcurs pentru ca am multe de invatat despre BMW.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.