Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/26/19 in all areas

  1. Poate tu vezi in alte culori ...eu la 3 masini am vazut uleiul negru si ars fata de cel nou ,curat . Mereu apare un contra cu idei , uleiul nu reprezinta o culoare , vb de vascozitate , lubrefiere ,calitati nu o simpla culoare . Poti sa faci si distributia cu banii aia sau sa iesi un wk la mare , o noapte in faceclub samd . Nici la grupuri nu se schimba pana se face pamant de flori si huruie ...chiar nu inteleg cum.poate cineva sa sustina ca un ulei poate tine sute de mii km .
    3 points
  2. Perfect, atunci nu-l schimba. Dar nu incerca sa ii convingi pe ceilalti 90% care au facut schimbul ca este bine ce ai facut tu. A fost decizia ta, pentru masina ta. Nu cred ca are nimeni nimic impotriva acestui lucru. DAR nu incerca sa convingi si pe ceilalti ca trebuie facut la fel. Cred ca asta deranjeaza, nu faptul ca tu ai ales sa nu schimbi uleiul. Cat despre culoarea sa, confirm, am avut/am 5 masini automate in familie, toate cu ulieul schimbat. La niciuna nu am vazut ca uleiul iesit sa fie curat.
    2 points
  3. Uleiul se schimba la 100 k km
    2 points
  4. N-am să înțeleg niciodată înverșunarea asta nefondată de a nu accepta ceva logic și normal. Cu explicații clare și vizuale (explicat ca la copii mici) chiar de la producătorul cutiei, noi nu: alegem să ne pișăm împotriva vântului și să visăm că sunt alții proști că își întrețin mașinile corect.
    2 points
  5. Eu zic sa lasi tonul mai jos si sa te mai documentezi. E clar ca vorbesti in necunostinta de cauza. In cel mai rau caz tine-ti doar pt tine propriile sfaturi, nu incerca sa convingi si pe altii care poate nu cunosc f multe detalii si prin urmare ii bagi si mai mult in ceata. Cel putin pe mine nu ma poti convinge absolut deloc ca ai dreptate. N-ai nici un argument coerent si logic in spate, ci doar pareri personale.
    2 points
  6. Vizionare plĂŁcutĂŁ. Nu ĂŽnțeleg de ce vĂŁ place sĂŁ vĂŁ mințiți singuri, mai ales când nu ĂŽnțelegeți ce ĂŽnseamnĂŁ "Lifetime" cu adevĂŁrat.
    2 points
  7. A spus de la inceput "Este un electro cleaner bun de la WD40" https://www.wd40.com/products/contact-cleaner/
    1 point
  8. Mai nou super profesionistii au ĂŽnchis la faceebook posibilitatea de a trece review . Imi vine sa le fac eu pagina web si sa plĂŁtesc abonament la ggl adwords
    1 point
  9. Este absolut normal ce spui. Pe banii lor, BMW schimba uleiul si filtrele conform programarii initiale (aprox. 30.000 km sau 2 ani), situatie care se poate schimba datorita parametrilor de exploatare. In concret, poti schimba uleiul pe BSI atuni cand masina iti spune ca ai mai putin de 2.000 km pana la schimb, si parca 2 luni inainte de cei 2 ani, mie asa imi arata. Pe de alta parte, poti gasi si oferte mai bune pentru schimb ulei si filtre, la reprezentante, in Bucuresti este mai scump. Eu am facut schimbul la Proleasing Ploiesti.
    1 point
  10. daca vorbesti de NOI astia de pe forum , panicati , multi de aici au masini noi si au ales sa faca schimburi extra garantie intre perioadele de service indicate . Nu se anuleaza nici o garantie pt asta .
    1 point
  11. ANPC: http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx
    1 point
  12. Eu am un numar salvat in telefon de ceva timp, Trami Targoviste, am inteles ca sunt foarte buni, nu mai stie nimeni de ei? Inclusiv pe forum au facut cativa colegi cunoscuti. Caseta noua OE este undeva la 9.000 lei, pe producator undeva la 2500-3500 lei. Reconditionari la caseta se fac prin multe colturi ale tarii, preturi undeva la 700-1000 lei doar caseta fara manopera de montare-demontare. Era mult mai simplu...cel putin din punctul meu de vedere, luai pompa servo la SH, undeva la 500 lei parca sunt, dupa i spuneai sa-ti de-a banii pe reconditionatul casetei si sa-ti cumpere si pompa de servo, nu plecai de acolo decat asa, daca omul nu vroia suna-i la OPC si faceai reclamatii peste reclamatii, inclusiv faptul ca nu da bon si etc sa-i de-a si cateva amenzi. Ai gresit ca ai plecat asa, ai gresit ca te-ai dus sa pui pompa noua si etc, prea multi bani irositi.
    1 point
  13. Apelați cu ĂŽncredere la Doru daca vreți sa recondiționati caseta pe jumate , si apoi sa schimbați pompa servo in alta parte ... sa mergeți si vreo 200 km fĂŁrĂŁ servo ... e simplu plĂŁtiți 1200 lei pt recondiționare caseta ... daca nu iese si se strica pompa servo , va da ĂŽnapoi 1100 lei din 1200 ( va face unghiul acolo la el la un carpaci de nu pune nici volanul drept ) si apoi va duceți in alta parte sa schimbați pompa servo , mai puneți voi diferența
    1 point
  14. Pai nenea ala cica le "repara" punand niste piese facute de el la strung...confirm experienta proasta cu el. De evitat.
    1 point
  15. ATENTIE OAMENII SUNT FOARTE JEPCARI!!! Mi-au cerut pe 1L de ulei BMW5w30 in jur 100 RON x7L = 700 RON in conditile in care 1L de ulei BMW5w30 incepe de la 30 RON L pe siteurile de piese auto.
    1 point
  16. eu sunt in categoria celor cu 0 butoane, dar am grija sa iau in masina doar persoane care nu se pricep la BMW-uri, asa evit critica )
    1 point
  17. Unde este, pe langa dedeman giurgiului? Daca este aceasi persoana, experienta mea este putin mai trista ca a ta. Complet de evitat. Si nu, nu apare nici acum pe google aceasta pagina.
    1 point
  18. Azi i-am scos cifrele si literele de pe spate ca ma stresau . Arata mult mai bine , si am surprins si albastrul in poze :goodjob: , a venit si flansa , rezolv sapt asta . Un alt host pt poze gasim ? vad ca astia pun watermark
    1 point
  19. As schimba etrierul cu un altul nou sau cu altul SH care nu a suferit si el. Nu imi imaginez ca la caldura degajata in urma frecarii de disc acesta (etrierul) sa NU fi suferit deformandu-se sub influienta incalzirii EXCESIVE! Mai ales pentru ca ti s-a intamplat din nou! Nu cred ca ii trebuie mult sa iasa din tolerantele "planeitatii" cand au fost taiate patinele pe care aluneca placutele cand culiseaza pe etrier! Sper sa aiba sens ce am explicat mai sus.
    1 point
  20. Eu aș sugera sĂŁ nu faci flush oricum, mai ales dacĂŁ schimbĂŁ bine cutia.
    1 point
  21. ZF recomandă schimbul prin metoda gravitațională dacă se face în timp util (Prima dată 100-120000km, apoi din 80 în 80000km). Flush doar în situații extreme, pentru nevoi specifice, nu pentru un schimb standard de revizie. https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html
    1 point
  22. Asta de unde ai dedus . Seria 5 e alta clasa ,alt comfort nu are legatura cu varsta . Un F10 e peste F30 la toate capitolele . Tine doar de preferinte si buget
    1 point
  23. Conteaza si cati ani ai, cand alegi intre F30 si F10! Daca ai 25 de ani sigur iti vine mai bine un F30, iar daca ai 40 si probabil si copii, cu siguranta se preteaza mai bine un F10!
    1 point
  24. Desigur. Acum sĂŁ ne trezim cu toții din vis și sĂŁ fim realiști
    1 point
  25. eu am citit pe mai multe siteuri care se ocupa cu comercializarea becurilor xenon originale ca becurile originale au multiple avantaje fata de becurile contrafacute sau ieftine ca sa zic asa. unul din avantaje ar fi ca sticla din care e facuta capsula cu xenon este o sticla de cuart care, pe linga ca rezista la temperaturi mai mari(deci intensitatea luminii e mai mare), absoarbe razele UV emise de gazele din capsula si astfel este protejata oglinda interioara si proiectorul (lupa) de ingalbenire. o folosire indelungata a unui bec xenon facut dintr-o sticla slaba duce la ingalbenirea pe interior a farului si pierderea puterii de reflexie a luminii. recent, am achizitonat dupa cateva zile de research, niste becuri xenon philips xtreme vision generatia a 2 a cod produs 85122XV2C1. din ce am vazut pe youtube , astea ar avea cea mai puternica lumina de pe piata. saptamana viitoare urmeaza sa le montez pe masina. sper sa se vada diferenta. atentie la fakeuri! cam 80 al suta din farurile philips de pe piata sunt false. sunt zeci de siteuri care arata diferentele intre ele. bafta!
    1 point
  26. Nu imi face placere sa te contrazic, dar sa stii ca, cel care castiga cel mai mult este producatorul, prin lungirea (zice el benefica, a intervalelor de revizie, convingandu-te pe tine client, si crescand artificial pretul, ca sa te faca sa crezi ca reviziile mai rare is mai bune dar trebuie (ar trebui) sa fie si mai scumpe. Serviceul Crezi ca ii intereseaza pe aia de la BMW ca s-a stricat cutia?? Intre timp.. producatorii de cutii crezi ca nu au program de revizie pentru cutiile care le fac? Adica pun 5-6 litri de ulei sa mearga o cutie pana cand se satura propietarul? Sau nu asta inseamna pe viata?
    0 points
  27. Nu il desfaci degeaba, schimbi simeringuri pistoane, si garniturile la supape. Cu ocazia asta de scuturi de multi bani si aflii starea motorului. Daca ai ulei in exces pe la epurator catre admisie/intercooler cauza se rezolva prin metoda de mai sus, dar e deranj mare comparativ cu litrul de ulei dinstre schimburi
    0 points
  28. Stai linistit, un M47 are si el 14 ani vechime si peste 200k km. 1,5 l ulei la 10-12 000 km nu e mult deloc. DAca nu scoate fum albastru, etc e ok. Cati km are masina ?
    0 points
  29. Godini, poate ca atunci cand ai schimbat tu uleiul, cel care a avut-o o fi schimbat uleiul.. Pe de alta parte, nu stiu cat de informat esti dar in materie de ulei dcaa acesta NU este CONTAMINAT cu uzura/uzuri, stiai ca ACEL ULEI ESTE DE PROASTA CALITATE!? Uleiul trebuie sa fie contaminat ca o data ce ii vina vremea schimbului acesta sa scoata uzurile, iar cel nou sa refaca ungerea necesara pana la uzura inacceptabila. Daca 90 % din utilizatori afirma ca uleiul avea alta culoare, si unii mai observa si ca PRODUCATORUL RECOMANDA.., cum naiba nu are sens pentru tine?
    0 points
  30. Si de la mine. Nu te citam ca sa te contrazic ci sa atrag atentia la ce urma sa scriu. Multi au IMPRESIA ca ii contrazic pe ei.. cand de fapt eu disec (la sange) DOAR IDEEA! Suntem aici sa discutam idei; sa imprumutam idei; nu sa ne certam.
    0 points
  31. S-a intamplat ceva ce nu te asteptai!? Eu am la un M47 peste 350k km, nu scoate fumul care ziceai si parca trage ca in prima zi ..si dupa 120k km de cand e in posesia mea. Motorul cel nou cum il menajezi sau mai bine zis, cum il exploatezi? Ce ulei are? Cati ..km iti propui sa tii masina de acum? Segmentarea ai facut-o tu? O lista completa cu cheltuieli ar fi utila si altora. N-am fost atent, banuiesc ca si distributia a fost schimbata?
    -1 points
  32. Un soft e tot ce trebuie la miezul asta chinezesc.
    -1 points
  33. Daca tu crezi toate gogosile lor e bine, eu iti spun ca piese de schimb la turbina originale nu vinde niciun producator de turbine serios, varul meu lucreaza la Turbomecanica exact pe palierul asta, am insistat sa-mi refaca turbina contracost si nu a fost posibil, din aceasta cauza, in rest nu fac o discutie din asta, cunosc bine problema, am facut-o cu ce e pe piata, toti prestatorii folosesc aceleasi kit-turi. Iti doresc bafta in tot ceea ce faci, e pacat la cati bani ai bagat sa nu iasa ok.
    -1 points
  34. Am facut si eu turbina pana la urma am ales Avd Turbo . 1300 lei + schimb ulei si filtre , filtru epurator , conducta , diverse garnituri + manopera in total cam 2600-2700 lei . Turbina mi au spus ca nu avea joc f mare dar scapa ulei . Pana acum sunt f multumit , merge impecabil
    -1 points
  35. Decat sa ia un F30 2.0d fara dotari (indiferent ca e in stare tehnica buna sau nu), mai bine ia un e90 330d/335d cu dotari. Interior standard (care este o mizerie la Bmw) vs interior sport, sistem standard vs HIFI/Logic, 4 cilindri vs 6 cilindri si lista poate continua...
    -1 points
  36. Foarte probabil trebuie sa dai turbina jos ca sa schimbi ambele garnituri de la ambele capete ale furtunului. Cel putin capatul din stanga e cel mai greu accesibil!
    -1 points
  37. Mulțumesc. Ma gandeam ca acolo se ajunge, dar speram sa fie o cale mai usoara. Sa curat si turbina daca tot o scot de pe pozitie sau sa o las in pace?
    -1 points
  38. Revin cu un update poate intereseaza pe cineva. Am scos furtunul de ulei de la turbo care lacrima ulei si era umed. Am vrut sa dau comanda si venea in cateva zile la un cost de 250 ron. Am mers la Hansa Flex si au inlocuit bucatica de furtun + sertizare + garnituri de cupru cost 20 ron durata 20 minute. Furtunul este mai bun ca originalul. Rezistent si la ulei si la presiune.
    -1 points
  39. La reprezentanta se face gravitational si curge nici jumatate. Daca vrei sa schimbi tot uleiul fa cu o aparatul de flush in orice service. Iese o treaba mai buna si poate mai ieftin ca la reprezentanta. App , pretul dat de reprezentata este fara TVA.
    -1 points
  40. In principiu clapeta nu va ajunge in capul pistonului pentru ca este prea mare. Poate bloca o supapa pe deschis si pistonul poate lovi in aceasta. Mergi vreo cateva zile fara muzica in masina si la orice balbaiala a motorului la relanti sau zgomot in mers opresti.
    -1 points
  41. Se mai face pedala dar nu asa mult. In procedura ISTA trebuie sa calci pedala de vre-o 20 de ori cand schimbi lichidul de frana.
    -1 points
  42. Eu personal, singur, aerisesc la un E90 frane, circuit de frana, schimbat tot lichidul de frana ca la Dacie, cum te-ai exprimat tu; deci se poate. Sunt la al doilea schimb de lichid in instalatie; zero probleme. ABS-ul intra exact cand trebuie.. Ma bucur ca exista si alte metode, dar la E90 merge si fara, daca stii cum se face. Edit: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1318401 Un link in care se discuta si sustine metoda traditonala de aerisit cu doi oameni. Daca aveti intrebari din topicul ala, traduc. E si un clip cu aerisirea pus de unul si in care comenteaza (si il cred) ca aerisirea cubpompa nu e cu nimic mai diferita de cea originala. Personal, prima ocazie, cand ii vine randul lichidului de frana a fi scos o s pun si ISTA sa iasa si carcalacii adunati in pompa DTC.. Doar la aia e buna ISTA; da comanda individuala pe un anume modul
    -1 points
  43. MĂŁ tenteazĂŁ și pe mine tranziția cĂŁtre X1/X2 la urmĂŁtoarea. Cum mai simți mașina acum, dupĂŁ drumuri lungi? Trebuie sĂŁ reușesc sĂŁ fac un test drive sĂŁnĂŁtos, pe serpentine, drumuri mai virajate. Mi-e fricĂŁ sĂŁ nu pierd complet plĂŁcerea condusului - mai ales venit direct din tracțiune spate -> iar aici cu xDrive-ul ĂŁsta setat preponderent fațĂŁ. Ăntre cutia ZF și Aisin am vĂŁzut cĂŁ nu reușesc sĂŁ simt nicio diferențĂŁ, ceea ce e bine.
    -1 points
  44. Probabil porneste la 100-110 grade..
    -1 points
  45. Uleiul pe raft are o valabilitate de aproximativ 5 ani si asta cand nu este supus nici unui stres. Cand este solicitat intr-un fel sau altul viata lui scade. Dupa mine uleiul schimbat corect nu are ce rau sa faca. Dupa o vreme uleiul lasa un "sludge". Nu are cum sa fie uleiul bun 100 % si dupa 4 ani (ca idee). https://www.bellperformance.com/blog/motor-oil-shelf-life
    -1 points
  46. La masinile mai vechi de 12 ani inclusiv se face itp anual.
    -1 points
  47. E consum normal la km. respectivi, lasa motorul in pace.
    -1 points
  48. Voi ati vazut vreodata un ulei scos din cutie ? Este perfect curat , cutia nu lucreaza la temperaturi atat de inalte ca si motorul , nu se face ardere ...nimic . Uleiul din cutie doar lubrefiaza niste pinioane. Cand va aud cu schimbatul uleiului la 80 mii ...imi vine sa imi dau 2 palme . BMW zice ca uleiul din cutie nu necesita schimb , ok ...voi ii banuiti ca sunt niste mincinosi, o adunatura de ingineri perversi , care se excita cand vad cutii stricate si care abia asteapta sa vi se strice voua cutia . Dar sa ajungi sa zici ca se schimba la 80 mii , tinand cont ca si costa o mica avere sa faci asta profesional ....mi se pare aberant si total lipsit de motiv . Eu nu o sa schimb niciodata uleiul din cutie ,am mai multa incredere in ce zice cartea tehnica .
    -3 points
  49. Nu stiu la ce masini ai vazut uleiul ala asa ars ,eu intamplator am asistat la schimbatul uleiului in cutie la 2 masini in aceasi zi ,un BMW 320 si cealalta o Skoda Octavia si uleiul la ambele era la fel ca cel care a fost bagat in loc . Sincer,daca faci asta profesional , cu banii aia aproape ca poti schimba distributia . Chiar costa enorm ,daca nu ma insel,la BMW a costat 2000 lei ....ceva de genu' si nu era la reprezentanta .
    -3 points
  50. In cartea service ,nici macar nu exista rubrica pentru asa ceva . Producatorul cutiei recomanda ,normal ca recomanda,banii multi nu vin din vanzarea piesei ,ci din service . La masina mea nu a schimbat nimeni uleiul in cutie si nu il voi schimba nici eu . Ps: celorlalti nu le raspund pentru ca au atitudine de fetite rasfatate.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.