Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/12/19 in all areas
-
Greu de gasit o masina buna la 11 mii ... acum sincer vorbind, tu daca ai avea un F30 bun, l ai da cu 11mii ? Asa cum tu nu ai vinde masina ta buna pe un pret mai mic, fii sigur ca nimeni nu e prost sa o faca ! ... logica e cam clara, pretul pe care esti dispus sa-l platesti pe un F30 se va reflecta automat in calitatea masinii. De foarte mult timp am inteles de ce lumea se plange pe forumuri/farcebook, etc ca BMW ul e o masina proasta ! Pentru mine, dupa un an si cateva luni de la achizitie si mai mult de 20mii km rulati, pot spune ca BMW-ul e o masina de nota 10+ . Bafta !2 points
-
Salut, sa stapanesti sanatos masina, este foarte frumoasa. De curiozitate cat ti-a luat Bavaria in plus sa iti aduca masina si sa ti-o livreze, fata de pretul de pe bmw.de ? Ultima data mi-au cerut „cel putin 2500 + tva” - la mine s-a lasat cu un city break la Munchen si am ridicat-o personal.2 points
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande2 points
-
2 points
-
Salutare, De ceva timp am facut pasul catre un F36 (430D – 114.000Km) de care sunt mai mult decat incantat. Exterior: Culoare Mineral Grey cu elemente Glossy Black Interior: Scaune Sport, Dakota Red, plafon negru Editions And Packages P337A M Sports Package S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S481A Sports Seat S4DLA Accent Strips Black Highgloss S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Initial am zis ca-l voi lasa exact cum l-am luat, dar nu am rezistat prea mult. Primul pas a fost reconditionatul jantelor (erau putin atinse si nu-mi placea ideea). Am ales sa le schimb culoarea in Gun Metal. M-am gandit si la Glossy Black, dar negrul imi da impresia ca “micsoreaza” si il gasesc potrivit pentru jante cu dimensiuni de la 19” in sus. Odata cu reconditionatul jantelor am schimbat si anvelopele cu unele noi, Michelin PS4: 255/40/R18 - Spate ; 225/45/R18 – Fata Al doilea pas a fost alegerea unor elemente care sa continue linia Shadow Line. M-am gandit daca sa merg pe Carbon sau Glossy Black, alegerea fiind cea din urma, mai ales ca aveam deja grilele Glossy Black, ramele la fel precum si ornamentele de la prizele de aer de pe aripile fata. Mai mult, si interiorul are trim-uri Glossy Black. Au urmat: - Prelungire bara fata Glossy Black - Prelungire praguri M Performmance Glossy Black - Schimbat difusser spate Glossy Black - Schimbat ornamente evacuare cu unele Glossy Black - Schimbat capacele de la oglinzi cu varianta Glossy Black - Eleron portbagaj Glossy Black Din punct de vedere tehnic si intretinere: - Am schimbat bratele fata, o bucsa fiind putin fisurata - Mers la Recall EGR, verificat si constatat ca nu este necesara schimbarea piesei (ocazie cu care am schimbat si suportii de la numar cu cei M) - Schimbat ulei si toate filtrele - Schimbat lichid de frana, placute fata (erau destul de uzate), placute spate (acestea erau ok dar scartaiau teribil cand se incalzeau, pe finalul franarii). Discurile sunt toate ok. - Am achizitionat tot felul de solutii de curatat interiorul, caci de el ma ocup doar eu (pentru plastice, tratament piele, geamuri, chedere etc.) As mai avea in plan: - Schimbarea unitatii NBT cu NBT EVO si Display mare - Schimbare bord cu cel digital 6W (aici sunt in cumpana, caci imi place si varianta “Old School” si nu stiu daca merita asa mult inlocuirea cu cel digital) - Schimbare stopuri cu varianta LCI sau, in prima faza, ma gandesc sa le inchid putin la culoare cu o folie de protective putin mai inchisa - Scos emblema 430D - Revizie cutie de viteze Acum spun ca asta ar fi tot dar.... :frantics: :frantics: :frantics:1 point
-
Ei și iată că am ajuns la al doilea BMW între timp. Dacă îmi zicea cineva acum vreo 5 ani că voi migra de la Audi la BMW nu l-aș fi crezut Cum vechiul F30 și-a găsit un nou proprietar foarte fericit săptămâna asta, iată că după ceva așteptări a sosit și noua mașină astăzi. 520DA G30 - Champagne Quartz Metallic (culoare Individual) și recunosc că m-am îndrăgostit de ea. 01/2018. Mai am cam 5 luni garanție de fabrică BMW, și 2 ani garanție BMW Premium Selection, pe care o voi prelungi problabil cu Bavaria Care sau ceva similar. În acest moment are 35000 km și este importată din DE, prin Automobile Bavaria (Gebrauchtwagen). Urmează o cosmetizare ca la carte (inclusă în pachetul de la Bavaria) și o verificare 360, iar de săptămâna viitoare încep să mă bucur de ea. Ca și dotări de menționat: - M Pack exterior, fără de care nu voiam să iau G30, iubesc difuzorul spate și evacuările. - Transmisie Steptronic Sport cu padele și volan M - Jante 18" M DoubleSpoke 662 M/MT (în două dimensiuni - 245 45 18 și 275 40 18 - cred că e overkill pt 520 dar aia e ) - BMW Display Key - Comfort access - Ambient lights - Sport seats cu încălzire - piele dajota canberra bej - Adaptive LED headligts + High Beam Assist - Driving Assistant (Side și Lane Assist) - PDC simplu (fără camere) - HUD - Navi Professional - HiFi Audio - Shadow Line - Business Package - RTTI, RoadSign Recognition - Wireless charging - sper să meargă mai ușor ca la F30 ConnectedDrive și să pot pune Carplay rapid - BMW Connected Services ... și altele minore. Ce am pierdut față de F30 este trapa, dar am câștigat destule în rest cât să nu-i simt lipsa. Deocamdată este murdară rău după transport, dar promit să revin cu imagini mai frumoase odată ce trece de cosmetizarea Bavaria. Cred că îmi iau concediu doar să mă plimb cu ea 1 săptămână Câteva imagini cu ea murdară : https://postimg.cc/gallery/1ovlxwh0s/1 point
-
la mine a inceput problemele la puntea fata fara sa fi dat intr-o groapa notabila se cojeste si tetierele fata de vopseaua de pe piele initial credeam ca ma tund eu scurt dar sotia se tunde lung ea nu are cum sa cojeste vopseaua ca ea sta de 7 luni in spate si are parul lung verifica bucsele1 point
-
1 point
-
O sa schimb acel om , ca mecanic nu se poate numi. Consumul tot timpul il fac la pompa1 point
-
Parerea mea este ca indiferent de nr de km, daca are/se aude/suspiciuni de zgomotul respectiv, schimb o! Nu mai sta pe ganduri. Daca nu are, las o n pace1 point
-
6hp. Si ce 8hp e facuta de nasa sa mearga pe luna, nu tot la fel se face mentenanta? Care e diferenta intre uleiul de 6hp si 8hp? Ambele cutii ZF.1 point
-
Exact...deja nu ii mai vedeam rostul pentru un drum de 30km pe zi care oricum mai mult de 100 la ora nu prea ai unde sa mergi...chiar nu avea rost pentru mine sa iau tot motor mare.1 point
-
Era deja comandatĂŁ și listatĂŁ pe Bavaria Used de cĂŁtre ei. Nu am ales-o eu din DE.1 point
-
Trebuie sa iei in calcul, pe langa banii pe care ii ai alocati pentru achizitie sa mai ai 1000E pentru schimb distributie la motoarele astea N47. Daca tot faci un sacrificiu, gandeste-te sa achizitionezi o masina de care sa nu-ti para rau. Un 318d manual nu-ti va oferi o placere atat de mare si este chinuitor in mersul zilnic prin oras, mai ales ca acum Clujul concureaza cu Bucurestiul la aglomeratie.1 point
-
1 point
-
Un f10 si pt oraș un f20 A scris ca nu are confort 100% si eu i am zis de ce,pentru ca am pe f20 suspensie sport si stiu ce ĂŽnseamnĂŁ zilnic sa circuli cu ea In comparație cu f10 cu edc si IAS. N am criticat nimic,..1 point
-
Dealer History Date Mileage (km) 05.06.2014 308084 km 05.05.2014 305013 km 19.11.2013 291673 km 29.04.2013 269825 km 13.12.2012 253972 km 23.07.2012 239695 km 27.03.2012 224395 km 18.01.2012 216214 km 21.11.2011 208174 km 19.10.2011 203212 km 10.08.2011 192858 km 10.08.2011 192055 km 03.08.2011 191868 km 28.04.2011 177134 km 01.04.2011 173804 km 29.03.2011 173318 km 28.12.2009 116770 km 31.12.2008 75776 km 12.12.2007 29746 km https://vin.report/download/vin.report%20-%20BMW%20VIN%20LITE%20WBAWD11090PV86236.pdf.aCdcxnG6GLK3qQahE7BCSiLCZlBvfKMl1 point
-
Supra realist nu cred ca e, doar ca se vand greu masinile pentru ca sunt foarte multe la vanzare, si lumea cauta deobicei cat mai ieftina Are un dezavantaj ca e 318, daca era 320 aveai sanse mai mari sa o vinzi mai repede.1 point
-
Am revopsit etrierii intr-un BRUSHED GOLD specific etrierilor de pe M3/M4 Competition. Eu zic ca au iesit destul de bine, app.. imi cer scuze pentru masina ca este un pic murdara, nu prea am apucat zilele astea sa merg cu ea la spalatorie1 point
-
categoric ca masinile vechi nu se vor mai face ever, nu cred ca peste aproape 20 de ani un F30 va fi la fel cum este un E36 sau E46 acum, vorbim de unul ingrijit normal, si numai faptul ca 90% sunt tractorase fara nicio emotie, cele L6 benzina sunt extrem de rare si plasticaria ieftina din ele nu o vad rezistand 20 de ani. Pentru noi astia care am prins si masini din epoca veche cu siguranta acelea vor ramane icon cars, astazi 75-80% dintre masinile noi sunt de duzina cu motoare la fel, ca mai toate sunt company cars si aia vor sa fie cat mai ieftin si la achizitie si la mentenanta sa tragi de ele si apoi sa le arunci, sa iei altele samd...totul e consum, totul e pe credit, putini mai cumpara cu ideea de-a o tine ani buni. @mdln - da, m-am apucat de GTi, nu e la fel de buna ca si E46 Coupe, e insa mai usor de modificat pe partea mecanica cu un potential mai mare avand un motor turbo, si ideea ar fi de a o duce catre o masina de track, de E46 mi-ar fi parut rau sa-l modific, cred ca masina aceea trebuie sa ramana stock.1 point
-
Consider ca probemele de satisfactie a clientilor de la Baneasa sunt cauzate mai putin de catre management si mai mult de situatia curenta de pe piata muncii din Romania. De cativa ani am intrat intr-o "dictatura" a angajatilor, cauzata de penuria de personal calificat. In cazul particular al service-urilor auto, fiecare mecanic stie atat ca nu sunt altii la usa gata sa ii ia locul, cat si ca, daca vrea sa plece sau este dat afara, imediat este angajat de catre un alt service care cauta in disperare mecanici. Astfel se explica totalul dezinteres fata de munca si lipsa de respect fata de clienti. Este o placuta exceptie faptul ca se mai gaseste, ici-colo, un angajat care lucreaza din pasiune, care este interesat sa devina mereu mai bun si sa fie la curent cu noutatile, care are cei sapte ani de acasa. Ferice de cei care l-au angajat, precum si de cei care merg sa isi repare masinile acolo. Concurenta - in cazul de fata, pe piata muncii - este singura in masura sa duca situatia inapoi spre ceea ce ne place sa consideram a fi normalitate. Dar a exista concurenta insemana sa "apara" un numar considerabil de mecanici, noi si buni, pe piata muncii. Care sunt tinerii care vor sa imbratiseze aceasta cariera? Care sunt scolile care sa ii instruiasca? Mecanismul cererii si ofertei inca functioneaza. Sunt multi clienti care doresc sa isi repare masinile, dar insuficienti tehnicieni care sa rezolve problemele. Cerere mare + oferta redusa implica servicii scumpe si proaste. Iar situatia demografica arata clar ca raul este abia la inceput - deci presiunea pe robinetul imigratiei va deveni din ce in ce mai mare.1 point
-
Automobile Bavaria poate sa aiba ce directori vor ei sa aiba, palaria e mare si in general e doar vorbarie. Intr-o tara din lumea a 3-a ca Romania, clientul nu conteaza. Si eu am 5 intrari in service in perioada de garantie pt acceasi problema si anume batai la puntea fata, nu mi-au identificat problema spunand de fiecare data ca masina nu are nimic iar la prima intrare in service dupa ce a expirat garantia, MHS imi spune ca bataile sunt de la planetare si ca ma costa 10.000 lei sa le schimb. Am scris mailuri la infobmw@bmw.ro, nu mi-a rapsuns nimeni, i-am amenintat apoi cu protectia consumatorului, iar cand am cerut in scris hariile de la MHS cu intrarile in service pe problema respectiva(pt protectia consumatorului si pt a fi dati si in judecata), oamenii nu vor sa le dea. Nici nu raspund la email. Practic eu trimit mailuri intr-o gaura neagra. mie imi este mult prea scarba de oamenii care reprezinta aceasta marca: sunt prosti, nesimtiti, incompetenti. amuzant mi se pare ca suntem un client care are 5 bmw-uri, toate cumparate noi. Practic nu contam…probabil de la o flota de peste 100 de bucati in sus se deranjeaza careva. Eu personal, nu voi mai dori sa cumpar de la acesti oameni decat daca ofera pt masina noua discount de la 30% in sus. Practic, iti asumi ca vei avea contact cu ultimii oameni din bransa ulterior achizitie, insa ai luat la pret extrem de bun. Acesti insi sunt atat de prosti si nesiguri de capacitatea lor, incat le-am spus ca le dau 10.000 de lei pe planetare, doar sa imi dea in scris ca daca au diagnosticat gresit defectiunea, sa scoata planetarele noi de pe masina si sa le puna pe ale mele la loc si bineinteles munca sa fie gratis, ca daca esti prost, faci munca de prost. Nu vor nici asa. Ei vor sa dau cate 10.000 lei la fiecare intrare in service si sa schimbam piese dupa ureche pana va fi nimerita piesa defecta si se elimina problema.1 point
-
Nationalitatea nu are nimic de a face cu asta. Cunosc foarte multi romani care isi fac treaba cu profesionalism si simt de raspundere asa cum cunosc foarte multi germani care daca nu ar fi blonzi ai zice ca sunt turci, asa au un chef de munca. Si e o vorba romaneasca : "Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii", poate sa mai angajeze AB vreo 14 expati de nationalitate germana, daca nu ii pune sa stea in showroom si in service si nu platesc cursuri de training pentru angajatii pe care dupa ii platesc corect ca sa nu plece la service-ul din cartier, nu vor rezolva nimic.1 point
-
Lipsa de personal e una dar sa nu faci nici macar un training minimal la aia pe care ii ai este altceva. Eu am ajuns sa am 4-5 apeluri pe zi de la angajati de la Baneasa, Militari, Cobalcescu, Filaret care imi cer sa ii ajut cu part number-uri, cu informatii despre cum functioneaza ASAP-ul sau ce inseamna un anumit cod de eroare. Ca sa fie clar eu nu lucrez pentru BMW si nu am nici o relatie cu e i decat faptul ca ma duc din cand in cand cu masinile personale la revizii si atunci o fac ca si simplu client. Oamenii care imi solicita ajutorul de multe ori sunt cei de la vanzari, care vor sa vinda o masina noua sau stoc si nu stiu sa explice o optiune clientului, sau nu stiu cum sa comande un cod de piesa pentru retrofit. In medie primesc alte 3-4 apeluri zilnic de la angajati ai service-urilor BMW din Bucuresti cu intrebari despre Connected Drive sau Apple Carplay. Pentru angajatii BMW din Romania atat consilieri de service cat si cei din vanzari functionarea Connected Drive este un mister. Nu ma intelegeti gresit, oamenii in general sunt bine intentionati si incearca sa serveasca clientul final dar daca nu primesc suportul organizatiei unde lucreaza, apeleaza la surse externe, eu stiu pe piele mea ca sunt una din aceste surse si incerc in limita timpului sa ii ajut dar este total anormal. In opinia mea problema e la managementul BMW Romania si AB, care perpetueaza o politica proasta de personal si care se raporteaza doar la vanzari ignorand aproape in totalitate aftersales-ul. Important e sa raporteze cifre frumoase la vanzari, fidelizarea clientilor cu o experienta aftersales de calitate nu intereseaza pe nimeni. Asta tine in Bucuresti unde dealerii traiesc din vanzarile corporate si flote, de aceea daca mergi intr-un oras mic de ex. Ploiesti, aia nu isi pot bate joc de clienti cu experiente de service proaste pentru ca le cad vanzarile in cap daca "umbla vorba prin targ" ca au stat x luni cu masina in service, iar intr-un oras mic concurenta este mai acerba si marginea de eroare mult mai mica.1 point
-
Pai si cum facem? Am platit ~500 de lei pe doua probleme ce nu au fost rezolvate. Nu ma lua cu ironii de doi lei, e vorba de lipsa de profesionalism a celor de la acel service si de faptul ca am pierdut doua zile cu o treaba de doi lei pe care o rezolvam in spatele blocului, daca faceam FIX ce a facut Bavaria Service. Ma uit si pe Google Maps la rating, toti se plang de aceeasi atitudine a angajatilor pe care am perceput-o si eu, o atitudine absolut mizera cu niste oameni care au de 100 de ori mai multa scoala decat ei si acum vad ca si tu ai aceeasi atitudine ironica, spunand ca faci cheta cu capacelele. Pai astept sa mi le returnezi atunci. Ce-ar fi sa mi le dai pe ale tale si sa ramai tu fara ele la masina 9 luni de zile? PS: Imi e mila de initiatorul topicului, isi pierde vremea degeaba cu un service fantoma, se umple de nervi si frustrare. Oamenii acestia nu au fost in stare sa-mi rezolve mie doua probleme minore, dar sa ii rezolve lui "galeria de admisie", desi la Powertrain failure am mari dubii ca e aia si ca au facut o diagnoza corecta.1 point
-
Avand si FORD si BMW, pot spune ca Ford a fost mult mai fiabil pana acum fata de bmw. Costuri de intretinere mai mici, iar ca fiabilitate peste BMW, cel putin pana acum. Are un lant la distributie de tragi tirul cu el, pe cand la bmw e mai subtire decat cel de la bicicleta.1 point
-
Daca ar face ăștia acum e36 e46 e39,nou,ți ai lua ? Bine,nu nou,ca n ai bani ,da așa pe la 50tkm,la un 25000 EUR ?1 point
-
Nu ai intales nimic!! SKW, ca si ceilalti ti-a spus ca aplicatia Carly sau alte balarii de genu nu sunt programe de diagnoza! Mergi la cineva cu un program de diagnoza original BMW. Programul se numeste ISTA. Evident la reprezentanta au asa ceva sau majoritatea service-urilor ce se ocupa de BMW, Cauta pe google si sigur ai sa gasesti. Ce alergi tu asa pe la prieteni mai mult pierzi timp si bani! Spor1 point
-
Pai mananci calule ovaz? Ce vrei sa-ti spuna aia de la service, fa-ti un concediu de banii cu care ai schimba distributia? Auzi preventiv.... Daca auzi zornait schimbi, daca nu, nu.0 points
-
Si, ai pus bine capacul la loc la rezervor? Sa nu scapi benzina pe acolo sub forma de vapori-1 points
-
Adica ai deja 130.000 km, ai schimbat o distributie pe lant, urmeaza recall.....pfff se alege praful de BMW. Hai sa-ti spun un secret, am un Ford Cmax luat de nou, model 2015 1.5 tdci euro 6 120cp, se apropie de 90.000 km. n-am bagat decat un set de placute frana fata spate si revizii la 15.000. Nici o scurgere de ulei nimic. Mai merg inca 90.000 km si tot nu-i schimb cureaua de la distributie. Sunt curios cat o sa tina distributia pe lant la al meu E93. Succes cu masina, vad ca esti pornit pe ea.-1 points
-
Vlf, nu, conteaza? Deci cu FOrdu macar aia au schimbat motorul. Hai sa nu ne mintim singuri, pt o masina premium ce se vrea e deranjant, sa stai cu ea mai mult in service decat pe sosea, o tona de recalluri, nu mai vorbesc de n47, a fost deceptia mea totala. Deejey, eram fanatic la inceput ca tine dar realitatea e realitate. Iti mai dau un exemplu, am cumparat pt sotie un c3 picasso, 1.6 hdi, pana si la ala e garantata distributia pe curea pana la 240.000 km in regim normal si 180.000 km in conditii grele.Masina e acum la tatal meu, peste 150.000 km fara nici o problema. Stiu ca nu e BMW dar combate asta. Adica de ce altii fac asa ceva si la bmw schimbam distributia pe lant. Ideea e ca prostul nu e prost destul pana nu e si fudul. Eu sunt unul din ei.-1 points
-
Uite si eu de obicei, nu discut cu toti prostii, ca sunt nevoit sa cobor la nivelul lor , unde nu am experienta.-1 points
-
Salutare m am intors pe meleagurile tarii daca aveti nevoie de ajutor cu diagnoza in limita timpului incerc sa ajut; dati doar un pm-1 points
-
Trebuia sa cauți una cu edc si direcție integrala,astea fac toți banii,5-er cu motor de 2 litri nu prea cadreazĂŁ cu M -uri si alte bĂŁlĂŁrii,e o mașina pt confort si pt peste 45 de ani. Dar e frumoasa si asta-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00