Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/30/19 in all areas
-
Eu am sugerat colegului sa caute un alt motor (ceva masina de uk, cu rulaj mai mic, eventual sa fie inca pe masina donatoare sa il poata porni), apoi sa il intinereasca putin schimband garnituri/simeringuri, deoarece N42 e destul de sensibil, iar sistemul vanos+valvetronic, cat si absenta sculelor adecvate reprezinta un adevarat calcai al lui ahile pentru foarte multi mecanici. Plus ca probabil la sfarsit ar fi mai ieftin, daca la sfarsit colegul ar vinde motorul ramas. Detin o masina cu motor similar din 2010, si din proprie experienta pot spune ca nu gasesti usor pe cineva sa poata reface acest motor; de asemenea, atat timp cat nu se stie exact cauza lipsei de etanseitate, e hazardat sa spui ca o eventuala incarcare/planare a chiulasei (prin procedeul de rectificare) pot rezolva toate problemele. Cu atat mai mult, nici procedeul de incarcare prin sudura(se poate supraincalzi chiulasa), cat si planarea chiulasei, dar si asamblarea motorului (cheie dinamometrica, cuplu de strangere, distributie, aliniere, etc), nu sunt lipsite de risc, deoarece necesita o dotare tehnica/cunostiinte in domeniu.2 points
-
Gata, am rezolvat cu masina. Explic aici ce s-a intamplat: toata noaptea am mers tare, cu varfuri de 200. La intrarea pe autostrada spre sofia (90km pana la sofia) a cedat turbina mica. Am auzit un vuiet care crestea in intensitate pe masura ce acceleram (am scris mai sus), dar care la un moment dat a disparut. Acel moment in care sunetul a disparut, a insemnat probabil blocarea turbinei (am gasit axul rupt). Aici a inceput problema: Am continuat sa ââŹĹtragââŹÂ de masina, in ideea ca ajung in sofia sperand ca am doar un furtun spart. Uleiul a ajuns in dpf si l-a colmatat ââŹĹbeyound any repairââŹÂ. Masina a mers pana motorul se sufoca cu gazeele care nu mai aveau penunde iesi. Am avut ulei in intercooler, insa nu am pierdut suficient ulei cat sa scad sub nivel (am masurat cu joja) ceea ce m-a indus in eroare. Am scapat ieftin, cu urmatoarele: 🤣🤣 - reconditionare turbina mica - ax rupt - inlocuire dpf (dpf-ul vechi a fost irecuperabil) Pentru ca tot m-am apucat de ea, am schimbat toate oringurile, saibele, garniturile peste tot unde s-a umblat, capac tacheti, furtun filtru epurator, curatat admisia, insa nu am gasit garnitura cu clapetele absolut nicaieri, si a trebuit montata cea veche. Lectie de luat acasa: - daca aveti 525d (2.0 bi-turbo), in afara de distributie, reconditionati turbina mica PREVENTIV. Turbina mare cedeaza rar chiar si in cazuri extreme (si eu am insistat) - chiar daca vi se pare scump, inlocuiti capacul de tacheti. El contine filtrul epurator, care la acest motor e embosat in capacul de tacheti. E foarte important - cand crapa turbina mica, opriti masina, si chemati platforma. - verificati galeria de admisie la fiecare 50k. Spre 180k, clapetele de plastic capata joc si se pot rupe. Ar fi pacat sa fie aspirate, cand acea garnitura costa 200ron. - mergeti mereu la un service in care aveti incredere, si efectuati operatiunile din manualul de exploatare al masinii, inainte sa apara problemele Cred ca cea mai mare provocare a noastra, a celor care detin masini sh iesite din garantie, este lipsa unei mentenante corecte. O masina sh vine cu un pret mai mic, insa costurile de intretinere sunt la nivelul ââŹĹclaseiââŹÂ pe care o cumparam. In concluzie, desi masina in cauza a fost o masina excelenta pana acum, care a generat 0 probleme in 50k km de cand e la mine, o problema pe care am ignorat-o si pe care o puteam rezolva preventiv cu niste costuri decente, aproape ca mi-am stricat vacanta, si am platit in final un ââŹĹimpozit pe prostieââŹÂ de care puteam achizitiona o vacanta. Sa nu faceti ca mine. ðŸËĹ Sper sa fie cuiva de folos.2 points
-
Sau mai poti lua in calcul sa cauti un alt motor, ii schimbi simeringuri supape si tot pomelnicul de garnituri N42, verifici/schimbi patinele distributie/intinzator, verifici vanos/valvetronic si cativa ani( cat o sa mai tii masina) stai linistit.Eu nu as avea incredere in chestii cu gen incarcat prin sudura si apoi rectificat /alezat/hoinuit.2 points
-
Eu zic ca nu. La rece porneste la bine? Ti-am zis, un test cu eprubete e usor de facut si foarte concludent...1 point
-
Vad ca tu esti priceput maxim, ne-ai spart pe toti cu sfatul tau.1 point
-
da, din pacate cam toate motoarele produse de BMW in ultimii 10 ani au probleme de fiabilitate; "intamplator" toate pica in jur de 150-200k km, adica dupa trecerea de garantie - o fi proiectare buna sau proiectare proasta? eu cred ca e buna pt BMW, proasta pt noi (clientii de BMW sh) diesel N47 - distributie rupta B47 - galeria de admisie; sa vedem cum rezista distributia N57 - pompa de inalte; galeria de amisie; mai rar distributia benzina N20 - distributia B48 - destul de nou (2015), dar tot au fost cazuri de distributie rupta N54/N55/B58 - destul de fiabil, pica des pompa de apa1 point
-
Eu locuiesc in Germania si in aceeasi cauza am fost si eu, m-am interesat si daca nu specifica pe talon dimensiunea rotilor poti monta orice alta dumensiune care e scrisa pe stalpul masinii.1 point
-
O sĂŁ dureze puțin pânĂŁ ĂŽl face, dar raportul chiar e ce trebuie. Am luat de 2 ori de la el. Super mulțumit.1 point
-
cred ca ai avut ceva ghinion , atunci a cedat piesa si cam alea au fost efectele ...asa in principiu poate ceda toata masina . Nu prea stii de unde sa o iei , cam asta e riscul cu care umblam toti , probabil ai tras tare de asta si uzura si-a spus cuvantul stim bine ca nu mai sunt piesele de acum 20 ani.Oricum 50k fara probleme majore e bine . Ca sa-ti mai dau o veste proasta dupa 200k cam tot ce e motorina e predispus la span in pompa de inalte ..deci daca o schimbi preventiv scutesti injectoarele si munca in ce priveste curatat rezervor, traseu . Sunt f multe care poti sa le faci preventiv ,dar chiar nu poti acoperi totul , poate ca intr-adevar merita sa iei una cu km mult mai putini, undeva pana in 120k km as spune ca sunt km putini dar e greu de estimat acum cat mai inseamna putin la BMW1 point
-
1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-2009-euro-5-recent-adus-in-tara-facelift-navi-IDcOy4l.html#3501e2ec74;promoted 448070km in 27.09.2018 Un alt Bmw cu 200k km pe care o sa il cumpere unul si apoi o sa se planga de lant, turbo, articulatie etc.1 point
-
Uitate pe stalpul de la usa soferului ca ai dimensiunea trecuta... eu pe accelasi model de masina am fata 245 40 19 si spate 275 35 19...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Stiu la ce te referi. Pe langa "daily", am un Scirocco 2 din '82 cu un 1.8 16V si un hibrid T3/T4 cu 50/63 cu wastegate-ul setat pe 2.0 bar, adica 315 cai printr-o manuala cu 5 trepte si LSD. Cu totul sub 800kg fara mine. Da, e mai agila pana la o anumita viteza, dar la plecari, franare, viteze mai mari e incomparabila cu 435i-ul, chiar si stock. In viata reala tractiunea fata, cu tot LSD-ul si sasiul bine facut (cum Honda stie intr-adevar sa faca FWD) nu-ti pot oferi aceeasi satisfactie cu un sasiu bun si propulsie (vezi Subaru BRZ sau Nissan 200SX, daca esti fan japoneze). E foarte greu sa faci distributia 50/50 fata/spate cand tu ai motor si cutie in fata. Sunt de parere ca, desi exista masini FWD foarte bune, nu exista masina sport pur sange cu tractiune fata. Asa e si normal. Motiv pentru care exista brakeboost sau launch control.1 point
-
hm, tre sa intelegi cum functioneaza decibelii, prietene! intre 60 decibeli si 63 este diferenta de la simplu la dublu. este ca si cum ai avea cancer in stadiul 2 si altul are in stadiul 3. pare diferenta mica, insa in realitate este diferenta intre viata si moarte. 3 decibeli inseamna un zgomot dublu. o sa ma uit si pe tabelul tau...1 point
-
Sa o stapanesti sanatos ... abia astept sa o vad prin cartier. F.frumoasa din toate punctele de vedere, multi km fara probleme. Scuze de off topic, forumul asta a ajuns de toata jena, nu stiu ce poti sa-ti iei ca sa nu gasesti 1-2 care sa bata campii total aiurea. Multi dintre noi viseaza un moment ca acesta, sa ridici o BMW M din vitrina, dar cand strugurii sunt acrii ...1 point
-
WK68113 - poti verifica, masina a fost BMW Rulate - Mini Countryman S All4 2011. Sa vezi ce show incep eu sa fac incet asa sa arat lumii cum voi toti va bateti joc de oameni si le vindeti masini cu daune la suprapret. Samsarii din targ sunt mici copii pe langa voi. Curand, foarte curand voi expune public tot cazul. Suntem la faza de notificari, de 1 luna de zile ba Contempo o da pe Automobile Bavaria, Automobile Bavaria nu spune nimic, BMW Group Romania spun ca ei nu vad masina ca fiind inregistrata cu daune si chitul de pe usile mele, praguri si o bucata de stalp exista. Sa vedem ce o spune si BMW AG, daca e multumit cum romanașii isi bat joc de renumele lor. Cum e sa cumperi o masina aparent extrem de buna, care a fost masina "sotiei patronului de la Contempo" i ulterior sa aflu ca a fost masina de Drive Test si la Automobile Bavaria Bucuresti si la Contempo Brasov si data de gard!...Vedem si daca mai avem airbag-uri ca na, cine stie ce ati vandut voi sub umbrela unei firme mari! Momentan expertiza mi-a relevat multe aspecte, aspecte ce vor fi aprofundate! Incep incet cum am inceput candva si cu Porsche Romania! Voi reveni! Frumoasa masina SH, superba nu?.... Si sa ai confirmarea in scris ca nu a fost niciodata implicata in accidente. Adica pe faţã! Sa vezi cum te faci de rahat cand te duci cu potentialul cumparator venit cu avionul de la Iasi, la un test, unde tu esti sigur ca masina este ok si afli dupa 1,3 ani ca a fost pleznita bine tare de tot pe partea soferului! Situatie de milioane! Omul intreaba, domnule, a avut daune masina ca sa stiu daca vin sau nu de la Iasi! Eu sigur pe mine: Nu domnule, nu a avut, masina este in regula... ! Ne vedem in instanta baieti! Vicii ascunse, NCC, ehe, avem de treaba! Scriem pe absolut toate forumurile unde avem cont, sa stie lumea cat de seriosi sunteti voi! Norocul vostru este ca masina a fost luata pentru sotie ca altfel o gaseati proptita in vreun geam de-al vostru! Nesimtitilor!1 point
-
Am fost la contempo si am cumparat ulei original pentru cutia de viteze si grup ...pentru 2 masini bmw fireste,acasa am observat ca dintr-un bidon de ulei lipsea 300ml,iar altul era desigilat ...jenant pentu firma bmw brasov la un pret de 150-160 lei litrul .Stiu o sa spuneti ca trebuia sa verific coletul,cutia ,dar nu am crezut ca o sa fiu inselat ca in anii 90 de la bisnitarii de la blanarie.Sa va uitati cu atentie cand cumparati ceva de la ei sa nu o patiti ca mine !Nu m-am intors cu coletul inapoi pentru ca oricum nu m-ar fi crezut nimeni!1 point
-
Deci pompa de ulei la BMW a ajuns consumabil ! si in special la motorul de 3 litri .. pe bune ?!!!! , deci motorul de 2 litri euro 5 ( n47 ) e mai bun ! ... chiar daca trebuie schimbata distributia ! , pana acum ( nu de pe forum ) am auzit de foarte multe motoare de 3 litri crapate ... adica crapa linia ( cuzinetii ) , la 2 litri am auzit ca bate/face zgomot distributia ... aia e... o schimbi si gata , dar sa bata motorul , sa pice linia ... deja parca BMW ar face motoarele in turcia sau china ! AM UN VECIN CARE ARE UN LOGAN ! ATENTIE !! LOGAN NU ALTCEVA !!! 1.5dci , are 400 mii km si nu mananca ulei ! NU ii bate linia ... nu are probleme cu turbina !! merge de o ia dracu cu ulei de 20 ron litru ... la bmw daca ajungi la 400 mii trebuie sa fii fericit nu ? , pe bune !!?? CONCLUZIA MEA ... daca iti cumperi bmw ( SH ) trebuie sa iei in calcul ca MOTORUL a ajuns consumabil. ADICA cum vine asta !? motorul crapa inaintea alternatorului , inaintea electromotorului ! , adica nu pica amortizoru si pica motoru ! serios ?!0 points
-
Hmmm, in Anglia nu se trece treaba asta in talon? Daca e asa, atunci poti merge linistit cu masina ca nu se ia nimeni de tine!-1 points
-
Mergi cu incredere. Politia romana nu o sa te ia la intrebari-1 points
-
BMW 316i,2002, 116PS cu martor airbag aprins in bord,nu clipeste martorul ! sta aprins incontinuu...pe tester aparea problema scaun pasager ,am montat un simulator(vezi foto) sub scaun in cutiuta aceea mica: scos mufa lui originala si introdus noul simulator dupa care am sters eroarea,martorul sa stins si surpriza dupa vreo 60 km a reaparut martorul .Sa fie de vina acel simulator,sa incerc altul ? sau cum as putea sa scap de martorul din bord ?-1 points
-
Pe seria F nu sunt senzori de presiune in roti. Este un sistem pasiv care masoara presiunea.-1 points
-
Nu mai sfatui prostii daca nu te pricepi Se mai si repara piese, daca nu stii tu, nu inseamna ca nu se face la service-uri sau ateliere. Ok? initiator "paulsunt" du chiulasa la un atelier specializat sa ti-o repare ei.-1 points
-
...momentan sa rezolvat,am citit din nou eroarea si spunea ceva de chestia de sub volan,am inteles ca are acolo ceva cu o mufa sau mufe,nush exact/ dupa ce am pus acel simulator sub scaunul pasagerului mi sa reaprins martorul exact intr o curba cand viram maxim si dupa cum am spus inainte am recitit eroarea,am stins martorul cu ajutorul testerului,am virat de citeva ori stinga/dreapta maxim si vad ca nu se mai aprinde,mai astept citeva zile sa vad cum reactioneaza.Daca se mai aprinde va trebui sa scot volanul sa ajung la "chestia aia" unde i problema.-1 points
-
Problema martor Airbag pe E46 320d 2001 in bord apare petmanent aprins martorul de Airbag - am desfacut scaunul, si nu am sensor de prezenta/ ocupare scaun(senzor de presiune), nu e in dotare - am doar un cablu cu 2 fire care merge la un tensioner/intinzator de centura, (vezi imaginea) Stie careva ce poate fi? PLS ajutor! Asa ceva e in partea dreapta la scaun-1 points
-
Daca tot o pui pe tester sterge eroarea de la DPF si dupa aceea intra in setari si dai request dpf regeneration si fa ritualul ala de regenerare cu turatii. Dupa un anumit numar de km (200-250 mii) apare martorul in bord ca sa te faca sa schimbi filtrul (la reprezentanta se gandesc ei), iar din acest moment regenerarea comandata de ecu nu se mai face, decat daca ii stergi eroarea pe tester si ii dai request ca sa “pacalesti ecu” ca ai schimbat dpf-ul si e totul in regula.-1 points
-
Senzor ABS...du-te curata-l, la mine era plin de praf, noroi si imi dadea tot asa eroare. Iti taie si sistemul de control al tractiunii (asta e martorul care iti apare tie acum)-1 points
-
Detaliaza ! Pe accelerare/decelerare, la deal/vale, rece/cald Sigur vine de la diferential? Ce masina?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00