Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/04/19 in all areas
-
Eu am avut și M47,și N47. Am fost foarte mulțumit de N47,mai silențios,mai econom,și o idee mai sprinten. Dar atenție, o luasem la 250k dar avea motorul schimbat, cu o facturĂŁ de vreo 5k euro. Am in prezent M47,care e o idee mai gurmand ca succesorul sĂŁu și mai zgomotos. E resoftat la 200cp de câțiva ani,și sunt foarte mulțumit de el. Nu a generat costuri aiurea, ĂŽn afara de bujii,releu, recondiționat turbo. Concluzia o trageți singuri. Oricum, toatĂŁ economia de la N47 cu motorina, e anulatĂŁ de schimbul distribuției.E o iluzie3 points
-
Cu ce e mai bun cavaliere in afara de performante? Cu distributia din carton, cu pompa de ulei, cuzineti care pleznesc, EGR care ia foc? 2.0d al unui coleg de pe forum, N47: https://ibb.co/hLj75M7 Sa nu mai zic ca iarna e diferenta de la cer la pamant intre incalzirea unui M47, si N47 (care avand blocul din aluminiu, pierde caldura precum un calorifer).3 points
-
Salutare, Revin cu update. Astazi am primit masina functionala. Ce s-a intamplat exact? Fiti atenti! In urmatoarea zi dupa ce am lasat aici ultimul reply, am fost cu masina la service. Tester din nou, si hop, iese fum de la motor. Mecanicul opreste masina si imediat isi da cu parerea ce ar putea fi. Pentru a fi sigur, desface galeria de admisie. Surpriza, ce a estimat este si adevarat. Din cauza EGR-ului, gaze foarte fierbinti au intrat in galeria de admisie si efectiv au topit-o. O gaura cam 5cm diametru, plus 3-4 impuscaturi de zici ca ai dat cu grenada in galeria de admisie. (revin cu poze daca sunteti interesati sa vedeti exact). Ok, zic, hai sa vedem ce trebuie cumparat. Mecanicul imi spune ca pentru a rezolva problema trebuie rezolvata cauza, adica EGR-ul. Se uita si la el, da, avea calamina destul de multa. Ok, comandam EGR si galerie de admisie. Inainte de a da ok-ul, in ultimul moment, o persoana ce era si ea cu masina la service, imi spune ca BMW are o campanie in acest moment de rechemare pe EGR (probleme cu racitorul EGR). A da, zic eu, hai sa sunam la BMW. Sunat, dat serie, INCREDIBIL, masina avea rechemare pentru EGR din ianuarie 2019. Wait, what??? IANUARIE? Cum informeaza BMW despre aceste rechemari? Si nu cumva ca nu au datele mele pentru ca anul trecut prin toamna am sunat sa intreb daca masina are vreo rechemare si mi-au spus ca nu are. Deci, aveau datele mele de contact (aveam masina inregistrata la ei!!!!). In secunda doi am sunat la platforma, venit, luat masina, trimisa la reprezentanta BMW. Povestit cele intamplate, dupa 1-2 zile ma suna sa imi spuna despre ce este vorba. Racitorul EGR, piesa pentru rechemare, a cauzat cele intamplate si galeria de admisie a fost facuta praf din cauza EGR-ului. Atentie, DOAR racitorul EGR este rechemat in service, NU si supapa EGR! Asadar, gratuit, schimbate racitorul EGR si galeria de admisie. Mecanicul de la service, printre altele, mi-a spus ca am avut foarte mare noroc ca nu s-au aprins cablurile sau chiar galeria si sa iau foc cu tot cu masina. Va ganditi ca masina este BMW? Cum se poate dintr-o problema de fabricatie sa ia masina foc in plina strada? Incredibil! Bine totusi ca domnul de la BMW a fost foarte prompt si nu a avut ce sa comenteze in legatura cu racitorul EGR si galeria de admisie. Aici nota 10 BMW! Asadar, va rog sa sunati la BMW si sa ii intrebati daca aveti vreo rechemare pentru a nu aparea astfel de probleme. Ma si miram asa dintr-o data sa pice masina avand in vedere ca am ingrijit-o din punct de vedere tehnic. Mai demult, intr-un alt topic, povesteam ca masina vibreaza la oprire (se scutura motorul). Ghiciti ce, dupa schimbare racitor EGR si galerie de admisie, problema s-a rezolvat in proportie de 90%. Doar un pic mai vibreaza, ceea ce este foarte tare. Necunoscator fiind, tremuratul de la oprire ce treaba are cu EGR-ul? Asadar, am avut aventura mare cu masina in ultimele 2 saptamani. Va rog, sunati la BMW si intrebati de rechemare! Spor!3 points
-
Vand BMW f32 435xd (3.0 biturbo diesel 313cp, 4x4, euro 6, cutie automata) an fabricatie 2014. Serie caroserie: WBA3S91070F800413 (recomand verificarea seriei pentru a vedea istoricul KM/reparatii/etc) Masina a fost adusa in tara in august 2016 la 110.000km, iar in prezent are 144.000km (in crestere). Dotari: -Pachet M interior/exterior -Plafon interior negru -Faruri full LED adaptive, proiectoare fata LED, asistent automat faza lunga -Pilot automat -Scaune incalzite -Jante 19" OEM - Style 442 -Interior piele alcantara -Navigatie mare -Suspensie adaptiva M -Scaune electrice cu memorie -Shadow line de fabrica -Senzori parcare fata + spate -Navigatie mare "Professional", cu DVD, bluetooth, etc. -Pachet muzica Hi-Fi -Oglinzi anti-orbire Revizia a fost facuta acum 2500km, anvelopele sunt aproape noi (Pirelli Runflat 225/40/19 fata, 255/35/19 spate), masina nu a suferit accidente, a fost tinuta in mare parte in garaj. Nu prezinta elemente tocite/rupte sau alte defecte estetice in interior/exterior. Pret: 24.000 euro Tel: 0729 185 9992 points
-
Primul retrofit e gata: am schimbat display-ul cu unul de 10.25" cu touchscreen, de pe F15; cu ocazia asta am codat la ID6 si am activat Screen mirroring (eu folosesc telefon cu Android). Operatiunea e destul de simpla, iar rezultatul e unul de impact - luminozitate mai buna a ecranului, si evident dimensiune mai mare. - se desface trimul din bord (pur si simplu tragi de el cu atentie, nu e nevoie de nicio scula) - se desfac cele doua suruburi care tin ecranul - se desface mufa din spate - se conecteaza noul display - se prinde display-ul in suruburi (anterior trebuie facute niste mici ajustari la rama spate a display-ului - practic nu sunt vizibile dupa montaj) - se codeaza unitatea navi pt a functiona cu noul display (nu am facut eu codarile, dar cine vrea sa codeze singur le poate gasi pe net)2 points
-
Hai ca cu distributia o rezolvi. Dar pe asta cum o mai rezolvi? https://ibb.co/hLj75M7 Colegul facea revizii la maxim 10-13.000 km in ultimii 5 ani de cand avea masina. Si nu e singurul caz. Racitorul EGR, care ia foc, pentru ca in campania de recall la Bmw astepti 6-12 luni? Cate masini au luat foc pana acum in Romania, ca vreo 7-8 au fost postate aici pe forum. Cat despre motor bun la vremeaa lui, M47 a fost de departe mult mai reusit decat N47.2 points
-
Tare asta cu motor reusit, exceptand distributia, chiar nu este atat de reusit precum un M47, iti spun sincer!2 points
-
daca stai cu frici de astea ia un 520 ca-i crapa distributia clar si stii macar cat cosdta .... IN alta ordine de idei ..daca iei o masina pana in km aia 130k ia ce iti place , ce are dotari si arata bine indif ca e 530 sau 530 d . Daca te iei dupa ce scrie pe forum ar trebui sa intrebi cati din cei care te sfatuiesc sa nu iei o anumita masina au si avut-o efectiv si au trecut prin situatiile descrise . Sfatul meu ca posesor de 4.0 d e cel de mai sus . Masina mea are 110k km si nu am luat-o cu vreo frica de gen . Mi-am dorit masina si punct . Cat despre cati cai iti sunt suficienti e o discutie atat de personala incat intrebarea e cati cai iti trebuie tie si atat . Cat vrea ,...buzunarul tau . Super pragmatismul asta cu 3 cai sa mergi in acelasi trafic cu ala cu 300 cai e fix un anume fel de gandire . Poate si eu am gandit asa candva . Acum am 313 hp si doresc 500 . Mult succes in achizitie , clara , ferma si libera de gandiri pragmatice si super economice cu o proiectie pe 2-5 ani in avans. Exista o diferenta clara intre masini la 100k si la 250 k , asta o pot spune eu care am avut ambele variante . Va recomand sa va asteptati clar la 250k sa cada pompa de inalte cu span in ea si alte povesti . Orice masina e diferita si exploatarea ei difera. CAnd am luat 6 toata lumea cu povesti ca motorul , ca span ,ca invarte ,ca mama masii, ca au auzit pe unul care , de la bavaria da ca am avut niste motoasre etc etc , nu m-am gandit o clipa la asta si am ales masina ca fiind ce imi doresc si atat . Am verificat istoric , tehnic si GO . Pe forum ai sa intalnesti inclusiv conceptia ca daca ai prea multe optiuyni nu e bine ca iti asumi riscul sa se strice )) . Iti spun ca am avut un f10 cu mult mai multe sisteme ca seria 6 , la care acum le simt lipsa si nu s-a stricat nimic si daca se strica SE INLOCUIA . Cumpara masina cu capul si cu bugetul de care dispui nu te gandi la eventuale reparatii ./../.in viitor . Orice alegi sunt motoare bune , la km aia esti safe pe partea de cuzineti , schimbi uleiul la timp , eventual pompa de ulei (motivul principal pt care pot exista probleme ) si important e sa fie masina fata de care ai tu cea mai mare atractie , nicidecum o ratiune nu iau 535 ca imi pica motorul ))2 points
-
Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.2 points
-
2 points
-
ca e 2 sau ca 3, tot prinde lejer mult peste limita legala. Nu mergi zilnic cu 200 si nici nu esti mai smecher in trafic, la aceeasi coada stam toti. Fiecare stie cel mai bine ce motor are nevoie sau ce masina il caracterizeaza. Alte invidii mai ai?2 points
-
unii prefera siguranta altii schimba masinile ca pe sosete si se roaga sa nu cada ceva pana scapa de dansele.... nu ai unde sa gonesti in romania, nici nevoie de masina scumpa in acest tinut in care inca se circula cu caruta pe strada mai avem si alte probleme in afara de schimbat distributii, piese garla, sac fara fund, multi bani.... scurt pe doi, eu nu am avut nici un e90 si nici nu voi avea ca nu imi place, comfort zero pentru gabaritul meu, si din 4 n47 cate mancau ulei? 4din 4 stiu, probabil ca ai vrut sa te convingi daca ai avut 4 la fel1 point
-
Aproape toate n47 din 2008 au real 400 de mii de km, chiar daca in bord au maxim 200 250 de mii.1 point
-
la reprezentanta sunt 3000 lei in total fata/spate, inclusiv manopera, materiale mici si tva1 point
-
1) Masina sa o iei direct din Germania , de la vanzator neamt (e foarte important asta , fara "Ali", "Boris" ...etc) 2)Decat sa iei o masina la 200k si mai scumpa, mai bine o iei la 300-350k si mai ieftina .Deja pana la km astia , au fost rezolvare toate posibilele probleme. Mai pregatesti 1000 eur pentru investit in ea si iesi mai bine . 3)Daca masina nu a luat foc la neamt in 350k , nu o sa ia nici la tine , stai linistit . 4)Tuv-ul sa fie cat mai recent . Cu 5000 eur , chiar o sa iti iei un 3-ar decent din Germania , 2007-2008 si o sa vezi diferenta intre o masina vanduta in Romania si una vanduta in Germania . Bafta!1 point
-
Pai ce argumente mai bune vrei ca e plin forumul de probleme. AdicĂŁ negi ca exista aceste probleme? O fi mai bun N47, mai silențios, mai puternic....dar fiabilitatea scĂŁzutĂŁ....incendii...și celelalte probleme grave il claseazĂŁ mult sub M47. Mai are și probleme de ĂŽncĂŁlzire iarna...pai la M47 cu webasto, ĂŽn 6 minute sta acul pe mijloc la -2 grade...ceea ce la N47 n-o sa vezi veci.1 point
-
1 point
-
Probabil una din cele doua cruci este de vina. Eu zic ca s au fisurat capacele de la rugina si ai pierdut vaselina. Dupa un timp vor incepe sa ti scartaie la accelerare. Daca aia e problema, te sfatuiesc sa nu pui alta cruce pt ca e cam imposibil de echilibrat dinamic cardanul la loc. Mai bine pui alt cardan.1 point
-
nu imi dau seama de la ce porsche sunt aceste anvelope, pt ca nu se potrivesc la niciunul. nici la suv si parca nici la prima generatie de panamera. sau parca la panamera 1. nu cred ca afecteaza cu ceva dpdv tehnic, decat ca viteza indicata va fi mai mare decat cea reala si ca masina va arata ridicol cu roti de diametru mai mic decat ceea ce este necesar mai ales raportand la dimensiunea caroseriei. toate X-urile pana la generatiile G au oricum rotile prea mici in diametru fata de cum ar trebui sa fie raportand la dimensiunea masinii. Incepand cu G-uri, au pus diametrul rotilor la X3456 cu un inch mai mari. spre exemplu, X3/X4 aveau rotile de diametrul seriei 7 iar X5/6 cu un inch in plus fata de seria 7, ceea ce a anormal pt un SUV1 point
-
Ca sa beneficiezi de reparatie gratuita la rechemare,anterior,service-ul trebuie facut doar in reprezentanta ? Se leaga de chestia asta ?1 point
-
1 point
-
Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplĂŁ. Practic, masina a inceput sa tragĂŁ dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugĂŁ deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasĂŁ, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragĂŁ dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvatĂŁ.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Ănainte sĂŁ le ĂŽnlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surprizĂŁ, masina nu mai trĂŁgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat ĂŽmpreunĂŁ cu bieletele, astfel am rezolvat problema. Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am ĂŽntrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la ĂŽnceput, o chestie destul de simplĂŁ mi-a provocat atatea bĂŁtĂŁi de cap.1 point
-
Da, e90 era mult mai sportiv... Astazi am fost la recall pentru egr coller la Cobalcescu, se pare ca prezinta putine depuneri si urmeaza sa fie schimbat cand vine pe stoc(1-2luni). Eu am stat linistit ca nu am observat sa pierd antigel, era la nivel. Cu ocazia asta m-am dat si cu g20, voiam sa merg cu 330i dar nu aveau asa ca m-am multumit si cu 320dxdrive. Mi-a placut, pare un pas inainte fata de f30, suspensie mai ferma, frane mai bune(la f30 mi se pare moale pedala). Poate gasesc si 330i, as vrea benzina urmatoarea masina. Sent from my Mi 9T using Tapatalk1 point
-
Cam asa arata istoricul meu de service de cand am luat masina. Toate probleme au fost strict legate de calitatea de constructie. - panou clima schimbat - torpedou schimbat pentru ca s-a rupt incuietoarea - probleme clima foarte multe - geamuri la fel de proaste ca pe logan (pe F10 aveai posibilitatea de a pune parbriz termic, pe asta nu). - multe update-uri de soft pentru tot felul de probleme - scaunul pasagerului are un motor care face zgomot la glisarea inainte/inapoi - trapa face zgomot cand este retractata, trebuie demontat plafonul pentru ca s-a slabit mecanismul. - capac boxa centrala schimbat pentru ca pocneste la schimbarile de temperatura. - tot ce inseamna plastic este de foarte proasta calitate si pocneste atunci cand il apesi (incearca asta la F10). - trim-urile de lemn au un lipici prost care in timp se coace si ajung si ele sa pocneasca atunci cand apesi pe ele. Da, regret ca am vandut F-ul. M-am acomodat cu ideea de a umbla mai des in service pentru a repara defectele, pe timpul meu, dar mi-a ramas un gust amar. Masina nu are probleme mecanice, deci nu-mi doresc sa scap. Imi doresc sa o rezolv sa fie ce ar fii trebuit de la bun inceput.1 point
-
Cred că s-a speriat toată lumea azi că au anuțat că vine răcire mare și zăpadă pe la munte. Era arhiplin pe la toate vulcanizările. Pentru că și eu am drum la munte fix când se anunță zăpadă am decis să trec la cele de iarnă. Sunt 225/55/17 Style 631 Feric Grey. Anvelopele sunt Dunlop Wintersport 4D tot RFT. Cam gălăgioase , dar asta e. S-a schimbat puțin și dinamica mașinii. Se simte mult mai confortabilă față de cele de vară pe 18, clar.1 point
-
Asta era problema! :thumbsup: Becurile nu mai erau fixate in soclu. Cum ziceam intr-un post anterior, in weekend am mers pe un drum forestier si probabil de la denivelari (suspensie sport, roti pe 18) s-au desfacut inelele alea care fixeaza becurile. Acum sper sa nu se fi intamplat nimic la becuri de la faptul ca s-au miscat pe acolo nefixate.1 point
-
1 point
-
Dupa ce ca esti in culpa si ii indemni si pe altii sa faca o ilegalitate, mai esti si agresiv in mod inutil. Ca sa recapitulam: 1. Scoaterea DPF-ului este ilegala. E o modificare tehnica neomologata a masinii, deci nu mai ai dreptul sa umbli cu ea pe strada si ti se anuleaza si asigurarea. Intr-o lume cu oameni cu bun simt, discutia s-ar opri aici. 2. Incepand cu norma Euro 5 exista o limita maxima a cantitatii de particule emise pe km. Limita aia nu poate fi atinsa decat cu un DPF. Ai scos DPF-ul la o masina Euro 5 sau mai noua - ghici ce, nu mai e Euro 5/6. 3. DPF-urile au fost puse pentru ca particulele emise de diesel-uri sunt cauzatoare de tot felul de probleme respiratorii - de la crize de astm la cancer. Deci sa scoti DPF-ul de la o masina care are e si imoral, pe langa ilegal. 4. Nu exista diesel fara DPF sa nu scoata fum. De-aia un esapament de masina cu DPF e curat si unul de masina fara DPF e negru. Orice ar incerca sa te minta cei care scot filtre sau sa te minti tu singur, pur si simplu nu exista. Ca nu vezi tu fumul in oglinda, aia e normal, cu exceptia cazului cand ai un cazan cu probleme serioase la motor. Dar el exista. In plus, faptul ca ai doua masini pe care nu poti sa le intretii conform cu manualul nu te face mai bun sau mai destept decat cineva cu un E90. Asa ca mai usor cu atitudinea superioara, ca nu e bazata pe nimic.1 point
-
Ai dreptate, sa demontezi si restul de piese care ti se mai strica. Nu-ti mai incorda asa neuronul, sa nu plesneasca. Somn usor, si data viitoare sa-ti iei Logan, poate la ala iti permiti intretinerea. Ai PM.1 point
-
Ceva distracție în weekend. Am reușit între timp să termin și cu actele pentru înmatriculare. În rest motorină cât cuprinde. E bine să nu mai aud huruiala aia că îmi strica toată pofta de a mă bucura de ea. Și frumos tare cu preșurile pe culoare...dar a naibii să fie dacă rezistă ceva curat în țara asta. Mi-e mai mare mila așa. Le voi pune înapoi la vară, când măcar știu că nu plouă prea des. (Teoretic )1 point
-
La motoarele navale (unele) si la navele cu propulsie cu POD-uri au un sistem numit Metal Scan care asta face. Scaneaza uleiul pentru particule de metal la fiecare ora. Daca apar particule de metal in ulei ( mai mult decat este normal) ... ce facem? Este de ajuns sa schimbam pompa de ulei sau trebuie desfacut motorul? Eu ma apropii de 10k cu uleiul vechi dar nu mai astept. Cum ajung acasa il schimb si trimit o mostra din uleiul vechi la un labortor. Chiar sunt curios de rezultate.1 point
-
Da , sunt ridicoli . Din pacate publicul cumparator e la fel de ridicol, de needucat tehnic si se bazeaza pe garantie pana la un anumit nivel. Dar asta nu scuza nesimtirea BMW.1 point
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande1 point
-
La inceput de vara am fost "fortat" sa schimb pneurile pe 320 xDrive datorita uzurii inegale intre cele 2 punti ce implicit "zapacea" cutia de transfer. Erau deja vechi de 5 ani si aprox 50k km insa peste vara folosind cu preponderenta cabrio am zis ca le schimb anul viitor (dpdv adancime mai aveau aprox 3-4 mm) Simptomele erau similare cu ale unei cutii de transfer cu probleme, si anume socuri in accelerare atat la plecarea de pe loc cat si spre viteze de 70-90 km/h. Personal as putea zice ca am experienta in ceea ce priveste simptomele unei cutii de transfer defecte, schimband deja una pe garantie pe la 40 si ceva de mii de km. Pt a elimina orice dubiu ca nu cumva pneurile sa fie sursa am decis sa iau un set nou de Michelin Pilot Sport 4 RFT ca imediat dupa sa constat o schimbare majora, masina accelerand fluid si fara socuri. Dupa ce am schimbat pneurile am zis sa masuror circumferinta pneurilor vechi si am constatat ca diferenta dintre rotile fata 225/45/18 si spate 255/40/18 era de aprox. 4-5 mm, cele de pe fata aveau daca imi aduc aminte bine 2060 mm respectiv de pe spate 2065 mm. In consecinta nu pot decat sa intaresc afirmatia ca sistemul xDrive de la BMW e destul de "pretentios" la capitolul pneuri1 point
-
06 January 2014 - 14:34 AICI a inceput totul .... 23 iunie 2019 data la care totul s a schimbat !!! Accept orice fel de critica pentru ca este constructiva uneori . Restul sunt doar poze ....... iar multumirile curg pe banda rulanta . Multumesc Voua toti cei care ati facut posibila nebunia , ieratare celor care i am omis nu cu intentie ... NOS AUTO SISTEM (FANE+GABI) SRZ POLONEZU CREATIVE330 IONUT MITRA Bmw Garage ALEX LIVIUS BEBE CLAUDIU GARCEA IONUT COSMIN PAUL ETC ETC ETC ENJOY ! PICS PICS PICS PICS1 point
-
Bravo calinus, doar l ai avut acest m47, eu inca il conduc, bine zis, tanc! Ce ai acum?0 points
-
Motor ca M47 nu se va mai fabrica, dau faliment cu piesele de schimb, nu ai stres cu acest tip de motor niciodata, nu stai cu frica in cur ca ramai in drum, de tras trage f. bine, consum bun, intretinere usoara. Are 3 probleme specifice dupa 100k. bujii+ releu,termostate, fulie, curatare EGR. si 1 turbina dupa 250k. in rest e tanc.Toate adunate nu fac cat 1 distributie la N47, nu mai vorbim pe racitor, galerie, pompa de ulei,cuzineti, clapete de plastic....0 points
-
La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!0 points
-
Tot cei care susțin cĂŁ N47 e motorul mai bun - da, poate are calitĂŁțile enumerate de @cavaliere: consum redus, performanțĂŁ sporitĂŁ, zgomot redus. Asta e clar, se vede pe hârtie, consumul, caii putere. Dar despre fiabilitate - e clar sub M47. O fi el mai silentios - pana il acopera zornaitul de lant - atunci nu te mai bucuri de silentiozitate. SĂŁ cumpĂŁr o mașina la 4000 - 5000 Euro, ca apoi sĂŁ dau ĂŽncĂŁ o mie de euro ca sĂŁ fiu sigur cĂŁ nu explodeazĂŁ motorul mi se pare un mare fail!0 points
-
0 points
-
Tare asta cu "exceptând distribuția" - e ca si cum ai zice ca e buna o anumita saorma, cu exceptia carnii care e stricata. Asa si cu distributia, adica fix ce e mai important, care iti poate strica tot motorul, asta e un detaliu, in rest motorul e foarte bun.0 points
-
Probleme cu pompa de ulei au fost si la 2.0 si la 3.0, la fel si cu distributia si cu altele. Nu te framanta atat. Ia masina care iti place si traieste-ti viata. Daca este sa pice o sa se intample oricat de grijuliu ai fi. S-a mai dezbatut subiectul aici pe forum si poti vedea acolo mai multe pareri. Succes !0 points
-
-1 points
-
Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic. 1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare. 2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*. Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui. 3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile. Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Eu mi as fi luat 320, este mai cinstit! Un 520 este ca si cum ai pune un ponei la o caruta! acum si 525 are motor de 2000, dar na, e mai scump... asa e cand vrei seria 5, dar n ai toti banii, faci compromisuri. Acu nu ma injurati, asta cred... eu am o gioarsa de 320d (2007), as fi putut sa mi iau 520d (alt cazan), dar nu avea nici un sens... E cum ii mai vezi p aia cu AUDI A6 - motor 2.0 TDI, parca ceva nu e ok vrei sa pari ironic, nu ti iese. cum o dai tot 2.0 ai ) Acum 4 ani, mi am luat un 116d (ED) de 116 cai, motor de 1.6d. Aveam Harman Kardon, vibra volan cand pareasea banda, frana singura,scaune sport, kit M, dar tot un lesinat de 1.6 era sub capota ) cand voiam sa mai fac si eu o aroganta la semafor o dadeam pe SPORT +, ghici ce? tot 1.6 era sub capota )-1 points
-
Mersi de sfat! Eu voi ĂŽncerca, știu pe cineva ce lucreazĂŁ la reprezentanta și ĂŽl voi pune sa verifice ĂŽn caz de.. N-aș renunta la ideea de a-mi lua unul gândindu-mĂŁ ca dacĂŁ va cĂŁdea? Asta e ĂŽn cazul oricĂŁrei mașini.-1 points
-
1000 euro in visele tale ! un exemplar bun si corect ingrijit incepe de pe la 4000 euro in germania. asa ca, succes la cautari !-1 points
-
nu e ca la F-uri. nu iti arata absolut nimic in bord, pana uzura ajunge la senzor. la momentul respectiv, contorizarea inversa incepe la 5000km. @mraz, cati km ai facut pana acum? eu am mers 37k cu cele spate si 42k cu cele fata. de mai bine de un an, mi-am schimbat stilul de condus si folosesc extrem de mult frana de motor cu ajutorul padelelor. sunt curios daca mai adaug 5k km durata de viata, asta daca si calitatea placutelor o fi aceeasi. desi, parca merg mai tare cu masin acum si, deci, uzez mai mult si franele-1 points
-
in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00