Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/08/19 in Posts
-
Da, arata bine. Erau scumpe rau Viper atunci. Cred ca la inceput multi dintre noi au fost bossi. De ce zic asta? Pai hai sa ti spun eu ce inteleg prin asta:))) Sper sa nu mi pun forumu n cap! Deci 1. folie( am avut fata plus spate) 2.muzica ba nene( woofer, subwoofer, boxe) am avut si din alea vreo 1.500 w rms 3.angel eyes/proiectoare/ xenoane ( si xenon am am avut) 4.jante maaaari( si acum se poarta) din alea n am avut ca mi place masina stock 5.sigla de capota bineinteles 6.alarma cu beep beep sau sa clipeasca si farurile 7.sapca n cap sau gluga( depinde de anotimp) 8.trapa batata sau deschisa( se mergea cu ea batata ca dadea bine) toate masinile mele au avut trapa 9.si mai trebuie o chestie...sa dati timpul inapoi 10-15 ani.2 points
-
la 5000 euro poti gasi o Octavia 2 cinstita, cu care sa iti faci treaba. Vreo 10 ani vechime, fara facelift, kilometri pe la 150k. orice mecanic stie sa repare Octavia, pt ca masina nu e complexa, piesele nu sunt scumpe etc. dar cu Octavia nu poti fi Bo$$.2 points
-
Cand schimbi distributia primesti si garantie de 100k si daca ti se rupe inainte de iesire te duci si ii pui la plata. Eu personal fac 15 hai maxim 20k pe an deci 5 ani iti iei gandul de la distributie. 3300 impartit la 5 da 660 lei impartit la 12 da 55 lei pe luna, nu cred ca este un pret atat de mare incat sa fuga toata lumea de motorul asta... bine.. mai sunt si exceptii, vedeti exemplarul cu cateva postari mai sus.2 points
-
1 point
-
Pai da bravo ma, ca si cum eu nu eram la fel gen, trapa era inchisa, dar in rest treling, Abibas, gluga, angel, lupe, jante cu bordura, individual, bizonic, bizon la volan, ciptuning, serpi, m42,mama mama ce jmecherie era, e90nfl, ma pipi pe el PS daca nu va place bizonul macar masinutza merita un plus unu de la cineva1 point
-
S-a dovedit a fi imobilizatorul. Electricianul care s-a ocupat de masina a zis ca l-a rescris. Va multumesc pentru ajutor!1 point
-
1 point
-
Hai lasa modestia Cand au aparut pisicile erau ozeneuri. Eu cel putin cand am luat e 34 acum muuuuulti ani tin minte ca m a oprit politia, eram pe la foisoru de foc.A zis citez „dom‘ne eram curios cum arata um bemveu din asta mare asa“ ))))))) Iti dai seama nu mi mai incapeam in piele ))))))))1 point
-
Multumim Rico pentru link, acuma imi descarca si mie, cu toate ca merge cam greu yandex fata de un torrent1 point
-
Are relevanta foarte mare pentru ca N47 echipeaza si seria 3 si despre asta e vorba pana la urma, nu prea are relevanta in legatura cu bugetul de 5mii dar nu este obligatoriu sa coste 9mii ca sa fie masina ok. Eu am testat un F30 la 8mii euro si era super intretinuta, mi-a aratat si factura ca a schimbat distributia in urma cu 20k km, omul avea nevoie de bani urgent pt familie deci se gasesc masini bune si la preturi sub pretul pietei. In cauza gaseste si e90 n47 si cu 5000 daca are rabdare si cauta zilnic.1 point
-
2 ani sau 100k km. Atat am primit eu si atat se da. Colegulului ii scapa ceva cred ) Iar procentajului distributiilor schimbate si rupte in perioada garantiei este 0 (cel putin pana acum), la service-ul unde am schimbat eu, si au facut cateva mii1 point
-
Acum sa nu exageram, distributia da semne din timp, se aude. Ce nu da semne e pompa de ulei: https://ibb.co/hLj75M7 Si cred ca nici racitorul EGR....incendiile alea la N47 au fost din senin.1 point
-
Pai unde umbli atata? Cu exceptia de a avea jobul in alt oras, nu inteleg unde sa faci atatia km. Eu il am la 10 km de casa (marginea orasului) si nu fac mai mult de 1k pe luna... Sa ma plimb aiurea iar nu-mi place, la ce trafic avem pe drumurile nationale, nu sunt interesat.1 point
-
1 point
-
https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh am descarcat azi, am dezarhivat, dar nu am apucat sa o instalez inca. maine revin cu feedback daca reusesc sa o instalez1 point
-
1) Masina sa o iei direct din Germania , de la vanzator neamt (e foarte important asta , fara "Ali", "Boris" ...etc) 2)Decat sa iei o masina la 200k si mai scumpa, mai bine o iei la 300-350k si mai ieftina .Deja pana la km astia , au fost rezolvare toate posibilele probleme. Mai pregatesti 1000 eur pentru investit in ea si iesi mai bine . 3)Daca masina nu a luat foc la neamt in 350k , nu o sa ia nici la tine , stai linistit . 4)Tuv-ul sa fie cat mai recent . Cu 5000 eur , chiar o sa iti iei un 3-ar decent din Germania , 2007-2008 si o sa vezi diferenta intre o masina vanduta in Romania si una vanduta in Germania . Bafta!1 point
-
Sa ii schimbi distributia aia costa 3000 de lei, care e o suma decenta. In rest da, motorul e foarte bun. Consum mic, performante foarte bune, silentios. La fel a fost si m47 bun la vremea lui, dar orice motor nou aduce plusuri fata de modelul anterior, ceea ce e si normal, contrar parerii forumistilor detinatori de m47, care e mai zgomotos, mai putin economic si mai putin puternic. Simplu.1 point
-
Colegul, eu caut de ceva timp un Golf 5 cu 1,9 TDi dar nu gasesc in stare buna. Daca stii vreunu zi si mie. Sunt motoare extraordinare. Tabla nu prea tine la rugina dar in rest Golful este ff ok. Motoarele de astazi sunt subdimenionate raportate la putere. Masinile astea nu se fac pentru piata noastra. Ele ajung aici dupa ce le trece speranta de viata in vest.1 point
-
1 point
-
Daca vrei E90 bun cu 5000 euro, mai fa un credit de inca 5000 ca sa ii bagi in reparatii. Ori maresti bugetul, ori cumperi VW GOLF 5 1,9 tdi ft bun la 5K. 5K pt un E90 decent e mult prea putin. La banii aia gasesti doar masini cu peste 350-400k km in bord si alea necesita reparatii dese si scumpe.1 point
-
Oricum este loterie indiferent de anul fabricatiei si de cat de mult o verifici tu sau mecanicul. Poti sa o cumperi azi si saptamana viitoare sa auzi distributia sau sa iti pice turbina, injectoarele etc... ia incalcul toate astea si daca ai bani sa o intreti atunci cumpara. Sa nu faci greseala sa cumperi o masina de toti banii pt ca nu stii cum a fost intretinuta si nu stii ce surprize iti apar. Mai strange niste bani si cumpara un N47 2010-11 chiar este un motor reusit, exceptand problema cu distributia.1 point
-
Pai e destul de simplu. Nu ai bani de seria 3 2006-2008... Ce vezi tu in anunturi la ~4500 euro sunt niste daramaturi care nu merita considerate Bmw-uri. Si pe langa masina ar mai trebui sa ai deoparte si vreo 1000 euro pentru diverse reparatii dupa cumparare. Sansele sa gasesti unul intretinut si sub 350-400k km in 5000 euro sunt fix 0. Iar daca maresti bugetul 500-1000 euro...tot nu te gandi ca are vreuna sub 300k km. Nu este o masina atat de usor de intretinut si nu are rost sa te bagi in asa ceva decat daca nu iti permiti. Permis nu inseamna sa ai 5000 euro sa cumperi masina, ci sa poata sa iti pice intr`o zi oarecare ceva la masina (exemplu: turbina) si sa dai 1500-3000 lei pe reparatie fara sa mananci covrigi cu iaurt toata luna.1 point
-
Astazi a venit timpul si pentru un detailing interior exterior plus protectie ceramica. Sent from my Mi 9T using Tapatalk1 point
-
Eu am LED de fabrica la una din masini si nu am spalatoare. Nu cred ca se mai pun spalatoare la LED.1 point
-
Treaba asta cu schimbul de ulei in cati km se face e jale in orice post. Lasand la o parte situatii extreme, gen mergem 2000km in 1 an jumate, adica cele in care uleiul ar trebui schimbat pentru ca e vechi, o regula foarte buna pentru mers zilnic este data de numarul de ore de functionare. Numarul de km poate varia foarte mult, dar orele nu prea. Un numar estimativ este spre 400 ore de functionare maxim pentru un ulei de top, 300 pentru alea mai slabe. Doua example: 1. Tari cu autostrazi, viteza medie a masinii este 75km/h, oamenii fac naveta pe autostrada. Avem 75km/h X 400 ore = 30.000 KM. Asta e scenariul cand schimbi uleiul la 30 de mii. 2. Romania, mers in oras, viteza medie este 25-30 km/h. Avem 25km/h x 400 = 10.000 KM. Este un studiu facut de Ford, cand au vandut politiei din SUA mii de masini. Veneau in service, schimbau uleiul la 10.000 mile, dupa 5 schimburi motoarele erau praf cu toate ca au avut schimb la 10.000 mile. Nu stiau ce se intampla si au pus ceasuri sa masoare numarul de ore de functionare. Au constatat ca in 10.000 de mile, din cauza ca mergeau incet la patrula prin oras sau ca stateau pornite si pe loc, masinile alea mergeau peste 800 de ore. Concluzia lor a fost ca ar trebui sa mearga maxim 350-400 de ore pentru ca dupa uzura e majora si uleiul isi pierde proprietatile.1 point
-
Esti cumva jurnalist? Ai taiat din context ce era mai important. Am scris daca mergi SPORT schimbi la 8-10 mii.1 point
-
1 point
-
0 points
-
Va salut, doresc sa achizitionez o turbina noua pt un e90 320d 163cp, oscilez intre Mitsubishi si cea oe, cu toate ca e acelasi lucru, cred eu, ce ma sfatuiti si de unde s o cumpar?0 points
-
Punctul 7, cu sapca sau gluga in masina, e maxim )) plus scaunul dat in spate abia sa ajungi la volan si sa se vada doar crestetul capului de afara . Am vazut pe unul azi , era inaintea mea la 'peco' , a bagat de 30 de lei si i-a dat talpa cu scart . Super !0 points
-
) A mea nu era cine stie ce, ca nu am luat-o in primul val... am avut-o mai tz... Ii pusesem si eu xenon, alarma Viper, comandasem pe eBay adaptoare pt boxe spate, amplificator, niste jante Rial. Ideea e ca unul ingrijit, arata bine si astazi. Asta era.0 points
-
Merci Rico24! vazusem linkul asta pe threadul de navi 2019 dar nu prea voiam sa iau de aici pe motiv ca... vecinii rusi. Acum daca l-ati si testat (desi Est) o sa incerc si eu. Download in progress...West. O sa il instalez in Weekend si va spun cum a mers si asa le acoperim ca test pe ambele E & W.0 points
-
Solutia cea mai buna este sa cumperi o planssa de bord care nu este reparata si imbracata0 points
-
0 points
-
avand mai multe statii peco ca si afacere de familie avem angajati care se ocupa de alimentarea masinilor....si e normal ca omul sa traga masina dupa ce a alimentat ca sa faca loc urmatorului ..adica mie mi se pare normal... si a platit baiatului care i-a pus combustibilul asta pana se duce inauntru sa ia si bonul...dar la Petrom , Omv etc...unde e self service atunci poti lasa linistit masina ...cum spuneti si voi ..pompa nu functioneaza pana la achitare ....-1 points
-
Acum 1 an cam toti recomandau schimbul de ulei la 15.000 km. Acum s-a ajuns sa se recomande la 8-10.000. Cred ca la anul se va recomanda sa se schimbe la 5.000 km. Eu am cu masina 255.000 km si schimb uleiul cand ma anunta in bord, cam la 24.000 km. si nu am avut probleme. Cred ca multora le place sa isi complice viata aiurea. Nu au pe ce arunca banii. Si vad aici ca multi isi aduc masinile din Belgia si vin sa se planga ca au probleme cu ele. In Belgia se schimba uleiul la 40.000 km. si chiar mai mult, la masinile de flota. Adica cam la ce masini se liciteaza ieftin si se aduc in Romania. Normal ca dupa aceea ne plangem de probleme.-1 points
-
-1 points
-
Buna ziua, Recent mi-am vandut masina ( Renaul Megane II 2006) si am luat decizia sa cumpar un BMW . Tot am rasfoit topicul asta si vad mereu problema cu N47 cu distributia spate. Intrebare, la versiunea diesel pana in ce an se mai prezinta acest "defect de fabricatie"? La modelele tip benzina exista aceeasi problema sau sunt altele la fel de nasoale ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri-1 points
-
Electromotorul sau panglica de masa intre motor si caroserie P.S: Daca se pune contactul nu este problema de cheie P.S2: Daca si electromotorul cu panglica de masa sunt ok atunci este vorba de comanda electromotorului din CAS. Se cloneaza CAS-ul si ai scapat de probleme (da-mi un PM daca nu-i dai de cap)-1 points
-
Ar trebui inspectat si vazut daca e intrerupt, sa nu-l schimbi degeaba. Electromotorul cum ai ajuns la concluzia ca e ok?-1 points
-
Nu electromotorul in sine e problema, bobina de anclansare care arunca bendix-ul...-1 points
-
Tare asta cu motor reusit, exceptand distributia, chiar nu este atat de reusit precum un M47, iti spun sincer!-1 points
-
Cu ce e mai bun cavaliere in afara de performante? Cu distributia din carton, cu pompa de ulei, cuzineti care pleznesc, EGR care ia foc? 2.0d al unui coleg de pe forum, N47: https://ibb.co/hLj75M7 Sa nu mai zic ca iarna e diferenta de la cer la pamant intre incalzirea unui M47, si N47 (care avand blocul din aluminiu, pierde caldura precum un calorifer).-1 points
-
Pai eu fara 4-5k lunar nu scap... de aici mirarea mea La 1000 pe luna, nici nu ma apropiam de vreun diesel-1 points
-
-1 points
-
Salutare! Masina in cauza este bmw 120d 177cp si de vreo 2 saptamâni nu ii da nimeni de capat.. Simptome: pune contact, aprinde toți martorii in bord, se aude un click undeva in bord, zic eu ca este un sunet de releu si imi stinge martorii. Pe tester imi da erorile urmĂŁtoare: -CAS Terminal 50 -CAS Terminal 50 rs Pe lângĂŁ astea am mai primit eroare si pe modulul de la bujiile incandescente pe care l am si schimbat si problema persista. Primul electrician mi a spus ca este o defecțiune pe calculatorul care citește cheia si mi a recomandat sa merg la cineva care se pricepe la asa ceva. Am mers la persoana recomandata , mi a testat mașina si nu a fost 100% convins ca este de acolo. Ăntre timp mașina mai face si Glume sa zic asa, are momente in care porneste , in special pe rampa care m-a tractat, am fost tractat de 3 ori si de 2 mi-a pornit cand era cocoțatĂŁ pe rampa.. Ați avut probleme cu modulul respectiv?Cum se manifesta? Ați avut probleme de genul asta? **In prima faza am verificat electromotorul si este bun.-1 points
-
Verifica termostatele sa fie ok. si robinetii de la calorifer cei din compartimentul motor.-1 points
-
-2 points
-
Sa vreau sa schimb un M47 pe un N47 e ca si cum ar trebui ca PERMANENT sa trebuiasca sa am 3000RON in torpedoul masinii chiar daca am facut distributia! Adevarat ca, cei care au N47 "vad" ce nu vad altii, ca din 2006 in 2014 bmw a facut numai motoare fenomenale , care ocazional necesita o reparatie cat se poate esentiala, aproape capitala! :naughty: Nu as da nici 2000 pe o masina cu probleme la distributie(!), nu merita riscul, parerea mea. Nu este vorba de un detaliu de gen, program de revizie, e vorba de o potentiala problema care face motorul complet nefunctional aproape fara simptom. Nu este asta suficient de grav?-2 points
-
Salutare! Am un e90 si am observat ca baga caldura doar pe partea dreapta a bordului iar pe stanga baga aer rece. Stie cineva care ar fi problema? Multumesc mult! Scuze. Rectific. Baga aer cald doar pe stanga la sofer. Iar pe dreapta rece. Ma poate ajuta cineva ? Multam mult. S8 din ce am sesizat nici aerul de pe stanga nu este asa fierbinte cum ar trebuii-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00