Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/15/19 in all areas
-
@edit La ce iti trebuie badge-ul ? Cred ca pana la urma iti trebuiesc mult mai multe , decat "sa mearga" . Totusi cum faci cand esti prin locuri necunoscute ? Te opresti si intrebi pe cineva pe unde sa o iei, ca acum 30 de ani , sau te uiti pe harta din torpedou ? Acum ,inteleg ca ne putem lipsi de multe din optiuni, dar multe sunt necesare, sau altele iti dau o alta experienta a sofat-ului . Eu sunt de parere ca cei care isi permit, sa-si cumpere masini cu cat mai multe optiuni, chiar daca unele nu or sa le foloseasca niciodata. Sau cei care se pricep si vor anumite optiuni, sa-si cumpere ce vor .3 points
-
Mai adaug ceva la lista asta. Farurile LED (cu lupă) vs Adaptive LED. Nu pot să zic că te faci de râs cu cele cu LED cu lupă noaptea, nu de utilitate cred că e problema, deși combinația Adaptive LED cu High Beam Assist chiar este foarte bună și merg bine mersi prin beznă. Câteodată pare că fac lumină și pentru cel din față pe laterale Eu din motive de un fixism peste care nu pot trece am insistat să iau Adaptive LED. Nu suport nenorocitul de bec de semnalizare, care la farurile standard este un amărât de P21Y încă. Dă-o naibii frate, mașină de lux și vii încă cu becurile alea de abia se văd, plus că e oarecum inestetic, arată ieftin. Go for Adaptive LED (am văzut că le mai zice și Icon Lights, sau Iconic în unele cazuri) - astea au semnalizările pe led și sunt foarte puternice. Acoperă și toată partea de sus a farului. Stânga LED, dreapta Adaptive LED:2 points
-
salutare.Am gasit astazi un bmw e60 de anglia la o dezmembrare si care are butonul din consola i-drive de cic,dar are ecranul mic.Am si eu 2 intrebari -daca iau acel i-drive se potriveste si la cic-ul cu ecran mare,sau doar la cic cu ecran mic? -il da cu 200 de lei.Este ok pretul? va multumesc1 point
-
Nu te supara pe mine, dar daca nu stii sa explici ce este aceea rezistenta interna a unei baterii nu merita efortul sa te intalnesc pentru alte demonstratii. Te inseli in privinta acelei masuratori a capacitatii REALE a bateriei. Metoda se face printr-o rezistenta de valoare cat mai mica (bine stiuta) dar foarte capabila (fizic/electric..) sa suporte cateva secunde o descarcare de ordinul sutelor de amperi din partea bateriei! Se masoara intr-adevar scaderea relativa a tensiunii. Dar asta este doar o valoarea empirica, adica presupusa! Interesant este acum mentionezi de tensiune si mai devreme vorbeai de amperi (..ampermetru) sa masori ce consumatori sug/trag curent din baterie. Ai uitat sa explici unde anume se pune aparatul de masura. Pe ce fire, ale carui modul..? Si mai ales, unde ar avea loc sa bage aparatul acela, fie el si clamp-meter? ..stii cate (20-30) fire sunt intr-un manunchi din acela? Ce sa faca, sa desfaca asa ceva, eventual sa taie fire sa puna in serie ampermetru!? Cum ar fi de facut?? Dar eu nu te-am intrebat asta mai devreme. Intentionat te-am intrebat despre rezistenta interna a bateriei. Pentru ca aceasta da adevarata capacitate a bateriei! Dar asta tine de un domeniu mai greu de stapanit de unii; chiar si de mine, pe alocuri.1 point
-
Banuiesc ca folosesti Waze prin Carplay si nu stai cu telefonul agatat de ventilatie . Realizezi ca ai nevoie cel putin de NBT EVO ID 5-6 , deci optiuni, optiuni, optiuni.1 point
-
Pe bune?? Nasol.. Inseamna ca unul dintre noi trebuie sa ma studieze electricitatea.. Dar mi-e cum de mi-a iesit ce am explicat in primul post al topicului? Oi fi avut noroc.. Apropo tu folosesti mai mult ampermetru decat voltmetru cand lucrezi cu baterii. Si le testezi intotdeauna in sarcina? De mult aveam o intrebare de pus cuiva care lucreaza cu baterii: Nu am reusit niciodata sa inteleg in totalitate notiunea de rezistenta interna a unei baterii. Poti sa mi-o explici cu, cuvintele tale, pe intelesul tuturor!? Si cum o pot masura, sau cum se masoara aceasta rezistenta interna a unei baterii? Vreau de mult timp sa aflu. Acum am ocazia, sper. Scuze de putin1 point
-
Mai sus nu am sugerat sa bati tu cu, ciocanul ci sa fi folosit la inceput un ciocan pneumatic. Acesta dand impulsuri puternice, scurte foarte bine localizate, aproape de forta strangerii. Dar am inteles ca ai acces la unul si nu merge. Sa stii ca exista in comert spray special de racire care face racirea mult mai local si probabil mai eficient.. decat apa. Corect, exista riscul sa nu mai poti bloca vibrochenul decat daca poti sa ajungi la dintii volantei... Dar si forta strangerii va disparea nemaiavand fulia.. E nasol, si complicat oricum.. Succes.1 point
-
Sa nu exageram! ________________ BOASKA, daca nu merge si nu iese si s-a tocit de neagatat cheia de el, taie surubul ala cu flexul si sudeaza pe filetul iesit in afara (prin fulia data jos) o bara groasa ca surubul acela pana la urma e strans impotriva fuliei nu a arborelui. Si poti sa aplici si mai bine tehnica raciri bruste a unui element fata de altul. Un impact de genul 500-1000Nm il desfacea.. (Un alt comentariu: ...noi nu realizam dar forta batailor intr-un surub este de foarte multe ori mult mai eficienta decat o singura forta aplicata crescator..)1 point
-
Se gaseste orice pe lumea asta. Bani sa ai. Doar daca vrei la bani putini. .. Nu se gaseste.1 point
-
da daca tot m-am apucat de parlit din noiembrie parca as lovi si un pic in surubul ala de control, sa isi faca putin loc filetul ..... sincer cristianro zice bine ce zice, incalzesti astepti caldura se propaga in arbore, racesti surubul automat apare diferenta de dilatare, bati de cateva ori si creezi joc intre filete si apoi desfaci surubul... teoretic e cea mai buna solutie1 point
-
Mulțumesc mult! DupĂŁ ce am postat am vĂŁzut ca s-a mai scris aici despre problema asta. Am reușit sa ĂŽl prind liber pe Florin din Chitila și tocmai ce l-am schimbat. Mufa de la senzor era plina de ulei, Florin zicea ca asta e semn clar ca nu mai era ĂŽn mințile lui senzorul.1 point
-
Multumesc a plecat la ct cu 16 mii. la verificare a fost perfecta1 point
-
Imi permiti sa te intreb mai exact, de ce anume sau ce anume nu rezolva da masoara tensiunea? Esti cumva electrician sau nu? Nu de alta dar stii ca 90% din problemele electrice in general (iar o masina BMW nu e vreo exceptie..) sunt rezolvate prin verificarea prezentei/absentei TENSIUNII ..in diferite puncte ale circitului de verificat; dar asta nu este subiectul topicului. Nu-i frumos sa negi ceva sau pe cineva fara sa aduci un argument sau o alta solutie a unei probleme.1 point
-
1 point
-
Cat ai da (merita) pe un litru (de fapt 2 si ceva intra) de antigel pentru masina ta, banuiesc e BMW, o data la doi ani?1 point
-
Asa stiam si eu. Oricum scrie pe el. Si oricum initiatorul topicului n-a mai intrat pe forum, a bagat direct apa )1 point
-
Din ce stiu eu vizavi de faruri la G30, sunt 3 combinatii 2 variante pentru modelul din poza stanga, adica Led (standard la toate G30) sau Adaptive Led (pe care le am si eu) si Icon Led care sunt doar Adaptive, poza din dreapta. In afara de latura estetica nu stiu daca e vreo diferenta de putere, iluminat nocturn, poate cineva care a mers cu o masina cu ambele tipuri sa ne spuna. E adevarat ca cele Icon arata mult mai bine, si cu farurile aprinse si cu DRL, ziua.1 point
-
Merge, merge, dar nu pe toate modelele: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186611-rtti-in-romania/page__st__60 Nu știu ce înseamnă s-a blocat Waze...adică chiar și dacă dă chix, restart, își revine. Sincer, n-am avut nicio surpriză niciodată cu Waze.1 point
-
Sa nu ne intelegem gresit. Toate sunt optiuni "nice to have". Ca sa adaug trapa, optiunea era 1200 de euro. Tu ai fi pus-o? Eu am preferat sa adaug suspensie adaptiva M la acelasi pret. Un G20 cu motorizarea asta si cu toate optiunile pe ea ajunge pe la un 78K pret de lista, cu 17K mai mult decat configuratia mea. Acum depinde ce cauta fiecare de la masina lui...1 point
-
Electricitatea este un domeniu foarte vast si complicat. Nu are rost dezbateri de genul. Exista forumuri pentru asta. Un consumator consuma curent si nu voltaj. O analogie cu apa ar fi ca amperajul este apa-debitul de apa si voltajul este presiunea care impinge curentul. De asta este de preferat sa se foloseasca clestele ampermetric pe fiecare consunator in parte.0 points
-
Tensiunea se mĂŁsoarĂŁ ĂŽn sarcinĂŁ și ĂŽn gol. La un consum de curent mic cĂŁderea de tensiune va fi foarte micĂŁ, mai ales la o baterie de capacitatea celei a unui autoturism. La o sarcinĂŁ de 100-200 miliamperi pe o baterie de 100 amperi este infirmĂŁ. Da, cel mai corect se mĂŁsoarĂŁ cu cleștele ampermetru de curent continuu, chiar am vĂŁzut un UNI-T la 180 lei, destul de acceptabil. SĂŁ nu uitĂŁm cĂŁ e vorba de consumul in repaus al autoturismului,care trebuie sĂŁ fie cât mai mic, de ordinul zecilor de miliamperi. Lucrez cu acumulatori de ceva timp și cred cĂŁ știu ce ĂŽnseamnĂŁ diferența ĂŽntre tensiunea mĂŁsuratĂŁ ĂŽn gol, in sarcinĂŁ, cĂŁderea de tensiune pe o sarcinĂŁ, curentul consumat de aceasta etc... Un acumulator poate sĂŁ ĂŽți arate 12,5 volți sĂŁ zicem ĂŽn gol iar când ĂŽi pui consumator sĂŁ scadĂŁ la zero dacĂŁ e defect.0 points
-
Salut, la unele E90-uri echiparea de fabrica e ATE si la altele TEXTAR. Recomand ATE deoarece placutele lor nu scartaie usor dupa 20-30K km. La Textar se mai intampla sa scartaie ft finut,abia se aude. Ambele marci sunt ok. Cand schimbi discurile si placutele pe set, sa schimbi de senzorul de uzura.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sa ne intelegem. Am pus poza sa exemplific despre cum arata un cleste ampermetric in general. Nu am indemnat omul sa cumpere Fluke.-1 points
-
Bimmer, nu meriți sĂŁ mai pierd timpul cu tine. Știi cum aratĂŁ un tester de acumulator, știi cum se testeazĂŁ? Se aplicĂŁ o sarcinĂŁ și se mĂŁsoarĂŁ scĂŁderea de tensiune intr-un interval de timp stabilit ĂŽn funcție de rezistenta sarcinii.Astfel se stabilește capacitatea realĂŁ a acumulatorului. DacĂŁ vrei ĂŽți pot demonstra practic oricând esti disponibil. Din pĂŁcate prea mulți sunt toba de teorie și la practicĂŁ varzĂŁ! Jos pĂŁlĂŁria! Cineva care se pricepe! Cel mai indicat! Din pĂŁcate sunt unii pe aici care ĂŽn loc sĂŁ-l lĂŁmureascĂŁ mai rĂŁu bagĂŁ omul ĂŽn ceațĂŁ.-1 points
-
Nu merge.Dupa ce mi-a mutat cele 4 fire si l-a conectat s-a aprins iluminajul de la butoane la controler,in INPA si NCS mi l-a vazut ca fiind functional dar tot n-a reusit sa mi-l faca sa comunice cu masina.Ba mai mult a si picat din senin dupa ce a incercat sa-i faca update la softul de controler.Conform spuselor respectivului a crapat pana sa inceapa updateul nu in timpul updateului.Cert este ca atunci cand a incercat sa-i faca update s-a stins toata iluminarea la butoane si aia a fost caput.Ce i s-a parut ciudat e faptul ca pana sa-mi pice controlerul definitiv,iluminarea de la butoane mergea ca la un pom de craciun se aprindea,se stingea si tot asa la intervale de timp neregulat.Eu cred ca mi l-a crapat in timpul sau inaintea updateului ca fix de atunci nu s-a mai aprins nici un iluminaj nimic la controler.Sau poate ca a avut controlerul o buba si a fost defect. Se poate inchide topicul si multumesc oricum.-1 points
-
Verifica orificiul jantei, s ar putea sa ai diferente micronice intre acedta si butuc, acolo e problema, crede ma!-1 points
-
Mda, prea mulți inteligenți pe aici, ce sĂŁ zic....cum dracu n-am murit de foame pânĂŁ acum nu știu... O sĂŁ arunc mâine și ampermetrul și testerul de acumulatori cĂŁ și așa n-am habar sĂŁ le folosesc... și nu știu cum aratĂŁ. Bine, aveți dreptate, așa e cum ziceți voi... Seara bunĂŁ!-1 points
-
eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.-2 points
-
bmw nu prea e fiabil )) sau e f discutabila fiabilitatea mai ales la modelele noi sau in prima faza la nfl-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00