Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/20/19 in all areas
-
Am înțeles acum. Am interpretat poate eu greșit - am avut senzația că vrei să zici că e de evitat complet după cum citisem inițial postarea ta, N20 odată și acum B48. Oricum, B48 are de făcut testul timpului până una alta, deși sunt de prin 2014 deja pe mașini. Motorizarea asta sincer e exact cum zicea și Kragod "sweet spot", din punctul meu de vedere. Pe șasiul de G20, e chiar ce trebuie pentru un regular car. Că nu vorbim de M3 aici, evident. Sper să nu-i fie pătată imaginea ca fiind problematic.5 points
-
Multumesc de urare! Mi-am configurat motorul asta nu pentru taxe, ci poentru ca nu am mai vrut diesel, si nu imi permiteam motor de 6 cilindri benzina. De altfel, era cam overkill pentru nevoile mele. Deci a fost "sweet spot" pentru mine motorul de 4 cilindri. SI ca sa iti raspund punctual, nu mi-e teama, pentru ca masina are garantie din bara in bara timp de 4 ani, si am de gand sa o vand cu garantia inca valida ( probabil putin dupa 3 ani o scot la vanzare).5 points
-
3 points
-
Oameni seriosi nu gluma pe la noi...de 4 luni sta volanul la imbracat in carbon si asa a ajuns pana acum... :hmm: In fine,intre timp am reusit sa montez NOS-ul si stingatorul si cam asa a iesit: Suntem in derulare in acelasi timp si cu alt proiect la care asteptam ansamblarea motorului,ceva mai nou,un f32 435xd care speram sa iasa cel mai rapid F32 435xd la momentul actual,pentru a merge cu amandoua la resoftare si testarea NOS-ului.Inca nu stiu daca sa ma apuc de un thread pentru prezentarea noului proiect. Revenind la E46 am mai facut niste calcule pe baza pozelor postate pe aici,nici pe departe amanuntit cu toate manoperele,si investitia in modificari s-a ridicat la 57k fara valoarea masinii la achizitie,ultimii 2 ani au fost cruciali :bye: ,asta ca o informatie personala care sa ramana scrisa aici.Derulam paginile si nu imi venea sa cred cat de in urma era ultimul calcul facut in jurul sumei de 23k . Anul acesta am fost foarte ocupat cu alt proiect care nu a vizat nimic din ce inseamna masini si am cam ramas in urma la capitolul putere dar anul ce vine se anunta un an mai lejer si cu mai mult timp pentru a trece la ultimul stage cred eu si finalizarea proiectului Built NOT Bought. Mai aruncati un ochi in viitor pe aici pentru a vedea cea mai necesara,potrivita si avansata modificare din punct de vedere tehnologic al acestei masini.3 points
-
Mda... ma mananca, ceafa cred. Am gasit pe la un dealer local un F86 X6M ramas pe stoc, si ma bate rau de tot gandul sa sar pe el daca mi se accepta oferta trimisa pentru el. Problema e ca nu vor sa discute de oferta mea decat daca ma duc acolo, si am tot incercat la toate masinile luate sa iau oferta si de la ei dar niciodata nu ne-am inteles la pret. Ma indoiesc sincer sa fiu ca de data asta vor accepta oferta data de mine. Culoarea e Donington Grey, jante negre pe 21 cu interiorul rosu. Jantele nu ma incanta foarte tare la culoare, interiorul asa si asa, exteriorul il stiu prea bine, nu zic nici da nici nu... Ideea e ca exact in Iulie parca m-am dus sa incerc sa configurez un X6M si sa vad ce pret pot scoate la el si din pacate era deja iesit din fabricatie, asta daca nu ma insel cu luna cand am fost, dar parca la sfarsit de Iulie. Dealerul vrea sa scape de masina, e dispus sa accepte pierderi la vanzare, acum naiba stie cate mile o avea la bord, ca aici si M8-ul ti-l scot la test drive din showroom direct, si nu vrea sa imi spuna cate mile are, insista sa ma duc sa vad masina si zau ca nu am chef de tacticile lor agresive si de asteptat sa vorbeasca cu managerul, directorul, etc. Eu fac pe poznasul spunand ca hai ca vrei sa scapi de ea ca deja ai noul model de X6 in showroom, in primavara iti vine noul model de X6M, asta daca nu vrei sa le tii una langa alta sa subliniezi cum era modelul anterior fata de cel actual. Dealerul o tine pe a lui ca daca vrei masina ieftina iei Kia sau Nissan, eu pe a mea ca hai ca exagerezi, ca e plin de BMW-uri pe toate strazile, vrei sa ma convingi sa o iau dai pret bun, daca nu, tine de pret si viseaza ca e o exotica de gen Ferrari. @edit: Din pacate nu am inca o data de fabricatie pentru G05 si de-asta tot imi zboara mintea la alte masini.2 points
-
Asa cum zicea si P.I.M.P. in posturile anterioare, nu vreau sa spun ca N20 e praf, insa da, e problematic("may","usually" etc). B48 clar e un pas inainte, insa merge pe aceiasi reteta. Exact, +1, mersi de explicatii! Inteleg si mersi de raspuns! Multi km fara incidente! O sa urmaresc topicul cu interes2 points
-
Nu este în niciun caz aceeași situație. Omul are mașina luată de la 0km. Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave, fiind singurul proprietar și știind concret ce are/face mașina. B48 oricum e un pas înainte. În plus eu nu m-aș hazarda să zic nici că N20 e problematic, atâta timp cât nu e muncit, întreținut corespunzător și necălărit real dar în bord la jumătate. Și mai e o chestie. Banii pe impozit îi poți redirecționa mai bine într-un Casco sănătos. Nu e ca și când cu 2.0 258CP nu poți face depășiri în siguranță și dintr-o dată e nevoie de minim 6 linie.2 points
-
2 points
-
Masina e exact ce trebuie, incepand cu motorul :goodjob: Vad ca trapa a ridicat multe discutii Mie unul imi place. Utilitatea ei consta, chiar si vara, daca o lasi rabatata (deci nu deschisa de tot), cand intri in masina pot sa fie si cu 10 grade mai putin (si la 55-60 de grade conteaza). Plus ca multe masini vin si cu ventilatie auxiliara, deci totul lucreaza pentru confortul sporit al pasagerilor. Sa o stapanesti sanatos.2 points
-
Bimmer, nu te doare capul de la atâta inteligențĂŁ, nu-l simți greu pe umeri? Ce nu ai ĂŽnțeles? Omul a zis cĂŁ vrea sĂŁ vadĂŁ dacĂŁ are consumatori pe mașinĂŁ ĂŽn sleep mode și asta se face cu ampermetrul! Nu a zis cĂŁ are mașina probleme și nu știe care e cauza! A ĂŽntrebat doar dacĂŁ poate face asta cu un multimetru cu fire care poate mĂŁsura maxim 10 amperi. Da, o poate face chiar și cu ĂŁla! Vroia doar ajutorul unor oameni pricepuți care au mai fĂŁcut asta, nu de teoria chibritului! Nu vroia sĂŁ fie trimis la service, cred cĂŁ ĂŽl ducea și pe el capul sĂŁ facĂŁ asta! Cred cĂŁ a vrut doar sĂŁ ĂŽnvețe ceva, și pentru asta avea nevoie de niste explicații concrete, strict la subiect!1 point
-
Da da, pe foras! Ia imagineaza ti pe strada “decat” masini euro6 ...doar masini dupa 2014 incoace, atunci parca a aparut euro 6. Sa vezi doar f30 si g 30 pe strada Pai vreti sa schimbati economia de piata?Ia gandeste te ca reprezentantele, serviceurile agreate, benzinariile chiar, distribuitorii de piese ar deveni falimentari aproape. Hai sa fim seriosi! SOLUTIA este taxa , sa taxam sa vina bani la buget.1 point
-
Din start daca iti iei masina de noua, nu exista avantaj financiar. Din nou o chestie asumata de mine. Am vrut cat mai repede G20, si nu am fost dispus sa astept 2-3 ani pentru a o gasi SH la un pret considerabil mai bun decat pretul de noua.. Si atunci poate fara una-doua optiuni pe care le vroiai dar "ehh asta e, hai ca o iau, ca bifeaza majoritatea optiunilor dorite". Acum nu am urmarit tendintele din Romania in ceea ce priveste cumpararea sau vinderea masinilor in general, dar din punctul meu de vedere o masina nu trebuie tinuta mai mult de 5 ani, din ambele motive spuse de tine: deprecierea si dorinta (nu nevoia) de a avea noul model. Diferenta de tehnologie de la un model la altul in ultimii 15 ani este majora. Pe mine ma inteeseaza ca masina sa nu fie uzata moral din punct de vedere tehnologic. CU cat voi inainta in varsta probabil nu ma va mai interesa, asa ca profit acum1 point
-
Cam putin pt Germania. Poate pt piata noastra care oricum e anormala in comparatie cu orice alta piata sanatoasa din Europa. Concluziile le trage fiecare dupa capacitate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bine, nu mai vorbesc prostii. N20 e praf. B48 o să fie tot praf, drobul de sare maică! Cu citat din unul articolele postate. "May fail, but usually after 50/60000 miles" - după cum vezi este cum spuneam și eu: "Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave" - poate exagerat la nr de km, corect. Cuvinte ca "may", "usually" implică un grad de probabilitate, nu o garanție. Alt citat din același articol: "As discussed throughout this article the BMW N20 is an overall reliable engine that does not have many common issues." - Overall reliable engine = Praf, Problematic?! Gata, nu mai vorbesc prostii.1 point
-
Fraților, atâta inginerie și știința pentru un lucru extrem de simplu! FizicĂŁ de clasa a VI-a:Curentul se mĂŁsoarĂŁ cu ampermetrul in serie cu consumatorii și tensiunea electrica cu voltmetrul in paralel! Ăți trebuie un multimetru cu scala de minim 20A și niște cordoane mai solide. Eu folosesc 2 conductori fy de 2.5 cu crocodili la un capĂŁt și borne de multimetru la celĂŁlalt. Se ĂŽnseriazĂŁ cu borna minus, cĂŁ la plus e mai greu, ai de cele mai multe ori mai multe cabluri legate. De ceva timp mai folosesc și clampmetrul de curent continuu, la fel pe borna minus! Are la vexio cel mai ieftin un UNI-T capabil sĂŁ mĂŁsoare maxim 100A CA/CC și costĂŁ 182 lei. Nu trebuie nici sĂŁ fi inginer in electricĂŁ auto, nici masterand ĂŽn construcția acumulatorilor, nu te intereseazĂŁ nici rezistența internĂŁ a bateriei și nici nu trebuie sĂŁ citești sute de articole pe internet! Atât ĂŽți trebuie, un minim de cunoștințe de electricĂŁ de școalĂŁ generalĂŁ și un minim de aparate relativ ieftine. Și mai trebuie și sĂŁ știi cĂŁ e nevoie sĂŁ nu ai nici un bec aprins, ușile sĂŁ fie ĂŽnchise și sĂŁ aștepți mĂŁcar 10-15 minute pânĂŁ când unitatea de control electronicĂŁ oprește automat toți consumatorii. SIMPLU!! Și referitor la ce spune bimmer: 1.cleștele acesta are scala de 2A, 20A, 100A- deci poți mĂŁsurĂŁ și curenți de ordinul zecilor de mA. 2. Este cel mai simplu mod de a afla dacĂŁ ai un consum anormal de mare. Doar dacĂŁ depĂŁșește 100mA ĂŽți pui problema unei defecțiuni și atunci incepi umbli la siguranțe sĂŁ depistezi cauza consumului. DacĂŁ pui voltmetrul pe o siguranțĂŁ și ai tensiune nu e obligatoriu sĂŁ ai și consum,de aceea am zis cĂŁ nu rezolvi nimic cu voltmetrul. Nu uita cĂŁ omul a vrut sĂŁ vadĂŁ un consum in așteptare care nu trebuie sĂŁ depĂŁșeascĂŁ 80-100 mA, nu sĂŁ mĂŁsoare curentul pe cablurile centralei de la CernavodĂŁ !Și asta e tot, sfârșitul tuturor postĂŁrilor mele la acest capitol!1 point
-
Fraților, atâta inginerie și știința pentru un lucru extrem de simplu! FizicĂŁ de clasa a VI-a:Curentul se mĂŁsoarĂŁ cu ampermetrul in serie cu consumatorii și tensiunea electrica cu voltmetrul in paralel! Ăți trebuie un multimetru cu scala de minim 20A și niște cordoane mai solide. Eu folosesc 2 conductori fy de 2.5 cu crocodili la un capĂŁt și borne de multimetru la celĂŁlalt. Se ĂŽnseriazĂŁ cu borna minus, cĂŁ la plus e mai greu, ai de cele mai multe ori mai multe cabluri legate. De ceva timp mai folosesc și clampmetrul de curent continuu, la fel pe borna minus! Are la vexio cel mai ieftin un UNI-T capabil sĂŁ mĂŁsoare maxim 100A CA/CC și costĂŁ 182 lei. Nu trebuie nici sĂŁ fi inginer in electricĂŁ auto, nici masterand ĂŽn construcția acumulatorilor, nu te intereseazĂŁ nici rezistența internĂŁ a bateriei și nici nu trebuie sĂŁ citești sute de articole pe internet! Atât ĂŽți trebuie, un minim de cunoștințe de electricĂŁ de școalĂŁ generalĂŁ și un minim de aparate relativ ieftine. Și mai trebuie și sĂŁ știi cĂŁ e nevoie sĂŁ nu ai nici un bec aprins, ușile sĂŁ fie ĂŽnchise și sĂŁ aștepți mĂŁcar 10-15 minute pânĂŁ când unitatea de control electronicĂŁ oprește automat toți consumatorii. SIMPLU!!1 point
-
Aici la cluj cam da , zilnic, tot orasul e unul forestier. Sent from my SM-G965F using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Hai ca daca tot am lamurit-o p-asta, intrebarea mea e legata de franele M, sa le iau ori ba? Adevarul e ca singura masina pe stoc pe care am vazut-o cu rotile astea si fix culoarea alb mineral avea franele de M si dadeau al naibii de bine. Tre sa mai caut pe stoc si sa vad live si una cu frane normale si rotile pe 22 sa vad cum vin. Cert e ca daca franele de M or sa imi faca jantele mizerabile ca la M4 dupa prima ploaie, nu vreau sa aud de ele. La M4 jantele erau senzatie pana la prima ploaie cand se faceau varza de la toata funinginea de la frane ce ajungea pe ele. Fix de-asta ma tot gandesc daca sa pun franele de M ori ba. Estetic dau mult mai bine, daca practic insa imi vor da de furca, mai bine stau cuminte.1 point
-
Bimmer, nu meriți sĂŁ mai pierd timpul cu tine. Știi cum aratĂŁ un tester de acumulator, știi cum se testeazĂŁ? Se aplicĂŁ o sarcinĂŁ și se mĂŁsoarĂŁ scĂŁderea de tensiune intr-un interval de timp stabilit ĂŽn funcție de rezistenta sarcinii.Astfel se stabilește capacitatea realĂŁ a acumulatorului. DacĂŁ vrei ĂŽți pot demonstra practic oricând esti disponibil. Din pĂŁcate prea mulți sunt toba de teorie și la practicĂŁ varzĂŁ! Jos pĂŁlĂŁria! Cineva care se pricepe! Cel mai indicat! Din pĂŁcate sunt unii pe aici care ĂŽn loc sĂŁ-l lĂŁmureascĂŁ mai rĂŁu bagĂŁ omul ĂŽn ceațĂŁ.1 point
-
La ei am masina si urmeaza sa o scot azi, mi-a zis ca ei nu se baga la mecanica motorului, ca daca imi schimba ceva si se rupe dupa doua luni? Mentalitate de "nemecanic", care nu are incredere in ce face... Eu la astia le zic "desurubatori", nu mecanici... Doar desurubeaza, da jos piesa veche, pune pe aia noua, insurubeaza si gata, "marca" banul... La piese mici, mijlocii, merge... Dar la un motor? Nr. de telefon? Multumesc,1 point
-
Și mĂŁcar a avut posibilitatea de a alege aia versus aia. Ce te faci când e deja cu rulaj (fie el și mic) și primești pe gât o grĂŁmadĂŁ de chestii de care nu ai nevoie, sau mai rĂŁu, are aproape tot ce vrei dar n-are fix una din dotĂŁrile de pe lista ta de dorințe, ești nevoit apoi sĂŁ zici pas la o mașinĂŁ bunĂŁ sau accepți ĂŽn cele din urmĂŁ lipsa acelei dotĂŁri. Important e sĂŁ fie cel ce cumpĂŁrĂŁ mulțumit de alegere, cĂŁ el merge cu ea zilnic pânĂŁ la urmĂŁ. Știe fiecare mai bine ce i se potrivește și ce nu.1 point
-
Notiunea de a iti perminte ceva difera de la om la om, de la situatie la situatie. Unul care sa zicem ca a avut noroc si s-a nascut in Bucuresti intr-o familie care detine o casa intr-o zona buna, sta cu parintii, inca e la facultate, si sa zicem ca are un job care ii aduce in jur de 2000 ron. Ce credeti ca face el prima data? Clar o sa isi ia masina. Logan? Opel? Nu! isi ia ceva premimum sh sa se asorteze cu cele din cartier, sa dea bine la facultate, etc. Asta nu e neaparat mentalitate de roman, e ceva ce ar face aproape orice tinar in aceasta situatie. Altul care sta in chirie, nu are obligatii, castiga in jur de 1000E, ii plac masinile si strange un an si isi ia un E46. El poate ziceti ca isi permite, dar ca a gresit ca si-a luat e46. De ce? Daca aia ii place? Sa faca credit sa ia un Golf/Astra? Pt ce munceste? Sa cheltuie cum zice x sau y? Sau sa isi faca viata cum considera el? Iar partea cu egoismul... 100% corect, dar asta e din cauza celor care prin diferite combinatii au cazut in cazanul cu bani si si-au cumparat statut, apoi incep si calca pe toti ceilalti. Aia care isi cumpara chestii doar pt a se lauda, aia care isi fac casa cu 5 etaje cand ei sunt 3-4 oameni maxim, egoismul e efectul cocalarismului, efectul inegalitatii ascendente din tara si din lume. Nu mai suntem o comunitate in europa, suntem indivizi intr-o comunitate europeana.1 point
-
Scrie in cartea de identitate a oricarei masini, liber de a circula pe toate drumurile publice. Daca iti interzice sa mai pui roata in bucuresti cu o masina euro 1-euro 4, mai esti liber? Si mai sunt si alte drepturi, dreptul la proprietate... sunt sigur ca avocatii vor gasi destule incalcari. Nu au interzis intrarea in orase gen Munchen, sau Berlin, Viena, si interzice Firea. Sa fim seriosi.1 point
-
Ar trebui sa sa aplice in toate orasele peste x...locuitori, coroborat cu ITP corect, inclusiv control prezenta dpf, controale arr in trafic....dar in romania multi vor o tara ca afara, dar cu exceptii. O sa sara multi in sus ca nivelul veniturilor este redus, fata de tarile din vest, si ca nu exista infrastructura, dar daca asteptam ca romanii sa aiba venituri comparabile cu media europeana, si infrastructura comparabila, mai trec zeci de ani, si in vest se va circula cu autoturisme autonome ce se incarca prin inductie, si la noi va fi inca la putere diesel cu dpf off +remap.1 point
-
O informatie peste care am dat acum. Multa lume se plange ca sunetul din unitatile Android e infundat, nu suna bine . Cineva a deconectat mufa portului auxiliar din cotiera si suntetul s-a imbunatatit dramatic . Vedeti aici : https://www.dropbox.com/s/bqe0q0ekxtpqbxy/20191004_111843.mp4?dl=0 Solutia a venit intr-un topic de discutii despre unitatile cu Android 9, dar cred ca ar functiona la toate.1 point
-
iti dai seama...daca dam timpul inapoi in 2003..intri in reprezentanta si iti iei un seria 5 E39! Mergi pana la 200.000 km, moment in care masina arata aproape ca noua, fara probleme de plastice interior si asemenea, de clima, de troncanit la trapa, fara sa se roada pielea de pe volan si tetiera la 40.000 km s.a.m.d, ci doar unele interventii mecanice, cum este si normal...si apoi mai mergi inca 200.000 km, schimbi piese importante, iar normal din cauza uzurii, dar la 'probleme cretine', cum ar fi plasticele din interior inca nu ai umblat, arata la fel ca at. cand ai cumparat masina...PREMIUM inca insemna ceva! Acum Premium, colegul a platit aprox. 100.000 E pe masina si are 20.000 km...si se strica un arc de la o incuietoare banala..Ma scuzati, dar daca vreau asa ceva, pot sa iau o Skoda la 17.000 E! Inteleg ca am devenit societate de consum, ok, imi iau Skoda si dupa 43 de deschideri ale torpedoului, se strica balamalele! Ok! E 17.000 E Dar cand cumpar ceva 'Premium' de 100.000 E si se intampla acelasi lucru..Ce p.. e Premium aici?! De ce si pe ce am dat de 5 ori mai multi bani?!? In concluzie, Premium acum inseamna doar tinuta de drum, stabilitatea si hai confortul, chiar daca se roade pielea! Trist! Credeam ca platesc premium, merg premium...dar nu. p.s: Te duci la Mercedes, dai 65.000 E pe un E Klasse si ei iti monteaza baie de ulei din PLASTIC...multumesc!1 point
-
Aseara faceam curat in masina. Am deschis compartimentul de depozitare de sub panoul de lumini, iar de atunci nu se mai inchide. Cred ca a picat arcul in interiorul lui, iar acea clapeta este degeaba acum. L-am prins cu banda dublu adeziva. Ca la Dacie1 point
-
1 point
-
A mea era Un mic sumar al interventiilor pana la 100.000 km ar arata cam asa: 1. 6 revizii (3 cu schimbari complete de consumabile si 3 doar ulei) 2. Cutie transfer xDrive schimata (garantie) 3. Bucsa hidrolager brat stanga schimbat (garantie) 4. Tachet caseta directie (garantie) 5. Placute frana fata/spate (doar odata pe ambele punti, urmeza data viitoare sa schimb si discurile) 6. Update software iLevel (la zi) 7. Parbriz schimbat (acum 2 luni cu unul cu banda/parasolar gri, intre timp am mai luat o piata insa a facut doar o floricica "inchisa" ce nu are sanse sa produca alte damages) 8. Revopsit bara fata/spate (de la pietricele bara fata era ciuruita, iar bara spate a suferit cateva zgarieturi de la binevoitori; ar trebui sa revopsesc si capota ce are cateva "cratere" de la pietricele) 9. Revopsit eleron luneta (am insistat eu prea multla spalat cu Karcher-ul si am reusit sa ii "zbor" o bucata de lac :shifty: ) Retrofit-uri: 1. Alpine audio system (plus inlocuire boxe/adaugare tweeters Harman Kardon portiere spate) 2. MPPK 200 CP 420 Nm (de departe cea mai buna investie!!!!) 3. SLI1 point
-
interior + plafon negru neaparat pe toate bmw-urile mele vis a vis de devalorizare.. pai al meu nou a fost 75mii si l-am luat cu 24 dupa 4 ani.. deci da, nu mai merita sa iei masina noua in Ro , cel de la care am luat-o o avea pe leasing l-ala de platesti toata viata o rata si mereu ai masina noua , nu te intereseaza nimic .. revizii .. nimic.. cum apare model nou ai alta masina noua cu aceleasi dotari si cum deabia s-a lansat X3 nou.. masina aia a ajuns la mine1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pentru ca tu ai spus ca este o suma rezonabila comparand ambreiajul cu distributia si comparand mercedes cu bmw.Nu era punct de comparatie nici daca comparai pretul inlocuirii distributiei la un mercedes cu pretul inlocuirii distributiei unui bmw, dar tu ai mai comparat si ambreiajul cu distributia. Sau ti se pare normal ce ai spus? P.S Nu ai inteles pentru ce ai luat minusuri in postul acela..sper sa fi inteles acum.1 point
-
Stai linistit, ala de la tg mures reactualizeaza mereu anuntul, desi le-a dat demult... Si cand il suni zice ca nu le mai are, ca s-au dat in ziua respectiva, si daca nu cumva vrei alt model1 point
-
Observ ca tendinta actuala este de a tine masina pentru o perioada de 3-4 ani. Care ar fi avantajul financiar pentru a o vinde atat de repede. Este deprecierea mai mica? Sau singuru motiv tine de nevoie de schimbare din cauza dorintei de a tine pasul cu ce este nou?0 points
-
Cunosc potențialele probleme, dar prea se generalizează. Sunt potențiale probleme, lucruri care se pot întâmpla dar nu e garantat că se întâmplă. E aiurea să generalizezi că N20-urile au probleme doar pentru că pot exista pe ici pe colo diverse situații. Dacă te raportezi statistic la nr de mașini cu N20 vândute vs probleme cu distribuția să zicem ai să vezi că procentul este foarte mic. E ok să zicem că N20 e pilaf când 5-6% sunt raportate cu probleme? Cam cum e și cu distribuția lui N47. În plus mașina e nouă, cu garanție. Chiar stăm să ne uităm la drobul de sare?0 points
-
Multumesc, deja ma omoara asteptarea. Am avut o tentativa de a lua un X6M acum cat inca mai erau noi pe stocuri dar am fost prea agresiv in negocieri avand in vedere ca noul X6M bate la usa si nu mi-a iesit din pacate. Cred ca urmatoarea dupa asta va fi un X5M asta daca, cine stie ce idee ma mai loveste iar. Pai puteai intra pe profilul meu, imi gaseai la vechile topicuri masina actuala si anterioara si atunci te prindeai. Eu te-am lasat in pace oricum, ba chiar iti dadeam si indicii. Cum iti poate veni un X5 nou comandat in Romania in 6-8 saptamani avand in vedere ca se face in Carolina de Sud?0 points
-
Salut! Intra cam 7 litri de ulei, mai ai nevoie sa schimbi si baia cu tot cu filtru. Nu e nevoie sa schimbi si uleiul din convertizor.-1 points
-
Deeci, oare cum ar fi mai bine? Sa schimb in Targoviste tot uleiul cu testare si simering si manopera, totul cu 2900-3000 RON. "Nu e problema de bani." Doar vreau sa schimb uleiul tot si nu stiu cum e mai bine? Oare se strica ceva? Scuze, nu m-am putut abtine sa nu gandesc si eu putin problema ta. "my two pence idea": (...ar mai fi ceva) nu stiu cati km ai facut pana acum dar o buna practica aeste ca absolut toate lichidele ce, circula prin "venele" masinii ar fi trebuit inlocuite inca de cand ai intrat in posesia masinii!!! Un posesor de automobil (..BMW constiincios..) NU isi poate asuma (sau poate!?) nimic din cum a fost intretinuta masina inainte. Eu unul nu cred mai nimic din ce mi-ar spune fostul posesor al masinii ca a fost schimbat.-1 points
-
Doamne.. cum sa schimbati uleiul la cutie la targoviste ? :frantics: :frantics: cum sa scoateti uleiul din convertizor si sa spalati cutia ? :laugh: pe maimutoiul ala nu ar trebui nici macar sa il lasati sa se uite la masina voastra daca tineti la ea. Uleiul la cutie il schimbati la reprezentanta sau la service faur atat. Resetarea adaptarilor de dupa nu e obligatorie...e o mare abureala oriunde ati schimba uleiul si va spune ca e strict necesar e o abureala. Am schimbat uleiul la cutie la service faur si am resetat adaptarile la Service Scream (Tezparii) bmw , am mers cu masina apoi am verificat iar adaptarile si erau la fel ca inainte de resetare. p.s dupa ce am schimbat uleiul la cutie am mers vreo 10 000 km si abia apoi am resetat adaptarile doar asa....ca se aude ca asa trebuie.-1 points
-
@Florin_pch Resetare adaptari nu iti trebuie soft special. il faci cu ISTA+, tot cu el citesti si temperatura uleiului cand umpli cutia. @djmanianfs Stai linistit ca nu au fost ei la ZF Germania. Sau chiar daca au fost, nu pun totul in aplicare. De ce nu au adus si pompa flush, ca sa schimbe tot uleiul? Si ZF Germania schimba uleiul cu pompa flush, dar numai la masini care nu au facut schimbul la timp. . Dar asa este romanul nostru ,, lasa ca merge si asa". Raman 4l, in cutie intra 9l Tu parca ai cutie 8HP, nu? Daca vrei sa schimbi cu pompa flush, iti trebuiesc cam 12l de ulei. De unde esti?, in Bucuresti, Tmisoara, Targoviste, sunt services-uri, unde au pompa flush.-1 points
-
Poate cantitatea asta au bagat-o in cutie, ca de scos 7,2 l nu prea cred ca are cum sa scoata prin metoda gravitationala.-1 points
-
Sunt normali cei 9 km in plus daca se inregistreaza si cand este suspendata. Ei trebuie sa o accelereze sa treaca prin toate treptele si sa ajunga la anumite temperaturi. plus tura in curte de la final... dar totusi cat de disperat sa fii sa te uiti la km cand lasi masina undeva?-1 points
-
Nu te supara pe mine, dar daca nu stii sa explici ce este aceea rezistenta interna a unei baterii nu merita efortul sa te intalnesc pentru alte demonstratii. Te inseli in privinta acelei masuratori a capacitatii REALE a bateriei. Metoda se face printr-o rezistenta de valoare cat mai mica (bine stiuta) dar foarte capabila (fizic/electric..) sa suporte cateva secunde o descarcare de ordinul sutelor de amperi din partea bateriei! Se masoara intr-adevar scaderea relativa a tensiunii. Dar asta este doar o valoarea empirica, adica presupusa! Interesant este acum mentionezi de tensiune si mai devreme vorbeai de amperi (..ampermetru) sa masori ce consumatori sug/trag curent din baterie. Ai uitat sa explici unde anume se pune aparatul de masura. Pe ce fire, ale carui modul..? Si mai ales, unde ar avea loc sa bage aparatul acela, fie el si clamp-meter? ..stii cate (20-30) fire sunt intr-un manunchi din acela? Ce sa faca, sa desfaca asa ceva, eventual sa taie fire sa puna in serie ampermetru!? Cum ar fi de facut?? Dar eu nu te-am intrebat asta mai devreme. Intentionat te-am intrebat despre rezistenta interna a bateriei. Pentru ca aceasta da adevarata capacitate a bateriei! Dar asta tine de un domeniu mai greu de stapanit de unii; chiar si de mine, pe alocuri.-1 points
-
Ciupanezu Service Premium, 0721528620 Bogdan Soseaua Pipera nr 48 http://premiumservice.ro/contact/-1 points
-
Dar te rog, nu mai vorbi prostii. S-a facut redesign la lantul de distributie la N20: http://www.rightfootdown.com/automotive-news/bmw-redesigns-n20-timing-chain-components-n26-too/ Recall-uri pt diverse probleme, sunt minim 2-3, nu stiu unde sa le caut acum pe toate. Asta e primul pe care l-am gasit: http://www.brrperformance.com/blog/?p=2509 Daca nu stii, nu mai vorbi doar sa facem posturi aiurea. Si da, se poate generaliza, daca bmw a generalizat problema.-1 points
-
Nimeni in afara de tine nu a zis ca N20 e praf. Cuvantul folosit a fost problematic. Problematic inseamna ca "may fail", inseamna ca ai vizite neasteptate in service. Prin simpla inlocuire a componentelor lantului de catre BMW, PN 11317584084 cu PN 11318648732, dovedeste ca si ei au constatat ca e problematic (la 80000 km, wow, asta inseamna o viata de om, puteau nici sa n-o faca). Sunt destule probleme pe care unii le-ar considera grave, altii nu, depinde cum o ia fiecare (daca vrei detalii, apuca-te de citit forumurile din afara). Si nu inteleg de ce continui sa ii strici topicul omului, incepand cu postul #34, prin care incerci tu sa dovedesti ca de fapt N20 nu are nicio problema, nefiind macar motorul de pe masina de fata.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00