Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/07/20 in Posts
-
Din pacate, e singurul mod prin care scursura aia de om poate fi educata, cel putin la comportament in trafic. Si asta se face cu sacrificiul vatmanului. Intr-o lume normala nu se ajungea la asa ceva, dar cum am mai spus, traficul reflecta perfect mentalitatile din societatea noastra.7 points
-
Revin cu prognoza, e posibil dupa cum am spus ca saptamana asta sa intru in posesia masinii. Ieri dimineata sarise trei pasi in productie, de la "Production begins" unde statuse de pe 12 Decembrie (productia la G05/06/07 a fost oprita de pe 22 Decembrie pana pe 4 Ianuarie) pana la "Entering assembly line", iar in dimineata asta vad ca a mai sarit inca patru pasi. Ala sunt, si daca as avea zece masini in garaj si as comanda inca una tot cu sufletul la gura as fi. In viata asta am invatat sa ma bucur de orice lucru care ma face sa imi iau gandul de la alte lucruri care nu imi convin.5 points
-
va atrag atentia ca daca nu ar fi cocalari care merg zilnic pe linia de tramvai, nu acorda prioritate, incalca marcajele, incurca circulatia si creeaza ambuteiaje probabil ca nu ar mai fi atatea accidente, pentru ca la noi totul este prost conceput inteles si administrat, nu ai cum sa circuli cu o asigurare de 200lei pe numele bunicii cand esti un drogat de 18 ani, nu ai cum sa bulesti masina dupa masina si sa nu patesti nimic si sa platesti aceiasi bani la asigurare ca unul care merge de 20 de ani fara accident pe banda 1, nu ai cum sa circuli intr-un oras fara infrastructura, nu mi se pare corect ca toti analfabetii sa aiba permis, nu mi se pare corect sa ai motoare de 5000, cinci masini si sa platesti un cacat de taxa samd.... dar romania ..... e o tara complet nefunctionala.... irecuperabila5 points
-
Nu e nicio indoiala - soferul bembeului este vinovat, si a fost deja pedepsit pentru asta - amenda + ridicarea permisului. La fel, nu e nicio indoiala, vatmanul a gresit si el - a intrat intentionat in masina din fata lui - si va fi pedepsit; e clar ca nici el nu avea toate tiglele pe casa, si nici prea istet nu este, din moment ce injura ca la usa cortului, desi stia ca este inregistrat; practic a construit un dosar beton impotriva lui, probabil va plati reparatia masinii si a tramvaiului. Intr-o societate civilizata, nu iti poti face dreptate singur; trist este ca justitia nu prea functioneaza, si in consecinta indivizi ca acel sofer se pisa pe reguli, pentru ca este convins ca nu va fi pedepsit. Credeti ca americanii sunt intrinsec mai civilizati? in niciun caz; dar la ei justitia functioneaza si pedeapsa vine garantat. O sa imi permit sa dau un exemplu din experienta personala: am condus pe o autostrada in California (101), avand ca pasager un american; limita de viteza 65 mile parca, si nimeni nu o depasea cu mai mult de 5 mile, mergand cam cu aceeasi viteza pe toate cele 3 benzi pe sens; obisnuit cu condusul la noi, tentatia a fost sa cresc putin ritmul, si sa incep sa depasesc pe unde se poate - americanul mi-a atras atentia ca foarte probabil o sa fiu oprit de politie pt condus agresiv si depasirea vitezei; l-am ascultat si bine am facut - un alt sofer a trecut pe langa noi cu 10-15 mile in plus, si ce sa vezi - in cateva minute era tras pe dreapta, desi nu vazusem nicio masina de politie pana atunci - tot americanul mi-a spus ca destul de des cei care fac reclamatia sunt chiar ceilalti participanti la trafic - suna la 911, si imediat apare echipajul de politie rutiera; si fereasca sfantul sa nu le arati respect sau mai rau sa nu opresti, ca imediat scot pistolul. Aici este de fapt problema esentiala - la noi justitia si pedepsirea infractorilor nu functioneaza, si atunci isi permit sa nu respecte regulile, si chiar sa iti dea cu tifla. Daca toti am reclama asemenea soferi, si politia chiar ar lua masuri impotriva lor (amenzi usturatoare, ridicat permisul, etc), atunci in cativa ani am avea parte de un trafic ordonat; de ce credeti ca merg vitele ordonate in cireada? pt ca daca ies, isi iau bate pe spinare, garantat. Concluzia - protejati-va nervii si banii si nu reactionati la asemenea provocari - chiar daca altii nu respecta regulile de circulatie, nu va faceti singuri dreptate, pt ca probabil veti plati toate oalele sparte, sau chiar mai grav, puteti face inchisoare (cobori din masina, te aperi de individ si il dai fara sa vrei cu capul de asfalt si moare - omor prin imprudenta, cativa ani de inchisoare)5 points
-
salut, am vazut multe opinii ce il incrimineaza pe vatman...teoretic ele sunt corecte, dreptatea nu o faci cu parul ci apelzi la Stat, sa te apere el, suni la 112 sa te gaseasca, gen . In Danemarca, Elvetia..tari cu apa cala permanent la robinet, merge . Dar intr-o tara unde clanurile pun ingenunchi la propriu politistii, unde cocalarii cu bani facuti din cersit,prostitutie si ciordeala in Vest, scuipa in cap tot ce inseamana firesc si normal, credeti ca legea va indrepta lucrurile ???? Trebuia sa ii se urce cu tramvaiul peste el . Si nu doar vatmanul ar trebui sa faca asta, toti 'cetatenii corecti' ar trebuie sa isi asume si sa intervina raspunzand la violenta cu violenta. Ciorile astea fac asa pentru ca nu le e teama de lege, de amenzi oricum mici, de cei din jur . de ce credeti ca bombardierii nostri merg legal cand ies din tara ? De ce credeti ca politia in alte state, actioneaza in forta ? Dom'le a gesit vatmanu ca nu a deschi usa sa lase cioara aia sa il scuipe. ne imbatam cu apa rece.4 points
-
oamenii sunt nesimtiti din fire, si vorbesc de alte tari mult mai civilizate nu de Romania, am lucrat la o firma de reciclare in germania si zilnic bateam orasul pe toate stradutele, conducatorii de auto ma aduceau in starea sa ma urc pe ei, si eu si altii din firma cand faceam cate o criza mergeam efectiv printre fara sa mai franam schitam nimic, la fiecare intersectie la fiecare oprire pe fiecare straduta cineva iti bara calea, si nu se mai miscau pentru ca erau niste lasi si le era frica sa treaca pe langa mine, asigurarea ii despagubeste daca stau pe loc si ii baga la daune daca se miscau si ei cand a avut loc incidentul, deci va dati seama cata presiune aveam pe mine, cand fiecare minut conta la traseul zilnic, containerele le ridicam cu o macara cu telecomanda si in timp ce eu manevram tonele de fier treceau pe sub containere, aruncau hartie in ele sau scoteau o sacosa si aruncau pe rand cate o hartie dupa ce o citeau, parcau in spate la jumatate de metru de camion, daca nu mergea camera din spate trebuia sa fii buuun ca sa ajungi intreg inapoi la firma seara fara accident, si cum vorbim de masini parcate aiurea in locuri interzise efectiv trebuie sa treci la milimetru sau nu poti sa treci si sa suni la politie, isi parcau remorcutele pe strada si te puneau sa le muti singur ca sa treci, nimeni nu iti da prioritate, nimeni nu te lasa sa iesi, treci milimetric pe langa masini, bang oglinda bang aripa, trebuia sa suni imediat la politie altfel ramaneai fara permis si amenda, un coleg a zgariat o bariera si a plecat, aveau camere, a luat 6 luni carnet suspendat si 5000e amenda, daca atingeai vreun semn de circulatie puteai sa plangi la cat costa unul, nu la noi ca toti boii darama semnele si pleaca mai departe..... acolo orice semn de circulatie costa mii de euro, da si cum spuneam intra o bicicleta intre tine si bordura si tu ai 30 cm intre roata si bordura maxim, va dati seama cum se circula in bucuresti, poti sa bagi pastile calmante ,has, sa tragi pe nas, nu ai cum sa revii seara acasa fara depresie si dureri de cap..... Romania e o tara de necivilizati, oriunde ne ducem ne facem de ras, deci il inteleg pe vatman, prostia lui ca a dat inregistrarea, nu trebuia sa o faca publica si sa il arda pe bou mai rau PS ca tot vorbim de bucuresti, reciclare, aseara au fost depasite emisiile maxime de sapte ori, ca tot m/am apucat sa vorbesc poate cineva aude, un consilier/a binevoitoare, reciclare inseamna colectarea separata, trierea, depozitarea, transportul, reciclarea, separata, si arderea in crematorii speciale, care nu exista la noi, nimic din ce am enumerat, nu avem containere separate, sticla, verde, alba, maro, plastic, hartie, conserve, electrocasnice, haine separate, ca in germania, lemn industrial, centre de colectare.... produse furate de magneti poate, si in germania cei mai necivilizati tot romanii erau, veneau nemtii sa ma traga de mana de ce ii las pe tiganii aia sa fure din containere electrocasnice, ca le pun in bazar la vanzare si sunt defecte si poate sa moara cineva..... erau romani care furau din containere, vorbeau de prada si cautau sticle pet ca sa le ia garantia in supermarketuri, puneau pe telefon manele si bagau sticle in automate cu sacii....4 points
-
Cati dintre noi nu am mers pe linia de tramvai cand eram grabiti?Dar macar aveam bunul simt cand era tramvaiul la curul nostru sa ne bagam pe banda doi pentru ca apoi sa stam cu ochii geana pe oglinda retrovizoare la cel din spate cand da flashuri sa plecam. Baeatul cu benveu a fost surprins saracu ca a intrat cu oistea tramvaiul in el, era si firesc, apoi a oprit tramvaiul, a pus frana in fata lui.Cum sa isi permita vatmanul asa ceva? In tarile civilizate, cititi civilizate, ziceti cu voce tare CIVILIZATE, cand faci asa ceva, gen opresti pe unu in trafic permisul e PA!Nu il mai ai.De amenda nu mai vobesc. Unde vreau sa ajung este ca pana si strainii stiu ca poti sa te pisi pe lege in tara asta. Asa de dese sunt situatiile gen incat au devenit normalitate. Cand merge baeatu cu masina in afara tot asa face?Pai va spun eu ca nu, circula cu benveu ca la examenul auto!!!4 points
-
4 points
-
Sugerez sa asteptam inceperea urmaririi penale in personam fata de vatman, deocamdata se cerceteaza o presupusa fapta de distrugere, dosar ce poate fi clasat chiar mai repede decat a fost inceput, ceea ce si sper ca se va intampla. Cat de nebun sau nu este vatmanul e total irelevant pentru mine si ma amuza ca se discuta macar vinovatia lui, cand bajatul adevarat cu bmw a facut ce a facut - pumni si picioara in tramvai, oprit masina pe jumatate de banda doar ca sa ii arate el vatmanului; tot subliniati ca nu e ok sa iti faca dreptate singur vatmanul, dar frumosul asta cu bmw care s-a dat jos de mai multe ori sa ii arate el vatmanului nu ii imputati nimic...o fi subiectivismul faptului ca conduceti aceeasi marca de “vehicol” . TL;DR: Felicitari vatmanului, permis anulat si vizite paihiatrice regulate pentru colorat.4 points
-
Educatia se face si cu "batul", pardon, tramvaiul cand alte solutii nu mai sunt. Data viitoare cand va auzi tignal de tramvai in spate garantat ca va zbura sa faca loc.3 points
-
De pe FACE_BOOK: k, e momentul sa va spun de ce tin cu vatmanul in disputa cu soferul de BMW. Pentru ca a facut ce si EU mi-am dorit mult, mult de tot, inca de cand am carnet: sa le sifonez EGO-ul unor oameni cu urmatoarele caracteristici: - scoala putina - educatie de-acasa zero - bani multi - masini nu scumpe cat opulente, luate ca sa umileasca saracimea Acest gen de om nu are dusmani naturali in Romania. Nu-l vaneaza nimeni: politiei i-e frica sau ii ia banii si-l lasa in plata domnului. Politicul nu-l deranjeaza cu legi. Cetatenii? Oi speriate, care nu sunt in stare sa se coalizeze intr-o comunitate si sa respinga mitocania. Nu ma credeti? Atunci spuneti-mi daca ati vazut vreo nunta intre blocuri intrerupta de cetateni. Care-s mai multi, de jur imprejur, decat petrecaretii! Ce-a facut omul cu tramvaiul? A inlocuit un gest pe care stim cu totii ca n-are cine sa-l faca: pedeapsa meritata pentru mizeriile zilnice din trafic ale mitocanilor descrisi mai sus. De ce a fost aplaudat acest video? Inclusiv de mine... Pentru ca de 20 de ani lipseste complet altul: Acela in care un om in uniforma trage mitocanul care incalca legea din masina, il tranteste cu burta pe capota si-i pune catusele! Si dupa aia justitia il baga la zdup, nu-l pupa in fund, de drum bun! Asta e scena care lipseste. Vatmanul n-a facut decat s-o inlocuiasca cum a putut si el. Si, desi sunt impotriva violentei de orice fel, desi sunt impotriva distrugerii proprietatii, am ales sa fiu de partea celui care aplica justitia fara lege. Nu va pot minti in numele corectitudinii politice. Sunt aici sa spun ce cred. Pentru ca si bunul simt e o proprietate comuna, violata, sparta, distrusa in fiecare zi de astfel de oameni. Si pentru ca sunt prea multi ani de cand mitocania e la putere in Romania. Fara ca vreun instinct social sau vreo institutie publica sa faca ceva - sau macar s-o identifice ca problema nationala! P.S. N-am nimic cu BMW-ul. Mi-am cumparat chiar de doua ori in viata mea BMW. Dar de fiecare data am facut-o cu strangere de inima: nu cumva lumea o sa creada ca si in asta al meu e un nemernic?3 points
-
Exact aici e problema in țara asta amărâtă și vai și amar de ea: ne gândim la consecințe nu la cauza. Da...e de blamat/condamnat/tras la răspundere vatmanul, fără îndoiala...dar in majoritatea posturilor de aici e crucificat vatmanul (care e și ăla un om, cu familie și stres probabil, cu un salar de 2lei care a cedat nervos la o provocare) nu pisatul ăla de doi bani cu colorata de lângă el...adică...dacă pisatul ăla avea permisul suspendat 3 luni și amenda de 10.000ron nu il mai mânca sa facă așa ceva...peste 30zile o sa îl avem din nou printre noi, poate depășind intr-o curba fără vizibilitate și omorând pe alții de pe contrasens... Dacă legile erau mai aspre , mult mai aspre eram și noi mai Civilizați in trafic probabil cazul de fata nici nu exista...exact cum zice Tatae in podcastul lui Micuțu de Acu câteva zile: oamenii din Spania nu sunt mai Civilizați decât romanii dar se abțin ca-s prea mari amenzile...3 points
-
surprinzator da , frustrare maxima la vatman . Au senzatia ca tramvaiul e arma , nu e masina lor nu-i intereseaza , cam acelasi comportament si la alte mijloace ratb , am si eu cateva filmari pe camera , am ales sa nu le listez pe net dar le-am trimis prin cineva direct la conducerea ratb , NU stiu daca s-au luat masuri3 points
-
Se pare ca incidentul a produs reactii si in Irak: http://www.youtube.com/watch?v=Y3QmZX4qE0U2 points
-
Legile sunt asa cum sunt dar trebuie respectate. Pentru mine e destul de clar fapta conducatorului auto e contraventie si fapta vatmanului e infractiune. Din punct de vedere abstract e clar care e mai periculoasa. Raportat la toate circumstantele fiecare trece prin filtrul propriu evenimentele si are o parere si o opinie. De multe ori incetinesc in oras din cauza pietonilor care trec neregulamentar, de acuma mai bine ii calc ca doar am prioritate si ei nu au ce cauta pe carosabil.2 points
-
Si eu cred ca lucrurile se schimba in bine, incet..cu noile generatii, de exemplu eu am Bmw si nu ma port ca un mitocan in trafic,nici in afara lui. Nu arunc pe jos, imi platesc impozitele, imi educ copiii sa fie respectuosi si civilizati, ma stradui sa nu deranjez lumea din juru meu. Insa specimenele cum e glezne goale asta lovit de tramvai, nu va fi educat niciodat cu vorba buna si nici cu nebagarea in seama, adica sa ne prefacem ca nu vedem. Alte compartii..ca daca era la volan o femie batrana...o domnisoara neajutaorata, nu au logica ; la volan era un gibon. Eu in 15 ani de sofat in Bucuresti nu am vazut domnisoare neajutorte care fac sicane in trafic. provocarile si golaniile le fac acesti descendenti ai triburilor venite din India care pana pe la 1850 au fost robi, apoi nomazi mestesugari si odata cu libertatea de circulatie au devenit barosani cu scoala veti* . Educatia(corectia ) lor trebuie facuta cu forata, adica itr-un stat norml la cap, cu sanctiuni usturatoare pentru intrarea pe linia de tramvai, daca vb de exemplul din topic, astfel incat sa il descurajezi. daca asa sistem coercitiv nu avem, atunci e sa facem ? sa intoarcem capul ca si cand ei nu exista.2 points
-
Aici cred ca greșești. Daca nu ai nervii necesari pentru job-ul pentru care ești plătit sa-l faci, iți dai demisia și te duci în alta parte. nu trebuie sa ma omori pe mine pe străzi, ca ai tu nervi. Poate e mai putin stresant sa împachetezi colete la Fan sau sa-mi dau un Mc'Chicken. Eu asa vad lucrurile. Iar referitor la tot ce înseamnă STB (dat fiind faptul ca au niște oameni care vor sa ajungă în siguranță la familiile lor), eu i-as trimite mai des la niște teste psihologice (pe bune, nu doar cu prezenta), pentru ca se pare ca multi au ceva probleme la mansarda. Nu uitați și de cazul asta. Dupa cele întâmplate ieri nu mi-ar fi cu mirare ca vatmanul sa fi folosiți aceleași expresii gen: da-te bah la o parte... Ajung la concluzia ca tragedia respectiva putea fi evitata, daca acești vatmani ar avea ceva minte în cap.2 points
-
De dragul discutiei, daca o mama cu caruciorul bloca tramvaiul si il trombonea cu frane in fata, merita acelasi tratament, da.2 points
-
Pai ce treaba are ca renunța la M50d? Nu era pe lista ta...oricum 30d/40d nu va dispĂŁrea curând de pe piața...2 points
-
Articolul 101 - Când drumul are două sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situată lângă acostament sau bordura. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stânga, dacă banda de circulaţie utilizată este ocupată, cu obligaţia de a reveni pe banda din dreapta atunci când acest lucru este posibil. Articolul 103 - Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axa drumului, conducătorii de vehicule pot folosi această bandă, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia. Articolul 107 (3) Dacă în intersecţie circulă şi tramvaie, iar spaţiul dintre şina din dreapta şi trotuar nu permite circulaţia pe două sau mai multe rânduri, toţi conducătorii de vehicule, indiferent de direcţia de deplasare, vor circula pe un singur rând, lăsând liber traseul tramvaiului. https://www.e-drpciv.ro/?o Deci, avea voie sau nu?2 points
-
Romulus nu găsesc “semnul de minus “ la tine... E frustrare la vatman da...clar...dar is convins ca la câți de ăștia vede zilnic i-au pus capac...iar șoferul BMW ului din clip...e definiția clară a cocalarului cu bemveu...îmi e și groaza anul asta când trec iar pe BMW...ce scuipături și priviri mi-oi atrage... P.S. Te am adus pe 0 MyX )).2 points
-
2 points
-
2 points
-
Ok ,ce pot sĂŁ spun ,renunț ,detailing nu este de mine ,nici nu o spĂŁl eu o duc la spĂŁlat ,jeg pe butoane nu stiu unde ai vazut ,cu siguranțĂŁ nu la mine ,nu sunt tipul care angajeazĂŁ un fotograf cĂŁ sĂŁ-i facĂŁ fotografii la mașina ,retrofiturile le fac seara sau in weekend ,timpul ĂŽl am mĂŁsurat pentru cĂŁ am de facut și alte treburi ,dar este pasiune și asta este . Poate sĂŁ te inducĂŁ ĂŽn eroare faptul cĂŁ nu plĂŁnuiesc nimic ,termin de montat ,fac fotografia ,end ,nu sunt atent cĂŁ are freaza strâmbĂŁ .2 points
-
Detin de 1 an de zile primul meu BMW si m-am gandit sa il prezint. Masina in cauza este un 320i 150cp si este foarte intretinuta, are km reali, este cumparata din Romania de noua. Eu am cuparat-o la 205 000 km si in momentul de fata are 234 000. Istoricul la rar este inregistrat de la 0km pana in prezent fiind cumparata din Romania. Printre principalele dotari ce m-au incantat in momentul achizitiei au fost: -Keyless entry -Keyless go -Xenon adaptiv -Pachet lumini interior/exterior -Trapa -Interior din piele naturala crem. -Trapa -Audio Harman Kardon -Senzori parcare/lumina/ploaie -Oglinzi electrice rabatabil -Scaune full electrice cu memorie -Volan in 3 spite. + altele Mentionez ca toate dotarile sunt din fabrica si nu a fost atasat nimic dupa achizitie. Nu am tinut neaparat ca masina sa aiba navigatie, este inutila dupa parerea mea, ar fi fost bine sa fie acolo dar asta a fost cam cea mai echipata/intretinuta masina pe care am gasit-o la momentul respectiv. La cumparare masina consuma ceva ulei asa ca i-am schimbat simeringuri supape, oringuri si garnituri(totul original) si odata cu aceste si chitul de ambreiaj pentru ca patina putin. In momentul de fata nu consuma mai deloc ulei si functioneaza impecabil. (completez cam 500-700 ml la 10 000 km) Tot atunci i-am facut o curatare profesionala a interiorului cu tot ce trebuie. Alte investitii: la 228 000 de km i-am pus discuri de frana si placute noi ATE, bielete antirului Lemforder, bujii noi DENSO IK20TT, am imbracat volanul in piele perforata cu neteda si nu pentru ca cea originala ar fi aratat rau.(se vad ambele in poze). Schimbul de ulei si filtre facut la 10 000km. Proprietarul o tinea in garaj si era in ultimul timp masina de weekend, avea pe ea jante de M pe 19, eu mergand zi de zi cu ea in bucuresti nu am vrut si jantele asa ca mi-am cumparat unele de Z4 pe 17 is 29. In viitor as vrea sa ii pun un pachet M exterior dar nu sunt hotarat pentru ca nu stiu cat o sa mai tin masina. Imi place foarte mult masina, cum se conduce, cum trage, este foarte silentioasa (de multe ori cobor sa alimentez la benzinarie uit motorul pornit si nu imi dau seama daca l-am oprit sau nu) ))) avand in vedere ca pana la ea am avut numai diesel. Cam atat despre masina, va atasez pozele mai jos. https://imageshack.com/i/pnUokUw1j https://imageshack.com/i/plNU1pRoj https://imagizer.imageshack.com/img922/8832/2IWqQp.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/7029/MCroMK.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/9753/i16M9T.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/4521/4s9NN1.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/8195/QQaX4M.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/4682/vVoNB3.jpg https://imageshack.com/i/pm5bkpY9j1 point
-
sper ca acei pietoni nu se arunca in fata masinii cu intentia de a te opri, ba mai mult se culca pe sosea, impiedicandu-te astfel sa continui drumul.1 point
-
Credeai bine, intru aici si pentru a ma amuza de aberatiile scrise de unii, de neimaginat a fi debitate de catre posesori de masini premium, dar noi suntem un popor atipic. Nu imi amintesc daca am mai postat asta, dar din oricare 10 texte pe care le scrii aici (pe forum), maxim 2 sunt relevante, in restul lasi impresia ca ai vrut sa postezi altundeva, in legatura cu alt subiect si ai gresit sectiunea. Acesta nu se doreste a fi un atac la persoana, doar un feedback, de care poti sau nu sa tii cont. O singura rugaminte am, pana la momentul cand ne cunoastem inclusiv dpdv profesional, pastreaza-ti parerile despre cate stiu sau nu stiu eu - legat de orice domeniu, dar in special cel juridic . O seara buna tuturor si nu uitati: masinile merg pe drumuri, pe sine merg doar tramvaiele si trenurile. LE: Ontopic: Subscriu postului anterior, al lui @florea2; as da plus, dar de pe versiunea de mobil nu merge.1 point
-
La multi ani tuturor in Noul An! Am zis sa-mi incerc norocul pe inceput de an, cu o incaltaminte noua. Anvelopele le-am pastrat, caci erau noi si merg ok si pe noile jante (putin mai intinse, dar foarte putin). Sigur ar fi mers mai bine pe 19" si cu o suspensie sport.. dar momentan raman aici. Nu am apucat sa ma uit foarte atent, caci s-a si intunecat pana sa le studiez mai amanuntit, dar par aliniate ok, nu mult mai iesite fata de cele OEM - ceea ce m-a bucurat (sunt 8.5J ET35 fata si 9.5J ET40 spate). Cele de pe spate, desi nu se vede in poze, sunt usor concave, ceea ce iar imi place. Culoarea e si ea putin diferita in realitate, spre antracit / gun metal, in functie de cum bate lumina pe ele. Sa le vedem acum si la drum mai lung cum se prezinta.. in oras pare totul ok.1 point
-
Nu te obosi sa-i dai reply.. baiatul are frustrari, toti de pe grupul ĂŁsta il cunosc ca isi baga nasul in topicurile tuturor. PĂŁcat cĂŁ parerea lui = zero1 point
-
Revin cu noutati legate de problema pe care am avut-o. A durat o vreme datorita sarbatorilor. Dupa cateva "studii" pe internet si discutii, am decis sa imi iau un cablu si un soft ISTA d+ de diagnoza (se gaseste pe Olx). Am instalat programul si spre uimirea mea , chiar a functionat. Am avut 2 coduri de eroare la DDE : 244C00 - Charge Pressure control, Charging Pressure too low / positive control deviation , si 27B900 Exhaust backpressure before exhaust turbocharger. Softul are sectiuni in care explica modul de functionare si care ar putea fi cauzele erorilor, asa ca am stat si am studiat vreo 2 zile,(nu sunt de meserie) dupa care am dedus ca ar putea fi vorba de un vacuum care nu actioneaza o clapeta. M-am apucat sa verific furtunele de vacuum si am gasit cauza. Un furtun de vacuum care nu a fost conectat, Dupa ce l-am conectat am sters erorile si am plecat in probe. Masina merge foarte bine acum, are putere si accelereaza exact cum stiam ca ar trebui sa functioneze, nu mai apre mesajul "Drivetrain" oricat de mult solicit acceleratia, si nu mai am nici erori la diagnoza. Sper sa tina, ca inca apas pedala cu retinere cateodatata, de teama sa nu imi apara iar "Drivetrain" Multumesc de sfaturi. Am facut testele indicate de tine si asa am gasit erorile. Am rulat testele dupa ce am remediat cauza si sunt Ok acum1 point
-
Erorile alea pe FRM la 524280km apar in multe cazuri si nu au nici-o legatura cu km masinii, stai linistit.1 point
-
Tara Romania joaca demult in alta liga inferioara. Nu vrem sa vedem asta sau evitam sa o spunem. Educatie si bun simt: 0 (ZERO)! Aici suntem acum. Iar cei ca si BMWist care (cred) ca au bani, se cred deasupra tuturor si cu mult mai putine legi de respectat. Cum iesim de aici? Educatie > 0 (ZERO). Insa deocamdata nu se misca nimic in directia asta. Vatmanul Inainte sa dam cu pietre si cu parul in el, hai sa ne punem in locul lui. Daca te intalnesti cu 30-40 de jmecheri ca cel in cauza, cum reactionezi la primul vs. cum reactionezi la al 31-lea? Dar la ultimul inainte cu 5 min sa ti se termine job-ul pe ziua respectiva? Nu spun ca e corect ce a facut, doar va intreb... ce faci dupa 8 ore de imbecili in trafic? Dar dupa o luna? Dar dupa 1 an? Dar dupa 5 ani?1 point
-
@EnderBender3rd - problemă la Casco, posibil. Trebuie discutat. E vorba de legislație prin unele locuri, plus că poluezi inutil și nici motorului nu-i face oricum bine - nu e ca și când nu se putea. Cu tot respectul, dar mor când văd cum stau românii cu mașinile pornite cu zecile de minute degeaba, doar ca să le fie curul cald și plămânii varză. Știu, să curgă minusurile...1 point
-
Adica daca pui una SH si e la sfarsitul vietii e mai buna ca una reconditionata de unii care chiar stiu ce fac si dau garantie?? Eu am pus una reconditionata de-am crezut ca e noua! A Am lasat-o pe a mea si am luat-o pe a lor. (Reconditionare facuta "afara".) E cam folclor, ca asa pica la M47.. (..pica, e drept ,ca boala a M47, dar nu la fel de des ca lantul la N47). Si mai si suiera.. I-am intrebat pe aia de mi-au vandut pe a lor. Mi-au zis ca e cam folclor... Sau alfel, picau pentru ca aveau filtrele alea de pasla despre care fabricantul nu a specificat ca se pot infunda iar turbina sa ramana cam fara ulei (e viata ei, a lagarelor..), adica epuratorul o cam infometa.. pana au aparut alea mai noi, fara pasla.1 point
-
https://www.motor1.com/news/391414/bmw-committed-combustion-engines/ lasa-i pe altii sa se teama. ia-ti ce motor vrei tu.1 point
-
Esti subiectiv, “soferul” de “vehicol” pe sine a fost ok, nu ca tiganul din bmw.1 point
-
un tigan infect. punct. la ce reactii a avut dupa incident....NO COMENT!1 point
-
Da, si eu zic.. ca mai bine mima o franare tarzie si sa intre in tigan. Eu inteleg incalcarea unor reguli cand te grabesti la spital, ai un bolnav in masina (si poate nici atunci, ca pt asta exista salvari). Dar ghibonul cu piranda se grabeau maxim la o shaorma. Si da, legile la noi sunt incalcate zi de zi de zi.1 point
-
Nu trebuie neaparat ca legile sa fie mai aspre ci sa fie aplicate. Daca nu se loveau ce patea baiatul cu bmw? Pe baza inregistrarii vatmanului. Nimic. Asta nu e normal.1 point
-
vatmanul a fost sanctionat pt ca a accidentat masina cu intentie . Practic ..putea evita , indiferent a cui era suferinta cronica .Si asa e traficul handicapat , mai stam sa ne si accidentam la ambitie .1 point
-
Avea voie sa circule (nu ai voie sa circuli pe linia de tramvai dacă sunt mai mult de 3 benzi pe sens), nu aia e problema...problema e ca s-a apucat sa ii facă “Brake ckeck” la vatman pentru ca cocalarul nu suporta in afara de manele sunetul pițigăiat al clopotelului din tramvai și s-a și hotărât sa se dea jos la vatman înainte sa fie lovit sa ii facă înțeles lucrul asta...1 point
-
Si eu cred ca nu a procedat corect, dar consider ca nu este corect sa stea un tramvai plin de oameni muncitori care se grabesc la joburi sau sa isi ia copii de la scoala/gradinita dupa un cocalar care nu se comporta civilizat si prefera sa blocheze tramvaiul decat sa astepte in urma celor 5-6 masini ce stationau la semafor! Celor care spuneau ca daca doamne fereste avea un copil mic in masina le spun atat: ai copil mic, te comporti civilizat! Asa iti educi copilul!1 point
-
1 point
-
1 point
-
deci vinzi o coaja cu motor de 535 in ambalaj de 520, doar de dragul sa te tragi pe cur de la impozit? Asta e Romania frate...1 point
-
Problema nu e ca nu ai voie, ci ca se vor mari restrictiile si posibil taxele si peste 5-6 ani nu pot sa o mai vand ca acum o masina euro 2 sau 3... Nu consumul ar fi problema ci tocmai valoarea de revanzare... Eu stau la curte, am garaj si curent trifazic. Asta ar fi un avantaj pentru detinerea unui hybrid.Cei 15k km/an sun facuti 85% prin oras. Si eu ma gandeam la varianta benzina ca fiind mai de viitor ca dieselul1 point
-
_deeJayOg, tu te astepti ca un mecanic sa fie vreun specialist, sa scoata un microscop, o lupa, ceva si sa petreaca 3 zile langa o masina cu distributia rupta!? Distributie careia OFICIAL fabricantul ia facut foaie de lucru, adica tot ce TREBUIE SCHIMBAT! Nu-mi spune ca dupa PUMA din 2011 nu s-au mai rupt distributii ca insasi topicul asta o infirma. Asadar, un mecanic ORICAT DE BUN AR FI nu poate ajunge la concluziile unui fabricant care ia o distributie la puricat din aproape toate punctele de vedere! Stii, nu e bine sa impingem lucrurile la extrem cu mecanicii ordinari.1 point
-
Numai lupi moraliști pe aici, voi aveți ce aveți cu cocalarul ,,, dacĂŁ era o domisiora neajutorata cu un Fiat 500 și fĂŁcea vatmanul ce a fĂŁcut, mai aveați aceeași reacție ?0 points
-
pai nu avea , e clar , dar sa impingi masina cu tramvaiul e cam aiurea )) , mai si vorbeste pe filmare , daca el a dat filmarea pe net e chiar retardat0 points
-
Mda...se pare ca semaforul tramvaiului se fĂŁcuse verde de ceva vreme cel pt automobile era in continuare roșu...special gândit ĂŽncât tramvaiul sa porneascĂŁ ĂŽnaintea mașinilor astfel sa fie cât mai puțin blocat in trafic...de acolo și frustrarea vatmanului...pe scurt in situația data bemveul nu avea ce cautĂŁ acolo...0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00