Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/10/20 in Posts
-
cei care contesta faptele vatmanului, ar trebui sa isi aduca aminte de cate ori au fost pe punctul sa se urce calare pe vreun prost. este clar ca el a actionat impotriva legilor scrise si probabil va fi pedepsit pt asta, insa ii gasesc toate scuzele. daca existau legi scrise cum trebuie si aplicate, inclusiv corile stateau mai linistite, pt ca ciorile sunt destul de civilizate la volan cand trec granita. nu are sens sa se mai dezbata si sa se argumenteze. vatmanul a actionat in urma faptului ca a cedat nervos la zecile de intamplari zilnice prin care trece si asta deoarece cei care ar trebui sa puna ordine in acest haos nu fac nimic si, ca atare, vatmanul si restul de oameni sunt expusi la manifestarile nesimtitilor si cocalarilor intalniti in trafic. uite ca abia acum am inteles ce vrei sa spui si implicit semnificatia numarului masinii.3 points
-
ieri, mergand pe titulescu spre stefan cel mare, il aveam pe asta in fata. a venit o salvare si omul s-a lipit de ea la 2 m si evidwnt ca nu era destul de smechera manevra asta daca nu isi punea harbul pe avarii. a intrat in pasaj impreuna cu salvarea, a iesit din el, a trecut primul semafor pe verde impreuna iar la urmatorul a prins rosu. am mers normal, am prins rosu la primul semafor iar la al doilea l-am ajuns si l-am depasit. erau doua ciori borate, flamande(dovada si starea in care e masina) si zornaiua manelele de cadeau tablele de pe harb. asta e locuitorul romaniei care conduce masini.3 points
-
eu am zis de mai multe ori: nu e musai sa aiba toata lumea masina. nici in vest nu au si nu e o rusine.2 points
-
Complici treburile aiurea...fa soft la 190cai la un tuner calumea și ai rezolvat problema...190cai is 190cai indiferent ca sunt “cu soft 520d” sau fĂŁcuți de tuner...as zice ca tunerul poate “citi” mașina și sa facĂŁ o remapare mult mai “fluida” și care se preteazĂŁ individual la mașina ta astfel ĂŽncât sa rĂŁspundĂŁ cerințelor tale de zi cu zi decât sa arunci un “soft de 520d”.2 points
-
2 points
-
eu inca astept sa faca astia lifturile, sa putem circula si pe liniile de metrou2 points
-
La multi ani tuturor in Noul An! Am zis sa-mi incerc norocul pe inceput de an, cu o incaltaminte noua. Anvelopele le-am pastrat, caci erau noi si merg ok si pe noile jante (putin mai intinse, dar foarte putin). Sigur ar fi mers mai bine pe 19" si cu o suspensie sport.. dar momentan raman aici. Nu am apucat sa ma uit foarte atent, caci s-a si intunecat pana sa le studiez mai amanuntit, dar par aliniate ok, nu mult mai iesite fata de cele OEM - ceea ce m-a bucurat (sunt 8.5J ET35 fata si 9.5J ET40 spate). Cele de pe spate, desi nu se vede in poze, sunt usor concave, ceea ce iar imi place. Culoarea e si ea putin diferita in realitate, spre antracit / gun metal, in functie de cum bate lumina pe ele. Sa le vedem acum si la drum mai lung cum se prezinta.. in oras pare totul ok.2 points
-
Nu poti sa scrii tot softul unui 520D pe un 518 pt ca asta implica un alt modul cu numere hardware si software diferite . Poti sa scrii doar hartile unui 520D, dar asta implica interfata de tuning si nu sculele/softurile oficiale BMW . Deci un tuner ar putea eventul sa extraga partea necesara din softul de 520D, ca sa ti-o scrie tie . Asta daca restul componentelor sunt aceleasi - injectoare, turbina etc .1 point
-
m10b18 - distributie pe lant injectie de pe e28, trecut in talon. cutia de viteze este un getrag 225 in 5 trepte. evacuarea este refacuta cap coada, de la serpisori pana la finala. tinichigeria si vopsitoria au fost refacute. suporti cutie parbriz nou levier caseta rulumenti fata bielete antiruliu spate bujii delcou electromotor schimb de ulei motor, cutie si grup lichid frana filtre benzina, aer, ulei ulei 10w40 interiorul este complet in proportie de 70%. masina nu are ABS, servodirectie, controlul stabilitatii, aer conditionat, etc. in pret sunt incluse: un alt set de jante vintage oem doua aripi fata brake booster itp 2020 rca expirat inmatriculata fiscal probleme de rezolvat: instalatie electrica, cablu conector cutie - bord(acceleratia si kmh sunt pe cablu), trim uri exterioare pentru cei interesati de terminarea proiectului pot da contactele pentru piesele necesare si manopera. accept test service pretul este de 13.500 lei si este negociabil nr telefon: 0724 024 297 email: theo.thorn@yahoo.com1 point
-
Pentru linistea ta, sa stii ca si in alte tari serviciile au devenit din ce in ce mai proaste, motiv pentru care lumea se indreapta spre masini in garantie/leasing operational, unde e stipulat clar in contract ca iti ofera masina de schimb de clasa echivalenta( dar nici aia nu e disponibila in 90% din cazuri). Ca si comentariu general, Romania traieste intr-o bula economica, artficial alimentata de cresterea consumului si cresteri de salarii nesustenabile, si da, nu prea mai munceste nimeni serios (dar presimt ca vor veni niste corectii in perioada urmatoare).1 point
-
Cred ca pur si simplu nu am ajuns la nivelul ala de civilizatie si decenta...poate ei se ocupa de cine tipa mai tare... Eu am fost de buna credinta, am fost deschis, le-am zis simptomele masinii, am lasat masina, nu i-am stresat cu telefoane. Dupa ce am vb de dimineata la 9, liniste ore bune (desi au zis ca urmeaza sa ma sune) pana am sunat din nou, de data asta am fost mai ferm, si au revenit cu telefon in care mi-au zis ca au decis sa comande piesa.... Bai nene, deci pentru un kkt de senzor te coiesti atat, ce sa mai zic daca e vb de vreo turbina, sau motor, sau altceva... Suntem tara bananiera, aia e, trebuie sa admitem ca mai e mult pana departe... Nu sunt de acord ca sunt masinile mai proaste....sunt mai complicate, iar ciclul de design/testare e din ce in ce mai scurt. Iar interactiunea cred ca depinde destul de mult de echipa, pentru ca in definitiv acolo sunt oameni. Oamenii, indiferent unde ar lucra, daca sunt profi, fac treaba, daca nu, nu.1 point
-
Asa cum ai zis tu, cineva, eu sunt cineva si n-am facut nici o aluzie la faptul ca ai lucrat tu la salubritate. Eu lucrez in port, aveam tigani in subordine, lucrau ca docheri. Baietii erau cuminti, erau romani care furau mai mult ca ei ) si mai des.1 point
-
La primul este 204, pe urma creste progresiv 215, 235, si la al patrulea primesti alocatie pana la 18 si daca se mai duc si la scoala....pana la 25 Si asta este doar varful aicebergului , mai ai multe alte facilitate, impozit zero, bani ptr locuinta nu ca la prima casa, ci cu totul altfel......si muuuult mai multi bani, ajutoare daca tactu e un boschetar, sa-si ia masina mare ptr plozi....blabla Probabil ca e la fel si in Anglia, proabil ca poti sa faci multe manarii cu alocatiile, copii falsi, alocatii din mai multe tari..... Si da printre joburi am lucrat si la o firma de reciclare, sofer profesionist pe abroller, ca tot vorbea cineva de salubrizare, dar nu era nici un tigan in firma.... in Romania nu m-as sui pe nici un camion sau ceva de genul si nici pe tir oriunde ar fi el... De fapt daca ar fi ca in Germania nimeni nu ar mai pleca acolo ci ar ramane aici, dar bani ioc, joburi de cacat garla, bataie de joc mizerie si indiferenta, barem acolo nu sunt temperaturi cu minus 30 si nici 45 plus ca la noi, te imbolnvesti nu te lasa sa mori ca un caine, te opereaza fara sa iti dea foc ca la un caine turbat, iti faci dintii si controale gratis ca de aia platesti asigurare medicala, locuri de munca in diverse profile de activitate, da, usor usor incep sa inteleg de ce ne faceau nemtii comunisti prosti, saraci, si sclavi fara zile libere.... pentru ca asa este, si asta cu respectatul legilor, cand Romania o sa fie stat de drept, cu o politica sociala,economica, educationala, da, dar nu este nimic, o sa intre in colaps cat de curand, si grecia e cacat pe langa ce o sa patim noi, sa nu uitam ca astia de seama noastra 30-40 ani deja pot sa isi ia adio de la pensie Stiti pe timpuri cand venea cate un boier scolit prin Franta il puneau ministru, astazi daca deschizi gura te omoara securocomunistii din sistem, si daca mai cititm vreo carte cu autori postbelici mai gasesti personaje gen functionarasi la stat cu copii multi si retributie micuta.... acum avem prosti de lux facuti la scoli private de la gradinita pana la facultate angajati de tacsu la stat pe functii de consilieri si administratori1 point
-
Alt Motor 100% dacĂŁ sa fĂŁcut schimbul de ulei la intervalul acela.il gĂŁsești in RO maxim la 800€.ar fi bine sa fie ĂŽncĂŁ pe masina sĂŁi faci o diagnoza, dupĂŁ schimbat distribuția si uleiul sa fii sigur mult timp.ca dacĂŁ ĂŽl repari pe al tĂŁu sigur o sa mai apĂŁra ĂŽncĂŁ multe probleme si n-o sa mai meargĂŁ f.bine.dupa la rar cu factura motorului sa schimbi seria. Si din motorul tĂŁu mai vinzi ce a mai rĂŁmas bun si mai scoți 200,400€ si ai scĂŁpat.Nu te mai complica cu reparația.1 point
-
1 point
-
Când schimbați uleiul in cutie schimbați acele Garnituri care sint ĂŽntre cutie si Bloc Valve ,,mechatronic,, 1 Garnitura din plastic in forma de ochelari care crapĂŁ,se uzeazĂŁ dupĂŁ 60,70 Km.Rusii o fac din aluminiu si scapĂŁ de probleme. 2.4 Garnituri din cauciuc in forma de tub. Astea toate influenteazĂŁ Foarte Mult la Presiune.Dupa Detiorarea lor cauzeazĂŁ foarte multe probleme,erori in cutie,stocuri etc..Si o simțiți o diferența Enorma.Vad ca mulți din RO.nu știu de problema asta si arunca o Groaza de Bani in reparație sau alta Cutie.am pĂŁțit-o personal.Pret set Garnituri 50€ Am fost la toate service din Buc.nimeni nu știa ce are cutia, Data jos si desfĂŁcutĂŁ ��Am aflat asta de pe forumurile din UK. 80% aveau aceasta problema.am fĂŁcut si eu un topic aici acum o luna dar nu am primit nici un sfat concret.Sper sa va ajute si pe voi https://sayyarti.wordpress.com/2015/01/20/everything-about-your-zf-automatic-transmission-issues/1 point
-
1 point
-
Nu am facut armata impreuna sa ne permitem apelative din astea pe care le folosesti tu in spatele blocului belgian, te rog sa iti pastrezi bunul simt si sa dai dovada de educatie. Nu stiu ce capsuni culegi unde esti, dar zic ca optim ar fi sa ii lasi sa isi dea cu parerea despre chestiuni juridice din Romania pe oamenii care au studiat si lucreaza cu dreptul romanesc. Ma bucur ca ai confirmat faptul ca expatii sunt mai romani decat romanii . O seara buna sa ai! PS: Am glumit cu capsunile, nu te incrunta.1 point
-
Totuși dacă citești legea și ce înseamnă distrugere e mai gravă sau ar trebui să fie gravă treaba dacă e intenționat - dacă n-ai pile sau ești bine pus ți-o cam iei dacă se duc toate lucrurile la capăt, începând cu o plângere. Da, proprietarul BMW a sfidat legea (că greșeală deja e puțin spus), va plăti, legea s-a aplicat cumva. Este exact genul de om pe care îl urăsc și eu ca și 80% din oameni în trafic, știm. Legea trebuie aplicată însă de un organ abilitat nu de un alt participant la trafic - cu atât mai puțin de un vatman care are și viețile altor oameni în grijă. Asta face diferența între societate și sălbăticie. Sau cel puțin ar trebui. Dacă deja scoatem furcile și ardem vrăjitoarele ne cam așa pe ea de evoluție. Nu e ok. Dacă vatmanul chiar a lovit intenționat (deși nu cred - pare mai degrabă că s-au întâlnit 2 giboni și din câteva șicanări a ieșit pe bune cu probleme - nu cred că se așteptau să fie atât de departe dusă situația - probabil s-au obișnuit cu intimidări - e la ordinea zilei deh), e grav și normal ar fi să fie sancționat. Aceeptă cineva proba video?1 point
-
Corect, o alta dovada ca justitia din romania e de cacat, il lasa pe vatman in libertate ca a lovit gibonul, ntz ntz ntz. Al naibilui el de infractor.1 point
-
degeaba puneti link uri cu anunturi, astea se pierd foarte usor cand expira anuntul de pe net. puneti seria de sasiu si nr de km real1 point
-
un-tramvai-deraiat-incercand-sa-depaseasca-un-bmw Un tramvai a deraiat ĂŽncercând sĂŁ depĂŁșeascĂŁ un BMW! Poliția RutierĂŁ este de pĂŁrere cĂŁ, pentru a se evita incidentele de acest tip, pe linia de tramvai ar trebui sĂŁ se facĂŁ bandĂŁ specialĂŁ pentru tramvaiele care se grĂŁbesc.1 point
-
Tara bananiera suntem, toti se cred smardoi daca conduc un bmw, unii abia se caca de foame si ei umbla cum bmw...in fine. Daca ar exista o farama de bun simt in natia asta, o farama de civilizatie, am fi luat in considerare legislatia in vigoare iar acum, aici nu s-ar fi discutat de asa ceva. Aia care tine cu coalaru e si ei cocalari, sac... Si eu sunt cocalar, ca daca ma injura jegosu de copii avea in secunda unu faianta in ceru gurii...1 point
-
1 point
-
Foarte clara intentia, inclusiv cea de viol si e chiar si o farama de abuz de incredere, la fel de clara. Ca sa nu discutam despre talharie, ca i-a furat niste vopsea de pe bara spate prin acte de violenta... Sunt sigur ca judecatorilor le e suficienta aceasta claritate si nu au nevoie ca intentia sa fie probata, categoric il vor lega pe vatman pentru tentativa de omor. Mare e gradina Domnului...dar si mai mare e domeniul de expertiza al romanilor.1 point
-
Se pare ca incidentul a produs reactii si in Irak: http://www.youtube.com/watch?v=Y3QmZX4qE0U1 point
-
Legile sunt asa cum sunt dar trebuie respectate. Pentru mine e destul de clar fapta conducatorului auto e contraventie si fapta vatmanului e infractiune. Din punct de vedere abstract e clar care e mai periculoasa. Raportat la toate circumstantele fiecare trece prin filtrul propriu evenimentele si are o parere si o opinie. De multe ori incetinesc in oras din cauza pietonilor care trec neregulamentar, de acuma mai bine ii calc ca doar am prioritate si ei nu au ce cauta pe carosabil.1 point
-
Revin cu prognoza, e posibil dupa cum am spus ca saptamana asta sa intru in posesia masinii. Ieri dimineata sarise trei pasi in productie, de la "Production begins" unde statuse de pe 12 Decembrie (productia la G05/06/07 a fost oprita de pe 22 Decembrie pana pe 4 Ianuarie) pana la "Entering assembly line", iar in dimineata asta vad ca a mai sarit inca patru pasi. Ala sunt, si daca as avea zece masini in garaj si as comanda inca una tot cu sufletul la gura as fi. In viata asta am invatat sa ma bucur de orice lucru care ma face sa imi iau gandul de la alte lucruri care nu imi convin.1 point
-
Erorile alea pe FRM la 524280km apar in multe cazuri si nu au nici-o legatura cu km masinii, stai linistit.1 point
-
Nu e nicio indoiala - soferul bembeului este vinovat, si a fost deja pedepsit pentru asta - amenda + ridicarea permisului. La fel, nu e nicio indoiala, vatmanul a gresit si el - a intrat intentionat in masina din fata lui - si va fi pedepsit; e clar ca nici el nu avea toate tiglele pe casa, si nici prea istet nu este, din moment ce injura ca la usa cortului, desi stia ca este inregistrat; practic a construit un dosar beton impotriva lui, probabil va plati reparatia masinii si a tramvaiului. Intr-o societate civilizata, nu iti poti face dreptate singur; trist este ca justitia nu prea functioneaza, si in consecinta indivizi ca acel sofer se pisa pe reguli, pentru ca este convins ca nu va fi pedepsit. Credeti ca americanii sunt intrinsec mai civilizati? in niciun caz; dar la ei justitia functioneaza si pedeapsa vine garantat. O sa imi permit sa dau un exemplu din experienta personala: am condus pe o autostrada in California (101), avand ca pasager un american; limita de viteza 65 mile parca, si nimeni nu o depasea cu mai mult de 5 mile, mergand cam cu aceeasi viteza pe toate cele 3 benzi pe sens; obisnuit cu condusul la noi, tentatia a fost sa cresc putin ritmul, si sa incep sa depasesc pe unde se poate - americanul mi-a atras atentia ca foarte probabil o sa fiu oprit de politie pt condus agresiv si depasirea vitezei; l-am ascultat si bine am facut - un alt sofer a trecut pe langa noi cu 10-15 mile in plus, si ce sa vezi - in cateva minute era tras pe dreapta, desi nu vazusem nicio masina de politie pana atunci - tot americanul mi-a spus ca destul de des cei care fac reclamatia sunt chiar ceilalti participanti la trafic - suna la 911, si imediat apare echipajul de politie rutiera; si fereasca sfantul sa nu le arati respect sau mai rau sa nu opresti, ca imediat scot pistolul. Aici este de fapt problema esentiala - la noi justitia si pedepsirea infractorilor nu functioneaza, si atunci isi permit sa nu respecte regulile, si chiar sa iti dea cu tifla. Daca toti am reclama asemenea soferi, si politia chiar ar lua masuri impotriva lor (amenzi usturatoare, ridicat permisul, etc), atunci in cativa ani am avea parte de un trafic ordonat; de ce credeti ca merg vitele ordonate in cireada? pt ca daca ies, isi iau bate pe spinare, garantat. Concluzia - protejati-va nervii si banii si nu reactionati la asemenea provocari - chiar daca altii nu respecta regulile de circulatie, nu va faceti singuri dreptate, pt ca probabil veti plati toate oalele sparte, sau chiar mai grav, puteti face inchisoare (cobori din masina, te aperi de individ si il dai fara sa vrei cu capul de asfalt si moare - omor prin imprudenta, cativa ani de inchisoare)1 point
-
in atatea sustineri ale vatmanului ce ne opreste pe noi toti sa procedam la fel , daca nu pleaca de la semafor , daca imi taie calea , daca un sofer greseste cea mai buna reactie este sa dam peste el si sa-l accidentam eventual , hai sa fim corecti pana la capat , cei care cred ca asa e bine sa dea tramvaiul peste tine pt ca e suparat , frustrat , agitat , are o zi proasta si e condus de hormoni si nu creier . Se pune mai multa atentie pe "cioara" si unde se ducea , cu cine , ce sa manance decat pe faptul ca vb strict de reguli de circulatie si atat , in locul vatmanului putea fi orice alt mijloc de transport iritat de X motive . CE pot sa spun , sa speram ca nici un coleg de forum nu intalneste un vatman agitat si supermegaultra stresat de meseria pe care o are si traficul din bucuresti , pt ca greseli facem zilnic toti si nu ne-ar face placere sa ne intalnim cu cel care decide sa ne si penalizeze in mod agresiv pt asta, un tramvai eventual1 point
-
Pun si eu o intrebare celor care ii iau apararea vatmanului. Ce parere aveati daca in locul "bemveului"(BMW), era un scuter, o bicicleta, poate chiar un pieton? Nimeni pe lumea asta nu are dreptul sa distruga cu buna stiinta propietatea unei alte persoane. Nu conteaza cat de tare te grabesti sau cat de tare consideri tu ca esti obstructionat in exercitiul functiuni. P.S. Da, soferul e un cocalar. Dar tineti cont de faptul ca putea fi o mama care se ducea cu copilul la scoala sau un "doctor care se grabea sa ajunga la o operatie".....si alte exemple de genul.1 point
-
@EnderBender3rd - problemă la Casco, posibil. Trebuie discutat. E vorba de legislație prin unele locuri, plus că poluezi inutil și nici motorului nu-i face oricum bine - nu e ca și când nu se putea. Cu tot respectul, dar mor când văd cum stau românii cu mașinile pornite cu zecile de minute degeaba, doar ca să le fie curul cald și plămânii varză. Știu, să curgă minusurile...1 point
-
FelicitĂŁrile mele sincere pentru curajul kilometrilor parcurși, ĂŽn viitor aveti de gând sĂŁ vĂŁ bucurați in continuare de mașinĂŁ sau va pune pe gânduri implementarea noilor taxe referitoare la normele de poluare? Referitor la cutia portbagaj, doresc si eu achiziționarea uneia insa sunt nehotarat, aveti vreo recomandare asupra vreunui model, este zgomotoasĂŁ in rulare? Multumesc.1 point
-
Cu ocazia implinirii a 100 mii km de cand o am (2 ani si 10 luni) in timp ce eram in drum spre Grecia unde am facut revelionul, s-a gandit sa ma lase in drum, pentru prima data.. Si nu oriunde ci pe un drum de munte din Bulgaria la 12 noaptea.. Mi s-a aprins becul de baterie din bord si nu mai incarca deloc alternatorul. Am reusit sa ajung la o mica benzinarie unde am desfacut releul de incarcare si am observat ca se tocisera carbunii din el, carbuni pe care ii mai schimbasem acum vreo 2 ani si 77mii km. Neavand ce face am chemat platforma prin intermediul unui card de asistenta rutiera pe care il am de cateva luni, care m-a dus intr-un oras la 40km distanta. http://i.ibb.co/LNwm3pv/IMG-7157.jpg Negasind releul pe stoc, ca am apelat la varianta propusa de un baiat de magazinul de piese si anume alternator Sh si schimbat rapid la serviceul din spatele blocului. S-a ocupat el de tot, eu doar am dat banul. Culmea, totul a fost mai ieftin decat daca il luam de pe olx si il schimbam la un service din tara.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
deci vinzi o coaja cu motor de 535 in ambalaj de 520, doar de dragul sa te tragi pe cur de la impozit? Asta e Romania frate...1 point
-
E foarte simplu, nu ai de ce sa iti pui scaune incalzite intr-o tara in care temperaturile nu scad sub un anumit prag. Iar incalzirea in scaune se pune relativ usor si dupa, nu e un capat de lume. La fel cum majoritatea BMW urilor din UK au butoane de aragaz la AC (fac referire in special la E6x / E9x).1 point
-
Zilele trecute am patit o faza destul de dubioasa.. mi-a iesit amortizorul stanga spate din prinderea de jos, de la roata. Initial am crezut ca s-a rupt surubul, dar la o verificare mai amanuntita se poate vedea ca inelul prin care intra surubul s-a smuls de pe bucsa din cauciuc. Si cel de pe dreapta era iesit destul de mult si probabil era o chestiune de timp pana sa iasa. Am cumparat ambele amortizoare (Bilstein B4 mtech) si spre surpinderea mea cele noi aveau in pachet o saiba care se pune intre amortizor si surub, tocmai ca sa nu mai iasa. Cele vechi nu o aveau in pachet. Asta ma face sa cred ca au mai fost astfel de cazuri. In fine, au tinut vreo 90mii km..1 point
-
1 point
-
Am un card de asistenta rutiera. Nu e cine stie ce, dar decat deloc.. Cateva poze.. https://ibb.co/mNDVFGz https://ibb.co/349GPx5 https://ibb.co/t3yMWpV https://ibb.co/QJ4y89H https://ibb.co/fSmb8T7 https://ibb.co/Km7bMWh https://ibb.co/Pj0XXMq https://ibb.co/8cHD617 https://ibb.co/021mX35 https://ibb.co/xHgtb39 https://ibb.co/zR2WQDM https://ibb.co/NZFPfX4 https://ibb.co/B3Rbs9G https://ibb.co/jzWdkyn https://ibb.co/pvBr5Cq https://ibb.co/3mSjq8h https://ibb.co/6sKWt4K https://ibb.co/Y8Qs7gw https://ibb.co/1qZrzsR https://ibb.co/6sPn7q5 https://ibb.co/WVjXGWF1 point
-
Merci Sa zicem ca am avut incredere in masina ca stiu ca am intretinut-o cum trebuie si (teoretic) nu prea avea ce sa pice. Mai tari mi se pare cei 2 italieni care au pornit din Cuneo Italia (este mai jos de Torino) spre Nordkapp pe 10 iunie si facusera ~5500km pana atunci (pe 25 iunie e facuta poza la urcarea pe feribotul care face legatura dintre Helsinki si Tallinn). Nu vreau sa-mi imaginez cum a fost drumul lor cu chestiile alea care mergeau cu 50-60km/h maxim. Unul dintre ei mai avea si un handicap la o mana si la un picior. Sau altii altii care aveau un traseu asemanator cu ce facusem eu1 point
-
Azi i-am schimbat uleiul si filtru. Cel mai rapid schimb de ulei, la o luna si 10 zile de la precedentul1 point
-
Am si eu masini mai varstnice si mai putin varstnice si foarte vechi (gen peste 30 de ani)... ei bine dupa zeci de masini avute in posesie eu cred ca cele mai fiabile sunt masinile anilor 90. Superbe peisaje si foarte frumoasa masina... felicitari!1 point
-
Foarte interesant acest subiect.... doar sa evidentiez anumite aspecte: -Am fost in diferite tari precum: Germania, Italia, Franta, Turcia si pot spune ca in fiecare tara am gasit masini vechi cat si noi... unele dadeau fum grav altele evident ca nu, insa nu vedeam masina murdara sau trotuar plin de praf si m-am gandit ok deci marea problema nu este de la masina fara DPF sau ca este veche si automat scoate foarte mult fum... diferenta este ca in aceste tari s-a investit foarte mult in infrastructa/mediu (se regaseste foarte multa verdeata) parcuri pline cu copaci cat si pe toate strazile, in aceste tari se protejeaza copacul... nu cum a facut Firea de a taiat o mare parte din copaci pe ideea ca sunt batrani ... -Imi este clar si nu sunt nebun sa zic ca o masina din 99 polueaza mai putin decat una din 2018.. dar mai avem mult pana se rezolva toate... Ideea de baza pe care am observat-o personal in tarile enumerate mai sus: prima data au investit in infrastructua(trafic fluidizat+metrou eficient+tramvai) am vazut o mare investitie si in mediu de unde am tras concluzia ca nu exista masini prafuite sau asa nivel de poluare... Dar poate gresesc si defapt in tarile de mai sus nimeni nu are DPF oFF si din aceasta cauza totul merge ok...1 point
-
Te inseli, nu sunt pus pe cearta! (..in loc sa dai un raspuns MAI POTRIVIT autorului ai ales sa spui: "ISTA nu alege, ci identifica. Ce vrei defapt sa spui." Cand eu i-am spus AUTORULUI ca daca masina porneste atunci foarte probabil nu foloseste DDE care ii trebuie. Iar tu ai ales ignorand ce am accentuat, sa ma intrebi sa fiu mai explicit. Pana la urma fiecare intelege lucrurile diferit, dar mi se pare DEPLASAT sa judeci pe altcineva. Eu am judecat judecata, daca vrei, nu omul. Observ ca esti mai specialist in codari decat mine; eu din lipsa de timp, nu mai pot tine pasul; dar asta nu insemma ca nu pot urma un fir logic, FARA SA JUDEC PERSOANA! Ne-am lamurit acum? Sa ne spui cum s-a rezolvat, Cristi Natea. Mai sus vrut sa zic INPA nu ISTA.-1 points
-
Salut, Eu am un F11, la regenerare in Ista se specifica clar ca viteza trebuie sa fie minim 60km/h, de preferinta 80km/h timp de cel putin 10 minute. Nu se pomeneste nimic de turatia motorului.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00