Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/22/20 in all areas

  1. Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.
    4 points
  2. 2 points
  3. vin.report - VIN LITE BMW WBA3D31080J551737.pdf vin.report - VIN LITE BMW WBAKS410800H69497.pdf
    2 points
  4. Va salut stimați colegi, a sosit momentul sa schimb și eu distribuția la mașina(E60/N47D20C)+alte măruntaie și doresc, dacă se poate, sa-mi recomandați un service bun, real care sa-mi ofere și garanție (in caz ca va fi nevoie sa iau demersuri legale) dar nu la niște preturi exorbitante pentru manopera (gen 2000e). Sunt curios cam cat costa tot procesul și la reprezentanta, se merita? Mulțumesc anticipat!
    1 point
  5. Nu ai cum sa-l pui gresit, are o singura pozitie pe ax. Bimmer iar le stie pe toate (din pacate le stie prost, ca de fiecare data) din pozele de pe net )))
    1 point
  6. Salut, Esti haios tare, acum depinde de cum vor evolua lucrurile cu tractomiunea spate in anul 21012, poate vor face un model reusit, asta ramane sa vada generatiile ce vor trai sau nu in anul acela. Cat despre anii nostri, banuiesc ca problemele pot fi de orice natura, nu avem calendar de predictibilitate a defectelor ce pot aparea la modelul acesta, e la noroc. Singurul mare defect ce-l vad eu este impozitul, dar asta din punctul meu de vedere ca salariat cu venituri medii. Bafta la alegere.
    1 point
  7. Salut, Nu e destul sa "vreu", ar trebui sa ne spui si de unde esti ca sa putem sa-ti recomandam un service, ca poate lucrezi in Paris si noi nu suntem informați de acest lucru
    1 point
  8. Fara sa intentionez sa supar detinatorul , noua filozofie de design mi se pare un dezastru. Arata ca si alte o suta de modele de pe sosele , urata cu spume din fata ,comuna/chinezarie in rest, fara personalitate si mai ales fara a avea de a face ceva cu "bmw" . Sa te bucuri de ea, ca te vad foarte incantat !
    1 point
  9. Revin cu pareri legate de masina. Imi place al naibii de mult cum merge, astept sa incalzeasca afara ca momentan a cazut temperatura, nu e de inghet dar noaptea se duce la 2-3 grade cu maxim 16-18 ziua (vorbesc in Celsius aici). Peste o luna probabil deja voi avea temperaturi de vara iar pneurile mele de vara se vor comporta si mai bine si evident comfortul la mers va fi imbunatatit. Luminile masinii sunt date naibii, desi sunt cu led ca si celelalte pe care le aveam pe X6 (laserul se activeaza pe faza lunga din ce vad in niste specificatii la peste 37 mph/60km/h) lumineaza mult mai bine. Sunt cam magari, deoarece luminile fara laser (care tot leduri sunt dar doar becurile exterioare lumineaza, cele interioare nu sunt puse cat si conturul becurilor, doar un sfert e luminat daca nu alegi optiunea de lumini cu laser care sunt luminate jumatate) stau foarte prost in testele de specialitate, practic te cam obliga sa iei luminile cu laser. Ma rog, per total sunt foarte multumit de cum se comporta masina. Trebuie sa ma duc sa ii foliez geamurile si sa ii pun si clear bra pe partea frontala, asta daca nu cumva ii voi pune si pe spoilerul spate, ma mai gandesc. Deja a devenit ritual, la fiecare masina pe care o iau sa ii foliez geamurile si sa ii pun clear bra pe fata (spoiler fata, capota, faruri, proiectoare, oglinzi si aripi fata). Sambata cum ma plictiseam pana erau gata actele am scos la drum un M5 Competition Package pe care il avea dealerul fix unde parcasem si eu X6-le. Trage masina ca disperata, urla motorul de te unge la ficati, inca de la pornire evacuarea si sunetul de V8 bolboroseste de abia astepti sa ii dai in goarna, insa... desi stateam in comfort, cand am nimerit pe un drum care avea ceva gropi, surpriza, nu mi-a mai placut atat de mult. Oricum, mi-a placut masina cum se infigea, cum se auzea, pacat de comfort, dar nu le poti avea pe toate, comfort mai mare ii sacrifica stabilitatea ca ma si jucam cu ea in curbe la 90 de grade sa vad cum o fac sa dea din solduri asa putin. Mai jos mai pun niste poze de Sambata de la livrare, deoarece chiar nu am stat sa mai fac alte poze. Salutare si tie, vad ca momentan esti tot la BMW, eu unul nu as trece la Mercedes decat daca mi-as lua un S Class si mi-as permite si sofer, in rest inca nu ma atrag desi am facut cateva test drive-uri dar, degeaba. Am avut o tentativa de un Cayenne dar pana la urma m-am sucit iar. Corect, momentan pare sa consume ceva mai putin, o sa imi dau seama mai bine in functie de cat de des alimentez, am aceleasi drumuri mai mereu si asta imi e punctul de reper, cat de des alimentez. Dar dupa cum am mai spus, e foarte fasneata masina si imi place asta.
    1 point
  10. Buna ziua. Dupa ce am umblat peste tot si toti vroiau sĂŁ-mi schimbe ECU.am gasit singur problema.Faptul cu nu pornea era dictat de catre un releu multifunctional care cupla mai greu dimineata. Asa ca inainte sa schimbați piese dupa urechea unor mecanici mai bine va documentati bine. Sper sa nu ajungeti in situatia mea.
    1 point
  11. La E39 butucul este de 74.1 mm fata-spate, iar la E60 butucul este de 72,5 fata spate deci ai nevoie de un set de de aluminiu pentru cele de iarna (style 134). Daca cele de style 37 sunt tot de E60, adica sa aiba 72,5 vei avea nevoie tot de aceste inele. Da, 70 lei setul de 4 bucati. Ti-am trimis si mesaj in privat in care ti-am scris si numarul de telefon.
    1 point
  12. s o stapaneasca cu placere, sa l duca safe la destinatie si toate urarile de bine. eu spun ca daca mi as cumpara un seria 5, mi as cumpara 525. o seara buna va doresc
    1 point
  13. Eu mi as fi luat 320, este mai cinstit! Un 520 este ca si cum ai pune un ponei la o caruta! acum si 525 are motor de 2000, dar na, e mai scump... asa e cand vrei seria 5, dar n ai toti banii, faci compromisuri. Acu nu ma injurati, asta cred... eu am o gioarsa de 320d (2007), as fi putut sa mi iau 520d (alt cazan), dar nu avea nici un sens... E cum ii mai vezi p aia cu AUDI A6 - motor 2.0 TDI, parca ceva nu e ok vrei sa pari ironic, nu ti iese. cum o dai tot 2.0 ai ) Acum 4 ani, mi am luat un 116d (ED) de 116 cai, motor de 1.6d. Aveam Harman Kardon, vibra volan cand pareasea banda, frana singura,scaune sport, kit M, dar tot un lesinat de 1.6 era sub capota ) cand voiam sa mai fac si eu o aroganta la semafor o dadeam pe SPORT +, ghici ce? tot 1.6 era sub capota )
    1 point
  14. G30 - ultimul model,dotari bla bla etc, 520d ))))))) cum motor de 2000? ))))))
    1 point
  15. nu cred ca ai inteles la ce m-am referit , la electrica esti strict limitat VITAL de energia bateriei , deci nu poti calca pedala ca nu mai ajungi unde ai nevoie . Economie de range . La diesel , benzina opresti la prima statie , alimentezi si Calci pedala , nu te limitezi la o anumita viteza ca altfel ramai in drum ,situatie patita de mine cu 6 , n am observat ca la intoarcere ar fi trebuit sa alimentez inainte sa intru pe A2 , am limitat viteza pana la prima benzinarie , dupa .i-am dat forja iar . Cand vreodata faci cu electrica asa ? Poate cand oprresti la statie si dai bateria la schimb si iei una full , eu alte solutii nu vad si asta va insemna tone de baterii stocate ,poate vor sa ne invete cu viteze mici si mers economic ca altfel ramanem in drum . Daca interzic sa zicem in 20 ani combustibilii fosili si suntem electrici , ne limitam toti , un soi de uniformizare ,oricum ma astept sa fie o zona intermediara de hibride
    1 point
  16. eu personal, nu voi trece in veci la masina electrica, atata timp cat legislatia o va permite. daca abia in 2040 nu vor mai fi acceptate a fi inmatriculate masinile cu ardere interna, in 2039 imi voi cumpara masina cu motor termic din ulltimul lot ca sa pot sa circul linistit cu ea inca 10 ani. ceea ce face Bala acum cu programarea incarcarilor, nu as putea sa fac in veci. Cand plec la drum, nici nu concept sa merg mai putin de 300km si sa fac pauza...si aia de maxim 15 minute. Practic, nici la mare sa nu pot pleca si sa merg cu o viteza indeajunsa cei 220km care ii am de acasa pana pe plaja ar fi teribil. si nici la Tesla care are autonomie de 400km sau la Mercedes EQ sau Audi Etron tot cu 400km estimati..daca te dai la masina, cobori autonomia la jumatate si abia ajungi la mare cu un "plin". nici hibridul nu il voi accepta, atata timp cat ingreuneaza masina cu echivalentul greutatii unui porc si mai ia si din portbagaj si se duce dracul si handlingul din cauza greutatii. plus ca masina, dpmdv, trebuie sa horcaie, sa faca in toate felurile ca de asta e masina. No offence Bala, dar daca as avea masina ta, asta ar fi cel mai mare stress care l-as putea avea in fiecare zi, pe langa cele deja existente.
    1 point
  17. am rezolvat cu volanul, nu era de la roti; cu volanul scos, trebuia doar potrivita rotita pe care se pune volanul.
    1 point
  18. da, am mutat masina cu airbagul scos.. merci ai nevoie de tester ..
    1 point
  19. probabil pentru ca ai pus contactul cand nu era inca montat airbag-ul. se reseteaza
    1 point
  20. Corect, volanul are un ghidaj, cum il scoti asa il pui la loc, nu poti sa-l bagi in alta pozitie. Tu ai alta problema.
    1 point
  21. du-te sa-ti faci unghiul de fuga si ti-l pun aia drept, sau gaseste un drum drept pe care te poti opri si monteaza volanul inca o data
    1 point
  22. Omul a aruncat si el un post pe aici si a disparut. Probabil e LCM-ul, se mai intampla sa cedeze (a luat apa).
    0 points
  23. Luca, tu ai observat ca ai dat replica cuiva care a scris despre problema lui acum 11 (unsprezece) ani?? Crezi ca mai intra autorul dupa 11 ani aici sa raspunda la intrebare? (Iar ultima oara a afost activ acum 10 ani..) Evident ca se refera la axul cu, caneluri.. care e ca la planetara..
    0 points
  24. Poti sa te amuzi cat vrei - nu am E36 si nici E90 tunat ca tine. Probabil ca le-am avut cand tu inca conduceai Dacia Euro 0, sau nu aveai carnet de conducere. Da, masina asta e mai urata chiar decat E60 si chiar decat I3 - parere personala si nu numai . Sunt foarte multi care nu apreciaza noul design, si nu vorbim doar de bmw aici. Toti fac aceeasi mizerie si nu e ceva frumos, stilat .
    0 points
  25. Volan de M pe diesel.. Hei, nu te supara, e doar o observatie.
    0 points
  26. da, am mutat masina cu airbagul scos.. merci
    -1 points
  27. şi ce e rău ĂŽn asta? sunt diesel-uri care au şi pachet M. părerea mea e că atâta timp cât sunt modificări OEM şi nu poartă sigla M pe spate e ceva foarte bine venit.
    -1 points
  28. Implicit, cam oricine isi cumpara un diesel, merge la consum. Cat l-ai abuza, consuma putin fata de corespondentul pe bezina. Asa ca sa nu ne mintim cu economia...
    -1 points
  29. Aparent trebuie sĂŁ fim toți puși pe piloțealĂŁ Nu știu cum de nu mi-e rușine sĂŁ mai ies din casĂŁ cu așa mașinĂŁ, vai de capul meu MĂŁ duc sĂŁ o vând, gata.
    -1 points
  30. Pret (nu este negociabil): 5500 euro Ai maine 4200 pe ea daca vrei. Astept raspuns. Multumesc
    -1 points
  31. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -1 points
  32. Ce implica acest stave 1, ce se modifica pt performanta?
    -1 points
  33. Dupa cum scrie nu e de mirare ca l au luat aia la șuturi.
    -1 points
  34. Mai mult ca sigur ca este motorina si deocamdata e destul de putina si nu iei foc .......dar cocalareala aia de fire colorate si rasucite artistic nu ti-a dat de gandit cand ai facut plata la bolid ? In momentul asta esti pe combinatia fire improvizate care baltesc in putina motorina .......
    -2 points
  35. Rãmâne faza lunga dreapta aprinsã la un bmw e46diesel din 2002
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.