Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/10/20 in Posts
-
n-ati inteles nimic! omul vrea ca masina sa fie BMW limuzina cu care sa se plimbe prin bucuresti, motorul cat mai mic ca taxele sunt mari si putere cat mai mare (soft, egr off, dpf off, dsc off) sa fie racheta. el nu face naveta, are nevoie de masina cu care sa se ia la intrecere cu fraierii prin bucuresti ! ii trebuie putere pe 1a, a 2 a si a 3a ca mai multe nu are unde sa-i schimbe! nu mai comentati aiurea ! PS: si a facut cont special pentru asta si voi ii propuneti yaris......3 points
-
El e baiatu' care va afuma cand stati la semafor. Soft + downpipe iti trebuie b0$$ si aia e.2 points
-
Eu cred ca o idee buna sa iei un 2.0d si sa ii faci soft. Ideea esentiala e sa ii anulezi si dpf-ul, egr-ul, sa-i scoti clapetele si sa anulezi cat multe chestii pe care neamtul le-a pus in mod inutil, astfel ajungi si la o intretinere mai ieftina. Astia au pus atatea chestii pe masina doar pentru a ne falimenta pe noi.2 points
-
Buna tuturor , aceasta e masinuta mea, acum am aduso in tara , e un E36 , 320i coupe din 1992 . Motorul Non-Vanos cu blocul din fonta . A fost fabricata in 1992 inmatriculata prima data in 1992 si inscrisa la OAMTC Austria in 1992 . Kilometraj actual 72,688 km . Ca si defecte , plafonul e umpic deslipita panza, la aripa spate dreapta doua puncte de vopsea umflata , cam cat varful degetului.1 point
-
Se pare ca cei de la ZF au actualizat informatiile despre intervalul de schimb al uleiului in cutia de viteze. Am atasat pdf-ul luat de la ei de pe site. Se pare ca ei recomanda schimbarea dupa 150.000 km, fara a preciza o limita de ani sau un interval maxim de km, deci e la latitudinea fiecaruia.lol-te-ml-11-en.pdf1 point
-
mai bine incerci la ProLeasing Ploiesti, au review-uri mai bune; la cele din Bucuresti, parca MHS e cea mai putin criticata.1 point
-
Eheeee, draguta pisicuta! Dar cum asa km putini? Cum e motorul in 6? Plafonul e de la varsta asa, boala lor, la e34 si e46 la fel. Sa te bucuri de ea!1 point
-
renault clio, 1.5 dci, la ce vrei tu sa faci cu masina in buc. p.s: ( a se trata ca o gluma) totusi... daca vrei sa devii activ pe forum....go for it ! on-topic....sincer nu stiu ce BMW din 2007-2008 suporta 35-40k de km anual in Buc, fara investitii consistente.1 point
-
Ar mai fi si problema distributiei motorului aluia - daca a fost schimbata sau nu . La E60 facelift e N47 din ce stiu eu.1 point
-
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F2920188454651 point
-
Pentru cine este interesat de manualul de service pt seria 3 2006-2010 ( e90,91,92,93 ) publicat de Bentley , ĂŽn limba englezĂŁ , motorizare pe benzinĂŁ 2.5 , 2.8, 3.0 , 3.5 , puteți accesa cu ĂŽncredere link-ul pt download , are 193.7 Mb : https://mega.nz/#!A1Z2wISJ!eEu_DGyen-ozlQ-D51V5Jtr3PkxNUb5U5OlyiEsQVLo .1 point
-
1 point
-
Am avut un mic incident si am reusit sa fisurez grilele asa ca le-am schimbat pe cele duble cu grile OE performance. Inca de cand le-am schimbat pe cele stock ma gandeam la perfomance pentru ca mi se pare ca se potrivesc mai bine in stilul masinii decat cele care imita modelul de la m4. Intre timp am mai facut cam 10k km fara probleme si masina ma incanta la fel de mult. Urmeaza sa ii schimb uleiul si filtrele si ma gandesc sa ii curat galeria de admisie si sa ii fat o verificare mai riguroasa la motor pentru ca m-ar tenta si un soft. La vara cred ca o sa achizitionez un e93 335i sa ma distrez putin si sa ma bucur de soare.1 point
-
Salutare, Caut ceva de genul pentru parinti, adica un e90fl 316i 1.6, dar fara sa te superi pe mine masina e cheala in draci.Trebuie sa ai bafta mare sa vinzi un asemena exemplar la banii ceruti, mai ales in RO.1 point
-
1 point
-
Da, asta pot confirma. Așa era A6 2010 pe care ĂŽl aveam. Nu puteai sta lângĂŁ el. Te usturau ochii. Culmea era fix Euro 5-ul din scandalul Dieselgate. Nu cred cĂŁ e coincidențĂŁ.1 point
-
sub forma de gluma: stii ca cel mai mare tacanit al unei masini e ala dintre scaun si volan ! (a se trata ca o gluma) cat despre problema ta: detaliaza ! (motor, km, motorizare, etc)1 point
-
Problema rezolvata. Electrovalva de vacuum. Cu toate ca mecanicii au fost cam sceptici ca ar fi electrovalva aia,dupe ce au montat electrovalva se uitau unu la altul "mna" )). Va mulțumesc din suflet. Mai am problema care am postat ĂŽn alt topic cu presiunea la ulei. Sper sa gĂŁsesc și acolo care e problema fĂŁrĂŁ sa umblu la toati macanicii și sa las bani pe diagnoza degeaba.1 point
-
deci vinzi o coaja cu motor de 535 in ambalaj de 520, doar de dragul sa te tragi pe cur de la impozit? Asta e Romania frate...1 point
-
Salut. Multumesc pentru feedback. Portierele in caz de nu stii la seria 4, nu au rame, geamul intra in rama de sus, iar cand deschizi oricare usa, geamul coboara aproximativ 1.5 cm pentru a se putea deschide. Cand temperatura este peste 0 grade nu ai probleme cu geamul ca sa coboare, dar cand este sub 0, geamul e inghetat, mecanismul de asemenea, si trebuie sa fortezi ca sa poti deschide usa la sofer. Geamurile nu au gheata pe ele momentan Voi incerca partea cu glicerina, cred ca e varianta buna Zi faina! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
nu cred ca ma cunosti si topicul l-am deschis pentru a primi raspunsuri de la persoane care doresc sa imparta din experienta, nu din comentarii complet nelofolistoare.1 point
-
1 point
-
Plangere la OPC, scrisoare de la avocat si trimis email-uri la BMW in Germania....1 point
-
1 point
-
Ca sa stiti pe viitor ce incompetenti sunt cei de la AUTO COBALCESCU. Mi-au pus pe masina niste bujii care nu erau bune. Le-au schimbat cei de la Bavaria iar cele puse de ei erau toate fisurate la mijloc. Reparatia am platit-o eu iar acum trebuie sa alerg sa imi recuperez banii de la Cobalcescu.1 point
-
Cum dracu' sa ai asa zgomot si ei sa considere ca e normal? ori motoarele moderne au suferit niste evolutii ciudate, ori in ziua de azi in service lucreaza numai oameni prost instruiti1 point
-
Intre timp am reusit sa ii lipesc eleronul si sa ii schimb grilele cu unele negre duble. I-am aplicat si un strat de sonax spray+seal si am observat ca pe o aripa s-a dus putin din lac. Joi urmeaza sa ii fac un tratament la piele si voi reveni cu poze si impresii ulterior. Ieri m-am intalnit in trafic cu un g63 amg 2019, incredibil cum sta pe drum cutia.1 point
-
Recapitulare: e39 touring, fara piele, fara navi, manual, telefonul lipsa si tu vrei 8000 euro? Nenegociabil... Un e39 impecabil gasesti la 4000-4500 euro in momentul asta. Sedan, automat, piele, motorizare similara(25i,25d,30d) navi, trapa etc. Este penibil sa iti iei e39 atat de chel. Sa ne anunti peste 5 ani cand o s`o dai cu 2500-3000 euro. Lasa-te de droguri.1 point
-
Cu emblemele alea de M pe grila si portbagaj este in mod clar pentru pasionati la acest pret astronomic.1 point
-
Am citit atatea chestii in ultima vreme ca mai stau sa ma intreb cateodata..si am zis sa confirm mai bine0 points
-
La cat dai pe un E60, plus alte chestii , reparatii inerente si alte minini gen soft, in mod sigur te incadrezi la o toyota yaris/auris hibrid sh cu km putini, perfecte si adaptate traficului urban.E60 a fost o masina conceputa la inceputul anilor 2000, suntem in 2020, iar aerul in Bucuresti, Brasov, Iasi, Cluj, Mures, Timisoara samd este irespirabil....un E60 mint condition e deja masina de plimbari ocazionale.0 points
-
Sper ca asta a fost o gluma, nu? Ca raspuns la intrebare - la cat mergi in oras, n-o sa gasesti o masina din anii respectivi care sa te tina cu cheltuieli rezonabile. Mai bine fa-ti calculul la combustibil si intretinere pe 4-5 ani, ca s-ar putea sa iti renteze una electrica. Si ca intrebare ajutatoare, la ce ai nevoie de soft daca mergi in oras cu ea? Sau mai e si varianta cealalta: iei o masina in stare decenta si bagi bani in ea la minima rezistenta, cat sa nu te lase in drum. Mai anulezi chestii, mai iei niste piese sh, mai legi cu o sarma.. Dar in cazul asta, fara suparare, ai gresit forumul.0 points
-
0 points
-
Pai BMW sunt ca si Apple - dau cu portia . Eu unul nu astept nimic , dupa ce m-am convins cat de folositor e si Connected drive ala. Iti pui un miracast pe o intrare video si ai rezolvat totul . Android Auto si Car Play sa le foloseasca cei carora le place sa astepte dupa stapani.-1 points
-
cineva apropiat mie a mers intr-un loc unde se repara incaltaminte. erau doi insi acolo si in nici intr-un fel nu au cazut de acord asupra modului de reparare etc. La final, unul dintre ei spune ca "lasa-ne sa ascultam manelele noastre". Oamenii fusesera intrerupti din ceva frumos si care le aducea sens vietii si voiau sa ramana in cotidianul in care se simteau in largul lor. Mi s-a parut amuzanta replica de incheiere si o folosesc mereu cand sunt pus in fata unui nonsens sau a unei discutii plictisitoare sau cand mi se propune o activitate care nu ma atrage. deci totul e bine, masina ta poate consuma intre 6% si 20% urban iar asta depinde de f multi factori. A mea consuma la fel si avem acelasi motor. Lasa-ne sa ascultam manelele noastre acum!-1 points
-
Daca ai respectat planul de service cu revizie la 30.000 km asta e rezultatul...-1 points
-
trebuia sa segmentezi motoru, nu te-a ajutat simeringurile de supape cu consumu de ulei,sa stii.Tot il vei avea in continuare Nu ai bani de intretinerea masinii, dar ti-ai luat BMW-1 points
-
Care-i ideea, de ce vrei sa cobori (oricare) geamuri cand sunt temperaturi sub zero Celsius!? Sau, dece sa cobori geamuri cu gheata pe ele? Nu spune ca vrei sa le cureti asa. Oricum, sa stii ca risti foarte mult cu motorul, driverul lui.. daca mai cobori geam cu gheata pe el! Daca nu poti deschide portbagaj din cauza chederului sugestie ai primit mai sus. Daca broasca ingheata (si) ceva spray WD40 poate sa tina apa departe. Da cu spray pe acolo pe unde vezi componente ale broastei ca se ating fiind prinse impreuna.. acolo se poate aduna apa, vapori de apa, condens.-1 points
-
MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje-1 points
-
-1 points
-
Toyota NU monteaza motorul N47 si din acest motiv nu au probleme cu distributia.-1 points
-
Durata de viata a unei masini este de maxim 20 ani. Cu siguranta in perioada aceasta vor aparea scurgeri sau disfunctii la cutie deci se va interveni inclusiv cu schimb de ulei. Dar sa schimbi la o masina de cativa ani uleiul la o cutie pe care inginerii de la BMW au scris ca nu necesita mi se pare gresit. Inainte am avut un E39 la care am schimbat uleiul la cutie doar o data in 8 ani pentru ca avea pierderi dar la grup nu s-a intervenit niciodata si mergea perfect cand am vandut-o. Am folosit-o 8 ani zi de zi si am facut cu ea aproape 300k. Cred ca asta e motivul pentru care acum conduc tot BMW.Drumuri bune!-1 points
-
Păi aici e și diferența. Puterea a crescut, la fel și cerințele pentru nivel de poluare, nivel de zgomot...etc. Nu are rost comparația cu E39. Trebuie să accepți că lucrurile nu mai sunt așa. Aici e greșeala capitală: "Lifetime" - am zis chiar în topicul ăsta ce înseamnă. 20 de ani în niciun caz dacă întrebi BMW, care se gândește doar la primul proprietar. https://www.youtube.com/watch?v=D0f3AYoE3cI&lis=-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00