Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/20 in Posts

  1. Gata, oficial nu voi mai fi posesor de BMW Probabil nu voi mai scrie nici pe aici, ca nu cred ca intereseaza pe multi detalii despre E-class. Eu unul sunt tare curios cum voi simti diferenta intre ele, dar mai am vreo 2-3 luni de asteptat.
    4 points
  2. Eram doar ironic, sunt deja sute sau mii de pagini despre aceasta isterie generala cu distributia la N47. Vrei BMW cu motor N47 si vrei sa stai linistit? SChimba lantul cand o cumperi si stii ca 200K km nu mai ai treaba si aia e. Sunt prea multe topicuri si pareri pe aceasta tema ca ni s-a acrit....Lasa lenea deoparte si citeste macar 20 de pagini si ai sa-ti faci o parere. Personal as cumpara oricand un BMW cu motor N47. Am avut si M47 si N47 si am fost ft multumit de ambele, nu le-am schimbat distributia pt ca nu a fost nevoie, le-am vandut si merg si in ziua de azi fara probleme. Pe forumuri este o mare isterie cu lantul, cred ca la nici 5% din numarul total de BMW-uri cu N47 nu le-a picat distributia.
    2 points
  3. Salutare. Am revenit dupa ce am facut schimbul astazi la Bforce (metoda gravitationala, schimbat 6 litrii) si am urmatoarele precizari: - Uleiul existent in cutie este tot de culoare verde inchis, ca cel ZF cu care s-a facut revizia. Am stat special langa masina, fiind curios de afirmatia colegului de pe forum cum ca uleiul este rosiatic. - La ce 125.000 km in 4 ani, uleiul existent in cutie era foarte ok. A trebuit sa ma conving pe banii mei insa la urmatoarea masina nu o sa mai schimb uleiul. Din punctul meu de vedere este pierdere de timp si de bani. Mai bine schimbi preventiv distributia decat sa faci acest schimb de ulei in cutie. Repet, parere strict personala insa bazata pe ce am observat la masina mea! Cat despre cei de la Bforce am si bune si rele: Bune: - destul de profi (au efectuat operatiunile exact cum au precizat de la inceput). Nu sunt genul de mecanici cu care sa stai de vorba si de la care sa aflii lucruri insa nu pot zice ca nu au fost ok. - au efectuat o serie de verificari extra fata de schimbul uleiului (placute frana, antigel, adblue, testare articulatii, etc) Rele: - am fost pus sa semnez un acord prin care ei nu isi asuma nimic daca se intampla ceva cu cutia in urma schimbului de ulei, pentru ca am peste 100.000km fara sa fi schimbat uleiul. Evident ca am intrebat de unde vin cu aberatia asta ca trebuia sa schimb uleiul pana in 100.000km si mi-au raspuns ca informatia asta este pe site-ul bmw. Evident ca nu au putut dovedi ineptia, mai mult le-am arat ca insusi producatorul recomanda schimbul dupa cei 150.000km, acel pdf atasat ieri. Raspunsul lor a fost : daaa.... parca era ceva intre 80000 si 120000. Daca va pun sa semnati asa ceva, sa nu o faceti, nu au nici un drept! - acelasi consilier care mi-a dat acordul de mai sus la semnat mi-a spus ca motorizarea pe care o am (40d) o sa pice mai mult ca sigut in jur de 200.000km ca nu stiu ce se intampla cu pistoanele. Cea cu o turbina e ok, la fel si cea cu 3 turbine. Asta cu 2 cica e mai fortata . I-am raspuns ca ii multumesc pentru informatie - tot el a zis ca ar fi bine sa schimb distributia acum, nu la 200.000 cand o schimba toti, pentru ca au ei o gramada de masini cu motor ca al meu carora le-a sarit lantul si a stricat motorul. Si chiar daca nu se aude nimic acum in functionarea motorului, nu inseamna ca lantul nu este slabit. costul schimbului de distributie 5500 de lei Acum trageti si voi concluziile. Eu sunt de parere ca toti sunt din acelasi aluat si ca trebuie sa ne informam cat mai mult inainte sa le calcam pragul , altfel riscam sa fim pacaliti. Seara buna!
    2 points
  4. era ironic, nu stiu de ce te-ai ambalat atat. mai mult ca sigur a fost un raspuns pe masura colegului, caruia ii e lene sa lectureze si vrea un topic "special" pentru el. ca nu ar fi suficiente sutele de pagini din topicul dedicat.
    2 points
  5. Sefe, vorbim chineza? ce legatura am eu cu acest anunt?
    2 points
  6. Cum mi-o livreaza, voi face probabil un review, daca mi se va permite pe aici la vreo rubrica Din pacate (sau fericire...nu stiu), nu am prins facelift-ul. Mi-ar fi placut sa fie model nou, cu sistemul nou de infotainment and stuff...dar pe alta parte la exterior mi se pare ca l-au chinezarit si nu mai are liniile asa elegante (seamana cu A class dar mai mare). Oricum in configuratie am incercat sa nu repet greselile facute cu seria 5, adica am pus: scaune comfort, suspensie air body control, sistem audio burmester, display mare cu integrare smartphone (am si android auto si apple car play, spre deosebire de BMW care nu ofera inca suport pentru android auto) si am facut si un mic upgrade la motor - cel de 2l diesel de 245CP. Totul e mai orientat spre confort si eleganta, pentru feeling sportiv am cealalta jucarie acum
    2 points
  7. Am adus recent un E46 M3 din SUA. S54 US specs are cu 10 cai mai putin pentru ca are catalizatoarele pozitionate diferit, pentru emisii mai bune la start. Deci teoretic o configuratie care nu a fost omologata in EU. La RAR nu au fost probleme doar ca a durat ceva timp pana au verificat daca trebuie sa fac testul dinamic, nu a fost nevoie. Totul m-a costat in jur de 2000 de lei RAR. Ca si idee, in SUA nu esti obligat sa ai far de ceata in spate sau spalatoare de faruri la xenon. Este nevoie de ambele in EU. Masina mea este “clean title” si nu am avut probleme la inmatriculare. Cele cu “salvage” a fost declarate dauna totala de asigurator. Evident pot fi perfect functionale cum cele “clean” pot sa fi avut accident. Sunt nulte cu daune la licitatii, cum sunt multe cu daune si din EU, doar ca se poate verifica usor, spre deosebire de cele din EU. Pretul pe care il vedeti la licitatie este departe de cat au platit ei ca sa o aduca in EU. La el se adauga: * ~1k brokeri in US (depinde de valoarea masinii si broker) * 1-2 transport * 10% din total, taxe vamale * ~21% din total, TVA * 500 eur broker in Olanda, ca sa o scoata din port * transport din port Spor
    2 points
  8. Nu prea ĂŽnțeleg ce sens ĂŽși au ironiile... Era o simpla ĂŽntrebare, fac destui bani cu ea ĂŽncât sa o și ĂŽntrețin cât de cât.. ( 1000 2000 lei la câteva luni nu cred ca e mult) voiam sa știu dacĂŁ este o varianta sa ii fac și soft doar din pricina caroseriei, fiind mai grea nu vreau sa ma rog la ea când fac o depĂŁșire.
    2 points
  9. Se pare ca cei de la ZF au actualizat informatiile despre intervalul de schimb al uleiului in cutia de viteze. Am atasat pdf-ul luat de la ei de pe site. Se pare ca ei recomanda schimbarea dupa 150.000 km, fara a preciza o limita de ani sau un interval maxim de km, deci e la latitudinea fiecaruia.lol-te-ml-11-en.pdf
    2 points
  10. Pai nu auzi ce zice, ca indiferent de motor se schimba ca e consumabil?
    1 point
  11. 470 k cu distributia originala,nici prin gand nu imi trece sa o schimb .Nu am de ce !
    1 point
  12. eu am 201000 km acum si nu se aude zgomot cum se aude in filmuletul ala, o sa mai merg asa pana incepe sa faca zgomot si dupa o sa o schimb, stie cineva cam cat costa schimbul distributiei aproximativ?
    1 point
  13. Bine ca au altii zane, am vrut doar sa o fac de ras...n-o mai vand, o tin pt mine:)
    1 point
  14. deeJayOg@ Din cate am vazut eu, grila nu are legatura cu partea activa, care se inchide si de deshide, partea aceea ramane la locul ei iar grilele se schimba pur si simplu: Pare o treaba destul de usoara sau aici e si mai clar cum:
    1 point
  15. Tipic romanesc, aruncam cu rahat fara a avea argumente...Acest anunt nu are vreo legatura cu topicul meu!
    1 point
  16. E durere cu astia, cred ca o sa iau ulei de la supermarket.
    1 point
  17. Unii sunt susceptibili de comercializare produse contrafacute...AUTODOC Angajat Autodoc s-a alăturat conversației 2:05 PM Angajat Autodoc buna zi 2:05 PM Client intrebare pentru produs cod 15BF6C si 15BF68 comercializat de dvs care este termentul de garantie indicat pe ambalaj sau data de inbuteliere? 2:07 PM Client mai precis, acestea sunt inbuteliaste in prima sau a doua jumatate a anului 2019? 2:08 PM Client Mai sunteti pe fir? 2:12 PM Angajat Autodoc va rog sa specificati producatorul Dl ... 2:13 PM Client este vorba de CASTROL Ulei de motor 15BF6C si 15BF68 5L si respectiv 1L CASTROL M, EDGE Ulei de motor 5W-30 2:15 PM Angajat Autodoc doriti sa verificam compatibilitatea ? 2:19 PM Client nu este nevoie sa verificati compatibilitatea pentru acest produs este singulul garantat de producator special pentru tipul de motor N47 2:21 PM Client va sunt totusi recunascator daca mi-ati raspunde la intrebare Ce comercializati dvs in acest moment, sunt inbuteliate in prima sau a doua jumatate a anului 2019? este simplu 2:26 PM Angajat Autodoc imediat va ofer raspuns 2:26 PM Client va uitati pe ambalaj si imi comunicati data imbutelierii 2:27 PM Client Si pentru ca doresc sa achizitionez acest produs as vrea sa va mai adresez Inca o intrebare. 2:31 PM Angajat Autodoc cu parere de rau nu putem verifica data exacta a imbutelierii uleiului 2:36 PM Client Conform legislatiei europene in vigoare, pentru acest produs puteti sa furnizați informațiile și documentele justificative legate de calitatea produsului si fisa tehnica?. Sau echivalentul? 2:36 PM Angajat Autodoc fisa produsului o puteti obtine direct de la producator 2:37 PM Client La cerere cel care comercializeaza are obligatia sa prezinte macar o copie a acestora In cazul in care comercializam de la producator direct ... o ceream acestuia 2:39 PM Client daca doriti va pot indica articolul de lege in care gasiti detaliat aceste obligatii pe care le aveti in calitatea dvs de comerciant este numai o chestiune de transparenta si o dovada ca dvs nu aveti nimic de ascuns in ceea ce priveste comercializarea acestui produs 2:44 PM Angajat Autodoc exact, aceasta comfirmare o puteti lua directe de la producator 2:45 PM Client cred ca nu m-ati inteles sau comercializati un produs contrafacut in cazul in care refuzati si sa comunicati data de inbuteliere si sa oferiti datele pe care vi le-am solicitat puneti pe piata spre comercializare acest produs? in acest caz va rog sa -mio oferiti informatiile solicitate 2:48 PM Angajat Autodoc cu parere de rau , nu am primit datele de inbuteliere de la producator 2:49 PM Client data inbutelierii este inscrisa pe ambalaj 2:49 PM Angajat Autodoc la fel va informam ca comfirmarea produsului o puteti solicita direct de la producator dar nu ne aflam in depozit 2:49 PM Client intrebati un coleg 2:50 PM Angajat Autodoc toate piesele se livreaza din Depozit Berlin Germania cu parere nu este posibil aceasta 2:50 PM Client s-au inventat telefoanele dati mi mie un nr de contact si intreb eu 2:50 PM Angajat Autodoc +40 31 630 26 46 acesta este numarul nostru de telefon suntem disponibili pînă la ora 24:00. vă mai pot ajuta cu ceva la moment? 2:51 PM Client un nr din Depozit Berlin Germania? 2:51 PM Angajat Autodoc nu parere de rau nu este posibil aceasta 2:51 PM Client cred ca ma luati in deradere 2:52 PM Angajat Autodoc nu nui producem acest ulei ci este direct producatorul 2:52 PM Angajat Autodoc ...
    1 point
  18. Eu am avut probleme cu galeria de admisie, dar pe un N47. Am avut mai multe variatiuni, si anume: - Prima oara s-a spart prinderea axului clapetelor. Singurele simptome au fost un zornait ciudat la motor si faptul ca afuma esapamentul (am DPF functional). In bord nu s-a aprins nimic, masina tragea bine. - Dupa care, cu alta ocazie, era ceva in neregula cu motorasul sau cu clapetele. La test functionau bine, dar dadeau din cand in cand doua erori (swirl flap plate position control si swirl flap plausibility). La fel, nicio eroare in bord, masina tragea la fel de bine, DPF-ul isi facea regenerare cum trebuie. Fiindca e primul model de galerie, cel care nu are clapetele separat, solutia a fost de ambele dati schimbarea galeriei cu totul.
    1 point
  19. E91 (brek) 318d/320d....si cu D-zeu inainte !!! ( E90/E91 gasesti si din 2011-2012) ( automat , ca tot faci km multi in Buc)
    1 point
  20. La fostul E60 am schimbat uleiul la 300k; nu fusese schimbat niciodata, nu era super negru si nici nu miroasea a ars, cutia schimba f bine inainte dar si dupa schimb. Chiar sunt cateva persoane aici pe forum care sustineau ca nu au schimbat uleiul nici dupa 500k si cutia schimba ok in continuare.
    1 point
  21. Saaaaau, fĂŁcând constant studii de piațĂŁ (ceea ce face orice companie sĂŁnĂŁtoasĂŁ la cap) au realizat și ei cĂŁ o mai pot lungi cu noile uleiuri sintetice. PânĂŁ la urmĂŁ și uleiurile evolueazĂŁ ĂŽn timp. Cutille sunt toate ĂŽn listĂŁ vĂŁd, chiar și cele vechi.
    1 point
  22. Sa te bucuri de ea, cum si eu ma voi bucura de fosta ta masina, ma bucur tare ca a ajuns la mine.
    1 point
  23. n-ati inteles nimic! omul vrea ca masina sa fie BMW limuzina cu care sa se plimbe prin bucuresti, motorul cat mai mic ca taxele sunt mari si putere cat mai mare (soft, egr off, dpf off, dsc off) sa fie racheta. el nu face naveta, are nevoie de masina cu care sa se ia la intrecere cu fraierii prin bucuresti ! ii trebuie putere pe 1a, a 2 a si a 3a ca mai multe nu are unde sa-i schimbe! nu mai comentati aiurea ! PS: si a facut cont special pentru asta si voi ii propuneti yaris......
    1 point
  24. Păi aici e și diferența. Puterea a crescut, la fel și cerințele pentru nivel de poluare, nivel de zgomot...etc. Nu are rost comparația cu E39. Trebuie să accepți că lucrurile nu mai sunt așa. Aici e greșeala capitală: "Lifetime" - am zis chiar în topicul ăsta ce înseamnă. 20 de ani în niciun caz dacă întrebi BMW, care se gândește doar la primul proprietar. https://www.youtube.com/watch?v=D0f3AYoE3cI&lis=
    1 point
  25. VerificĂŁ și ce ulei pun, ce baie de ulei pun. Mai scot și de aici.
    1 point
  26. http://blog.cardiagtool.co.uk/how-to-fix-bmw-2b63-p0366-fault-codes-read-by-creator-c110/ Daca poti intra acolo in poze cu senzori am schimbat senzorul numarul 3 Cer scuze ca nu pot sa dau mai multe informatii nu prea ma pricep la bmw Sa intaleg ca tu ai o grava problema cu mine sau nu ai cu cine sa te bagi in seama de dimineata? Am venit sa cer ajutor nu sa mi spui ca dece aia si cealalt okay? o zii buna
    1 point
  27. Când schimbați uleiul in cutie schimbați acele Garnituri care sint ĂŽntre cutie si Bloc Valve ,,mechatronic,, 1 Garnitura din plastic in forma de ochelari care crapĂŁ,se uzeazĂŁ dupĂŁ 60,70 Km.Rusii o fac din aluminiu si scapĂŁ de probleme. 2.4 Garnituri din cauciuc in forma de tub. Astea toate influenteazĂŁ Foarte Mult la Presiune.Dupa Detiorarea lor cauzeazĂŁ foarte multe probleme,erori in cutie,stocuri etc..Si o simțiți o diferența Enorma.Vad ca mulți din RO.nu știu de problema asta si arunca o Groaza de Bani in reparație sau alta Cutie.am pĂŁțit-o personal.Pret set Garnituri 50€ Am fost la toate service din Buc.nimeni nu știa ce are cutia, Data jos si desfĂŁcutĂŁ ��Am aflat asta de pe forumurile din UK. 80% aveau aceasta problema.am fĂŁcut si eu un topic aici acum o luna dar nu am primit nici un sfat concret.Sper sa va ajute si pe voi https://sayyarti.wordpress.com/2015/01/20/everything-about-your-zf-automatic-transmission-issues/
    1 point
  28. In mod sigur nu trebuie sa pui 10w40, din contra pentru motorul tau cred ca recomandate sunt cele din gama 0W30, 5W30; cel mai bine e sa gasesti un service decent, care poate sa identifice cauza consumului, deoarece este imens 1L la 200 km.
    1 point
  29. Bardi este unul din importatorii pieselor alaturi de interbrands, materom, augsburm, unix, itercars, elit, autonet, autototal... etc ei aduc piesele in tara atat AM cat si OEM si tot ei le dau celor gen Autokarma, epiesa... ei nu vand la preturi minime pentru ca atunci nu ar mai lua magazinele online si de cartier de la ei si astfel ar trebui sa-si faca propria retea de magazine si infrastructura de livra. Magazinele de tipul autokarma si epiesa au preturi mai bune comparativ cu cele de la colt datorita volumului mare, implicit pot negocia conditii mai bune. In teorie caitatea pieselor ar trebui sa fie aceeasi avand in vedere ca sursa este aceeasi, exceptand cazuri aparte si persoane rau intentionate. Calitatea proasta poate sa apara din cauza defectului de productie, depozitarii in conditii proaste sau a transportului necorespunzator precum si vechimea sau montajul.
    1 point
  30. Din cate stiu eu, importatorii de autovehicule din romania obtin omologarea autovehiculelor comercializate in romania pe baza unui dosar si ale unor proceduri definite prin lege; in momentul in care un anumit model este omologat, si se obtine acel numar de omologare, ce va defini multe caracteristici (marime jante, clasa emisii poluare), toate autoturismele din aceeasi categorie/tip, vor fi asimilate acelei serii de omologare, deci vor partaja aceleasi caracteristici tehnice.Omologarea RAR nu implica o recunoastere automata a omologarii obtinute in vreun stat membru al uniunii europene. http://www.rarom.ro/?page_id=756 De altfel pe site-ul RAR este destul de explicit, si sunt convins ca pot fi contactati si telefonic. In momentul in care se va incerca inmatricularea unui autoturism al carei serii de sasiu/cacarteristici nu corespunde cu ceea ce exista ca modele deja omologate, va atrage o omologare individuala, si o masurare a emisiilor, pentru a incadra acel autovehicul intr-o anumita categorie. In cazul concret, din cate stiu , in SUA deja combustibilii/cifra octanica sunt diferite de cele din Europa, deci posibil reglaje diferite, si nu cred ca se aplica, automat , aceleasi norme de poluare. Cunosc un caz concret, cu un jaguar, care pe configuratia/motorizarea respectiva in Europa este euro 6, dar masina importata din SUA a trebuit omologata, iar in urma testelor RAR a fost clasificata ca Euro 5. Presupun ca exista si situatii ce implica tranzactii si operatiuni oneroase, in care autoturismele importate/origine SUA au fost omologate ca si cele corespondente din Europa, dar acestea sunt cazuri izolate si ar trebui tratate ca exceptii nefericite.
    1 point
  31. E foarte simplu - iei masina cu RAR-ul facut altfel o poti suge la inmatriculare sau la revanzare.
    1 point
  32. Felicitari pentru optiunea ta - F10 530 Xdrive. Am si eu una achizitionata recent (de o saptamana) si sunt efectiv incantat. Este o bijuterie (nici nu putea fi altfel la 87.000 reali) si imi doresc sa o pot utiliza in conditii optime, pentru o lunga perioada de timp. Deocamdata ma pregatesc,preventiv, de un schimb de filtre si uleiuri. Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de masina.
    1 point
  33. Mi-e oarecum greu si un pic scarba sa ma apuc inca o data sa povestesc aici totul, pentru ca am facut-o anterior. Problema mea a fost creata de catre mecanicii si electronistii din reprezentantele BMW la care am fost atunci(Pitesti si Sibiu). Nu au fost in stare niciunii din ei sa-mi spuna ca defapt si de drept problema vine din alta parte, chiar si in conditiile in care le-am lasat masina pe mana in service-uri cate 2-3 saptamani pentru teste si verificari...E clara treaba? Eu m-am dus cu incredere la ei ca sa fac service-ul de rigoare al cutiei de viteze (in consditiile in care aceasta ERA IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE) si m-am pomenit cu o problema monstru imediat dupa ce am plecat de la ei din curte (socuri urate si prelungi, trosnituri in cutie etc.)...Nu sunt unul din patitii de pe aici care merg la nea nae colea-n colt ca sa faca economie de 1000 de lei la baie si ulei si care ulterior sa se planga de probleme, ci am mers, asa cum era normal, la mama lor, adica la BMW. Deci, mecanicul meu = BMW. Sunt niste habarnisti de prima clasa carora nu merita sa le lasam masinile pe maini pentru ca este clar ca nu se pricep. In my opinion...Numai bine! P.S. Inca o data recomand pentru cutiile de viteze ZF, reprezentanta ZF din Bucuresti si NU BMW pentru ca am vazut cu ochii mei ca nu respecta procedurile de service-are a cutiei si când spun asta am refer cel putin la faptul ca NU masoara temperatura uleiului in momentul REFILL-ului, despre care stim ca trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 30-40 de grade Celsius.
    1 point
  34. Da, asa este, toate masinile cu motor N47 sunt niste cazane si risca in orice moment sa crape distributia, turbina, EGR-ul, injectoare si scrumiera. Scapa repede de ea, e cea mai mare paguba....
    0 points
  35. Daca faci 40k km pe an, majoritatea in oras, trebuie sa schimbi uleiul cam la 10k. Asta inseamna un schimb de ulei si filtre (vreo 6-700 de lei ceva decent) la 3 luni. Dupa care urmeaza placute, discuri, cauciucuri. Bugetul pe care l-ai spus o sa fie suficient pentru astea. Dar e o masina veche de 12 ani, si pica chestii de pe ea. Distributie? Ambreiaj sau schimb de ulei la cutie? Galerie de admisie? Amortizoare, senzori, alte maruntisuri? Si in plus, toate astea o sa fie nimic comparat cu costurile cu motorina. La 40k mersi in majoritate in Bucuresti cum ai spus, sa zicem ca scoti o medie de 8% consum in cazul optimist. Asta inseamna 3,200 litri de motorina. La 5.5 lei litrul, rezulta 17,600 de lei pe an, adica cca 1,500 de lei pe luna.
    0 points
  36. eu chiar as vrea sa cumpar o masina de genul la asa pret,sau macar la achizitie sa fie de la un fost proprietar care asa a avut grija legat de investitii si ca o faci tu sau altu,eu zic sa mai gandesti odata situatia asta si cand ai realizat ca ai gresit,ne mai auzim km,nu cred ca conta,cine este interesat specificam nu era nimic de ascuns(de altfel era 260 mii)legat de faruri,iti spun acelas lucru ca si investitiile,cand esti lamurit si realist,ne auzim
    0 points
  37. El e baiatu' care va afuma cand stati la semafor. Soft + downpipe iti trebuie b0$$ si aia e.
    -1 points
  38. cred ca mai repede ZF isi protejeaza numele si firma si arata ca sunt in contradictie cu politicile de marketing BMW . Un schimb de ulei la 100 k km probabil le-ar scadea nr de vanzari cutii rmfd ....jenant pt BMW sa intretina aceleasi idei cand e cu totul alta informatie . Probabil nu vor sa recunoasca , daca au mers asa ani
    -1 points
  39. Anuntul asta a fost in titlul topicului. Chiar scria ca masina poate fi vazuta pe olx. Nu e anuntul tau? Nu e topicul tau? Ce trebuie sa intelegem si nu am inteles? Mai bine ai recunoaste.., cine si de ce a(i) modificat topicul. Sa o fi facut moderatorii!? Daca tu nu vii cu un motiv personal poate moderatorii o sa spuna.
    -1 points
  40. Nu reusesc sa imi dau seama daca esti ironic sau nu insa singura paguba de pe acest forum esti tu, in niciun caz motoril N47. E un motor destul de modern care isi sufla mucii la orice ora pe anticul m47 poreclit “tractorul” de care e satula strada. Cat despre distributie nu-ti fa griji daca nu se aude nimic suspect. Eu am schimbat-o la 260.000 km si era originala, deci nu mai fusese schimbata niciodata. Am schimbat-o pt ca se auzea sunetul specific. Nu te lua dupa invidiosii astia care se suie in 3ar din 1998 ca dupa ei o sa ajungi ori intr-un 3ar ca al lor ori o sa mergi cu bicicleta. Distributia e un consumabil si se schimba, indiferent de ce masina sau motor ai. Daca nu stii istoricul ei poti sa o schimbi ca sa stai linistit sau mergi cu ea pana cand incepe sa se auda. Nu o sa ti se rupa in mers, daca au fost cazuri la 2-3 baietasi deastia care habar nu au sa conduca o masina asta nu inseamna ca o sa ti se rupa si tie.
    -1 points
  41. Salut, vezi ca astea din SUA au fost inundate si au multe dunga rosie, adica nu mai au voie sa fie inmatriculate in SUA si de aceea se vand la pret de nimic si le importa astia prin Lituania. Iti zic pt ca am patit asa cu un M3 E92...Verifica-i istoricul inainte. Normal ca trebuie sa faci teste de emisie, insa nu stiu cat costa.
    -2 points
  42. si eu gasisem un f30 328i de america acum cateva zile pe olx si cand l-am verificat dupa serie fusese dauna totala in usa,deci si ai nostri aduc zobite si le vand ca find tipla. si am inteles ca este o problema ca nu prea au acelas euro cu una similara din europa, unele ies cu un euro mai jos,asta din auzite. cat despre cele de lituania am un prieten care aduce masini,el a luat acum un an de acolo un audi a6 de america si cand a vrut sa il vanda un client a decoperit ca a fost dauna totala in usa. pana la urma tot a vanduto.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.