Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/14/20 in Posts
-
Ce amuzant devine topicul asta ) caut si eu o Dacia 1310 ma ajuta cineva cu un istoric?2 points
-
Retorica asta sa o spui la un spital de pneumologie. Daca dai la o parte cazurile care fumeaza,sa vezi cati sunt de la orase(le) mari si cati de la sate/catune indepartate de poluare urbana samd. Indiferent de capra vecinului,fi tu corect intai. Lasati retoricile cu avionul polueaza,ratb-ul,vulcanul,pana una-alta,gazele din trafic le luam in mufa intai. La mine la bloc la parcarea de la -1 multi stateau cu dieselurile pornite la relanti iarna si mirosea groaznic pe casa liftului pana la etajele superioare ale blocului. Ventilatia la subsol e cvasi-nula. Pana nu s-a atras atentia,lumea isi vedea de treaba. Cam asa si in trafic. Merg mult in Bucuresti,cu Bmw-ul cand stau bara la bara destul de rar sa pot sta cu aer de afara,miroase a noxe. Am incercat Mann,Bosch(filtru polen carbon activ,no-name,la fel).Nici astea cu polifenol nu te scapa de gaze. Deci...asta e.Eu sincer,as vedea peste 10-20 de ani sa fie obligatorie masina electrica in oras sau transport full-electric in comun.2 points
-
Am o cunostinta caruia i s-a rupt la 290k la M47..doar ce cumparase masina si s-a dat cu ea vreo 2 luni.Nu am spus ca e o regula, am spus doar ca e posibil si nu cred ca e singurul caruia i s-a intamplat asa ceva..la fel cum si la N47 au fost cazuri cu probleme la distributie si dupa 5-60k.2 points
-
https://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3845749 Lipsa anestezistilor la operatii si a autorizatiilor de functionare in TOATA tara mi se pare mult mai grav2 points
-
Ăntre timp am comandat grilele de M Performance piano black de le tot pune și BMW prin toate reclamele pentru accesorii. Le-am montat, am mai scĂŁpat de cromul de pe grilĂŁ. Mașina fiind cu shadow line era fix grila cromatĂŁ parcĂŁ din alt film2 points
-
Nu se potrivesc cele OE de F90 pe G30. Doar aftermarketuri specifice, iar cele AM nu sunt cu badge M. Uite de exemplu ăștia zic că nu se potrivesc decât pe F90. Uite ce au pățit alții și au dat banii de pomană. Atenție ce luați pentru că împiedică deschiderile grilei. F90:1 point
-
Si acum va intreb, oare e bine ca uzina cand vinzi bemveuri(a se citi cancer) si iti faci planul si iei banul ?O fi bine?Eu zic ca da! Cum e sa vinzi kkt si apoi sa spui cumparatorului sa plateasca o taxa ca i pute gura a rahat?Cam asa s ar traduce! Cineva trebuie sa isi asume.Sau doar banul conteaza?1 point
-
1 point
-
Scopul acestor postari este acela de a linisti cumva fobia asta exagerata fata de N47, am mai spus la o postare mai sus ca pot rupe distributia la orice masina ! Daca apare zgomotul specific de zornait ( lant bicileta ) trebuie sa schimbi elementele de distributie, sa nu uitam cu nu lantul se rupe ci o patina se rupe, o patina ce este facuta dintr-un platic de proasta calitate . In rest zic sa avem grija de noi si sa fim atenti pe drumurile patriei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte faine da asi prefera cu logoul M, se poate oare atasa ulteior?1 point
-
Si memorie scurta pe deasupra N-am inceput eu cu replicile, doar am corectat situatia.1 point
-
Te afli in eroare cu ambele afirmatii, ma tem: "Art. 72 (7) Este interzisa ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar cand aceasta este permisa, conform indicatoarelor sau marcajelor, latimea minima a trotuarului lasat la dispozitia pietonilor trebuie sa fie de cel putin un metru. " Deci doar acolo unde vezi indicator de parcare se aplica ce crezi tu. Cum era aia cu invatatul pentru permis?1 point
-
1 point
-
si eu am observat asta...cu cat masina e mai cazan, cu atat mai mult este lasata cu motorul pornit, ca semn al statutului social. inclusiv motorina arsa fara sens este folosita cu scopul de a arata audientei ca el s-a ajuns.1 point
-
1 point
-
infringement ptr paduri vine in 30 zile, vine sigur si pe legile justitiei, pe reciclare deseuri ,mediu ce credeti ca se va schimba in legislatie in 29 de zile pe defrisari? nimic, prostii vor plati amenzile, jmecherii vor colecta in continuare la fel si pe celelalte teme, credeti ca bosii gunoaielor or sa isi cumpere mai putine q8.uri? singurele legi puse in aplicare acerb st impotriva cetatenilor simpli, fara relatii si statut special ganditi-va putin, dam legea, nimeni nu mai fura de maine, pai si aia care au furat? aia raman bogati, si noi ramanem saraci, si copilasii nostrii ce facem cu ei? masinute, casute, vilute avem o atitudine da, dar ce facem cu coruptia si legile strambe, pentru ca hai sa fim seriosi nimeni nu poate sa schimbe nimic in tara asta de 30 ani se fura se fura bai in stil mare am si eu o intrebare cine stie care e cea mai bogata tara din europa? ala franta, germania, va spun eu, ROMANIA e cea mai bogata, ptr ca de 30 ani de fura si tot mai avem de toate, fier, lemn, cereale, minereuri PS mai e o procedura de infringement pe spalarea banilor, vreau sa vad si din partea statului roman o lege care sa combata ceva1 point
-
DacĂŁ nu schimbĂŁm atitudinile noastre nu se va realiza niciodatĂŁ. Cui sĂŁ-i pese dacĂŁ tuturor nu le pasĂŁ. NouĂŁ nu ne pasĂŁ și vrem sĂŁ le pese autoritĂŁților. PĂŁi și ei gândesc ca noi...1 point
-
Eu nu as neglija faptul ca, pe forum, chiar daca sunt pareri divergente,flame, cate o insinuare, persiflare in general avem membri cu in iq si educatie peste media Romaniei, din pacate media populatiei este mult mai jos (multi nu sunt capabili sa scrie sau sa se exprime coerent in scris)...de aceea noi dezbatem aici subtilitati ca si poluarea, cancer, legislatie, pai pentru media majoritatii cetatenilor de sex masculin, cu varste apropiate de cele ale membrilor forumului (nu neglijati procenul populatiei din mediul rural) aceste discutii sunt sf, aia abia asteapta sa bage o shaorma, o barosaneala cu baietii, sa mai arda pe vreo fufa de la ei din comuna, mai un led si ceva husa pe volan, multi se zbat in saracie, ignoranta si lipsa crasa de educatie....nu uitati zeci de ani de perioada comunista in care challenge_ul suprem era sa te descurci (implicit incalcand regulile), sa nu uitam ca de 30 de ani Romania e intr-o eterna tranzitie anarhica. Dpf off se practica si in alte tari, insa legislatia prevede amenzi de pana la 7500 E si pedepse care pot duce pana la imobilizarea autovehiculului pana la remedierea deficientei; eu pot da exemplu in Franta, patrie de diesel si amatori de economii: este evident ca sunt multe masini fara filtru, si eu personal nu am auzit de amenzi sau imobilizari decat in cazuri extreme (a se citi africani ce aveau probleme cu legea); insa, este un mare insa: din 2019 prezenta si functionarea acestui filtru fac parte din testele pentru revizia tehnica, si o mare majoritate din service-urile ce fac aceasta revizie (bineinteles ca exista si exceptii) sunt corecte, si efectueaza controlul corect. Iar daca in 2019 prefera sa informeze cetatenii detinatori de masini neconforme ca e ultima data, gradual, masinile vor fi respinse. Si uite asa, gradual, statul francez va reusi sa elimine in cativa ani masinile poluante, fara isi ridice in cap masele paupere, evitand tensiunile si pastrand senzantia ca e muma pentru toti. Asa ca in loc sa despicam firul in patru , ministerul transporturilor si RAR ar trebui sa puna la punct proceduri prin care se detecteaza si verifica functionarea filtrelor la masinile prevazute cu asa ceva, sa se asigure de onestitatea si corectitudinea tuturor statiilor RAR (ca altfel cei corecti raman fara clienti) sub rezerva suspendarii activitatii celor incorecti, si gradual, in primii doi ani sa informeze detinatorii despre absenta/nefunctionarea filtrului,urmand ca in urmatorii ani sa respinga fara comentarii masinile neconforme. Legislatia sa fie adoptata, sa prevada amenzi si sanctiuni pentru cei ce nu respecta legea.Iar primarii ce dau din umeri in orasele aglomerate, sa colaboreze cu politia, ARR, RAR, si sa faca controale in trafic, nediscriminatorii, si cred ca rezultatele nu ar intarzia sa apara. Insa sunt constient ca tot ce povestesc eu mai sus sunt doar himere...1 point
-
Eu nu aș lua. Mă blama lumea la un moment dat că de ce nu am luat G30-ul cu 3.0 și am luat 2.0. Păi uite fix de aia. Nu mai puteam adăuga cheltuiala suplimentară anuală de la impozit, extra bani la Casco și RCA, Revizie...etc. Ah! Că aș fi putut poate da dar nu am vrut să mă întind mai mult decât e cazul pentru doar câteva momente rare de plăcere. Am luat în limite CALCULATE ca să nu devină o povară; evident că tânjeam după un 550i poate...1 point
-
E Romania tara civilizata?Asa ti se pare? Discuta de situatia din Romania, nu de basme ...ar fi frumos sa fie si la noi ca in vest „Nu poti sa faci orice de capul tau fara a fi pedepsit“ ?Uite ca se face!Si se va face in continuare pt ca legea e destul de permisiva. Eu cred ca mi am spus parerea, cei cu „posibilitati limitate“ cum ii numesti tu sunt peste 80% dintre colegii de pe forum, adica marea majoritate! E cumva ilegal sa iau bmw euro 4 sau euro 5 fara DPF( care oricum pute si polueaza)?!Nu este! Sau ne a lovit brusc spiritul civic? Inainte de asta ar trebui sa circulam regulamentar ca “in tarile civilizate”, sa pastram Bucurestiul mai curat ca “in tarile civilizate”, intr un cuvant sa respectam legile ca “in tarile civilzate”1 point
-
E clar că nu e valabil pentru toate camioanele. Cumulat cu situația asta cu DPF să zicem, ar trebui interzis prin lege firmelor de transport/construcții...etc să mai circule cu camioane ce sunt peste o anumită limită (sub EU5 în cele din urmă) și forțat pentru a reînnoi parcul auto. Sper că nu sărim și aici că vrem să distrugem afacerea oamenilor1 point
-
@ingineru - Problema mea principală nu era neapărat DPF off, ci simplul fapt că stătea respectivul cu mașina pornită de mai bine de 20 de minute să aștepte pe cineva, și se simte. Rău! Pe de altă parte nu sunt adeptul DPF Off din mai multe motive. Nu m-am trezit ecologist peste noapte, dar o mașină trebuie cumpărată și gândindu-te la întreținerea viitoare. Trebuie luate în calcul lucrurile astea. Știu, dorința e mare, toți vrem super mașini, nu pot condamna asta. Dacă privești problema direct, un producător auto pune DPF pentru că particulele respective sunt cancerigene (sunt de acord că rămâne de văzut cât de mult contează, dar se pare că situația se agravează). Dacă tu cu bună știință renunți la acel DPF, nu cumva începi să participi activ la creșterea șanselor ca unii oameni (printre care chiar și tu și familia ta, că și tu stai pe lângă mașină), să facă cancer? Ți se pare ok așa? Să faci rău cu bună știință? Mie nu. La E36 n-a greșit nimeni cu nimic - nu se face voit rău ca să zic așa - n-a eliminat nimeni ceva din felul în care a fost concepută mașina. Sunt de acord că avem și alte probleme, dar problemele nu sunt cu SAU, sunt cu ȘI. Se adună, iar noi am participa activ la asta. Iar legat de camioane nici nu mai comentez... nu e ca și când nu simțim toți.1 point
-
Va lasati manipulati foarte mult. Atat de mult ca incercati sa-i manipulati si pe altii. Episodul Elodia este precedentul din seria "Poluarea". Nu contest faptul ca anumite zone aglomerate din orasele patriei sunt poluate si de gazele de esapament ale autovehiculelor, dar marea poluare vine de altundeva. Din deseurile aruncate de-a valma, din defrisarile fara oprire si din praful de pe strazi si ... uitati-va pe ecranul telefoanelor dimineata - poluarea a ajuns si in casele voastre. Poluarea vine din mizeria sau dejectiile aruncate direct in ape .In parcarile de pe marginea drumului ti-e scarba sa te opresti de cacati si miros de pipi si gunoaie neluate de saptamani intregi. Poluarea e de pe santierele din care se iese cu glod pe rotile camioanelor care se transforma-n praf si-l inghititi. La voi pe strada in afara de ploaia data de Domnu', cine mai spala praful si mizeria ? Aia care matura sa stiti fac mult praf. Suneti amagiti, se arunca vina intr-o alta directie si inghititi gogorita cu mare placere. O si promovati. Cum sa faci cancer din cauza mea? Fac 10.000 de km pe an (maxim), stau intr-un oras nu foarte mare si folosesc masina asta decat la sfarsit de saptamana ? Nu o frec prin oras. Ca-s ecologist ! Ma dau toata saptamana cu un 1.3 Mjet si fac 50.000 km pe an cu aceasta. 75 % si km astia sunt la drum intins. Da masina asta e E5 DPF si polueaza mai putin ca BMW-ul, nu conteaza cati km parcurge fiecare! Ganditi-va cat polueaza un camion care face 80k km pe an, consuma 35 l/100 km, da-i euro 5 sau 6. Polueaza putin sau mult ? Intrebarea mea apropos de DPF fost oarecum retorica, da na', a fost inteleasa in fel si chip.1 point
-
@claudiu-cocrea, in afara faptului ca insisti sa iei o masina de la samsar, ce anume vrei sa-ti confirme colegii? Ca faci o alegere buna, nu?! Ca eu altceva nu inteleg din ambitia asta a ta.1 point
-
270, cum? de unde? cu ce ? 535i 1996–1998 M62B35 V8 173 kW (232 hp) at 5,700 rpm 320 N⋅m (236 lb⋅ft) at 3,300 rpm 1998–2003 M62TUB35 V8 180 kW (241 hp) at 5,800 rpm 345 N⋅m (254 lb⋅ft) at 3,800 rpm 540i 1995–1998 M62B44 V8 210 kW (282 hp) at 5,700 rpm 420 N⋅m (310 lb⋅ft) at 3,900 rpm 1998–2003 M62TUB44 V8 210 kW (282 hp) at 5,400 rpm 440 N⋅m (325 lb⋅ft) at 3,600 rpm M5 1998–2003 S62B50 V8 294 kW (394 hp) at 6,600 rpm 500 N⋅m (369 lb⋅ft) at 3,800 rpm https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)1 point
-
Eu unul sunt ĂŽndrĂŁgostit de cea neagrĂŁ. DacĂŁ e ceva ce ĂŽmi displace la vreun pachet pe G30 e situația cu Shadow Line + M Pack. Eu am așa, dar nu ĂŽnțeleg de ce a insistat BMW sĂŁ lase grila cromatĂŁ. E singura parte, restul fiind acel piano black lucios din pachetul Shadow Line. (a, da, ar mai fi și inserțiile chromate de la mânerele ușilor). VĂŁd cĂŁ la F90 nu au fĂŁcut așa. Sunt tentat sĂŁ o schimb cu prima ocazie, dar va trebui sĂŁ apelez la cineva, fiind acum electricĂŁ, nu cred cĂŁ mai merge așa simplu. Plus cĂŁ ĂŽn situația asta vreau clar OE. Tot Champagne Quartz Metallic ca și culoare și uite ce bine dĂŁ pe negru total: https://www.youtube.com/watch?v=N0TfLxVVr1c&fbclid=IwAR2_xFPPwm6_NL1vsabo2DwmlslpE_lg-wLkOK9LAsRMO66QZeFQGiIgs-Y Și așa e la mine (n-am direct din fațĂŁ fĂŁcut acum am realizat :1 point
-
1 point
-
Masina mea e E4 cu DPF functional inca. Dar nu este trecuta existenta acestuia nici in carte nici in certificat. In conditiile in care nu am nici o reducere de eventuale taxe fata de Euro 4 non DPF de ce l-as pastra sau inlocui ? Doar ca sa mearga masina in parametri poate.1 point
-
Da, asta pot confirma. Așa era A6 2010 pe care ĂŽl aveam. Nu puteai sta lângĂŁ el. Te usturau ochii. Culmea era fix Euro 5-ul din scandalul Dieselgate. Nu cred cĂŁ e coincidențĂŁ.1 point
-
Salutare! A trecut aproape un an de cand am masina si as vrea sa va impartasesc cateva impresii. Pe scurt, masina a fost cumparata SH, 65k km, 2016, garantie pana in 2021. Sunt foarte multumit de masina (condus/confort), insa, o problema o am cu fiabilitatea. Ce s-a reparat in ultimul an: Schimbat galerie admisie aer + senzor catalizator Schimbat simering grup spate Schimbat amortizoare stanga - dreapta (cu tot cu perne) Schimbat cauciuc prindere evacuare. Toate acestea schimbate pe garantie la Bavaria. Iti da de gandit ce se va intampla dupa garantie ). Ultima problema este legata de scaunul soferului: scartaie cand te impingi in spatar (pare ca vine din partea de jos unde se imbina cu sezutul). Azi am facut o constatare la Bavaria pentru a putea schimba pe garantie scaunul...prima parere e care are multi km si ar intra la uzura. 87k km. Daca si 87k km sunt multi.....de ce mai oferim garantie pana la 200k? Stie cineva cum as putea rezolva cu scartaitul? Daca astia nu vor sa rezolve problema? Altfel, toate bune..... Mersi!1 point
-
De pornit porneste la sfert indiferent de temp, a pornit la -10 dupa 5 zile de stat la prima invartire. Poate actuatorul isi face treaba dar tija care tine clapetele poate fi stramba...Consum mediu aveam in jur de 8% mixt, la un stil de condus nici sportiv nici batranesc, cu viteze in afar de 110-130..nu stau in CT stau Valu lui Traian, deci cam 9 km pe sens zilnic la viteze de autostrada.Si automata si 1800 kg, ca deh cabrio e mai greu...1 point
-
Nu sunt nici "motorist" sau ce crezi tu nici "motoristii n-au habar de common rail de la BMW. Whatever, lipsa compresiei dadea si alte simptome.Explica-mi tu acum care e treaba cu compresia?1 point
-
Baterie scazuta cel mai probabil Mai poate fi si o problema de conectica, verifica borna minus de la baterie, da cu o perie de sarma daca este oxidata si restrange tare sa fi sigur ca face contact1 point
-
azi am trecut la jantele de iarna ... am prins o oferta foarte buna aprox 45% reducere la un set de roti complete si noi style 641M Matte Black ( pentru ca anvelopele au DOT 2018 ) + Michelin PilotAlpin4 235/35/19 ( jantele sunt 8.5j fata si 9j spatele )1 point
-
Cand merg la supermarket si se intampla sa ma nimeresc cu vreunul care parcheaza pe loc de persoane cu dizabilitati, desi in mod evident nu se incadreaza in categorie, incep si il intreb de sanatate. Printre cele mai comune reactii pe care le primesc sunt: - da' vezi-ti de treaba ta - da' pe toti ailalti care au parcat pe locuri de-astea nu-i vezi? - da' ce, esti de la politie? Observ niste tendinte asemanatoare si aici: da' ce, armata...? Ca o paranteza, armata are alta incadrare din punctul asta de vedere, masinile alea trebuie sa mearga la nevoie cu o gama mai larga de combustibil, etc. Nu cred ca ar vrea cineva ca in caz de razboi (sau calamitate) sa ramana un camion (sau tanc) in drum din cauza de dpf. Dupa care, da, pestele de la cap se impute. Dar in cazul asta particular se impute si de jos. Daca fiecare om care parcheaza pe un loc de-ala ar avea frigiderul umplut de catre cineva de fiecare data cand e vazut, eventual si un mare afis lipit pe parbriz, probabil ca s-ar gandi de doua ori inainte. La fel si cu masinile scumpe si cu modificari ilegale. Nu-ti permiti un bmw, ia o toyota, un ford, o dacie, ceva. Nu-ti permiti diesel? Ia o masina mai mica cu motor pe benzina. E ca si cu gunoiul de pe plaja, sau de la padure. Faptul ca si altii fac ceva gresit nu inseamna ca e ok sa faci si tu. Da, subiectiv se dilueaza responsabilitatea, dar de fapt nu e asa.1 point
-
1 point
-
Nu sunt sigur ca inteleg unde bati. Masina care iese pe poarta fabricii e conforma cu normele de poluare in vigoare. Care, dupa cum spuneam, devin din ce in ce mai restrictive. Dupa aia, pe perioada garantiei, in marea majoritate a cazurilor masina ramane in parametri. Deci 2-5 ani. Dupa care, daca e intretinuta, ramane in continuare in parametri. A, ca intre timp s-a trecut la alt standard de poluare pentru masinile noi, aici nu ai ce sa faci. Nu poti sa le interzici pe cele vechi. Si oricum, asta nu mai e problema dealer-ului. Deci ca sa recapitulam: Dealer-ul nu-ti vinde ceva cancerigen. La un moment dat trebuie sa platesti pentru orice masina, ca se strica, se schimba consumabilele (inclusiv DPF-ul), etc. Din nou, asta nu e vina producatorului. Situatia de la noi e cauzata de toti manelistii care isi iau masini si le intretin cu sarma si izolir band. Si asta e cauzata de o inexistenta de facto a institutiilor statului. Pentru ca, de fapt, noi nu avem autoritati decat atunci cand ai de dat bani la stat..0 points
-
Inginer, sa **×* daca inteleg ce vrei sa zici. Esti ok? Masini cu ardere interna se fac de vreo cativa ZECI DE ANI! Adica termen lung, ca sa te plagiez.. �� Care parte nu se intelege? Poluezi denaturand/modificand sistemul de protectie impotriva poluarii!!!???? Platesti. Dar nu ca platesti, ca asta e frectie la picior de lemn! Trebuie impiedicat dreptul de a circula pe strada o masina cu DPF-ul scos!! ...Se ia frumos certificatul de INMATRICULARE de catre autoritati pana la remedierea/refacerea sistemului. (In ce tara bananiera traim, tata...) Din punctul meu de vedere topicul asta nici nu ar trebui sa existe! Sa intre la rubrica topic interzis dar care exista.. numa' pentru ca e tamp! Din orice punct de vedere privesti e ilegal (in afara legii) sa modifici norma de poluare din fabrica! (Nu stii, nu poti sa intretii un diesel, o masina? ..Poate nu ti-ai luat masina potrivita, ..poate nu trebuie/meriti sa conduci.. cam asta ar trebui sa faca legea in zilele noastre; ..autoeducatia nu mai functioneaza demult!)0 points
-
m43b16..., in afara de consumul de benzina si "performantele" lui din fabrica...nu aveai ce sa ii reprosezi !!!! oricand, oricum, oriunde !!!0 points
-
Din experienta proprie si personala : Mers cu M50B20TU zilnic vedea scartz, blana,redline,din 5 in 3 frana, plus kickdown cat putea el sa duca. Mers cu M50B25 la fel. Mers cu M43B16 idem. Repet, zilnic e34 vedea blana si scart(normal dupa ce se incalzea motorul), plus frana din 4 in 3, 5 in 3.N a crapat nici lantul, nici garnitura de chiulasa, nici furtunurile de la raditor, nici ulei nu papa.Cu masina aia am mers peste 120.000 km si tot bine mergea. Cu N47 o singura data a vazut 3.500 ture in vara trecuta pe Autobahn ca eram curios cat prinde.In rest merg in jur de 2.000 ture la 120-130 km/ h ca nu ma grabesc. Deci cum e cu ruptu’ la orice masina? Daca mergeam asa cu N47 .... nu rezista cred.0 points
-
Aici totusi e bine...sa vezi ce e pe grupurile de bmw de pe fb... N-ai sa vezi vreo recomandare de pastrare a dpf-ului sau de curatare a acestuia, doar anulare, eventual si egr si clapete si ce se mai poate. Daca esti pro pentru pastrarea acestora, iti va fi luata toata familia la "plimbare" ). Va "trage grav" masina dupa anulare si nu va da "pic de fum".0 points
-
Ma uit la numarul de voturi din acest topic. In momentul asta sunt 31 care au votat "Nu", adica DPF-OFF e bine, sa nu pateasca/raspunda nimeni nimic. Aici pe bmwclub cred (credeam?) ca sunt oameni cu pretentii, pasionati de marca asta, oameni cu principii, oameni cu scoala la urma urmei ... si totusi nu e asa. Daca faceam votul asta pe strada, in cartiere era de asteptat un astfel de rezultat, dar aici?! Oameni buni, va taiati singuri creanga de sub picioare cu toate solutiile astea romanesti! Daca nu-ti permiti o masina cu o asemena intretinere, nu-ti cumperi. Simplu. Nu trebuie ca eu daca merg pe trotuar cu copilu' sa-ti inghit tie noxele/particulele care nu ar avea voie sa fie in aer. Se testeza gazele la iesirea din esapament. Daca ai PM 2.5 (sau ce particule ar trebui sa retina 100%) nu mai ai DPF. E atat de simplu. Nu e chirurgie pe creier.0 points
-
0 points
-
Cand am amintit si eu de o situatie similara, au sarit "sarantocii" cu dpf off pe mine ca exagerez ). Dar na...ce stim noi...isi fac baietii "steigi oan" cu dpf off, egr off ca alea au fost puse de producatori doar pentru a ne fraierii pe noi si a ne lua banii degeaba. Romanii, in special, sunt destepti tare si le anuleaza pe toate, egr, dpf, clapete, ma mir cum de nu-si anuleaza si creierii unii dintre ei.0 points
-
Nu reusesc sa imi dau seama daca esti ironic sau nu insa singura paguba de pe acest forum esti tu, in niciun caz motoril N47. E un motor destul de modern care isi sufla mucii la orice ora pe anticul m47 poreclit “tractorul” de care e satula strada. Cat despre distributie nu-ti fa griji daca nu se aude nimic suspect. Eu am schimbat-o la 260.000 km si era originala, deci nu mai fusese schimbata niciodata. Am schimbat-o pt ca se auzea sunetul specific. Nu te lua dupa invidiosii astia care se suie in 3ar din 1998 ca dupa ei o sa ajungi ori intr-un 3ar ca al lor ori o sa mergi cu bicicleta. Distributia e un consumabil si se schimba, indiferent de ce masina sau motor ai. Daca nu stii istoricul ei poti sa o schimbi ca sa stai linistit sau mergi cu ea pana cand incepe sa se auda. Nu o sa ti se rupa in mers, daca au fost cazuri la 2-3 baietasi deastia care habar nu au sa conduca o masina asta nu inseamna ca o sa ti se rupa si tie.-1 points
-
Vin si eu sa incurc treaba , am doua BMW cu N47 E60 si E90 . E60 360k km si E90 200K km , nu am schimbat la nici una , nu se aude nimic suspect . Cand o sa identific sunet de zornait lant merg si schimb. Tin sa mentionez ca trebuie sa stii cum sa mergi cu o masina pe motorina, poti sa rupi distributia la orice motor de orice marca . In rest ce sa zic, trebuie sa fi atent si intersat de masina. Succes.-1 points
-
off topic, cititi comentariile: https://www.g4media.ro/breaking-chirurgul-mircea-beuran-a-fost-retinut-de-catre-procurorii-dna-este-acuzat-ca-a-primit-o-mita-de-10-000-de-euro.html daca cineva ar fi amendat pt dpf ogff, jumatate din tara ar fi alaturi, ca e victma-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00