Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/20 in all areas

  1. nice job, si acum poti sa omori pe oricine pe strada noaptea pentru ca nu vezi nimic la 10m, hai tu ca probabil nu stiai la ce riscuri te supui, dar ala care ti-a montat leduri in faruri ala e criminal cu acte
    4 points
  2. Daca "sa" anulat nu cred ca trebuie sa te bucuri.
    4 points
  3. taxa a cazut, incompetentii au ramas
    2 points
  4. Salutare, cum inversez butoanele de la geanuri(4)? masina a fost cu volan pe dreapta
    1 point
  5. Salutare, mulți mĂŁ cunoașteti de pe topicul cu cealaltĂŁ mașinuțĂŁ (E93 335i). De un timp m-am tot gandit cum ar fi sa achizitionez un BMW clasic, sa-l restaurez.. sa-l trezesc la viata! Am oscilat intre E30 si E28. Intr-un final am cumparat acest E28, care la randul lui a fost achizitionat de un pasionat care a renuntat la proiect cel mai probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de timp. Mașina este toatĂŁ dezmembratĂŁ, este intr-o stare destul de proastĂŁ, dar o voi restaura incet-incet, promit! Ca si aspecte pozitive : - Mașina a fost reparata/tratatĂŁ/scos rugina dedesubt, a fost datĂŁ cu ceva soluție specialĂŁ de la Mercedes, jos este " țiplĂŁ ". - Interiorul este retapitat intr-un crem, foarte frumos! - Sunt foarte puține ,,pete de ruginĂŁ". Aspecte negative : - Motorul, cutia, electrica este datĂŁ jos. - Capota, bara fata, faruri, stopuri, bara spate, evacuare sunt la fel, date jos. - Nu stiu exact in ce stare este motorul si cutia. Alte detalii : Este fabricatĂŁ ĂŽn 1982, motorul este 2.4TD (Turbo Diesel), primul motor diesel de la BMW, iar cutia este una AUTOMATĂ ĂŽn 4 trepte. O adevaratĂŁ istorie!
    1 point
  6. Pai daca nu te intereseaza cum se conduc, si nu ai exigente legate de spatiu, il poti scoate pe touareg din ecuatie, ca motorul mai mare nu te avantajeaza oricum. Pui una langa alta bmw si mercedes, la acelasi pret si vezi ce dotari/avantaje ofera fiecare; personal, glc e frumusete pe langa X5 care pare grosolan si inalt (exterior); la interior, la dotari echivalente, castiga detasat bmw. Logic ar trebui ca la acelasi buget sa primesti mult mai mult la mercedes (model deja cu vechime pe piata, clasa inferioara fata de bmw)....deci vezi ce iti face cu ochiul, si vezi in care dintre scaune/pozitie la volan te simti mai bine.
    1 point
  7. Daca ar fii sa aleg un buceag d asta,al lua land cruiser fara discutie,ala da camion adevarat 4x4
    1 point
  8. Salut, Eu zic ca alegerea depinde de necesitatile fiecaruia (de spatiu, de putere, de imagine, de buget ). Imaginea cea mai puternica o are X5-ul. Puterea cea mai mare o are Touareg-ul din enumerarea ta. Spatiul cel mai mare cred ca il ofera tot X5-ul. Pretul cel mai mic cred ca il are MB in configuratia asta. Strict legat de poll-ul tau (uitandu-ma pe configurator) as alege X5-ul, insa nu cu motorul de 2000 cmc, ci cu motorul de 3000 cmc - e o diferenta de aprox. 3000 euro fata de 25d. Iar la caroseria aia cred ca se potriveste mai bine un motor mare. Personal nu as alege niciunul din automobile. As alege un X3 cu motor de 3000 foarte bine dotat.
    1 point
  9. Salut , eu locuiesc in Germania de vreo 26 de ani , Ăâ˘i ma ĂŽntreb cum de o maĂâ˘ina model 2015 costa 12.500ââÂŹ in romania , adusĂŁ din Germania cu 140.000 mii km . Când in Germania cu aceiaĂâ˘i km aceiaĂâ˘i maĂâ˘ina costa 16.500-18.500 ââÂŹ .Va spun eu .. acele maĂâ˘ini au in jur de 350.000 mii km iar in romania le sunt daĂâşi km ĂŽnapoi pana la ultima intrare in service sau poate cu 10.000 mii mai mult .Multi spun ca dau seria de Ăâ˘asiu Ăâ˘i accepta verificare km la reprezentanta , dar acolo se pot vedea km doar atâta timp cât a fost maĂâ˘ina in garanĂâşie sau leasingul având obligaĂâşia sa o facĂŁ acolo . Va salut Ăâ˘i ganditiva de 2-ori ĂŽnainte sa daĂâşi banii pe maĂâ˘ini aduse din Germania . Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Eu as proceda astfel: - revizie ulei motor + filtre si alte lichide, cand scrie in cartea tehnica. Daca ultimul service a fost la 180k sa zicem, urmatorul va fi la 210k sau cand e stabilit tehnic. Punct. - schimbare distributie: NU. Eu mi-am vandut F31-le anul trecut la 180k KM, absolut perfect motorul. De ce sa-l desfaca niste "meseriasi" preventiv? Btw, al meu a fost din 2013. Tu din 2015 ai sigur o varianta mai buna, mai corectata a elementelor distributiei. - ulei cutie: scrie in cartea tehnica cand trebuie schimbat, daca trebuie schimbat? DA = atunci faci, NU = nu faci. Punct. Sa fii atent ca ai garantie (probabil 1 an), cel putin la motor si cutie. Nu baga masina la meseriasi de cartier. Apoi daca se intampla ceva poti sa uiti garantia.
    1 point
  11. Eu n-am avut incredere in urechea mea sa aud zgomotele la distributie si pe deasupra am vrut sa ascult si muzica in masina. De aia am facut distributia preventiv
    1 point
  12. Ar fi fost de folos sa postezi 3 randuri despre masina, daca scopul era sa ajuti si pe altcineva. Asa, tu faci pe interesantul, nu colegii.
    1 point
  13. cand administratorul de drum permite oprirea sau stationarea pe trotuar, acest lucru este semnalizat corespunzator prin indicatoare si marcaje (ceea ce e si logic, aceasta fiind o exceptie, deoarece trotuarul este pentru circulatia pietonilor) ! sa-ti mai citez si din ce a pus un coleg pe pagina trecuta, poate nu ai vazut sau ti-a scapat: > Totusi, Justitia a decis definitiv si irevocabil inca din 2012 ca nu exista conflict legislativ si ca regula generala din lege are prioritate fata de regula de aplicare: parcarea pe trotuar este considerata ilegala daca nu exista un panou si marcaj permisiv > Judecator CSM: "Trotuarul este pentru pietoni. Pe trotuar poate opri sau stationa un autoturism numai daca sunt indicatoare sau marcaje in acest sens" pentru a doua oara spun, lasati fakebook ul si nu mai parcati ca nesimtitii pe trotuar! e ilegal si lipsit de bun simt pentru pietoni!. daca tu ca mamifer de sex masculin poti ocoli o masina parcata pe trotuar, alte mamifere de sex feminin si aceeasi rasa cu tine nu pot cand au in ingrijire si un pui ! a trecut de ora Colgate, mergi la culcare si nu mai continua off topic-ul pentru ca NU ai dreptate !
    1 point
  14. Revin cu noutati legate de problema pe care am avut-o. A durat o vreme datorita sarbatorilor. Dupa cateva "studii" pe internet si discutii, am decis sa imi iau un cablu si un soft ISTA d+ de diagnoza (se gaseste pe Olx). Am instalat programul si spre uimirea mea , chiar a functionat. Am avut 2 coduri de eroare la DDE : 244C00 - Charge Pressure control, Charging Pressure too low / positive control deviation , si 27B900 Exhaust backpressure before exhaust turbocharger. Softul are sectiuni in care explica modul de functionare si care ar putea fi cauzele erorilor, asa ca am stat si am studiat vreo 2 zile,(nu sunt de meserie) dupa care am dedus ca ar putea fi vorba de un vacuum care nu actioneaza o clapeta. M-am apucat sa verific furtunele de vacuum si am gasit cauza. Un furtun de vacuum care nu a fost conectat, Dupa ce l-am conectat am sters erorile si am plecat in probe. Masina merge foarte bine acum, are putere si accelereaza exact cum stiam ca ar trebui sa functioneze, nu mai apre mesajul "Drivetrain" oricat de mult solicit acceleratia, si nu mai am nici erori la diagnoza. Sper sa tina, ca inca apas pedala cu retinere cateodatata, de teama sa nu imi apara iar "Drivetrain" Multumesc de sfaturi. Am facut testele indicate de tine si asa am gasit erorile. Am rulat testele dupa ce am remediat cauza si sunt Ok acum
    1 point
  15. Apropo de transportul comun in bucuresti, super funny :lol2: :lol2: :lol2: ,,Dupa o lunga asteptare in statie,azi-dimineata pe o ploaie marunta,iata ca apare si mult asteptatul autobuz cu nr.40 plin ochi de calatori.Stateau saracii,unii pe scara,altii cu fetele turtite de geamuri.Langa mine mai asteptau 3 colindatori mai tuciurii si-o capra. Cum a oprit autobuzul,tiganii buluc sa urce,impingeau capra de cur sa o vâre in autobuz si strigau:primiti cu capra? - Primim pe dracu sa te ia,zice un nene care statea atarnat pe scara. -Nu vezi ca nu mai e loc,unde vrei sa urci cu dihania aia pe tine? O doamna cu haina de blana care prinsese loc la geam,striga isteric peste umar,da fa-le domne loc sa urce ca uite asa ne pierdem traditiile. -Ce traditii cucoana,sa ma calc cu capra in picioare? -Hai unchiule da din coate,zice unul dintre tigani,ca daca nu ne urcam in asta,mai vine altu la anu! Si uite asa ne impingem si ne opintim,hâț,pârț,si iata-ne intr-un final in autobuz cu tot cu capra si alaiul ei. Insa mai am de rezolvat o problema,compostorul era destul de departe,bag mana in buzunar si cu greu scot biletul. -Ma poate ajuta cineva sa-l compostez? Un mos cu doi dinti in gura care statea in fata mea,imi zice:da-l incoa ca ti-l clantan eu,si incepe sa rada isteric.Ma bufneste si pe mine rasul si-o las balta. De-abia ce se inchid usile autobuzului si tiganii incep sa bata din tobe si sa cante "ța ța ța caprita ța,te-am adus din Africa" s.a.m.d. Tineau tobele de-asupra capului ca asa ii prinsese inghesuiala.Capra incepu si ea sa sara,si cum sarea ea,asa saream si noi ca eram lipiti unii de altii ca sardele-n borcan.Uite-asa am sarit vreo 3 statii la rand. Il vedeam pe sofer in oglinda retrovizoare facandu-si cruce. O baba zice gafaind: -Maica,n-am mai sarit atat de la 20 de ani! Alteia ii cazuse broboada pe ochi si proteza ii iesise din gura pe jumatate,mai mai sa-i cada. Un domn bine c-o umbrela in mana zice: -Matusa,stai ca ti-o bag eu! Si peste umarul meu tot incerca sa ii impinga proteza babei cu varful umbrelei.Cand nimerea prea sus,cand prea jos,cand in sfarsit nimereste,nu stiu din ce cauza umbrela se deschide brusc si zboara molarii babei pana la mijlocul autobuzului si se aude "poc,clanț,aoleo,care dai ba cu dinti? pupa-te-ai in gat". In sfarsit ajung la destinatie si ma strecor cu greu afara. Ghici ce: in timp ce coboram din autobuz,la cealalta usa,5 colindatori se impingeau de mama focului si strigau "primiti cu ursul?" -Du-te dracu!!! La multi ani!""
    1 point
  16. Am trimis o sesizare catre Romulus in privinta ta. Te rog ca sistemul "ai basca? de ce nu ai basca?" sa-l folosesti cu altii de acum incolo. Ma vezi mai fraier sau ce? din 45 de pagini exact pe mine te-ai gasit sa ma tratezi cu sictir si sa ma pui sa-ti pun poze pentru o discutie banala despre consum? Multumesc de tratatie, nu ma asteptam.
    1 point
  17. am un prieten ce vrea sa cumpere masina de la firma la care lucreaza si nu stie care e istoricul ei. ma poate ajuta cineva cu un raport ? e cumparata SH din germania WBAPP11000E724527 multumesc
    0 points
  18. daca stiai ce zic nu te mai interesau km.........
    0 points
  19. Nu stiai ca poti verifica pe rarom?
    0 points
  20. Fara a fi prea brutal (cum te-ai adresat mai sus..) poti sa demonstrezi ce ai spus mai sus? Astept. Lasa normele ca nu au relevanta aici; da un raspsuns valid fata de ce e cu rosu mai sus. Am citit si eu destule despre uleiuri de motor, exista chiar un site/forum DEDICAT ULEIURILOR LA MOTOARE (dar nu cred ca e cazul sa plictisesc cu asta..) dar NICIODATA despre un ulei mai gros care poate produce uzura, in special full sintetic. (Nu am auzit/vazut vreun E90 sa primeasca, ca recomandare de fabricant, ulei semi-sintetic..) Chiar doresc sincer sa fiu informat azi.
    -1 points
  21. Daca fabricantul recomanda 5w30 si motorul/turbina este ok ,poti sa bagi orice ulei cu normele corespunzatoare si nu vor fi probleme. Daca maresti vascozitatea la 5W40 pentru ca uleiul recomandat este mancat....chiar poti sa bagi ulei de la orice producator ....pt ca nu mai este ce trebuie,Problema uleiurilor este acum foarte simpla si are doua parti:o baza de ulei si aditivii din ea.De ultima se ocupa doar anumite firme de care 99,99% nu a auzit nimeni. Dar ca intotdeauna Shaolin provoaca Ninja are alta parere.
    -1 points
  22. exclus si absolut neimportant orice altceva. bmw ofera cea mai buna garantie extinsa, contracost, evident, insa costul este rezonabil. deja apple car play este inclus in pachetul standard pt x5 din cate stiu eu. Oricum neimportant, pt ca Apple este ceva care detest. din iulie BMW va oferi si android auto. Orizontul de timp e in termenul dorit. Drive test-ul este irelevant. Toate 3 se conduc prost in raport cu seria 5, fiind niste autobuze.
    -1 points
  23. Am montat de curand pe e90 niste faruri cu lupa, h7 faza scurta cu lupa si h1 faza lunga . Pe faza scurta am montat niste led-uri de 36w cred, dar vad groaznic cu ele ! . In 5-10m in fata mea vad perfect si foarte precis dar in lung nu se vede abs nimic, stie cineva o rezolvare ? Sa pun leduri de 50w+ ?
    -1 points
  24. care-s motivele tale? bugetul este limitat, deci 3000 euro in plus pt 30d fata de 25d este exclus. Oricum, chiar si cu 30d, x5 ramane cea mai lenta masina din cele 3. daca principalul lucru de apreciat ar fi motorul la o masina, X5 ar fi ultima alegere atat cu 25d cat si cu 30d, avand performantele cele mai proaste. x3/x4 nu imi plac, poti sa ma omori. singururele SUV-uri din clasa medie care arata bine dpmdv sunt Velar si Glc coupe(in ordinea asta) iar astea doua la diverenta extrem de mare de oricare altul. velar iese din calcul din motive care nu au sens a fi explicate.
    -1 points
  25. @mike, eu sunt o persoana asumata, stiu ca sunt snob si subiectiv. pt mine masina trebuie sa fie in primul rand frumoasa si sa scrie ceva pe ea. touareg este mai precis pe aceeasi platforma tehnica cu q7/8, cayenne, bentayga si urus. dar anumite butoane si volanul de la golf 7 ma zgarie pe ochi, chiar de ar scrie in paralel pe capacul de la motor "lamborghini". touareg este in aceasta ecuatie tocmai din motivele expuse de tine mai mai sus. mai e o chestie obiectiva: masina va fi de firma...nimeni nu are motor mai mare de 2 litri. touareg vine la pachet cu impozit si rca de 3000 lei fiecare, o revizie e peste 2000 lei, cu consum de 15 in oras si 10 in afara. E bine sa fii rational pt a nu te arata nimeni cu degetul apoi. x5 are pachetul de revizii incluse pt 100k km si garantia extinsa la 3-4-5 ani contra unor sume modice. Touareg nu il bagi in service dupa expirarea garantiei fara sa scoti 2000-5000 euro
    -1 points
  26. Furtunul mai lung(cel din dreapta) intre cele doua sertizari din mijloc are in el alt furtun/teava care intra in el.Teava cu pricina are un orificiu cat un varf de ac pe unde trece uleiul.Acolo era obturat si de aceea nu mai aveai servo.Interesant e ca nu te deranja zgomotul. Daca nu ai schimbat si cele 4 saibe, te sfatuiesc sa o faci pt ca in timp iti va curge.
    -1 points
  27. care este opinia voastra? preturi identice, insa in VW de aceeasi bani primesti motor mai puternic, pachet dynamic cu suspensie pe perne de aer, directie pe puntea spate cat si bare stabilizatoare electromecanice plus alte maruntisuri mai putin importante dupa anumite standarde sau la fel de importante cu cele anterior mentionate, potrivit altor standarde. touareg vine si cu impozit si asigurari mai scumpe, cat si evident si cu un consum mai mare fiind motor de 3 litri. touareg mai are si dezavantajul imaginii marcii in sensul ca daca bmw are nota 9, apoi vw are 6...asta vorbind despre felul cum cineva se vede pe sine insusi in masina si cum este vazut din exterior. Plus ca touareg, fie el suv near premium, fiind vw, imparte elemente vizibile cum ar fi anumiti comutatori sau volanul cu golful 7, ceea ce zgarie vizual si in orgoliu. Mercedes, fie si cu o clasa mai mica, se inscrie in aceeasi categorie de pret cu celelalte doua, asta luand in calcul o echipare medie. dpdv performante ale motorului este identic cu touareg fiind si cu vreo 300kg mai usor. GLC este evident peste x5 la performantele motorului. consum bun, impozite si asigurari identice cu x5 avand motor tot de 2 litri. GLC coupe mai are dezavantajul ca este pe platforma lui C klasse, impartind si interiorul, acesta din urma fiind lansat in decembrie 2013. E destul de aiurea sa comanzi masina care se regaseste vizual cu 7 ani in spate si sa o mai tii si 4 ani apoi. Interiorul cel mai bine organizat, mai atragator si cu calitatea cea mai buna a materialelor este clar in favoarea X5. spatiul interior cat si din portbagaj este suficient pt toate cele 3 masini, neincurcand in realitate diferentele de dimensiuni intre cele trei masini, pratic acest argument fiind absolut neimportant. discutia este ipotetica, lucrurile sunt fictive fara vreo legatura cu decizii reale. deci?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.