Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/04/20 in Posts
-
A venit primvara, in sfarsit am instalat jantele de vara (style 441M Ferric Grey) + cauciucuri noi (Michelin Pilot Sport 4 runflat *) - am profitat de ocazie si am facut si cateva poze. Prin decembrie am instalat arcuri sport Eibach, tinuta de drum e clar imbunatatita, fara ca masina sa fie rigida - parca e chiar mai comfortabila pe denivelari usoare, pt ca este cursa mai scurta, te leagana mai putin; garda la sol a coborat cu 3mm pe fata, 1.5mm pe spate - nu am avut probleme la borduri, parcari subterane sau putina zapada din iarna asta. In concluzie, recomand oricui arcurile Eibach sport, ~700 lei arcurile + ~400 lei manopera. Am facut ~8.000 km In cele ~5 luni de cand o am; imi place foarte mult - comfortabila atunci cand vrei sa mergi linistit, dezlantuita in modul sport. Depasirile sunt trivial de efectuat, la orice viteza - trebuie sa fiu atent sa nu apas pedala prea multe secunde, ajunge mai repede decat te astepti de la 120 la 200; nu simti viteza in ea (mai ales dupa ce am pus arcurile sport). M-am simtit bine la privirile nedumerite si usor acrite ale unui posesor de Porsche Boxster model 2018, care a plecat blana de la semafor, si la urmatorul semafor era o lungime in spatele meu nu se astepta ca un break sa ii faca figura asta (nu fac liniute, dar a fost o tentatie careia nu i-am putut rezista). Consumul e rezonabil , mai mic decat ma asteptam (~16l la suta in oras, ~8l la suta in afara; pt comparatie, F11 525xd imi consuma 12.5l in oras, 7l in afara). Ma tenteaza sa schimb interiorul, dar nu prea gasesc pe cel piele Saddle Brown sport, sau e prea scump; am comandat si niste grile stil G20 M340i, daca o sa arate kitch le pastrez tot pe cele duble negre. Am vazut o evacuare intersanta pe un 435i, suna foarte bine; dar parca nu sunt dispus sa dau 1500e pe ea, mai ales ca va fi zgomotoasa cam tot timpul; evacuarea actuala aproape nu se aude in ecopro/comfort, iar in sport suna decent.13 points
-
Huh? Nu. Nu afectează cu nimic. De fapt eu nici nu văd. Am observat la un moment dat când am coborât să iau ceva din portbagaj cu motorul pornit. Dar mașina pentru mine este o pasiune și mereu voi încerca să o mențin cât se poate de bine pentru a-mi spori plăcerea condusului.2 points
-
Problema descrisa in postul de mai sus era generata de senzorul de pozitie a arborelui cotit ( Crankshaft sensor ). E o varianta de verificat in cazul in care se mai intalneste si altcineva cu aceasta problema. Intre timp: 2019.12.16 - am inlocuit bratele si suruburile de reglaj geometrie de pe puntea spate; 2020.02.15 - am inlocuit stopurile cu o pereche noua de blacklines; 2020.02.27 - am inlocuit intercoolerul, cel de pe masina era fisurat; 2020.03.04 - am reconditionat caseta de directie si pompa de servodirectie. Caseta avea joc si zgomot, pompa pierdea ulei; 2020.03.04 - am inlocuit barele de directie (bielete si capete de bara).2 points
-
Am fost din nou la ei pentru cĂŁ am observat cĂŁ o puseserĂŁ și strâmb. Gen partea stângĂŁ era mai jos ca partea dreaptĂŁ. DupĂŁ insistențe au venit vreo 3 mecanici sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cĂŁ nu mai avem ce face. Am stat cu ei și am luat fiecare pĂŁrticicĂŁ din sistemul de evacuare, ĂŽncepând de la motor. Eu insistam cĂŁ nu e ok, ei ĂŽmi arĂŁtau și verificau tot ce le ziceam. Gura mi-a fost ĂŽnchisĂŁ când au venit cu un alt 520D cu M pack și ĂŽncĂŁ un 520 luxury. Faceau și acelea fix ca la mine. Tremuratul nu e unul groaznic, se vede și ĂŽn film cĂŁ nu e nasol, dar pare cĂŁ e ceva destul de comun. Ănțeleg cĂŁ sunt și care nu fac dar o explicație sĂŁnĂŁtoasĂŁ nu am. Eu tot ce am vĂŁzut pânĂŁ acum 520D (nu xDrive) cu ochii mei sunt exact ca la mine. Traseul e tâmpit fĂŁcut (de aia la F sau E nu vezi așa decât dacĂŁ sunt chestii duse, deci mulți km sĂŁ zicem). Vine evacuarea și se oprește ĂŽn toba finalĂŁ din spate, de unde pleacĂŁ cele 2 evacuĂŁri stânga/dreapta. Nu cred cĂŁ la 520D cel puțin lucreazĂŁ independent pentru cĂŁ vin din aceeași tobĂŁ. Stânga intrĂŁ mai ușor ĂŽn rezonanțĂŁ fiind mai lungĂŁ. Sunt ĂŽnsĂŁ ĂŽn imposibilitatea de a merge la alte alteriere (cu excepție reprezentanțe) pentru cĂŁ nu vreau sĂŁ risc pierderea garanției. Apreciez totuși cĂŁ azi au stat cu mine și am verificat bucatĂŁ cu bucatĂŁ ĂŽmpreunĂŁ. Am ĂŽndreptat-o mĂŁcar. Asta chiar nu era ok. Plus niște șuruburi uitate aiurea nestrâns Aștept rĂŁspunsurile de la Bavaria (legat de diagnoza + schimb greșit și plĂŁtit degeaba) precum și de la BMW legat de toatĂŁ situația asta. O sĂŁ tot insist pentru cĂŁ ĂŽmi stĂŁ ĂŽn caracter și nu prea accept "așa fac toate" fĂŁrĂŁ argumente. Da ce facem cĂŁ cele 3 vĂŁzute la dealer (diferite ca vârstĂŁ) fac la fel totuși. Plus câțiva colegi care confirmĂŁ2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Absolut. Inspira respect. Asta din 2020 e dull, in engleza descris cel mai bine. Banal, pe romaneste. Sa il faca macar (discret) luminos daca tot il pun pe masina electrica. Sau consuma bateria inutil!?1 point
-
Off-topic asa, apropo de doreii din Romania, cand am efectuat RAR-ul saptamana trecuta, am bagat masina pe stand si vine un angajat sa ia masina in primire cu tigara in gura, fumata jumate, jumate plina de scrum, mai mai sa cada si da sa se urce in masina, asa cu tigara in gura si bine ca am fost acolo si i-am zis direct doar pe numele cel mic "BA, alo ce facem aici ?!!!"..... altfel se pare ca nu merge in tara asta daca esti pre umil si respectuos te ia lumea de fraier. S-a uitat putin lung si arogant la mine, ca de lucreaza la RAR, dar a inteles ca nu e ok cu mine si s-a conformat. Toate bune si frumoase apoi, doar am lipsit o clipa, am fost sa platesc cartea si am gasit masina in curte apoi, ca e gata. In weekend sa spal masina in curte, deschid capota: hopa nu e capacul la motor....deci m-au apucat toti nervii si din prima am stiut unde este, luni am fost peste ei...deci nu vreti sa stiti ce marinimoasa este limba romana cand vine vorba de cuvinte de duh pe care le-am spus burtosului.....il durea la duda, nici acolo- este doar meseria lui.....1 point
-
tocmai asta e si problema mea, faptul ca imediat cum ii scoti din zona de confort, ridica din umeri. in romania, indiferent de marca de fapt, trebuie sa te rogi ca masina sa nu aiba vreo probl complexa. zilele urmatoare voi merge din nou cu groaza la constatare pt problema puntii fata in ideea de a se identifica problema. efectiv stau cu stresul ca se va rupe ceva la masina si ea la randul ei imi va rupe gatul.1 point
-
1 point
-
De fapt sunt 547 de modele în Europa vândute cu aceleași dotări, motor, cutie, caroserie, culoare și culoarea interiorului. Aici ma refer la E93 335i SCHWARZ Metallic, DCT, N54, Cabrio, Black Leather. Toate aceste caracteristici se afla în doar 547 de modele din Europa, în rest sunt alte sute care sunt combinații gen N54, DCT, SCHWARZ Metallic si interior rosu sau crem. Nu este nimic fals/fake/inventat. Sunt date concrete pe care le-am luat de la Automobile Bavaria cu vânzarea pe Europa a modelului E93 335i. In descriere nu scrie absolut nicăieri ca este UNICATA, nu înțeleg de unde ai scos-o, pe bune. Fiecare cere ce preț considera pe mașina lui, eu cer acest preț din n motive, iar principalele ar fi ca N54 fiind un motor problematic, nu are absolut nicio problemă(în cazul mașinii mele) . Rar găsești un N54 fără oil leak sau boost leak. Nu știu de unde atâta ură, încerci sa îți vezi de treaba și mereu apar băștinașii cu glume second-hand.1 point
-
Astea doua sunt maxime: "Motorul N54... având configurație de 3.0L twin-turbo benzina. (ATENTIE! ESTE TWIN TURBO! NU TWIN SCROLL SAU BITURBO)" ?? "Autoturismul este 1 la 547 de modele identice create de BMW, având specificatiile identice ( N54, CABRIO, DCT, BLACK METALLIC, BLACK LEATHER)." ?? In poza e doar covrigul. Complet arata asa Clar e fara butonul de M.1 point
-
Touareg, clar. Masina asta a evoluat destul de mult de la generatia anterioara si nu arata rau deloc. Ai dotari, ai putere, ai spatiu (care iti trebuie - stii de ce!) Cand ai buget mai mic, ori scazi catre o clasa inferioara ori catre o marca inferioara, nu ai ce face! Eu as lua Touareg fara sa ma gandesc! Bashinile si snobismul sunt pe planul secund! Pentru mine cel putin, puterea si spatiul masinii sunt esentiale! Nu stau sa mangai plasticele si butoanele...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mulțumesc. Să revenim la subiect. Dacă tot s-a mai încălzit și nu e noroi, parcă prinde mai bine o plimbare.1 point
-
nu costa mult aliexpress-ul....retrofit-urile adevarate costa...dar nu stau sa-i explic unuia care cauta doar sa intepe, ca nu ma "haleste"!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut si bun venit! Cea mai frumoasa culoare pt F31. S-o conduci cu placere, eu sunt indragostit de al meu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La passat o luna intreaga m-am plimbat pe la vreo 6 serviceuri din craiova cu un furtun in portbagaj si toti ma trimiteu in balarii. Punctul culminant a fost cand, desi nu aveam nici o eroare, un mecanic vroia sa-mi spele chimic filtrul de particule, desi, repet, acesta era perfect functional, fara nimic aprins in bord. Este foarte greu si neprofitabil sa gandesti care este cauza si sa nu o confunzi cu efectul si sa tot cauti. Este mai simplu sa pui testeru si sa schimbi pe bani adevarati juma de masina. Pana la urma, satul de cautari am mai scris pe forum un mic rezumat, asta inainte sa o scot la vanzare pe nimic si mi-au raspuns cu aceeasi solutie doi baieti adevarati din Suceava si Bacau: furtunul respectiv cu o supapa mecanica pe el. Am schimbat-o in 10 minute si, de atunci, am masina Este simplu sa o dau pe mana unui mecanic dar nu suport sa fiu inselat. Din acest motiv am tot citit in acest timp, sa inteleg cum functioneaza, eram tamaie pana acum 1 luna, bine nu ca as fi un doctor acum. Si da, mecanicii profesionisti, cativa care mai exista, nu au timp, iar noi, clientii, rabdare, din pacate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buna de tot observatia! Sunt pentru minim 500 de posturi daca vrei sa vinzi masina. (Ma ocup eu de asta daca AI-ul (artificial intelligence) siteului nu merge. Raportez eu la moderatori la cat de des is vazut pe aici Altceva de la masina, fara limita. Asa isi face si userul o reputatie; ca a mea, NU un exemplu!1 point
-
Alin, tu ti-ai facut cont aici doar ca sa-ti vinzi masina? Ce-ai zis , hai ca o bag la vanzare pe forumul de pasionati. Ei bine aici motorizarea si optiunile...lipsa nu prezinta interes, in cazul tau. Ar trebui ca la sectiunea de vanzari sa poate posta anunturi numai userii cu cel putin 500 posturi, aviz moderatorilor. Parera mea... Nu de alta dar tot felul de samsarei au postat acolo...1 point
-
Relax prietene ca Bimmer 906090 a incurcat masinile ;una este cheala peste tot dar cu motor nou si pe benzina ,iar cealalta este super dotata/tunata ,kilometrajul dat peste cap si motorina.Zici ca sunt 2 producatoare.Asta ultima e moldoveanca .Amandoua au poze reale.1 point
-
Anuntul asta a fost in titlul topicului. Chiar scria ca masina poate fi vazuta pe olx. Nu e anuntul tau? Nu e topicul tau? Ce trebuie sa intelegem si nu am inteles? Mai bine ai recunoaste.., cine si de ce a(i) modificat topicul. Sa o fi facut moderatorii!? Daca tu nu vii cu un motiv personal poate moderatorii o sa spuna.1 point
-
(Ca sa impartim minusurile) si la "km" din bord.. e cam scumpa, dar daca e ingrijita, mai stii.. Succes by the way la vanzare.1 point
-
Salutare, Caut ceva de genul pentru parinti, adica un e90fl 316i 1.6, dar fara sa te superi pe mine masina e cheala in draci.Trebuie sa ai bafta mare sa vinzi un asemena exemplar la banii ceruti, mai ales in RO.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am terminat si fine-tuning la sonorizarea, sunt multumit de rezultat - acum tweeterele din usile fata sunt amplificate separat, claritatea si definitia sunetului sunt evident mai bune. Acum sistemul de sunet arata in felul urmator: - Amp+dsp: Helix P SIX DSP Pro Mk2; procesare semnal + amplificare 6 canale (boxe usi fata, tweetere fata, boxe+tweetere usi spate) - Amp subwoofere: Ground Zero GZHA4 (doar amplificare, semnalul vine procesat din DSP) - boxe: BMW OE Bang&Olufsen (provin de pe un seria 6), 4 woofere de 10cm,, 4 tweetere de 2cm, 2 subwoofere 20cm (a fost destul de migaloasa adaptaraea pt instalare, sunt putin mai groase decat cele standard sau HK) - nu am boxa centrala, dar nici nu este necesara (ba chiar as putea spune ca acum se aud mai bine definite cele 2 canale - am muzica stereo ) Cablaj: masina avea din fabrica Active Sound, care e plasat in dreapta spate in portbagaj (unde sunt si amp Hifi sau HK), asa ca am avut nevoie doar partial de cablare boxe: - se refoloseste cablajul original pt semnal sunet, boxe usi spate, subwoofere - am tras cablu pentru boxe usi fata (se prelungeste cablul care ajunge sub scaunele fata langa subwoofere), tweetere (cablu nou, direct de la tweeter pana la amp in spate; conectorii din usi au un spatiu liber prin care poti trece firul, dar operatiunea e migaloasa, cam 1h pt fiecare usa) - am pastrat conectorul tata care intra in modulul Active Design, este identica cu cea de la amp Hifi si aveam deja conectorul mama. Partea cea mai migaloasa (prin ajustari succesive)- calibrarea si ajustarea DSP (exact aici se face diferenta de fidelitate, si exact aici se cam opresc cei care fac instalari de sonorizari auto - folosesc presetarile) - setari crossovere DSP pt fiecare pereche de boxe: subwoofere (highpass 40db slope 12db, lowpass 120hz slope 24db), boxe medii usi fata (highpass 250hz slope 12db, lowpass 2500Hz slope 12db), tweetere fata (highpass 2500Hz slope 24db) - ajustare delay (in functie de distanta boxelor fata de pozitia de ascultare) - ajustare phase (subwoofere 90gr, boxe spate 180gr) - aici pur si simplu am luat-o pe incercate - setare egalizator (folosind un microfon de calibrare si aplicatia Room EQ Wizard) Dupa urechea mea, acum sonorizarea este la un nivel calitativ mai bun decat cel pe care il aveam in F11 (cu aceleasi amplificatoare)1 point
-
Intre timp am facut si primul drum de cateva sute de km, Bucuresti - Iasi si inapoi; Iasiul este un oras foarte frumos, cine nu a ajuns inca, recomand! o surpriza foarte placuta pentru mine. O placere sa conduci un asemenea motor, efectiv orice depasire la orice viteza este triviala; in modul sport cutia reactioneaza instant, la orice turatie (practic are cuplu maxim aproape tot timpul); nu exista niciun lag la accelerare, parca ai conduce motor aspirat cu un cuplu de 450Nm; consumul a fost decent, 8l/100 la dus, viteze medie 75kmh (Bucuresti-Buzau-Focsani-Barlad-Vaslui-Iasi), 9l/100 la intors viteza medie 90kmh, cu multe depasiri (Iasi-Vaslui-Barlad-Galati-Braila-Slobozia-Buc). Tinuta de drum poate fi imbunatatita, am comandat un kit de arcuri Eibach pro kit, revin cu impresii dupa ce il instalez; nu mai am rabdare pana la primavara. Am schimbat pe banii mei kitul de la caseta de directie, si a meritat fiecare banut din cei 300 lei - volanul nu mai are joc, si a disparut senzatia de volan moale chiar si cand e in ecopro; directia e acum precisa, si nu mai joaca volanul la denivelari - practic acum volanul si directia sunt asa cum ma asteptam sa fie de la inceput; recomand tuturor posesorilor de F30 sa ia in considerare aceasta operatiune, eu o consider acum ca fiind parte din mentenanta preventiva - o sa va placa mai mult sa va conduceti masina.dupa ce schimbati acea bucsa. Am facut si geometria fata-spate, aproape ca nu era nevoie, deviatiile erau foarte mici; in schimb jantele erau putin strambe, dupa indreptare am scapat de usoara vibratie de la 120kmh. Am continuat si cu modificarile in interior, o sa pun si niste poze dupa ce o spal: - volan M - mult mai placut la atingere, iar grosimea e mult mai pe gustul meu; clar aduce un plus vizual si de comfort; am reusit sa gasesc unul cu incalzire, foarte utila acum cand s-a lasat frigul. - ornamente interioare Aluminium dark carbon 4MN+: se potrivesc mult mai bine cu scaunele si cu display-ul de 10" cu rama cromata; cu ocazia asta renunt la orice gand de schimbare scaune. Urmeaza sa finalizez in weekend si instalarea sonorizarii, revin cu detalii dupa ce termin.1 point
-
Edit, acum fara nici o gluma, eu cu tine as face niste filme gen documentare Eu sincer nu ii suport pe aia care isi permit masini noi, gen sandero corsa etc, da plm, isi cumpara cate o ghena cu 200 k, gen aia in germania nici nu s-au basit in ele ca o sa le vanda dupa 8 ani in estul europei, mai salveaza si 2000 euro din buget pentru o vacanta la all inclusive unde mananca cat pentru sfarsitul lumii si isi mai umplu farfuriile ca e platite, da nu mananca tot, se plang ca sunt proaste masinile, fac tot felul de smecherii dpf off, basca care e samsar e deja idol. Off topic: din 2015 sunt proprietarul unui apartament, intr-un cartier nou, dinamic din orasul Brasov, un fel de achizitie sentimentala, ca stau cateva saptamani pe an acolo. Aveam asteptari foarte mari, deoarece ma gandeam ca o sa fie un bloc nou, vecini civilizati, cartier nou, etc -anul trecut de craciun era sa iau bataie de la baietii veniti acasa din Uk/dk care faceau gratare la greu si manele la maxim in proximitatea blocului, pe un teren viran; pe langa faptul ca erau beti erau si foarte prosti si porniti pe scandal; am sunat la politie si au spus ca daca sunt pe teren viran/sunt sarbatori domne, lasa sa se distreze lumea/nu avem efective acum -am un vecin samsarache, care isi tinea masini de vanzare pe locul meu platit, intabulat etc; cand ii dadeam mesaje sa elibereze locul , se facea ca ploua; dupa ce am montat un carlig/lacat, mi- aaruncat ceva de genul "e bine sa ne ajutam intre vecini, nu se stie niciodata", iar boarfa lui de nevasta mi-a zis ceva de genul daca nu putem face bine, de ce sa facem rau; -vreo doua apartamente sunt inchiriate la curve, acolo macar e clar, vin aia, in general pleaca multumiti, nu fac scandal; in schimb, vad tot felul de dubiosi -se platesc vreo 100 ron pe intretinere spatii verzi, lumina, etc/totul e ok;s-au gasit unii dupa cativa ani ca e scump, ca sa luam masina de tuns iarba sa facem noi....pai plm, cand te-ai mutat ti sa spus clar care sunt cheltuielile, ce vrei acum, mocangeala/munca patriotica ca pe vremea comunismului -trebuiesc platiti 20 ron pentro o incuietoare de doamne ajuta la pubelele de gunoi(sa nu mai intre boschetarii).....pai sa vezi furtuna acolo, altfel stau toata ziua cu botul in cafele la coresi la starbucks , da suma asta li se pare exorbitanta, ca au platit acum 5 ani nu stiu cat 5 lei -multi ma iau la per tu, desi sunt putin grizonat deja, si nu imi aduc aminte sa fi facut scoala impreuna; macar pe nesimtitii de la gaz/verificari centrala, etc, care nu se conformeaza eu ii trimit la plimbare si le spun sa vina un coleg cu 7 ani de acasa/eu nu iau pe nimeni, indiferent de circumstante la per tu, daca nu ne cunoastem -masini- toata lumea stie ca sunt ala din tara x-avem un grup de whattsup (mai sunt aia din spania, italia , e una in dubai , etc) cu vechitura de bmw, sa vezi discutii acolo , cand ma prind, pai ce faci vecine, ia si tu un audi mai nou ceva, passat, tot cu asta, vai, da te-am vazut cu un logan.... Ce vreau sa concluzionez este ca exista o lipsa crasa de respect pentru orice fel de regula, iar oamenii au devenit excesiv de egoisti, si nu au nici o clipa instinctul de a evalua impactul propriilor actiuni asupra semenilor, de aceea, din pacate, cred ca doar o serie de masuri coercitive ar reusi sa aduca lucrurile pe un trend normal.1 point
-
1 point
-
Ești sigur cĂŁ nu ai uitat de ĂŽncĂŁ un schimb de plĂŁcuțe?mi se pare incredibil,eu maxim 50k am fĂŁcut cu plĂŁcuțele.1 point
-
Deci poluatorul trebuie sa plateasca, ok, dar care poluator, ala care se taraie cu o rabla pentru ca nu are bani, si restul de barosani ? Aia care ard tot felul de gunoaie deseuri sau construiesc fara nici un fel de discernamant in mijlocul orasului, pai hai sa intrebam cate utilaje grele huruie in oras zi si noapte, cate fabrici de ciment si mai stiu eu ce fabrici gazeaza nonstop cu nox.... Crematorii fara numar, fara autorizatii de functionare logic0 points
-
Va inteleg pe cei care ma contraziceti intr-o masura constructiva fara jigniri si misto-uri vechi. DAR, nu o pot vinde la 10.000 euro, de teama ca romanul ma critica.. Eu stiu masina in ce stare e, stiu ca oricine ar cumpara masina, nu ar mai investi din punct de vedere mecanic in ea. Acum 2 ani cand mi-am vandut E60-ul care era din 2004 cu aproximativ 300K km, a fost dat cu 10.600 euro, despre asta ce ziceti? Sau nu mai comentati? Eu stiu masinile mele ce valoare au pentru ca am grija de ele, chiar daca din alte puncte de vedere, modificarea la exterior la multi li se par banale si "aliexpress", asa aliexpress cum e masina, o sa-si gaseasca intr-un final un nou stapan. Eu nu tin sa o vand neaparat, daca nu o vand, atunci voi continua proiectul. Sincer, am vazut duma asta cu M3 E92 de imi vine sa inchid internetul si sa ma ascund intr-un colet de camera. Am prieteni care detin M3 E92, si toti mi-au spus ca ceea ce vedeti voi la 20-30k euro, sunt intr-o stare jalnica. Un M3 in stare buna nu il gasesti la 20-30k, poate la 35k+. Nu 335-ul meu e scump.. M3-urile alea sunt ieftine. Dar iarasi, cel mai probabil o sa vina un alt utilizator de pe forum, fan inrait BMW, care sa-mi explice mie ca 24.500 euro e mult pentru ceea ce ofera E93-ul, si eu o sa raspund la fel... masina mea, problema mea!0 points
-
Sa nu intelegi gresit mesajul, din punctul meu de vedere e masina ta si o poti pune la vanzare la orice pret. Insa realist vorbind, daca tu chiar vrei sa o vinzi, pretul e SF. Gasesti M3 E90 / E92 mai ieftin si M3 E93 la acelasi pret. Si fac referire la preturile de pe mobile, de la dealeri, nu de la samsarii de la noi.0 points
-
0 points
-
Super ... cred ca o sa arate putin ciudat... sau o sa fie o exceptie si-l fac griul asta deschis... ramane de vazut. Eu sunt curios cum o sa arate capacelele de roti ) nu-l pot face transparent acolo + volan si alte locuri unde mai apare. + nu o sa mai poata fi furat ) deci doar avantaje.0 points
-
0 points
-
Am studiat piata cand vine vorba de 335i Cabrio, de aceea este si prețul pe care l-am postat. Prețul este negociabil la fața locului, nu telefonic și prin texte. Aș dori sĂŁ trec la ceva mai nou, poate chiar sĂŁ fac pasul cĂŁtre un //M pur sânge.. vedem ce se va ĂŽntâmpla pe viitor, dacĂŁ nu e s-o vând, nu mĂŁ grĂŁbesc nicĂŁieri.0 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00