Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/20 in all areas

  1. Echipata de vara , intre timp am schimbat controlerul cu ceramic arata ceva mai frumos si pt ca mi-am bagat putin ghearele in volan am decis sa il reimbrac , am gasit pe cineva in Buc si f multumit de lucrare , cine are nevoie sa imi dea pm .
    2 points
  2. Cine doreste Premium 2020-2 EAST si WEST EU_East_PREMIUM_USB_2020-2.rar EU_West_PREMIUM_USB_2020-2.rar
    2 points
  3. Jantele sunt pe 18, style 441M in doua dimensiuni (8J fata, 8.5J spate); achizitia lor a fost interesanta: initial am luat un set de 4 toate 8.5J, (le avusese cineva montate pe un E60 vreo cateva saptamani, cu cauciucuri 245/40/18) 600 euro toate 4 aproape noi; apoi am mai cumparat una 8J noua de pe ebay.de, 230e in noiembrie, si inca una 8J noua 220e in decembrie. Daca as fi cumparat setul complet, nu gaseam sub 1000 euro, si cu un grad de uzura mai mare. In curand o sa scot la vanzare cele 2 jante 8.5J. Se vede ca jantele si rotile sunt noi, a fost nevoie de putin plumb la echilibrat, max 20g. Dupa 2 zile de mers cu ea, sunt multumit de tinuta de drum: o idee mai rigide decat cele de 17 (am 2.2 bar fata, 2.5 spate, la drumuri lungi sa o cresc la 2.5 cu 2.. Nu au deloc senzatia de tramlining (caracteristica jantelor runflat), directia e mai precisa, masina franeaza mai bine si e mai stabila Am montat azi si grilele diamond stil G20, nu arata grozav; probabil ca daca luam cu bumbii de accent negru, era mai ok; o sa revin la cele duble; schimbul grilelor dureaza cam 20 minute.
    2 points
  4. Huh? Nu. Nu afectează cu nimic. De fapt eu nici nu văd. Am observat la un moment dat când am coborât să iau ceva din portbagaj cu motorul pornit. Dar mașina pentru mine este o pasiune și mereu voi încerca să o mențin cât se poate de bine pentru a-mi spori plăcerea condusului.
    2 points
  5. Off-topic asa, apropo de doreii din Romania, cand am efectuat RAR-ul saptamana trecuta, am bagat masina pe stand si vine un angajat sa ia masina in primire cu tigara in gura, fumata jumate, jumate plina de scrum, mai mai sa cada si da sa se urce in masina, asa cu tigara in gura si bine ca am fost acolo si i-am zis direct doar pe numele cel mic "BA, alo ce facem aici ?!!!"..... altfel se pare ca nu merge in tara asta daca esti pre umil si respectuos te ia lumea de fraier. S-a uitat putin lung si arogant la mine, ca de lucreaza la RAR, dar a inteles ca nu e ok cu mine si s-a conformat. Toate bune si frumoase apoi, doar am lipsit o clipa, am fost sa platesc cartea si am gasit masina in curte apoi, ca e gata. In weekend sa spal masina in curte, deschid capota: hopa nu e capacul la motor....deci m-au apucat toti nervii si din prima am stiut unde este, luni am fost peste ei...deci nu vreti sa stiti ce marinimoasa este limba romana cand vine vorba de cuvinte de duh pe care le-am spus burtosului.....il durea la duda, nici acolo- este doar meseria lui.....
    2 points
  6. Doar asa cred ca se pot rezolva unele probleme, mai nou.
    2 points
  7. Nu sunt hartile MOVE acolo. Ultima varianta este cea 2019 pe care o ai deja instalata.
    1 point
  8. Mersi frumos, o sa vad ce fac când se va face mai cald, o sa ii dau cu ceva, nu ĂŽl schimb. Cu siguranțĂŁ o sa ĂŽl fac eu, cel puțin ĂŽncerc Mulțumesc, ma uit mai târziu pe YT sa vad cum se umbla acolo.
    1 point
  9. Update dupa ce masina sta desfacuta de cateva saptamani am reusit sa aflu ce lucrari s-au facut pe masina inainte de a ajunge la mine. Se pare ca la o incercare de schimb de ulei la cutie cei care au lucrat la ea au reusit sa strice slectorul de viteze. Dupa aceea masina nu mai pornea si s-au apucat sa schimbe CAS-ul si ulterior DME-ul cu toate ca se cerea doar schimbarea selectorului cu unul functional. La demontarea DME-ului original au rupt un pin din mufa si au incercat o lucreare pe stil romanesc de a inlocui mufa cu alta prin legarea firelor intre ele (de aici si erori pe comunicare CAN). Legaturi ce au fost facute slab si ascunse bine ca sa nu se vada. Dupa refacerea legaturilor se pare ca masina nu ar mai consuma curent. Inca se testeaza... sper ca asta sa rezolve problema.
    1 point
  10. Eu nu am linkuri decat de pe serverele BMW si nu le pot posta pe forum, sorry!
    1 point
  11. Mulțumesc de lĂŁmuriri. Nu, e scârțâit, ĂŽn clipul ala bate volanta sau alta problema, la mine doar scârțâie și atât.. DacĂŁ apĂŁs repede nu mai scârțâie, când o apĂŁs lent se aude.
    1 point
  12. uneori sunteti "criminali" app, la mine nu scartaie....pufaie ! (dupa ce schimb treapta si numai cand e rece motorul/uleiul din cutie , ambreaj)
    1 point
  13. 316d )) sleeper. Mult succes la vânzare! Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    1 point
  14. Mai bag niste updateuri. Ultimul schimb de ulei l-am facut in august 2019, la 65 000 km. Acum masina are 70 000 km. Altceva n-am mai facut la masina, doar apa paie si bataie Martorul "volan rosu cu lacat" din bord nu l-am mai sters, dar volanul n-are nici o problema, se deblocheaza. Problema cu roata stanga spate care se incingea s-a rezolvat dupa schimbarea etrierului.
    1 point
  15. e racitorul de gaze. asa a facut si la mine. baga linistit apa distilata...lichidul in instalatie e pe la minus 35 de grade...cu jumatate de litru de apa, ajungi pe la minus 32 de grade. ca sa iti inghete tie instalatia si sa iti si crape, trebuie ca temperatura sa coboare spre minus 40. eu am cautat pe la vreo 4 benzinarii diferite si nu am gasit g11 albastru si ca atare am bagat apa distilata iti platesc eu motorul
    1 point
  16. am avut eu pe E91 Hankook S1 Evo2 K117 runflat * (225/45/17 fata, 255/40/17 spate), per total foarte bune: pe uscat aderenta ok, comfortabile, silentioase; pe ploaie senzationale, cele mai bune din cate cauciucuri am avut; nu am mai luat pt ca michelin sau continental au aderenta si franare mai buna pe uscat.
    1 point
  17. The beast :heart:
    1 point
  18. Disponibile de azi Premium 2020-2, Next 2020-2, Way 2020-1, Route 2020-2, Live 2020-1.
    1 point
  19. Am avut hankook pe masina precedenta ( asa a fost echipata din fabrica de noua), dar nu mai tin minte din ce gama erau, insa am fost multumit, ba parca mi s-au parut mai silentioase decet cele ce le-au urmat, niste continental; avand in vedere ca rulez intr-o zona cu multa ploaie/apa, la viteze de autostrada, nu am remarcat nimic anormal, deci si-au facut treaba. Eu cred ca daca anvelopele sunt noi, sunt recente, nu au fost pastrate in conditii improprii(expuse la soare), sunt montate corect, utilizate in limitele constructive/fizicii ( nu mergi pe circuit, nu faci raliu, curse, etc), marca trece in plan secund. ce am remarcat este ca in general marcile mai low cost/ieftine anvelopele sunt fie mai dure/galagioase, fie probabil nici geometria lor e perfecta de unde si dificultati la echilibrare; mai sunt si anvelope din gamele medii/premium care din diverse motive sunt mai moi decat media de unde si uzura mai accentuata- cred ca e vorba de un compromis /echilibru care trebuie sa fie reusit de producatori. uite aici anvelopa: https://www.g4media.ro/video-goodyear-lanseaza-un-concept-de-anvelopa-adaptata-conditiilor-meteo-si-care-nu-trebuie-schimbata-niciodata.html
    1 point
  20. Si pe mine m-au in prima faza sa platesc piesele. Culmea, acum le-au comandat si le schimba pe banii lor. Problema este ca 9 din 10 oameni renunta in fata atitudinii lor sfidatoare si nu au curaj sa mearga la un avocat.
    1 point
  21. @deeJayOg si BMW Romania va transmite pozitia Automobile Bavaria, asta pana cand intra avocatii pe fir. In cazul meu, s-a schimbat atitudinea 180. Culmea, maine trebuie sa las masina si pentru prima data de cand merg la service, insista BMW sa imi dea masina la schimb, ca poate am nevoie ).
    1 point
  22. A venit primvara, in sfarsit am instalat jantele de vara (style 441M Ferric Grey) + cauciucuri noi (Michelin Pilot Sport 4 runflat *) - am profitat de ocazie si am facut si cateva poze. Prin decembrie am instalat arcuri sport Eibach, tinuta de drum e clar imbunatatita, fara ca masina sa fie rigida - parca e chiar mai comfortabila pe denivelari usoare, pt ca este cursa mai scurta, te leagana mai putin; garda la sol a coborat cu 3mm pe fata, 1.5mm pe spate - nu am avut probleme la borduri, parcari subterane sau putina zapada din iarna asta. In concluzie, recomand oricui arcurile Eibach sport, ~700 lei arcurile + ~400 lei manopera. Am facut ~8.000 km In cele ~5 luni de cand o am; imi place foarte mult - comfortabila atunci cand vrei sa mergi linistit, dezlantuita in modul sport. Depasirile sunt trivial de efectuat, la orice viteza - trebuie sa fiu atent sa nu apas pedala prea multe secunde, ajunge mai repede decat te astepti de la 120 la 200; nu simti viteza in ea (mai ales dupa ce am pus arcurile sport). M-am simtit bine la privirile nedumerite si usor acrite ale unui posesor de Porsche Boxster model 2018, care a plecat blana de la semafor, si la urmatorul semafor era o lungime in spatele meu nu se astepta ca un break sa ii faca figura asta (nu fac liniute, dar a fost o tentatie careia nu i-am putut rezista). Consumul e rezonabil , mai mic decat ma asteptam (~16l la suta in oras, ~8l la suta in afara; pt comparatie, F11 525xd imi consuma 12.5l in oras, 7l in afara). Ma tenteaza sa schimb interiorul, dar nu prea gasesc pe cel piele Saddle Brown sport, sau e prea scump; am comandat si niste grile stil G20 M340i, daca o sa arate kitch le pastrez tot pe cele duble negre. Am vazut o evacuare intersanta pe un 435i, suna foarte bine; dar parca nu sunt dispus sa dau 1500e pe ea, mai ales ca va fi zgomotoasa cam tot timpul; evacuarea actuala aproape nu se aude in ecopro/comfort, iar in sport suna decent.
    1 point
  23. Va inteleg pe cei care ma contraziceti intr-o masura constructiva fara jigniri si misto-uri vechi. DAR, nu o pot vinde la 10.000 euro, de teama ca romanul ma critica.. Eu stiu masina in ce stare e, stiu ca oricine ar cumpara masina, nu ar mai investi din punct de vedere mecanic in ea. Acum 2 ani cand mi-am vandut E60-ul care era din 2004 cu aproximativ 300K km, a fost dat cu 10.600 euro, despre asta ce ziceti? Sau nu mai comentati? Eu stiu masinile mele ce valoare au pentru ca am grija de ele, chiar daca din alte puncte de vedere, modificarea la exterior la multi li se par banale si "aliexpress", asa aliexpress cum e masina, o sa-si gaseasca intr-un final un nou stapan. Eu nu tin sa o vand neaparat, daca nu o vand, atunci voi continua proiectul. Sincer, am vazut duma asta cu M3 E92 de imi vine sa inchid internetul si sa ma ascund intr-un colet de camera. Am prieteni care detin M3 E92, si toti mi-au spus ca ceea ce vedeti voi la 20-30k euro, sunt intr-o stare jalnica. Un M3 in stare buna nu il gasesti la 20-30k, poate la 35k+. Nu 335-ul meu e scump.. M3-urile alea sunt ieftine. Dar iarasi, cel mai probabil o sa vina un alt utilizator de pe forum, fan inrait BMW, care sa-mi explice mie ca 24.500 euro e mult pentru ceea ce ofera E93-ul, si eu o sa raspund la fel... masina mea, problema mea!
    1 point
  24. Am fost din nou la ei pentru cĂŁ am observat cĂŁ o puseserĂŁ și strâmb. Gen partea stângĂŁ era mai jos ca partea dreaptĂŁ. DupĂŁ insistențe au venit vreo 3 mecanici sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cĂŁ nu mai avem ce face. Am stat cu ei și am luat fiecare pĂŁrticicĂŁ din sistemul de evacuare, ĂŽncepând de la motor. Eu insistam cĂŁ nu e ok, ei ĂŽmi arĂŁtau și verificau tot ce le ziceam. Gura mi-a fost ĂŽnchisĂŁ când au venit cu un alt 520D cu M pack și ĂŽncĂŁ un 520 luxury. Faceau și acelea fix ca la mine. Tremuratul nu e unul groaznic, se vede și ĂŽn film cĂŁ nu e nasol, dar pare cĂŁ e ceva destul de comun. Ănțeleg cĂŁ sunt și care nu fac dar o explicație sĂŁnĂŁtoasĂŁ nu am. Eu tot ce am vĂŁzut pânĂŁ acum 520D (nu xDrive) cu ochii mei sunt exact ca la mine. Traseul e tâmpit fĂŁcut (de aia la F sau E nu vezi așa decât dacĂŁ sunt chestii duse, deci mulți km sĂŁ zicem). Vine evacuarea și se oprește ĂŽn toba finalĂŁ din spate, de unde pleacĂŁ cele 2 evacuĂŁri stânga/dreapta. Nu cred cĂŁ la 520D cel puțin lucreazĂŁ independent pentru cĂŁ vin din aceeași tobĂŁ. Stânga intrĂŁ mai ușor ĂŽn rezonanțĂŁ fiind mai lungĂŁ. Sunt ĂŽnsĂŁ ĂŽn imposibilitatea de a merge la alte alteriere (cu excepție reprezentanțe) pentru cĂŁ nu vreau sĂŁ risc pierderea garanției. Apreciez totuși cĂŁ azi au stat cu mine și am verificat bucatĂŁ cu bucatĂŁ ĂŽmpreunĂŁ. Am ĂŽndreptat-o mĂŁcar. Asta chiar nu era ok. Plus niște șuruburi uitate aiurea nestrâns Aștept rĂŁspunsurile de la Bavaria (legat de diagnoza + schimb greșit și plĂŁtit degeaba) precum și de la BMW legat de toatĂŁ situația asta. O sĂŁ tot insist pentru cĂŁ ĂŽmi stĂŁ ĂŽn caracter și nu prea accept "așa fac toate" fĂŁrĂŁ argumente. Da ce facem cĂŁ cele 3 vĂŁzute la dealer (diferite ca vârstĂŁ) fac la fel totuși. Plus câțiva colegi care confirmĂŁ
    1 point
  25. Prezenti pe piata tuningului din 2003 cu un portofoliu vast de clienti multumiti, din 1 februarie 2020 pe langa locatia din Buzau am deschis o noua locatie si in Bucuresti!Pentru programari : 0756428642 / 0723431114 @powertech.bucuresti
    1 point
  26. era pe un forum un tip caruia i-au furat stergatoarele de la cayenne. a oprit cu alt cayenne langa masina omului, s-a dat jos, le-a demontat si le-a luat. pusese omul filmare camerei de supraveghere. de regula indienii coboara atat de jos in comportament...nu a mai trait hitler un an sa ne scape de ei
    1 point
  27. La achizitiile de la licitatii e mai greu sa vezi masina - la unele licitatii poti trimite pe cineva la fata locului, dar ar fi costisitor sa faci asta pt mai multe masini, plus ca in felul asta te cam comiti la licitatie, si risti sa urci mai mult decat trebuie. Exista un raport detaliat despre fiecare masina -inclusiv detalii despre avarii prezente si anterioare, plus destul de multe poze; da, exista un risc ca masina sa aiba probleme tehnce ascunse, dar asta e valabil pt orice achizitie de masina SH. Am cumparat pana acum 4 masini la licitatii in ultimii 5 ani si niciodata nu am avut surprize; e adevarat, asta e prima cu avarie (si mai are inca o avarie usoara in istoric) Din punctul meu de vedere, merita sa iti asumi acest risc, pt ca masinile licitate sunt vandute de dealeri oficiali BMW/Audi/Mercedes/Etc, iar pretul este cu 15-20% mai mic fata de achizitia direct din parcul dealerului, si cu 5-10% mai mic vs mobile.de; destul de multe masini de pe mobile.de provin din asemenea licitatii. Procesul de licitatie pe scurt - nu e pt cei nerabdatori, si care vor neaparat sa vada masina inainte sa o cumpere - in fiecare vineri seara se posteaza licitatiile pt saptamana urmatoare - in general sunt masini din flote, masini de la inchiriat sau masini folosite chiar de dealeri pt prezentare, angajati sau drivetest - cauti masinile care corespund criteriilor tare si le treci la favorite; fiecare masina are trecut un target price, detalii despre dotari/rulaj/poze inclusiv seria de caroserie, daune prezente si anterioare, - la data stabilita, incepe licitatia live - pe site-ul web (trebuie sa ai cont de dealer auto, nu poti licita ca persoana privata) - sunt 15 secunde pt a fiecare bid, daca nu se liciteaza peste tine in cele 15s, ai castigat licitatia - daca pretul licitat maxim este peste target price, ai castigat sigur dreptul de a cumpara masina - daca pretul licitat maxim este sub target price, vanzatorul are cam 24h sa confirme/infirme daca accepta acel pret; cu cat masina este mai veche/rulata, cu atat mai probabill sunt acceptate bid-uri sub pretul cerut - daca ai castigat licitatia, in 2-3 zile se emite factura catre dealer-ul din Romania; ai maxim 7 zile sa platesti (catre dealerul din Ro, in Lei; apoi dealerul din Ro plateste catre site-ul de licitatii. - exista un comision de 3% al site-ului, si inca un comision pe care il platesti dealeruli din Ro care acces la site - dupa ce banii ajung in contul site-ului, ai maxim 15 zile sa preiei masina pe platforma (nu o poti aduce in Romania pe roti pt ca nu are numere, si nici nu poti scoate numere pt actele vin prin posta in Romania; probabil din motive de fiscalitate) - cauti platforma pt transport, si te inarmezi cu rabdare - practic transportul se face din minim 3 bucati - de la locul unde este masina pana la Hub-ul transportatorului in Germania, de la Hub-ul din Germania pana la Hub-ul din Romania (Arad, Sibiu, Pitesti, etc), apoi de acolo pana la destinatia finala (bucuresti in cazul meu); asa ca dureaza minim 2 saptamani, dar poate dura si 2 luni, in functie de cum se aliniaza astrele si ce transportator alegi - in sfarsit ajunge masina in Ro, si poti scoate numere rosii Despre evaluarea daunelor - preturile evaluate pt orice avarie sunt facute conform standardelor din Germania - acolo nu se indreapta elemente de tabla, ci se inlocuiesc cu totul, la fel pt orice piesa/modul/etc; iar serviciile sunt foarte scumpe, la preturile dealerilor oficiali; in cazul meu, dauna (vezi poza) era estimata la mai mult de 10k euro (1800e farul, l-am luat cu 400e, 350e proiectorul dar avea doar o ureche din 3 rupta si am refacut-o, proiectorul cu led e acelasi pt bara m sau normala; 1000e capota - m-a costat 150e maopera+vopsit, vreo 5000e bara fata + cea spate, eu am dat cam 900e pt ambele inclusiv vopsit, si am pus de M paket originale, si alte cateva nimicuri care pe deviz sareau de 1000 euro, si nu am dat mai mult de 100e pe ele, diverse cleme/prinderi/suruburi - pe deviz erau peste 500e, in realitate se putea refolosi mare majoritate); cam acelasi lucru se intampla si in Ro la daunele reparate pe asigurari - te umfla maxim la deviz, pt orice dauna oricat de mica, mai ales daca au combinatie cu inspectorul de dauna. De unde credeti ca sunt multe din piesele de pe ebay, allegro, olx? din daune care de fapt nu necesitau inlocuirea piesei; e o intreaga industrie in spate, si pana si nemtii au invatat asemenea lucruri, mai ales ca sunt destul de multi bani la mijloc - toate lumea castiga: dealerul vinde piese noi+manopera, angajatul ramane cu niste piese bune, reparatia clientului iese bine (nu mai depinde de indemanarea tinichigiului), etc Experienta per total e destul de stresanta, mai ales daca exista si o dauna - pana vezi concret cum arata in realitate; iti trebuie nervi tari, multa rabdare, si mecanic/tinichigiu de incredere, si care sa se miste repede cu reparatiile. Nu cred ca as putea face asta mai mult de o data la 4-5 ani, consumul nervos e destul de mare. Concentrat la dauna, nici macar nu am observat ca are clima simpla, pana cand a ajuns masina in Romania si m-am urcat in ea - tot 2 rotite are Prin edituri succesive a iesit un post cam lung, sper ca am raspuns la intrebare
    1 point
  28. Work in progress http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160130/97a1193143295a46bfb28e22422eef6a.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160130/2ef684101775475013fa4f3877aea0c2.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160130/a4cb5aee4c32769c84d94d9e3682a01b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. si pt ca tot veni vorba, acum 1 minut m-am dus la masina sa verific nivelul lichidului de racire dupa schimbarea racitorului pe recall, lichid pe care eu l-am completat sa fie la maxim. surpriza, este sub minim. am avut pana acum asa: ford, opel, Renault, Hyundai, Skoda, Volvo, Audi, Vw si cu nicio masina nu am avut stresul pe care il am cu bmw. acum trebuie sa umblu si cu un stingator de incendiu voluminous in portbagaj, pt ca ma pot astepta la orice. la mine nu va mai fi niciodata bmw decat la pret mai mic decat al unei masini din clasa inferioara a concurentei. Cu alte cuvinte, seria 5 la pret mai mic decat audi A4 sau C klasse, X5 la pret mai mic decat Q5 sau GLC...efectiv sunt scarbit. Masina nu m-a lasat niciodata in drum, insa faptul ca trebuie sa o pazesc ca pe o fata mare, ca o caut in cur la fel ca pe o muiere si sa stau cu stresul ca nu pot pleca de acasa ca ma poate lasa in drum, este deja prea mult. La vara am un tur de 4000km si ajung pana la granita germaniei cu Belgia...efectiv nu pot pleca linistit.
    0 points
  30. Informatia data este corecta. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-07-2002-E46-BMW-318i&diagId=21_0094 Piesa 18 este cilindrul. Tija acestuia trebuie unsa cu ceva sa reziste la frecus. In timp va scartai din nou.
    0 points
  31. ...Undelemn De La Bunica, E bun? (Aveam pretentii de la ingineri..) Daca rezista la frecus tre' sa fie buna.. dar ce inseamna frecus?? Sau, ce vaselina? Aproape (de)sigur vaselina pentru etrierele de frana. ..Ai uitat sa ii spui ca trebuie SA RIDICE MASINA! Adica vreo 20-30cm poate chiar 40 asta (numai) ca sa dea mai intai AMBELE scuturi de protectie de sub masina. Si pentru mai mult spatiu pentru ca cilindrul receptor e fixat pe LATERAL pe cutie.. Liviu George, NU TE BAGA SUB MASINA FARA SA O AI PE "CAPRE"/suporti metalici seriosi sau/si rampe din lemn solid sau metalice.. viata ta e mai pretioasa. Nu folosi doar cric, cricuri... Apoi, aproape sigur cilindrul de pe cutie nu iese daca nu il desfaci DIN CIRCUITUL HIDRAULIC.. (circuit care ulterior trebuie aerisit si cu presiunea initiala refacuta) si PREVENITA cumva scurgerea lichidului de frana.., ca dupa ce da jos cilindru receptor crezi ca lichidul de frana va sta in rezervor? NU. Va curge! Deci sa fie pregatit pentru preveni asa ceva. Daca se goleste rezervorul cu lichid de frana s-ar putea aproape sigur sa intre aer in pompa de frana (alta distractie, daca nu esti atent..). Deci ii trebuie lichid de frana pentru situatia data. (Dar Liviu sa stii ca trebuie doar sa te bagi sub masina doar cu o cheie de 13... mm (daca o fi aia..).) Draga inginer, stiu ca tu esti acela care umpli de minusuri, fara noima, postarile mele cand le vezi. ..Sa iti trimit lista cu ultimile postari? Ce am scris mai sus nu este vreo razbunare (nici nu ar avea cum) ci o corectie, sa fii mai respondabil in ce potentiale probleme/situatii bagi colegii de forum.. neavertizandu-i ce ii asteapta.. Cumva zgomotul e ca acesta (ca sa nu mai scriu in alt post): (Stiu ca nu e ca un scartait, dar e zgomot la pedala..)
    0 points
  32. Nu e foarte wow!...am mers cu un E class W212 full(in dreapta am stat ) care avea optiunea asta si se umflau pernele stanga-dreapta in functie de rotirea volanului,cu cat mai rapide rotirile cu atat se umflau mai repede si mai mult si deja mi se parea o chestie cu care ma obisnuisem,dar nu ca la inceput,prima oara am ramas interzis cand am vazut ca se umfla alea .Deja ai transformat masina in WOW fata de ce a fost! Un soft-close,un ACC,lane assist,side assist,evacuare,exterior M,farurile adaptive cornering,jante,un BOV ca asa e frumos,o clima in spate,interior comfort (daca nu cumva ai).La culoare mai gandeste-te un rosu visiniu frumos,elegant...vise!!!! TREZITI-VA! Bafta cu masinuta!
    -1 points
  33. Frustrati nu este o jignire. Legat de reclama, ma indoiesc ca Razvan ar avea ceva de castigat de pe urma acelor poze, pur si simplu a primit acele poze si pe alea le-a postat, tocmai asta incerca sa spuna si el, ca nu este "combinator". Utilizatorii unui forum nu sunt acelasi lucru cu musafirii unei case. Acest forum produce un venit tocmai datorita utilizatorilor, prin urmare acestia au dreptul la o parere, atat timp cat este spusa cu bun simt si fara injurii, iar dpmdv "frustrat" si "mi-e sila" sunt departe de a enerva. P.s. Am comentat decizia doar pentru a sugera ca un avertisment era mai bine venit, nu am un obicei din a comenta ce fac moderatorii.
    -1 points
  34. Esti cumva avocatul lui? DECIZIILE MODERATORILOR NU SE COMENTEAZA, te-am avertizat si pe tine dar continui sa comentezi, o sa stai putin pe dreapta in cazul asta. Pentru ca initiatorul nu va mai putea posta pentru o vreme, topicul se inchide.
    -1 points
  35. Il recomand pe SKW cu incredere.
    -1 points
  36. Cel mai probabil e o problema electrica . Cauta pe net "BST Cable" si verifica .
    -1 points
  37. Curata-l intai . Oricum , MAP da eroare daca e dus . MAF se reseteaza cand il schimbi ,posibil de aia sa fi mers prost .
    -1 points
  38. Deja e la vanzare ?! Din cauza vibratiilor ?!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.