Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/20 in Posts

  1. Salutare, Chiar daca nu stau in Romania in prezent, as vrea totusi sa o prezint pe Roza, un BMW E34 touring, din 1994, cu 255000 km la bord si un motor de 518i. Masina a costat 1000 EUR si pana acum am mai bagat 1000 EUR in ea. Mecanic, mai am de rezolvat doar distributia si pompa de apa. Pentru estetic, am niste rugina la baza usilor si la usita de la rezervor. La interior trebuie sa gasesc scunele fata sport si acoperitoarea de la portbagaj. Astea sunt dotarile masinii: Vehicle Information Prod. Date 1994-02-16 Type 518I TOURING (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M40 Displacement 1.80 Power 83kw / 113hp Drive Rear Transmission Manual Colour HELLROT (314) Upholstery (0411) Editions and Packages S339A ShadowLine Comfort and Interior Equipment S410A Window Lifts Electric Front S417A Roller Sun Visor Rear Door S428A Warning Triangle and First Aid Kit S481A Sports Seat Multimedia S651A MD Player Driver Assistance and Lightning S510A Headlight Aim Control S530A Air Conditioning Wheels and Drive S242A Steering Wheel Airbag Other Equipment L801A National Version Germany S900A Electronic Immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Din punctul meu de vedere, e o masina neobisnuita: fara trapa, fara bare portbagaj, cu motor mic si scaune sport. Insa merge foarte bine si e super silentioasa la drum lung. Si cateva poze (imi place combinatia de negru cu rosu).
    3 points
  2. 10 mii de euro pe manopera cum ai spus mai sus sa plateasca aia ca tine care nu stiu sa intre pe un site de piese online sau sa schimbe un filtru de aer. Cand cumperi o masina nu o iei de la groapa de gunoi ca sa fie nevoie sa schimbi absolut tot la ea. Eu ma refeream ca cu acei 3000 euro ii schimba mai toate piesele care cedeaza in timp de ex amortizoare, arcuri, radiatoarele, anvelope, ii schimba toate fluidele si pune si "distributie de n47 pe ea daca vrea". Acuma ca ii mai pica pe parcurs o macara de geam sau o pompa bafta lui, asta tine doar de bafta fiecaruia. Oricum o masina se verifica mereu la achizitie si in functie de rezultat se si negociaza pretul. Daca stai sa calculezi piesele minore si ieftine gen o bieleta, un brat sau o fulie inseamna ca ai gresit marca de masina. Daca stam sa calculam pretul fiecarei piese (mai ales OE cum faci tu referire) de pe un e90 cred ca depasim pretul masinii. Si de multe ori nu exista nicio diferenta intre OE si OEM sau aftermarket inafara de sigla de la BMW de pe ambalaj. Dar cand ai numai cuvantul "reprezentanta" si service pentru orice filtru schimbat in cap este absolut normal sa plangi cand te uiti la sfarsit de zi in portofel.
    2 points
  3. Poate gresesc, dar benzinarele au releu la bujii ?!! @dog pics : 60.000 km e un kilometraj rezonabil pentru 4 bujii de aprindere. Mai depinde de cat costa , km tot sunt multi.
    2 points
  4. Ai dreptate, scuze. La 2 ani sau 30.000km e planul oficial de revizie (sau cand arata computerul de bord). La mine de obicei ma notifica inainte de cei 30.000km, plus ca am vrut mereu sa schimb uleiul cat mai repede, inainte de termen si mereu a fost sub 1 an, ca fac destul de multi km. Ca bonus, primeste in curand anvelope noi de vara
    1 point
  5. Foarte bine arata e34-le, simpatic foc. Am avut e36 coupe din 94 pe aceasi nuanta de rosu. :heart: Bafta cu masina si revitalizarea ei
    1 point
  6. Daca ai avea putina educatie financiara ti-ai da seama singur ca de multe ori este doar o teapa data doar ca sa le bagi mai multi bani in buzunar si se profita de tine prin strategii de marketing, dar cine sunt eu sa dau sfaturi.. pana la urma cand faci bani usor sau ii primesti de la mami si tati e normal sa cumperi orice ti se recomanda.. de multe ori am fost mai multimit cu experiente mai placute de alte branduri decat cele cu care iese masina din fabrica.
    1 point
  7. Arata f. bine la varsta ei, ce mai sunt 1000euro la asa raritate.
    1 point
  8. Astia care va plangeti ca ati avut probleme,ati cumparat masini cu 120k in bord ,ele avand de fapt 800k. Pentru ca asa va place ,sa vedeti km in bord . Media,intr-o exploatare normala in Germania,e de 45k pe an . La noi pe Autovit ,nu vinde nimeni masina cu mai mult de 200k si costa mai putin decat cele cu 500k vandute in Germania Toate "este tipla boss,nu bate nu troncane,full fara piele,a fost a lu' o baba care se ducea la biserica cu ea si biserica era peste drum".
    1 point
  9. Eu personal as cumpara oricand o masina cu un numar ridicat de km care are un pret de vanzare mai mic fata de restul pietei cu cateva conditii: sa nu aibe accidente serioase la activ si sa aibe motorul + cutia in stare perfecta fara scurgeri de ulei sau alte prostii. Restul pieselor le-as schimba singur, macar asa stiu istoricul lor pe viitor si 100k km minim stau fara griji. La bani tot acolo ajungi cu una care “ are totul schimbat” cu facturi pe spaga. Daca are ceva schimbat la ea cu atat mai bine, scapi de o cheltuiala, daca nu atunci le schimbi tu, oricum cu 3 mii de euro schimbi cam tot la ea.. Stiu, toti vor masini perfecte estetic la km putini si pret mic..pe mine m-ar pune pe ganduri o masina cu peste 150k km care arata impecabil fara nicio urma de piatra sarita pe capota, fara nicio zgarietura pe bara sau fara vreo piesa care trebuie schimbata. Sa inteleg ca masina aia a facut km aia pe dyno?
    1 point
  10. Din ce am observat eu legat de echiparea cu Ad-Blue, predominant masinile care au XDrive au si Ad-Blue, probabil tractiunea integrala si masa ceva mai mare determina emisii de noxe mai mari si atunci au decis sa le echipeze cu Ad-Blue pt a compensa emisiile mai mari. E o observatie personala, tratati-o ca atare.
    1 point
  11. Ai dat niste exemple unele din ele complet irelevante... un far cu xenon e putin spre deloc probabil ca cineva sa-l ia nou, cat despre restul consumabilelor care tin de siguratnta masini legate de directie si franare e logic ca nu te indrepti spre second, dar un releu , un modul de comfort, o macara de geam etc nu ucizi pe nimeni daca le achizitionezi de unde doresti. Legat de mentenanta uzuala placute, filtre, zemuri,articulatii....E46 e o masina mai mult decat rezonabila de intretinut.
    1 point
  12. Revin cu update: Am ales pana la urma GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 XL 98Y dupa review-urile de aici si rezultatele obtinute in teste. Nu voiam neaparat varianta XL, insa astea le-am gasit pe stoc cu dot 0320, pret 485 bucata. 225/50-17 montate pe style 245. Am apucat sa fac vreo 60-70 km cu ele momentan, silentioase si directia foarte precisa. Urmeaza o alta distractie pt cele de iarna, deja m-am apucat de cautat :frantics:
    1 point
  13. Doar pentru 2 upgrade-uri simple te ajut eu gratuit dacă ești prin zona capitalei. N-are rost să dai banii degeaba doar pt 2 chestii simple. Dar să scăpăm de limitări Eu după experiențele avute recomand primul din lista asta. Contează și Android/iOS totuși. Nu pot vorbi pt Android. https://bimmercode.app/adapters/
    1 point
  14. OLX 160.000km. Licitatie 305.000km. Anunt: https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-2016-163cp-automata-IDdvXPG.html
    1 point
  15. A venit primvara, in sfarsit am instalat jantele de vara (style 441M Ferric Grey) + cauciucuri noi (Michelin Pilot Sport 4 runflat *) - am profitat de ocazie si am facut si cateva poze. Prin decembrie am instalat arcuri sport Eibach, tinuta de drum e clar imbunatatita, fara ca masina sa fie rigida - parca e chiar mai comfortabila pe denivelari usoare, pt ca este cursa mai scurta, te leagana mai putin; garda la sol a coborat cu 3mm pe fata, 1.5mm pe spate - nu am avut probleme la borduri, parcari subterane sau putina zapada din iarna asta. In concluzie, recomand oricui arcurile Eibach sport, ~700 lei arcurile + ~400 lei manopera. Am facut ~8.000 km In cele ~5 luni de cand o am; imi place foarte mult - comfortabila atunci cand vrei sa mergi linistit, dezlantuita in modul sport. Depasirile sunt trivial de efectuat, la orice viteza - trebuie sa fiu atent sa nu apas pedala prea multe secunde, ajunge mai repede decat te astepti de la 120 la 200; nu simti viteza in ea (mai ales dupa ce am pus arcurile sport). M-am simtit bine la privirile nedumerite si usor acrite ale unui posesor de Porsche Boxster model 2018, care a plecat blana de la semafor, si la urmatorul semafor era o lungime in spatele meu nu se astepta ca un break sa ii faca figura asta (nu fac liniute, dar a fost o tentatie careia nu i-am putut rezista). Consumul e rezonabil , mai mic decat ma asteptam (~16l la suta in oras, ~8l la suta in afara; pt comparatie, F11 525xd imi consuma 12.5l in oras, 7l in afara). Ma tenteaza sa schimb interiorul, dar nu prea gasesc pe cel piele Saddle Brown sport, sau e prea scump; am comandat si niste grile stil G20 M340i, daca o sa arate kitch le pastrez tot pe cele duble negre. Am vazut o evacuare intersanta pe un 435i, suna foarte bine; dar parca nu sunt dispus sa dau 1500e pe ea, mai ales ca va fi zgomotoasa cam tot timpul; evacuarea actuala aproape nu se aude in ecopro/comfort, iar in sport suna decent.
    1 point
  16. M-am inregistrat pentru ca am observat niste aspecte care necesita clarificare. 1. Un PHEV (225xe, 530e, 330e, i8 etc) are suficienta rezerva de baterie care sa sustina varfurile de solicitare si cuplu. Nu e ca si cum mergi doar cu motorul pe benzina. Bateria are intotdeauna o rezerva care este intretinuta de calculatorul acesteia, rezerva care nu este disponibila pentru EV drive, dar este disponibila pentru depasiri si alte solicitari de genul. Orice decelerare de exemplu duce la incarcarea bateriei. De asemenea daca motorul nu e solicitat la maxim, el incarca partial bateria. E adevarat ca peste 120kmh motorul electric este decuplat pentru protectia la supraincalzire, existand un ambreiaj electronic pentru asta. Dar pana la 120kmh electricul si termicul lucreaza impreuna; 2. Autonomia curenta pentru 225XE este in jur de 50-55 km vara si 35-40km iarna. Incepand cu iulie 2019, bateria Samsung SDI are o capacitate bruta 10.0KW si 8.8kw neta. De asemenea exista si upgrade pentru celulele respective, la acelasi volum avand capacitate marita. 3. Pretul estimat pentru una din cele 5 celule care formeaza bateria 225xe este in jur de 750 eur, dar se gasesc baterii de 1 an la 2600 EUR la dezmembrari. Personal nu mi-as face multe griji legat de durata lor de viata, nu e acelasi lucru cu incarcarea unui smartphone. Garantia este oricum 6 ani sau 100k km. Bottom line este: oricum ai da-o, faptul ca nu mai ingrasi statul cu accizele puse peste pretul benzinei duce la economii. Pai cum asa? Sa o luam pe rand: 6 ani de incarcare la priza de acasa sau birou, cu distanta medie zilnica de 50km. Economii estimate anuale: in jur de 1500 EUR, deci 9000 per 6 ani. Cost inlocuire baterie: 3-4kEUR. Diferenta ramane in buzunarul soferului. 4. Cine intra pe spritmonitor.de poate sa observe ca phev-urile au consumuri mai mici decat hibridele. E adevarat ca tentatia de a beneficia de intreaga herghelie exista, BMW fiind pana la urma o masina sportiva. 225xe variaza undeva intre 3% si 5%, depinde de marimea pantofului fiecaruia. 5. Mai sunt niste lucruri pe care nu se pune accent suficient, cum ar fi pompa de caldura. Toate phev-urile BMW au pompa de caldura si aplicatie de ctrl de la distanta. Alte modele mid range fie nu au pompa de caldura (e.g. hyundai ioniq), fie le lipseste aplicatia cu serverele din spate intretinute de producator. Toata treaba asta inseamna ca tu iti bei cafeluta, dai un click si cand ajungi la masina totul e dezghetat si caldut. Daca ai masina la incarcat, doar o mica parte va fi conusumata din baterie, restul de la priza. Comfort maxim. Legat de consum, am condus extensiv 530e si media fara incarcare a stat undeva pe la 7%. I8 in jur de 8-10%, depinde si cum o conduci. Cu incarcare electrica se duce mult in jos, in jur de 2%, depinde cat de des incarci. E adevarat ca incarcarea este limitata la 3.7KWh, deci da, un phev este aplicabil numai daca ai incarcare acasa sau la birou. Inca un aspect: i3 si 225xe au motoarele electrice atasate direct rotilor. I8 are si el acelasi mecanism dezvoltat de GKN pentru 225XE (prima data l-au dezvoltat pentru I8), dar la 225xe nu mai au demultiplicatorul in 2 trepte folosit pentru I8. Este si motivul pentru care motorul electric este decuplat la >120kmh la 225xe (ptr protectie). Pe de alta parte, 330e si 530e au motoarele electrice incorporate in cutia de viteze, puterea termica si electrica intrand in acelasi loc si iesind unitar catre roti. Turatia motoarelor electrice este demultiplicata in cutie, trece prin ea, cu avantajele (silentiozitate) si dezavantajele ei (pierderi cinetice). Din acest pdv, ansamblul motor al 330e sau 530e este mult mai rafinat. Ca sa va faceti o idee, turatia maxima i3 si 225xe ajunge pe la 11-12k (11,400 225xe mai exact), pe cand motorul electric 530e se tureaza pana in 3000.
    1 point
  17. Pe vremuri, cand masinile aduse din germania se vindeau ca painea calda in piete cu mici si cafea/dero vandute pe capota, se vehiculau niste fraze tip: -am luat-o pentru nevasta-mea, da nu ii place ca e prea mare/prea puternica/culoarea -la astea germane la 200 k (reali erau 550k) de abia si-au facut rodajul si s-a lasat motorul(care era capsulat...nu umbli la el), ca au vazut numai motorina buna, ulei bun si autostrada
    0 points
  18. Am auzit cazuri si cazuri dar niciodata ca masina noua nu este mai buna ca una sh, conduc una sh, ca referire la piese, am pus discuri originale si se cunoaste diferenta enorma fata de cele vechi de erau pe masina. Alt aspect legat de masina noua, evident ca am auzit cazuri de genul, seria 7 2019 , i a cazut motorul(nu inteleg nici eu expresia), dar dupa parerea mea, sunt masini facute in serie si este normal ca una din 10 sa mai aiba probleme. Toti ne-am cumpara noi, dar cine nu si permite aceasta marca de noua, se bucura totusi de ea printr-un sh (intradevar exploatat de altii).
    0 points
  19. La tine e doar o problema de timp, nu esti patit inca. Vezi ca piesele alea "minore", OE, costa cat jumatate din ce ai facut tu la masina ta. Fiecare isi intretine masina cum vrea, evident ca poti sa o iei cu 250k si sa bagi piese aftermarket in ea, pentru ca altfel, dupa cum am spus, vei ajunge sa bagi contravaloarea ei in piese OE, si nu multi accepta asta. E ca o dauna totala. Daca pe tine te multumesc piesele aftermarket, sa fii tu fericit si sa te tina masina. Dar aia cu "nu exista nici o diferenta intre OE si OEM" tine-o pentru tine.
    0 points
  20. Se schimba, eu când am fost la Bavaria cu mașina tatĂŁlui meu(340i) la servitul de aproximativ 40000km au schimbat și bujiile. Nu știu care is costurile pentru ca mașina are servis inclus.
    0 points
  21. Ba da se degradeaza, se formeaza calamina in jur si se scade performanta + consum mai mare. Ca si km se schimba la fiecare 30.000 dar merg si 40-50. Nu e un rulaj mic deloc al tau
    0 points
  22. Ăn brief-urile nemțești scrie ĂŽn clar ce normĂŁ de poluare are. Ceri frumos vânzĂŁtorului sĂŁ facĂŁ o pozĂŁ eventual. Poate sĂŁ ascundĂŁ datele personale, dar sĂŁ vezi cĂŁ e Euro 4.
    0 points
  23. Riscul e să ia foc. Nu e panică majoră, merge de atâția ani, dar să fii convins în ce te bagi.
    -1 points
  24. Pe banii lor ĂŽnseamnĂŁ de fapt banii BMW. CĂŁ tu comanzi personal la reprezentanțĂŁ EGR sau comandĂŁ reprezentanța direct, e același lucru. Pentru BMW comenzi EGR vin de la reprezentanța respectivĂŁ, indiferent cine ce comandĂŁ. Comenzile sunt pe service.
    -1 points
  25. Da, problema e știută și nu e doar în România. E o problemă masivă cu lipsa stocurilor și se pare că BMW a greșit când a mărit lista pentru Recall înainte de a rezolva ce e urgent. Citeam pe forumuri prin afară și oamenii se plâng de aceleași probleme de lipsă stoc. Unora le-a oprit mașina în service chiar, 2 luni!
    -1 points
  26. Ai avut noroc. Vezi experiențe ĂŽn topicul dedicat. :hairy:
    -1 points
  27. Probabil e doar West acum acolo și de aceea.
    -1 points
  28. PĂŁi era culmea sĂŁ nu le aibĂŁ tocmai East.
    -1 points
  29. Nu se pot pune ambele. Mergi pe varianta East. DacĂŁ o sĂŁ ai drumuri prin Franța, Spania, pui atunci West. Altfel ești ok cu East.
    -1 points
  30. Da, acum am observat și eu Este Ro sigur pe detaliat pe EAST și doar cu drumurile principale mari pe WEST
    -1 points
  31. 99.9% ai nevoie de cod FSC. GĂŁsești destule pe eBay. Alege useri care au rating mare (multe stele) și o sĂŁ fii ok.
    -1 points
  32. Am zis să revin și aici cu detalii, deși am mai tot scris...că sunt mai multe topicuri pe subiect. La începutul anului, mai exact pe 15 ianuarie 2019 am fost la Automobile Bavaria Baneasa pentru rechemearea în service. Conform discuțiilor avute cu consilierul de service de la Bavaria Băneasa de atunci, autoturismul necesita înlocuirea răcitorului EGR. După lungi așteptări, pe 25 Martie 2019 am revenit la service pentru a face o nouă constatare, re-chemat de către service. Practic am așteptat 2 luni degeaba, luni în care am fost nevoit să sun săptămânal să aflu dacă s-a mai schimbat situația și dacă piesele au ajuns în service. A fost constatat din nou, după a doua verificare, deși și prima dată s-a constatat același lucru, că mașina are nevoie de înlocuirea răcitorului de gaze. De la acea dată am continuat să aștept. Am tot sunat către dealer și răspunsul primit, mereu același: "n-a sosit piesa". Au trecut aproape 6 luni de la constatarea inițială și continuam să aștept, în timp ce văd că multe alte persoane rezolvă în maxim 2 luni situația. Continuam să sun săptămânal, degeaba. Răspunsurile primite din partea Automobile Bavaria nu-mi ofereau siguranța că sunt în continuare pe lista de așeptare și că sosește în cele din urmă piesa respectivă, deși părea că am comandă deschisă. Tot pe 25 Martie mi-a fost transmis că a fost trimis "mail de urgentare" către BMW având în vedere dubla constatare și timp pierdut pe partea mea. Am descris situația și la BMW România. Liniște și acolo. Sunt client Bavaria Băneasa, fac lucrări acolo, nu e ca și când sunt străin total de reprezentanță. Acum 2 săptămâni, a apărut un topic aici pe forum cu un Seria 3 GT ars. Din comentarii în comentarii, Romulus a cerut să îi furnizăm detalii cu problemele noastre legate de campania Recall, pentru că urma să aibă discuții cu cei de la Bavaria. I-am trimis detaliile și ce să vezi, surpriză: A doua zi, la prima oră sunt sunat de consilierul de service, să vin să schimbăm piesa. Nu mi-a venit să cred inițial, am crezut că e o coincidență. Am luat legătura cu Romulus, care mi-a confirmat că într-adevăr cazul meu a fost discutat cu cei de la BMW. M-a prins pe picior greșit, că eram în concediu, dar ieri am revenit și am fost direct la Bavaria Băneasa. În cam 6 ore am fost sunat să ridic mașina, răcitorul schimbat, foaie de garanție primită. Am scăpat de grijă, începusem să mă stresez destul de tare de idee. Mă bucur că timpul petrecut pe forum s-a dovedit a fi util :goodjob:
    -1 points
  33. BMW România nici nu s-a obosit să-mi răspundă cererii. Mi-au răspuns după ce fusese rezolvată problema. Citez: Cam asta a fost și frica mea. Mai ales că auzeam și citeam peste tot că majoritatea rezolvă în cam 2 luni. Eu așteptam deja de 6. Trăiam cu impresia că sunt prostul proștilor, pe o listă de așteptare pe care oricând cineva mai "influent" în relația cu BMW mi se poate băga în față și lua piesa mea Mi-au zis la un moment dat ceva gen "ohoho, am dosare care așteaptă din Noiembrie" ... Mai aveam puțin să bag mâna în buzunar să scot șpagă. Părea că e ultima soluție, sau mă apuc să mi-l cumpăr singur.
    -1 points
  34. Piesa schimbatĂŁ, comportament identic.
    -1 points
  35. Nu toate. La F30 am avut nevoie de ĂŽnlocuire. N47 EU6 totuși.
    -1 points
  36. Am ĂŽnțeles acum. PĂŁrea cĂŁ generalizezi cĂŁ N47 e scĂŁpat de belea
    -1 points
  37. Dar la pret v-ati uitat? Credeti ca daca are 300k i-au dat-o aia gratis? Macar asta n-a mancat c***t ca altii sa scrie "KM REALI" Eu stiu ca toti vrem 15 butoane si Impecabila cu 8000 negocial dar nu merge chiar asa!
    -1 points
  38. Brief ul te poate insela daca masina a iesit cu euro3 si apoi i s-a facut conversie la Euro4, astia la noi la RAR nu prea recunosc upgrade ul si o sa ii dea tot norma de fabricatie. Cred ca decodarea VIN-ului e cea mai sigura metoda.
    -1 points
  39. De unde stii sa faci astfel de afirmatii?? Chiar pe bune, piesele sunt slabe calitativ si stii foarte bine! Daca traiesti in bula ta euforie si crezi ca BMW face masini exceptionale ce nu se strica, nu esti realist. O suspensi se schimba la 100 km km, crezi ca schimba cnv integral asa ceva? Sa nu vorbim de martori carpiti prin bord sa dea bine la vanzare si etc! Eu am avut parte de o masina ok, dar am ingrijito si am mers mult cu ea! BMW = piese scumpe! Nu toate, dar majoritatea da! Nu este nici golf , fabia sau focus!
    -1 points
  40. La benzina se schimba bujiile si releul la 40 000km. Pune NGK si nu vei avea probleme.
    -1 points
  41. 40 mil nu e un capat de tara, daca ai un garaj si timp in weekend o tii pe picioare, nu e greu de reparat si e foarte fiabila, numai ca la vechimea ei o sa ai nonstop ceva de reparat, si cu sh.uri din dezmembrari mai mult te rupi decat te cosi, cand pui un rulment nou la roata poate sa te tina inca 300k si daca pui unul sh 1000 km
    -1 points
  42. Eu personal am o parere sa zicem de nota 7 din 10. Am avut N43b20 timp de vreo 4 ani si 70.000 km. Motorul asta e de fapt N43 ul pus pe e 46 adica 143 si dus la 170 ca au pus caseta electrica, de acolo vine diferenta de cai. Motorul are probleme comune cu urmatoarele : - pompa vacuum ( care nu e deloc ieftina) asta am schimbat o de asemenea -valva PCV cu cele 3 furtunuri (la pret e cam cat pompa de vacuum) intimp va pierde ulei f mult (asta am patit eu) -ganitura capac culbutori -garnituri sau o ringuri solenoizi vanos ( astea s ieftine) -motorul ala nu trage (parerea mea, o avea cai dar te pisi pe el de cuplu) -motorasul vvt (valvetronic) si pe asta l am schimbat -cu distributia n am avut probleme. Parerea mea e sa iti iei un motor ca lumea, N 43 nu merita. Bafta! L.E. Tot la diesel vei ajunge.
    -1 points
  43. Si eu sunt de parete ca peste 150k masina da batai de cap si cere costuri. Iar tot ce este peste 200k este absolut limita superioara in a tine o masina, indiferent cat de bine intretinuta a fost, pt ca oricum, orice se poate strica oricand
    -1 points
  44. E cel putin amuzant ce spui. Nici daca pui cele mai penale piese, nu reusesti sa schimbi tot la articulatiile si la franele fata in contul a 3000 euro. Ca daca pui caseta de directie, planetare, amortizoare, flanse,franele, bucse, brate, rulmenti, toate originale bmw, costa 10.000 euro inclusiv manopera Ce sa mai spun de puntea spate, probleme la motor, transmisie Si dupa cum spunea Myx, intretii ca la carte si lunar bagi cateva sute de euro in masina, iar luna viitoare iti cere 1500 euro, pt ca oricand la kilometraj mare se poate intampla ceva din neant.
    -1 points
  45. Chiar si asa, nu poti schimba tot la o masina cu 3000 euro. Nu mai zici ca poate avea probleme la macaralele geamurilor, la pompa de servo, la AC. E un sac fara fund. Nu poti exclude nimic si cataloga ca neasteptat la o masina de 200k km
    -1 points
  46. Godini, tu de unde ai aparut? Tu cum stii, alea care au 200k km reali, merg ca tancurile, nu?
    -1 points
  47. La un N55, revizia la reprezentanta a fost cu aproximativ 200 lei mai scump decat la un N47. Eu as plati cei 400 euro pe an/impozit, pentru ca diferenta intre motoare merita, dpmdv. Doar ca trebuie sa aduni si consumul si intretinerea si sa tragi linie la final. Simplu, pentru ca o sa ai probleme. De ce? Nu stiu. BMW e prima masina unde, din experienta personala, chiar daca iei piesa pe producator OEM, tot nu se comporta ca OE. Vei ajunge sa platesti mai mult decat OE asa. Valabil pentru bielete antiruliu, discuri/placute, fulie, etc.
    -1 points
  48. Nu am scris ca nu am stiut. Dar iata ca solutia tot tu ai gasit-o si ai revenit cu ea pe forum! Bravo, multumim.
    -1 points
  49. Poti sa-mi dai cateva exemple, te rog? De curiozitate, ca de cand merg eu cu marca asta n-am gasit nicio piesa aftermarket mai buna ca cea originala..
    -1 points
  50. Cele pe care le aveam pe masina nu erau uzate, am preferat eu sa le schimb preventiv atunci cand am cumparat masina. Acelasi lucru si referitor la revizie, 1000 km avea uleiul si filtrele, dar am preferat ceva mai bun(original). La 248k km(bord), cred ca merita o atentie sporita pentru siguranta.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.