Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/23/20 in all areas
-
Am facut si eu 2 schimburi la automatico, dar nu ii mai recomand, practic nu prea tin cont de nici o procedura. Baga vrajeala ca nu e nevoie. Nu au bagat masina cand au facut nivelul prin d n,r au lasat o in parking, a trebuit sa mai revin la ei o data ca nu mi se parea ca e nivelul corect facut, a doua oara l au facut bine, am vazut diferenta, schimba mai lin. Sa stranga ceva la cuplu nici vorba, totul facut asa ca la un garaj de cartier, nu recomand.2 points
-
E46 e o masina solida, daca n-a fost facuta din bucati dupa alt accident. Nu mai radeti de clio, eu am scos o fata dintr-un clio symbol dupa accident frontal cu un vectra gts clia avea cam 50 la ora si vectra cam 80-100. Fata care conducea si-a rupt doar mana ca era ca micutza si nu stiu cum draq parca nu purta centura ca am scos-o de sub volan, Am avut si eu clio symbol si am facut accident cu un I30, i-am dat dauna totala si eu cu clio am plecat pe roti cu amortizorul stramb si doar radiator ac spart. Accident la 60 km/h.2 points
-
PĂŁi n ai cum,dacĂŁ e pe firma trebuie sĂŁ faci factura,și cumpĂŁrĂŁtorul plĂŁtește tva ul,dupĂŁ care firma care ĂŽncaseazĂŁ factura returneazĂŁ tva statului român,care la randul lui il returneazĂŁ statului de unde a fost cumparata masina Cam asa functioneaza legal. Ilegal,ala face alt act de vanzare-cumpĂŁrare ĂŽn țara de proveniența, adicĂŁ la un turc-polonez-sarb,pe persoana fizica,contra 100-2000 euro,depinde de valoarea mașinii,și cu actul pe persoana fizica se fac acte la Fetești,fĂŁrĂŁ probleme. Altfel,n are cum. De fapt e mai greu acum,ca s au prins și nemtii,dupĂŁ ce le datorĂŁm miliarde la tva. L1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Acea piesa face ce trebuie sa faca, mai ai inca 4 cilindri de cauciuc de schimbat, daca tot desfaci mecatronicul, sunt raspunzatoare toate de pierderea presiunii in traseul uleiului in cutia de viteza. Bafta.1 point
-
Mie unul nu mi se pare ca au dreptate cei care isi dau cu parerea despre pretul de achizitie. Si eu am fost intr-o situatie foarte asemanatoare cu a ta, am urcat in buget, am facut acceasi alegere si as face-o oricand din nou. Am masina de aproape doi ani, inca mai are garantia/asigurarea extinsa, sau cum s-o numi ea. Faptul ca eu imi asum constient o pierdere prin devalorizarea masinii, in schimbul unui confort (sau lipsa de griji) pe care nu il poti avea cu o masina de 180-200k km, e fix problema mea. ca si tine am cantarit avantajele si dezavantejele si asta a fost concluzia, ca o astfel de masina merita cu varf si indesat. deci ar trebui sa iti pese mai putin de parerile rautacioase...1 point
-
1 point
-
Wow ! Vad ca ati discutat ceva, nu gluma. Plus vi-ati impartit plusuri si minusuri Nu am dorit sa fac un DIY spectaculos pt ca operatiunea in sine nu e cine stie ce si poate am dorit mai mult sa am o prima postare Cateva lamuriri sunt totusi bine-venite: - ambreiajul e bun, a fost inlocuit in urma cu 5000 km - n-am simtit jocuri deosebite la "incheieturile" timoneriei dar stiu, asta cu simtitul e irelevant. Totusi gresatul ei din abundenta se pare ca a ajutat. - am mai inlocuit ulei cv si la alte marci auto si chiar in stil furtun de x metri strecurat pe nu stiu pe unde si mi s-a parut ca ma complic. Nu mai vorbesc de faptul ca am imbatranit asteptand sa se scurga in cutie 1,5 litri ulei. Mie PERSONAL cu seringa mi s-a parut mult mai practic si rapid (nu mai retin daca seringa era de 150 sau 200 ml dar a fost o joaca) - masina imi pleaca lin de pe loc, nu simt trepidatii, smucituri sau alte minuni. - schimbatorul imi tremura doar daca ...te uiti atent la el, altfel nu sesizezi. - cred ca am un set de imbusuri undeva aruncate prin garaj. Pt dopurile cutiei am gasit in trusa de scule un imbus care a potrivit perfect - si nu e cine stie ce trusa complicata. Deocamdata nici nu se pune problema de inlocuit cutie sau timonerie pt ca sunt foarte multumit de cum lucreaza. (deocamdata atat pt ca stau cu capul sub bord facand "podu' " peste pragul dreapta incercand sa-mi resuscitez ventilatorul care presupun ca m-a parasit. Poate revin cu un alt DIY banal )1 point
-
Lasa recorderu n pace. Hai sa fiu plastic sa ti raspund. Asfaltul se lasa din simplul motiv ca nu poti sa imparti doua paie la trei magari, da cu virgula. E un intreg lant al slabiciunilor, mai pe romaneste interesele ie mari. Stiu cu ce se mananca, realitatea e trista. Degeaba da topometistul cote ca in caietul de sarcini, degeaba toarna ala x cm daca pestele de la cap se impute. Asa ca, ne facem treaba, pardon!facem ce zice sefu( care l a randul lui face ce zice auftraggeberul si tot asa) mai mult de frica, sa nu piarda locul de munca. E doar parerea mea. Iar concluzia e ca daca jos e moale atunci sus se lasa.Asfaltul! Ai mai ajuns la nunta ?1 point
-
1 point
-
Eu? Ai citit topicul asta? Ai vazut atitudinea individului? Mai are sa-i cante masinii si s-o mangaie. Auzi la el, romanasi toxici, dar e el taranul care s-a vazut din caruta in bmw. Nu inteleg, de ce isi mai pierde timpul cu "romanasii toxici" si saraci de pe forumul asta.1 point
-
Daca umbli cu grija cu masticul ala negru poti sa il lipesti la loc.. Adica, nu e o tragedie daca esti nevoit sa faci ceva dupa folia aia protectoare.. Mai nasol e daca rupi folia aia de fabrica! Asadar, daca va aventurati sa trageti de masticul ala insistati foarte mult si lucrati incet la parte de care el e lipit de tabla, in nici un caz pe partea opusa masticului, adica folia.. Puteti sa ajungeti sa se desfaca relativ usor de pe tabla.. cand tragi in linie dreapta.. Totul se face din buricele degetelor! A, si nu umblati cu maini prafuite, sau uleioase; evident ca nu se va lipi (cat de cat) la loc. Atat.0 points
-
0 points
-
Sub lamela unuia din stergatoare ale parbrizului la Euri,Furi este. Am eu vecini si stiu ce echipari au. Dar irelevant daca se vede imediat sau mai tarziu. Masina trebuie sa aiba si un alt cod dupa care sa poate fi atribuita cuiva, undeva..0 points
-
Concluzia ultimelor posturi ar fi ca > Porsche e sub Reno la siguranta pasagerilor > Daca era stratul de asfalt mai gros (nu se fura), nu murea un biet cetatean posesor de Panamera alba pe autostrada > Se poate afla dupa VIN “a cui” proprietar este autoturismul (adica masina detine pe cineva/ceva - poti afla dupa seria de caroserie) > In 2020, viteza mare nu inseamna 200, totusi. 2020, cand un Polo ajunge la 200 lejer, nechinuit. Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare. E luni, cu totii am inceput mai greu. LE: “Ontopic”, as incepe cu verificarea informatiei; in lead se anunta moartea unui om si ranirea altor 2, iar din textul stirii, care cuprinde comunicatul Politiei Rutiere, aflam ca ar fi 3 persoane ranite carora li se acorda ingrijiri la fata locului. Trecand peste acest aspect, sunt multe feluri in care putea muri soferul; pare ca a intrat cu laterala dreapta in parapetii care aveau toate sansele sa intre in masina...pana la sofer. Sau, pur si simplu, soferul avea covid si a apucat sa moara inaintea accidentului, asta fiind cauza evenimentului rutier. E luni . PS: Scuze, am jignit Reno, era vorba de Clio; Clio e mai sigur ca Porsche. /s0 points
-
-1, +1, etc...decat atrag atentia, ok... deci... din intamaplarea omului...sa ii spui ca stranga bani de o cutie de viteza...mi se pare cam deplasat ( de aici -1) ps 1 : de obicei , la posturile cu - ale tale ,care nu sunt putine, iti mai sterg din ele, uneori; continuam:.... cum zici si tu...cutiile manuale sunt fiabile ! ps 2 : ....in editare On topic: am si eu in plan schimbul de ulei la tigaia mea de e46.0 points
-
-1 points
-
Dar ce te faci cand pietonul fuge in fata. Eu am patit asa ceva, eram pe un drum european in CT, eu singur pe sosea, un cretin se gandeste sa traverseze, ma vede ca vin cu viteza - 130 - 140, se uita la mine si traverseaza in fuga, cu ochii la mine...franez, iau de volan dreapta, el tot spre mine fugea, il sterg usor de tot cu oglinda stanga, trag pe dreapta si da-i omor...l-am spart cu bataia...-1 points
-
Boaska ai tu frustrarile tale, legate de....multe Nu stiu pe ce santier ai vazut tu ca ala care face mortar, necalificat, ia mai mult decat inginerul sau seful de santier. Asfaltul de pe sosea nu se lasa pentru ca Dorel nu face ceva, ci pentru tot santierul nu respecta reteta (straturile). Sunt destule info pe net daca vrei sa afli ce si cum (inclusiv un documentar de la recorder). Hai sa nu ne mai plangem atata si sa ne facem fiecare treaba corect, pe particica noastra.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
http://bmwfans.info/parts-catalog/E90N/Europe/320d-N47/L-N/jan2009/browse/gearshift/gear_shifting_mech_transm_diesel/ acel tremurat... nu stiu unde am vazut/citit (ori aici pe forum, ori pe youtube) se poate remedia, o bucatica de cauciuc e de vine.-1 points
-
Este parerea mea, atata tot. E ca la femei, nu toti avem aceleasi pareri sau gusturi . Initiatorul topicului a cerut o parere.-1 points
-
Hmm nu pare asa distrus ĂŽncât sa moara cineva.. mai ales cu sistemele astea noi.. dar cine știe.-1 points
-
Felicitari! Masina e frumoasa. Dar oare, nu merita mai mult sa iei un G20? Cred ca daca mai puneai 2-3 mii, te incadrai si o luai si in garantie. Just sayin'. F-urile isi vor pierde accelerat din valoare.-1 points
-
-1 points
-
Vin de pe 150 cp pe 143 cp, deci diferenta e infima.Masina actuala are tot 143, deci asemanator. Iar motorul ala chiar nu trage!Vorbim de cai, nu de cuplu. Nu le mai lua personal.-1 points
-
Exista posibilitatea ca atunci cand am schimbat placutele, sa nu imi fi pus senzori de uzura? masina ar da o eroare daca nu ar avea senzorul pt placutele de frana sau merge si asa, fara sa imi apara o etnetionare in bord precum caa este ceva in neregula cu senzorul? Cand am schimbat rotile in primavara, placutele spate erau superuzate si mi-e sa nu ajung fier pe fier, mai ales ca am facut 5000km de atunci si mai urmeaza ca peste 4 saptamani sa plec la un drum de 4000km. Practic, potrivit logicii, daca ar avea senzori, ar insemna ca dupa ce uzura ajunge la senzori, sa mai pot face inca 5000km si sincer, nu stiu cum as putea sa fac eu un total de 10.000km(5000km facuti deja si inca 5000 dupa ce se rupe senzorul), mai ales ca, asa cum spuneam, in primavara uzura era aproape de maxim. Exista posibilitatea sa nu am senzori de uzura(eu am platit la momentul respectiv) sau acestia sa fi fost pusi gresit iar eu sa merg ca prostul cu masina? Placutele originale m-au tinut 37.800 iar de atunci am mai mers 38.100 cu astea de acum. Problema mea este ca inca de acum 5000km nu mai era deloc "carne" pe ele....nu ar mai fi dpmdv de unde sa fac inca 5000km, presupunand ca senzorul s-ar rupe astazi. Mi-e ca plec la drum la mama dracului, iar eu nu am placute de frana pe masina pt ca au uitat sa imi puna senzorul sau este montat gresit.-1 points
-
Da, o sa demontez rotile spate saptamana viit sa ma uit. Am un drum de 700km in weekend. Daca nici acum nu se rup senzorii, demontez rotile.-1 points
-
Nu trebuie sĂŁ demontezi rotile,doar prin alea de tablĂŁ nu se vad placutele și discul Eu la 5mm le arunc,nu e diferenta mare interior/exterior la uzura. Si nu ma intereseaza senzorii,nici nu i as mai pune dacĂŁ ar fi dupĂŁ mine.-1 points
-
Groapa a fost serioasa, mare? Si ai avut si viteza? Si s-a intamplat pe aceiasi parte a masinii..? Daca da, trebuie investigat mai mult, poate chiar pusa pe un stand de incercat frane. Poate sunt strambe ceva brate, ceva nu mai sta ca lumea.. Fa o diagnoza cu INPA. Vezi daca stergi erorile, apar imediat ce conduci, fa ce scrie mai sus..-2 points
-
-2 points
-
Pai nu ar trebui sa te intorci la ei si sa ii intrebi de ce nu merge, sau merge dar nu merge permanent? Noi aici pe forum doar ne dam cu parerea. Nu vreau sa critic pe cei la care ai fost ca poate gresesc.. Ar putea fi compresorul.. Nu ai vazut, intrebat daca au pus si uleiui dedicat in instalatie? In instalatie trebuie permanent sa ai o anume cantitate de freon, nici prea mult nici prea putin pentru ca, compresorul sa lucreze optim cu diferentele de presiune (destul de mari) care apar in timpul functionarii AC-ului si care sunt critice pentru o functionare optima a sistemului. As merge inapoi la cei care au servisat sistemul si sa iti spuna ce si cum fata de simptomul prezentat.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00